Самостійна робота з математики для 5-го класу на тему "Розв'язування рівнянь та текстових задач"

Про матеріал

Пропоную до уваги колег самостійну роботу з математики для 5-го класу. Тема: "Розв'язування рівнянь та текстових задач". Текст самостійної роботи можна використати для первинного контролю знань. Містить завдання різних рівнів складності.

Перегляд файлу

Тема: Розв’язування рівнянь і текстових задач. Самостійна робота.

Мета: контроль первинного осмислення знань, розвиток оцінки і самооцінки, контролю і самоконтролю.

                                               Хто нічого не знає, тому ні в чому помилятися.

                                                                             Давньогрецький поет Менанда

І варіант

Початковий та середні рівні

1.Чи правильне твердження? (дати відповіді на питання «так» або «ні»)

  1. Чи правильно, що рівняння – це рівність, що містить невідоме?
  2. Чи  правильно, що кожне рівняння має лише один корінь?
  3. Чи  правильно, що існують рівняння, які не мають коренів?
  4. Чи  правильно, що числа при відніманні називаються зменшуване, від’ємник, різниця?

2. Яке з чисел 3; 45; 34; 12 є коренем рівняння:

1)  х + 16 = 19;   

2)  200 – у = 155;

3)   х – 11 = 1.   

Достатній рівень

3. За таблицею складіть рівняння та розв’яжіть їх.

Перший

доданок

Другий

доданок

Сума

1

23

y

874

2

316

x - 124

900

3

( 14 – х ) – 5

 

40

48

Високий рівень

4. Встановити відповідність між умовою задачі та рівнянням. Розв’яжіть одну із задач на власний вибір.

Задача

 

Рівняння

1

У Сергійка було 48 марок. Після того, як він подарував декілька марок другу і придбав ще 35 марок, у нього стало 68 штук. Скільки марок Сергійко подарував другу.

 

(х + 35) – 48 = 68

2

Марійка задумала число. Якщо до цього числа додати 35 і відняти 48, то одержимо 68. Яке число задумала Марійка.

 

(х - 35) – 48 = 68

3

Бабуся спекла деяку кількість пиріжків. 35 штук вона віддала сусідам, а 48 відвезла онукам. Після цього в неї залишилось 68 пиріжків. Скільки всього пиріжків спекла бабуся?

 

(48 - х) + 35 = 68

ІІ варіант

Початковий та середні рівні

 

1.Чи правильне твердження? (дати відповіді на питання «так» або «ні»)

  1. Чи правильно, що розв’язати рівняння – означає знайти всі його корені або переконатися, що їх взагалі немає?   
  2. Чи  правильно, що існують рівняння , які мають один корінь?
  3. Чи  правильно, що не існує рівнянь, які мають безліч коренів?
  4. Чи  правильно, що щоб знайти невідомий доданок треба до суми додати відомий доданок?

2. Яке з чисел 250; 45; 26; 57 є коренем рівняння:

1)  х + 23 = 49:

2)  267 – у = 17;

3)   х – 46 = 11.

Достатній рівень

3. За таблицею складіть рівняння та розв’яжіть їх.

Зменшуване

Від’ємник

Різниця

1

х

524

754

2

х - 536

143

724

    3

500

 

(237 + х) - 20

10

 

Високий рівень

4. Встановити відповідність між умовою задачі та рівнянням. Розв’яжіть одну із задач на власний вибір.

Задача

Рівняння

1

У вагоні було 78 пасажирів. Після того, як на зупинці вийшли декілька пасажирів і 24 увійшло у вагоні стало 37 чоловік. Скільки пасажирів вийшло на зупинці.

1

(х + 37) – 24 = 78

2

Івасик задумав число. Якщо до цього числа додати 37 і від отриманої суми відняти 24, то одержимо число 78. яке число задумав Івасик.

2

(78 - х) + 24 = 37

3

Петрик записав деяке число. Після того, як Марійка збільшила його на 24, а потім зменшила на 37 вийшло 78. яке число записав Петрик.

3

(х + 24) - 37 = 78

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Герасимчук Оксана Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 березня 2018
Переглядів
11018
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку