Самостійна робота з теми: «Покритонасінні рослини. Екологічні групи, значення рослин.» (біологія 6 клас)

Про матеріал
Самостійна робота з теми: «Покритонасінні рослини. Екологічні групи, значення рослин.» складена за чинною програмою з біології для 6 класу. Доречно використати для поточного та тематичного оцінювання. Містить тести з вибором однієї та кількох правильних відповідей.
Перегляд файлу

Самостійна робота з теми: «Покритонасінні рослини. Екологічні групи, значення рослин.» (біологія 6 клас)

  1.               Назвіть класи відділу Покритонасінні:

А. Однодольні;

Б. Голонасінні;

В. Капустяні;

Г. Дводольні;

Д. Папоротеподібні;

Е. Зернові.

 

2. Виберіть перелік рослин, які відповідають  рослинному угрупованню лісу:

А.  ясен, ліщина, конвалія, береза, суниці.

Б.  типчак, тюльпан, ковила.

В.  тонконіг, тимофіївка, конюшина.

Г.   осока, журавлина, сфагнум.

 

3. Виберіть перелік рослин, які відповідають  рослинному угрупованню степу:

А.  ясен, ліщина, конвалія, береза, суниці.

Б.  типчак, тюльпан, ковила.

В.  тонконіг, тимофіївка, конюшина.

Г.   осока, журавлина, сфагнум.

 

4. Які характеристики екологічних груп рослин відповідають сосні звичайній:

А. світлолюбна;

Б. тіньолюбна;

В. тіньовитривала;

Г. холодостійка;

Д. теплолюбна;

Е. вища водяна рослинність;

Є. вологолюбна.

 

5.До якої групи належать смородина, аґрус, малина, яблуні, груші, сливи, абрикоси, лимони, мандарини, апельсини:

А. зернові;

Б. овочеві;

В. плодові і ягідні;

Г. олійні.

 

6. Назвіть зернові культури:

А. картопля, капуста, морква, буряк, огірки;

Б. соняшник, льон, коноплі, рицина, соя;

В. яблуні, груші, сливи, абрикоси, лимони, мандарини;

Г. пшениця, рис, жито, ячмінь, овес, кукурудза .

 

7. Скільки сім’ядоль має насіння подорожника:

А. 1;

Б. 2;

В. 3;

Г. 4.

 

8. До якого класу належить капуста городня:

А. Дводольні;

Б. Однодольні.

 

9. Назвіть рослини занесені до Червоної книги України:

А. підсніжник звичайний;

Б. шипшина собача;

В. зозулині черевички;

Г. дуб череватий;

Д. ромашка.

 

10. Виберіть значення рослин у природі:

А. Завдяки здатності до фотосинтезу рослини постійно поповнюють неминучі втрати органічних сполук на планеті;

Б. Рослини істотно впливають на клімат;

В. Зв’язують родючі часточки поверхневих шарів ґрунту, запобігають їх змиву та ерозії ґрунтів;

Г. Входять до рецепту борщу;

Д. Руйнують озоновий екран.

 

11. Назвіть життєву форму бузку:

А. дерево;

Б. чагарник;

В. чагарничок;

Г. трава.

 

12. Яка форма симбіозу у повитиці і рослини:

А. конкуренція;

Б. мутуалізм;

В. паразитизм;

Г. хижацтво.

 

 

ВІДПОВІДІ:

1 – А, Г,   2 – А,   3 – Б,    4 – А, Г,   5 – В,   6 – Г,   7 – б,    8 – А,    9 – А, В;   10 – А, Б, В,   11 – Б,   12 – В.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Нечитайло Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
8241
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку