Самостійна робота з теми «Середовища існування»

Про матеріал
Самостійна робота з теми «Середовища існування»
Перегляд файлу

БІОЛОГІЯ І ЕКОЛОГІЯ

11 клас

Самостійна робота з теми «Середовища існування»

Варіант І

І (по 1,5 б) . Виберіть правильну відповідь

1. Для існування хребетних тварин найменш придатним є середовище:

а) водне;

б) тіло інших організмів;

в) наземне;

г) повітряне.

2. Ґрунт для рослин є:

а) субстратом прикріплення;

б) джерелом кисню;

в)джерелом органічних речовин;

г) джерелом мінеральних речовин;

д)джерелом води.

ІІ (3 б.) . 3. Приведіть у відповідність групи організмів за ступенем зв’язку з наземно-повітряним середовищем

Анаероби а)- організми, які здатні жити й розвиватися в безкисневому середовищі.

Це анаеробні бактерії, дріжджеві гриби, внутрішні паразити, глибоководні організми.

Аероби  г) –  організми, здатні існувати лише в кисневмісному середовищі.

Представниками групи є більшість рослин, тварин і грибів.

Термофіли д)- це екологічна група видів, які живуть в умовах постійно високих температур.

Кріофіли – в) види, які спеціалізовані до життя в холодних умовах.

Прикладом таких організмів є хламідомонада снігова, снігова муха, безкрилі зимові комарі, білий ведмідь.

Гігрофіли б) пристосовані до життя в умовах високої вологості (мокриці, дощові черв'яки, росянка);

Ксерофіли е) пристосовані до місцеіснувань зі зниженою вологістю (саксаул, ковила, тушканчики, верблюди).

ІІІ. (3 б.) 4. Проведіть порівняння, заповнивши таблицю

Екологічний фактор

Температура середовища

Рівень освітленості

Особливості дії в наземному середовищі

 

 

Особливості дії в ґрунті

 

 

ІV. (3 б.) 5. Проведіть порівняння між водним та наземно-повітряним середовищем за такими умовами існування:

основний ресурс середовища, лімітуючи чинники, газовий склад, вологість, освітленість, температура, густина, екологічні групи .

БІОЛОГІЯ І ЕКОЛОГІЯ

11 клас

Самостійна робота з теми «Середовища існування»

Варіант І

І (по 1,5 б) . Виберіть правильну відповідь

1. Для існування хребетних тварин найменш придатним є середовище:

а) водне;

б) тіло інших організмів;

в) наземне;

г) повітряне.

2. Ґрунт для рослин є:

а) субстратом прикріплення;

б) джерелом кисню;

в)джерелом органічних речовин;

г) джерелом мінеральних речовин;

д)джерелом води.

ІІ (3 б.) . 3. Приведіть у відповідність групи організмів за ступенем зв’язку з наземно-повітряним середовищем

Анаероби а)- організми, які здатні жити й розвиватися в безкисневому середовищі.

Це анаеробні бактерії, дріжджеві гриби, внутрішні паразити, глибоководні організми.

Аероби  г) –  організми, здатні існувати лише в кисневмісному середовищі.

Представниками групи є більшість рослин, тварин і грибів.

Термофіли д)- це екологічна група видів, які живуть в умовах постійно високих температур.

Кріофіли – в) види, які спеціалізовані до життя в холодних умовах.

Прикладом таких організмів є хламідомонада снігова, снігова муха, безкрилі зимові комарі, білий ведмідь.

Гігрофіли б) пристосовані до життя в умовах високої вологості (мокриці, дощові черв'яки, росянка);

Ксерофіли е) пристосовані до місцеіснувань зі зниженою вологістю (саксаул, ковила, тушканчики, верблюди).

ІІІ. (3 б.) 4. Проведіть порівняння, заповнивши таблицю

Екологічний фактор

Температура середовища

Рівень освітленості

Особливості дії в наземному середовищі

 

 

Особливості дії в ґрунті

 

 

ІV. (3 б.) 5. Проведіть порівняння між водним та наземно-повітряним середовищем за такими умовами існування:

основний ресурс середовища, лімітуючи чинники, газовий склад, вологість, освітленість, температура, густина, екологічні групи .

 

docx
Додано
1 грудня 2020
Переглядів
3459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку