Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків.( За підручником Л. В. Оляницька )

Про матеріал
Ознайомлення з поняттям ,, сантиметр''. Вчити учнів вимірювати довжини відрізків. Закріплення вміння знаходити значення виразів на додавання та віднімання в межах 10. Розвивати увагу, мислення.
Перегляд файлу

Тема : Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків.

Мета : Ознайомлення   учнів з понятттям ,, сантиметр''. Вчити вимірювати довжини відрізків. Закріплювати вміння складати і розв'язувати приклади на додавання. Розвивати мислення, увагу. Виховувати любов до природи.

Обладнання : лінійки, картки з числами , паперові листочки дерев.

                                           Хід уроку.

  1. Організаційний момент.
  •          До якого уроку ми приготувалися ?
  •          Щоб урок пройшов немарно,

треба сісти рівно й гарно,

дарма часу ти не трать,

думать треба ! Працювать !

 

  •           Діти ,  йдучи до вас на урок, я зустріла Незнайка. Він був дуже засмучений тим , що не зміг виконати домашнє завдання.

Допоможемо йому ? Спробуємо не лише виконати завдання, а й навчити Незнайка.

  1.  Математичний диктант.
  •          запишіть числа від 4 до 8 ;
  •          запишіть ,, с сідів ‘ числа 7 ;
  •          запишіть число, яке при лічбі іде за числом 5 ;
  •          запишіть число, яке передує числу 2 ;
  •          до 2 додати 6. Запишіть відповідь.
  1.  Усний рахунок. Гра ,. Мовчанка ‘’ ( Відповідь показують картками )

        2 + 6             7 – 3

        5 + 4             9 – 1

        1  + 6            8 – 3

        6 – 4             7 + 2

  1. Робота за підручником ( с. 43 ) Завдання 1
  •          Назвіть пропущені числа.
  1. Повідомлення теми уроку.
  1. - Діти, ось у Незнайка є лінійка. Але він не  вміє нею користуватися.  Допоможемо йому.
  •          Як ви гадаєте, для чого нам потрібна лінійка ?

Візьміть у руки лінійку. Що ви бачите на лінійці ? Початок відліку позначен ий цифрою 0. Які ще цифри тут ще присутні ?

Рисочки і цифри, нанесені на лінійку, утворюють шкалу. Довжина від 0 до 1  дорівнює 1 см. Відстань між сусідніми цифрами на лінійці однакова .

          Скажіть, скільки сантиметрів міститься між поділками 0 і 2 ; 0 і 4 ; 0 і 10.

  1.  Фізкультхвилинка
  1. Закріплення вивченого матеріалу.
  1.  Робота за підручником ( с. 43) Завдання 2, 3.
  2.  Робота в робочих зошитах.
  3.  Фізкультхвилинка
  4.  Робота за підручником. ( 43 ) Завдання 4
  •          Діти , до нас на урок прийшов ще й маленький Їжачок. Він на своїх голочках приніс листочки різних дерев. ( Діти мають сказати яким деревам ці листка належать )
  •          Відгадайте загадки :

Маю плаття зелененьке, гнучкі ніжні віти, білу кору, стан тоненький. Як я звуся, діти ?   ( береза )

Один батько, тисячі синів має, всім шапки справляє, а своєї не має . ( дуб )

  •          Обчислюємо вирази  усно..На листочках записані відповіді. Вибираємо  листочок з відповіддю  і  підпасовуємо до малюнка берези чи дуба.
  •          Діти , а чому дерева називають нашими зеленими друзями ?

Завдання 5.

На дошці  діти пишуть нерівності  та рівності  і добирають знаки дій ( - ; + )

 

IV.Підсумок

  •          Що вам сьогодні сподобалося на уроці ?
  •          Що нове ви дізналися  ?
  •          Тож будьте уважні, думайте. міркуйте, учиться, щоб з вами не траплялися такі пригоди . як з Незнайкою.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 січня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку