Самостійна робота за темою "Модуль числа"

Про матеріал
Самостійна робота за темою "Модуль числа" на 4 варіанти. Розроблено для контролю засвоєння матеріалу в загальноосвітніх навчальних закладах.
Перегляд файлу

Варіант 1

  1. Знайдіть модуль кожного з чисел:

. Запишіть відповідні рівності.

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.        2)          3)  
  1. Знайдіть значення виразу:
  1.   3)  
  2.   4)  
  1. Обчисліть значення виразу якщо:
  1. x = y = ; 2)   x = y = .

Варіант 2

  1. Знайдіть модуль кожного з чисел:

. Запишіть відповідні рівності.

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.        2)          3)  
  1. Знайдіть значення виразу:
  1.   3)  
  2.   4)  
  1. Обчисліть значення виразу якщо:
  1. p = k = ; 2)   p = k = .

Варіант 3

  1. Знайдіть модуль кожного з чисел:

. Запишіть відповідні рівності.

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.        2)          3)  
  1. Знайдіть значення виразу:
  1.   3)  
  2.   4)  
  1. Обчисліть значення виразу якщо:
  1. x = y = ; 2)   x = y = .

Варіант 4

  1. Знайдіть модуль кожного з чисел:

. Запишіть відповідні рівності.

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.        2)          3)  
  1. Знайдіть значення виразу:
  1.   3)  
  2.   4)  
  1. Обчисліть значення виразу якщо:
  1. a = b = ; 2)   a = b = .

Варіант 1

  1. Знайдіть модуль кожного з чисел:

. Запишіть відповідні рівності.

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.        2)          3)  
  1. Знайдіть значення виразу:
  1.   3)  
  2.   4)  
  1. Обчисліть значення виразу якщо:
  1. x = y = ; 2)   x = y = .

Варіант 2

  1. Знайдіть модуль кожного з чисел:

. Запишіть відповідні рівності.

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.        2)          3)  
  1. Знайдіть значення виразу:
  1.   3)  
  2.   4)  
  1. Обчисліть значення виразу якщо:
  1. p = k = ; 2)   p = k = .

Варіант 3

  1. Знайдіть модуль кожного з чисел:

. Запишіть відповідні рівності.

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.        2)          3)  
  1. Знайдіть значення виразу:
  1.   3)  
  2.   4)  
  1. Обчисліть значення виразу якщо:
  1. x = y = ; 2)   x = y = .

Варіант 4

  1. Знайдіть модуль кожного з чисел:

. Запишіть відповідні рівності.

  1. Розв’яжіть рівняння:
  1.        2)          3)  
  1. Знайдіть значення виразу:
  1.   3)  
  2.   4)  
  1. Обчисліть значення виразу якщо:
  1. a = b = ; 2)   a = b = .
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Саворона Святослав
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 квітня 2020
Переглядів
12134
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку