Тема : Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків.
Мета : Ознайомлення учнів з понятттям ,, сантиметр''. Вчити вимірювати довжини відрізків. Закріплювати вміння складати і розв'язувати приклади на додавання. Розвивати мислення, увагу. Виховувати любов до природи.
Обладнання : лінійки, картки з числами , паперові листочки дерев.
Хід уроку.
-
Організаційний момент.
-
До якого уроку ми приготувалися ?
-
Щоб урок пройшов немарно,
треба сісти рівно й гарно,
дарма часу ти не трать,
думать треба ! Працювать !
-
Діти , йдучи до вас на урок, я зустріла Незнайка. Він був дуже засмучений тим , що не зміг виконати домашнє завдання.
Допоможемо йому ? Спробуємо не лише виконати завдання, а й навчити Незнайка.
-
Математичний диктант.
-
запишіть числа від 4 до 8 ;
-
запишіть ,, с сідів ‘ числа 7 ;
-
запишіть число, яке при лічбі іде за числом 5 ;
-
запишіть число, яке передує числу 2 ;
-
до 2 додати 6. Запишіть відповідь.
-
Усний рахунок. Гра ,. Мовчанка ‘’ ( Відповідь показують картками )
2 + 6 7 – 3
5 + 4 9 – 1
1 + 6 8 – 3
6 – 4 7 + 2
-
Робота за підручником ( с. 43 ) Завдання 1
-
Повідомлення теми уроку.
-
- Діти, ось у Незнайка є лінійка. Але він не вміє нею користуватися. Допоможемо йому.
-
Як ви гадаєте, для чого нам потрібна лінійка ?
Візьміть у руки лінійку. Що ви бачите на лінійці ? Початок відліку позначен ий цифрою 0. Які ще цифри тут ще присутні ?
Рисочки і цифри, нанесені на лінійку, утворюють шкалу. Довжина від 0 до 1 дорівнює 1 см. Відстань між сусідніми цифрами на лінійці однакова .
Скажіть, скільки сантиметрів міститься між поділками 0 і 2 ; 0 і 4 ; 0 і 10.
-
Фізкультхвилинка
-
Закріплення вивченого матеріалу.
-
Робота за підручником ( с. 43) Завдання 2, 3.
-
Робота в робочих зошитах.
-
Фізкультхвилинка
-
Робота за підручником. ( 43 ) Завдання 4
-
Діти , до нас на урок прийшов ще й маленький Їжачок. Він на своїх голочках приніс листочки різних дерев. ( Діти мають сказати яким деревам ці листка належать )
-
Відгадайте загадки :
Маю плаття зелененьке, гнучкі ніжні віти, білу кору, стан тоненький. Як я звуся, діти ? ( береза )
Один батько, тисячі синів має, всім шапки справляє, а своєї не має . ( дуб )
-
Обчислюємо вирази усно..На листочках записані відповіді. Вибираємо листочок з відповіддю і підпасовуємо до малюнка берези чи дуба.
-
Діти , а чому дерева називають нашими зеленими друзями ?
Завдання 5.
На дошці діти пишуть нерівності та рівності і добирають знаки дій ( - ; + )
IV.Підсумок
-
Що вам сьогодні сподобалося на уроці ?
-
Що нове ви дізналися ?
-
Тож будьте уважні, думайте. міркуйте, учиться, щоб з вами не траплялися такі пригоди . як з Незнайкою.