Самостійна робота за темою «Речення»
Види речень за метою висловлювання та інтонацією
а) окличні і неокличні;
б) розповідні, питальні, спонукальні;
в) прості і складні.
а) тільки спонукальні;
б) розповідні, питальні, спонукальні;
в) тільки розповідні.
3.Постав розділові знаки у реченнях. Дай характеристику кожному реченню.
а) Не розмовляй на уроках
б) Весна прикрасила дерева зеленими хмаринками листя
в) Що ти весно нам принесла
Діти, не беріть книгу брудними руками! Оберігайте природу рідного краю ! Хто з’їв мою кашу?
5. За змістом розповідного речення побудуй кілька запитань і запиши.
Навесні Олеся допомагала батькам у полі.
6. Визнач, у якому реченні є звертання.
а) Мама попросила Дарину виконати домашнє завдання.
б) . Треба поважати дорослих.
в) Микито, йди до школи!
7.Установи межі кожного речення. Запиши.
Насталавеснаповіявтеплийвітерпригрілосонечкоприлетілизтеплихкраївптахи
|
|
|
8. Склади окличне речення, визнач підмет і присудок.
|
|
|
9. Перестав склади і утвори словникові слова. Запиши.
Зонтриго, рекдиктор, циметрде, шекиня, пшецяни,вотрига.
|
|
|
10.Склади з кожного рядка речення, запиши текст.
Літа середина липень
Липні липи у цвітуть буйно
Заклопотані гудуть над бджоли ними
Збирання пора для настала них меду липового
11.Склади 3 речення за малюнком.