Сценарії святкових концертів до Дня працівників освіти

Про матеріал

У даній збірці вміщені сценарії святкових концертів до Дня працівників освіти. Додатки включають тексти пісень. У розробках використано авторський матеріал та матеріали інтернет-ресурсів і друкованих видань попередніх років.

Збірка рекомендована класним керівникам випускних класів та шкільним педагогам-організаторам

Перегляд файлу

«МІЙ КЛАС – ВИПУСКНИЙ»

(сценарії святкових концертів до Дня працівників освіти – з досвіду роботи класного керівника старших класів)

http://images.forwallpaper.com/files/thumbs/preview/12/120800__roses-red-bouquet-flowers-ribbon-white-background_p.jpg

 

 

 

ЗМІСТ

  Сценарій святкового вечора до Дня працівників освіти

 «Цей день належить Вам по праву»…………………………………….4

 

Сценарій свята до Дня працівників освіти «Вечір народної пісні»… 14           

 

Додаток …………………………………………………………………..23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С Ц Е Н А Р І Й    С В Я Т К О В О Г О   В Е Ч О Р А 

 Д О    Д Н Я     П Р А Ц І В Н И К І В  О С В І Т И

«ЦЕЙ ДЕНЬ НАЛЕЖИТЬ ВАМ ПО ПРАВУ»

 

Підготовчий етап

  1. ПОШТА ВДЯЧНОСТІ  Попередньо на звичайних листках з учнівських зошитів учні всіх класів пишуть листи вдячності чи святкові побажання вчителям та іншим працівникам школи (за бажанням). Великі конверти з листами вручаються на  святі. 
  2. ПІСНЯ НА ЗАМОВЛЕННЯ  Учні заздалегідь дізнаються про музичні уподобання працівників школи і складають програму святкового концерту з «пісень на замовлення».

 

 

1.Жовтневі квітнуть небокраї, гаптує лист мережний осінь,

І сонце, ясно посміхнувшись, голубить ніжну срібну просинь.

Сьогодні якось особливо дзвіночок кличе срібнозвучний

В осінній день, усмішок повен, видзвонює врочисто й гучно.

2. Доброго  дня дорогі наші наставники! Доброго вам святкового дня! Ми щиро раді вітати вас сьогодні у цій залі, бо цей день дійсно належить по праву тільки вам. Для вас – наша любов, вдячність, посмішки, квіти, вітання, наші дитячі спогади.

3.Традиційно в день осіннього освітянського свята ми вітаємо не лише педагогів, а й всіх працівників школи, які щоденно знаходяться поруч з нами, без яких неможливо уявити шкільний день. Сьогодні ми  кажемо щире спасибі за їх добросовісну працю і щирі  душі.

4.На нашому святі присутні досвідчені, мудрі, добрі люди, які не одне десятиліття свого життя віддали школі. Це наші вчителі-ветерани. Низький уклін вам, шановні, і найщиріші слова шани  та сердечної вдячності.

5.День учителя – це свято зустрічей, спогадів і ніжного сподівання. І саме в таку мить ми згадуємо людей, які сьогодні не можуть бути поруч з нами, людей, які навіки перейшли життя межу.  Можливо, справді інше є життя. Можливо це вони сяють нам  з небес зірками. Неначе нещодавно ці люди були поруч. Давайте вшануємо світлу пам'ять всіх померлих вчителів хвилиною мовчання. (ХВИЛИНА МОВЧАННЯ)

6.Сьогодні – свято. На день відступили будні. Найрозкішніші й наймиліші квіти осені – у руках тих, хто вчить нас мудрості, хто відкриває двері у світ знань. Отож, усі ми – слухняні й не дуже, старанні й ні, чемні й не зовсім, цілеспрямовані, честолюбні, розбишакуваті, скромні й самовпевнені – схиляємо голови перед вами, дорогі наші наставники. Сьогодні свято – для вас!

7.Для вас сьогодні посмішки, вітання,

 Осінніх квітів  ніжна розмаїть…

Найкращі, найщиріші побажання,

Що йдуть від серця нашого, прийміть.

Нехай життя квітує буйним цвітом,

І свято радісне приходить знов і знов,

А доля хай дарує з кожним роком

Вам щастя, радість, мудрість і любов.

    8. Скільки слів утіхи уже сказано вами школярам – скільки ще буде мовлено… І як часто, ставши дорослими, ми повертаємося до тих слів, згадуємо їх і черпаємо з них наснаги. І як рідко – на жаль, на превеликий жаль! – пишемо чи говоримо про це своїм учителям навіть у дні свят, у їхні дні. Нам ніяково. Ми боїмося видатися старомодними. Боїмося бути щирими, чи просто забуваємо, що вчителі теж потребують нашої підтримки, слів нашої вдячності.

    9. Ці слова можуть зовсім простими. Але як рідко ми мовимо їх! То не знаходимо часу, то обставини не дозволяють. Може, сьогодні відважимося?

   10. Відважимося. Сьогодні – вчительське свято. Вшануймо ж тих, кого любимо. Кого пам’ятаємо всупереч плинові часу. Хто зачарував нас щирістю й обширом знань. Хто завжди бажав нам добра й кого ми часом ображали… Адже так од віку ведеться – хто бажає нам добра й невтомно працює задля цього, того ображають найбільше. А ще – тих, хто беззахисний перед невихованістю, агресивністю, неосвіченістю. Попросімо сьогодні у наших учителів пробачення за  неуважність нашу до них, і скажемо їм ті слова, які   ніколи не казали і за інших обставин ніколи й не скажемо.

ПІСНЯ……………………………………..

1.Життя твоє усе – як на долоні.

По краплі душу іншим віддаєш.

Хоч вчора втома нелюдська й сьогодні,

Любові й праці ти не знаєш меж.

Хвилина вільна рідко випадає,

І осінь рано тулиться до скронь.

Ти не засмучуйсь, - світ весь зігріває

Учительських сердець палкий вогонь.

(Привітання для адміністрації школи)

2.Шановні …………! Ми вам цього ніколи не казали, але сьогодні ж можна? Ми не прогулюємо уроків – це ми так пізнаємо світ, ми не сперечаємося з вами – це ми  вчимося жити у світі, ми не фарбуємося й не прикрашаємося – це ми намагаємося зробити світ кращим.

3. А якщо відкинути всі жарти…Хоч ми вам цього й не кажемо, але завжди захоплюємося  вашою мудрістю, витримкою, тактом. Ви – одвічні наші  обереги. А без вас, любі наші, немає нас – впертих,  пустотливих, енергійних. Це ви нас любите, ростите, бережете…

4.Позначений безсмертними думками,

Хай труд наш буде чесний до кінця,

І юні громадяни перед вами

Розкриють свої трепетні серця.

І понесемо ми, мов естафету,

Як пам'ять про своїх учителів,

Бажання кращою зробить планету,

Де ми живем на матінці-землі.

ПІСНЯ…………………………

(Привітання для перших вчителів)

  1. Букварі і читанки, парти в три ряди  -

  Наша перша вчителька в серці назавжди.

Сонце світлі зайчики сипле у шибки,

Кришать крейду пальчики – пишуть малюки.

Наша перша вчителька інших науча –

Букварі і читанки їм вона вруча.

    2.  Шановна ……..! Хоч минуло багато років, але я впевнена, що ви пам’ятаєте, як під час святкового солодкого столу невдало відкритий сильно газований напій «Росинка» щедро оросив парти, підручники, зошити і гарячі голови першокласників. Все було мокре! Але це була така радість!

      3. (Називають імя вчителя) вже давно не працює в нашій школі і мабуть не пам’ятає, як записала мені зауваження у щоденник за розбитий вазон з квітами. Але я пам’ятатиму це завжди, бо ТАКИЙ запис єдиний у моєму щоденнику. І це було таке горе!

