Відкритий урок з математики "Трикутник. Види трикутників"

Про матеріал

Відкритий урок з математики у 5 класі. Тема: Трикутник. Види трикутників - урок засвоєння новиз знань, умінь та навичок. Урок який проводиться по турам з певними завданнями.

Перегляд файлу

Гаврилівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок з математики

у 5 класі

Тема: Трикутник. Види трикутників

 

 

 

 

 

 

 

                                                             Учитель математики: Кручаненко С.В.

 

 

 

 

2015

Тема: Трикутник. Види трикутників

 

Мета уроку

Мета навчальна: поглиблювати знання учнів про трикутник; сформувати вміння розрізняти види трикутників за кутами; формувати вміння застосовувати знання до вирішення завдань.

Розвиваюча мета: розвивати пізнавальну діяльність, увагу, наглядно-образне мислення, слухове сприймання математичних термінів,  розвивати комунікативні уміння працювати у групі, навички творчої роботи, корегувати вимову поставлених звуків. Робота над зв’язною математичною мовою.

Мета виховна: виховувати активність, працьовитість, дисциплінованість, охайність ведення записів у зошитах, інтерес до математичних знань.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний момент (слайд 1)

За екраном

Кути

Вершина кута

Сторони кута

Прямий кут

Гострий кут

Тупий кут

Розгорнутий кут

Прямий кут – це кут 90º

Девіз уроку (слайд2)

Якщо хочеш досягнути

У житті вершин,

Математику збагнути

Мусиш до глибин!

 

Ознайомлення з планом

План

  1.              Перевіряти домашнє завдання
  2.              Повторення вивченого матеріалу
  3.              Виконувати завдання.  Грати.

Гра «Щасливий година»

Таблиця відповідей

Учня 5 класу ________________________________________________

І тур

Перевірка домашнього завдання

1. ______

2. ______

3. ______

4. ______

ІІ тур

Ребус

Відповідь ребусу _____________________________

ІІІ тур

Питання учням

ІV тур

Назви вид трикутника

  1. _____________________________________

 

  1. _____________________________________

 

  1. _____________________________________

V тур

Позначення відповідностей

 

Прямокутний трикутник  _____________________________

 

Гострокутній трикутник  _____________________________

 

Тупокутній трикутник  _______________________________

VІ тур

Порахуйте кількість трикутників

  1. ________________

VІІ тур

Сума кутів трикутника

Відповідь: ___________

VІІІ тур

Знайти периметри трикутників

  1. ________________

 

  1. ________________

 

  1. ________________

 

  1. ________________

ІХ тур

Розв’язання задачі

Відповідь: __________________

Х тур

Намалюйте людину за допомогою трикутників

 

 

VІ. Підсумок уроку

  1.              – Яка тема?, Що робили? Які вивчили трикутники?
  2.              – Оцінювання дітей

 

VІІ. Дом. завдання

  1.              Вивчити назви трикутників
  2.              Вправа з підручника №358                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 березня 2018
Переглядів
1170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку