Варіант 1
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2) 3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу якщо:
-
x = , y = ; 2) x = , y = .
Варіант 2
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2) 3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу якщо:
-
p = , k = ; 2) p = , k = .
Варіант 3
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2) 3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу якщо:
-
x = , y = ; 2) x = , y = .
Варіант 4
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2) 3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу якщо:
-
a = , b = ; 2) a = , b = .
Варіант 1
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2) 3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу якщо:
-
x = , y = ; 2) x = , y = .
Варіант 2
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2) 3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу якщо:
-
p = , k = ; 2) p = , k = .
Варіант 3
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2) 3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу якщо:
-
x = , y = ; 2) x = , y = .
Варіант 4
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2) 3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу якщо:
-
a = , b = ; 2) a = , b = .