Відкритий урок з математики у 5 класі. Тема: Трикутник. Види трикутників - урок засвоєння новиз знань, умінь та навичок. Урок який проводиться по турам з певними завданнями.
Гаврилівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Відкритий урок з математики
у 5 класі
Тема: Трикутник. Види трикутників
Учитель математики: Кручаненко С.В.
2015
Тема: Трикутник. Види трикутників
Мета уроку
Мета навчальна: поглиблювати знання учнів про трикутник; сформувати вміння розрізняти види трикутників за кутами; формувати вміння застосовувати знання до вирішення завдань.
Розвиваюча мета: розвивати пізнавальну діяльність, увагу, наглядно-образне мислення, слухове сприймання математичних термінів, розвивати комунікативні уміння працювати у групі, навички творчої роботи, корегувати вимову поставлених звуків. Робота над зв’язною математичною мовою.
Мета виховна: виховувати активність, працьовитість, дисциплінованість, охайність ведення записів у зошитах, інтерес до математичних знань.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний момент (слайд 1)
За екраном
Кути
Вершина кута
Сторони кута
Прямий кут
Гострий кут
Тупий кут
Розгорнутий кут
Прямий кут – це кут 90º
Девіз уроку (слайд2)
Якщо хочеш досягнути
У житті вершин,
Математику збагнути
Мусиш до глибин!
Ознайомлення з планом
План
Гра «Щасливий година»
Таблиця відповідей
Учня 5 класу ________________________________________________
І тур
Перевірка домашнього завдання
1. ______
2. ______
3. ______
4. ______
ІІ тур
Ребус
Відповідь ребусу _____________________________
ІІІ тур
Питання учням
ІV тур
Назви вид трикутника
V тур
Позначення відповідностей
Прямокутний трикутник _____________________________
Гострокутній трикутник _____________________________
Тупокутній трикутник _______________________________
VІ тур
Порахуйте кількість трикутників
VІІ тур
Сума кутів трикутника
Відповідь: ___________
VІІІ тур
Знайти периметри трикутників
ІХ тур
Розв’язання задачі
Відповідь: __________________
Х тур
Намалюйте людину за допомогою трикутників
VІ. Підсумок уроку
VІІ. Дом. завдання