Варіант 1
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2)
3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу
якщо:
-
x =
, y =
; 2) x =
, y =
.
Варіант 2
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2)
3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу
якщо:
-
p =
, k =
; 2) p =
, k =
.
Варіант 3
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2)
3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу
якщо:
-
x =
, y =
; 2) x =
, y =
.
Варіант 4
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2)
3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу
якщо:
-
a =
, b =
; 2) a =
, b =
.
Варіант 1
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2)
3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу
якщо:
-
x =
, y =
; 2) x =
, y =
.
Варіант 2
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2)
3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу
якщо:
-
p =
, k =
; 2) p =
, k =
.
Варіант 3
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2)
3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу
якщо:
-
x =
, y =
; 2) x =
, y =
.
Варіант 4
-
Знайдіть модуль кожного з чисел:
. Запишіть відповідні рівності.
-
Розв’яжіть рівняння:
-
2)
3)
-
Знайдіть значення виразу:
-
3)
-
4)
-
Обчисліть значення виразу
якщо:
-
a =
, b =
; 2) a =
, b =
.