     4    А (імя вчителя ) ніколи не забуде, як у другому класі я раненько прийшла в школу і перевірила за неї всі зошити з української мови. Я почувалася справжньою вчителькою! Це був такий тріумф !!!...Хоч і миттєвий, бо те, що було потім я згадувати не хочу.

6.Дорогі наші найперші вчителі! Ми щиро дякуємо за вашу турботу і ласку і обіцяємо ніколи Вас не забувати, адже саме Ви перші свідки наших радостей і печалей, падінь і тріумфів!

ПІСНЯ……………………………

(Привітання класних керівників)

      1.  Достигла осінь на медах,

Прозорі павутинки літа.

Іде по сонячних світах

Через країну Знань учитель.

Із покоління в покоління,

Дитячих душ хранитель,

Зоря любові і добра,

Що має ймення вчитель.

2.Естафету всезнаючих і всерозуміючих  перші вчителі передали нашим класним керівникам. Від них нічого не можливо було приховати – ні незаповнений щоденник, ні запах тютюну; ні прогуляний урок, ні потаємні наміри, ні поганий настрій.

3. Дорогі наші………….!  Ви протягом багатьох років ділити з нами і радість, і смуток, допомагали нам у скрутну хвилину, знали всі наші таємниці. Спасибі Вам, що завжди йшли нам на  зустріч. Пробачте, що часом були неслухняними. Ми ніколи не казали Вам цього, але розуміємо і знаємо, що життя доведе нам вашу правоту.

ПІСНЯ…………………………

 

 ( Привітання  вчителів- предметників)

1.У кожного з нас був, є або буде Вчитель. Це той, кому довіряємо свою долю, хто вірить у нас попри невтішні прогнози інших, нерідко – й батьків, і веде за собою. І навіть тоді, коли сили зраджуватимуть нам, він не втомлюватиметься переконувати: «Ти – зможеш. Ти зумієш. Ти обдарований…»

2.Із року в рік учитель продовжує себе у своїх учнях. Його думки, почуття, щедро віддані дітям, працюють на майбутнє. Образ улюбленого вчителя, доброго і водночас вимогливого, ми будемо пам’ятати все життя. 

          3.Хай має вчитель менше свят, ніж буднів,

Йому не треба більших нагород:

Яке то щастя – буть корисним людям,

Учить його величність – наш народ.

Знання і мудрість дарувати дітям,

Нести сердечне світло доброти.

Почесніше покликання на світі

І радісніш від цього не знайти.

 

Вчителям-філологам

1.Шановна  ( вчитель української мови)!

2. Уважаемая  ( вчитель російської мови)!

3.Dear (вчитель англійської мови)!

4. А можна я скажу? Бо можу забути. Дорогі мої вчителі німецької мови! Я Вам цього ніколи не казав, але сьогодні зберу всі сили і скажу. Я довго тренувався. Написав на руці, щоб не забути від хвилювання. (Учень говорить кілька простих фраз німецькою мовою з помилками, підглядаючи на записи на долоні)

Щось слабо виходить…Але Ви можете бути впевнені, що я ніколи не видам жодної державної таємниці німецьким шпигунам.

5.Милі наші вчителі мов – української, російської, німецької, англійської – ви, звісно,  здогадались, що наш Павло жартує. Бо завдяки вашим старанням ми вільно володіємо мовами й думками. Дякуємо вам  за терпіння, за жертовну працю.  За віру в нас – ваших учнів, адже ми все життя – лише учні…

ВІРШ( в перекладі іноземними мовами), ПІСНЯ…………………………………

 

                  1. Учительська професія здебільшого жіноча. Але, коли на урок приходить справжній чоловік, та ще й у наш справжній «дівчачий» клас, то сумно точно не буде. Шановні наші чоловіки-вчителі, для нас ви – взірець мужності, краси і благородства. І Вам ми теж хочемо сьогодні відкрити деякі шкільні секрети.

(Вчителю інформатики) Шановний………!  Я ніколи Вам цього не казала, але сьогодні скажу. Памятаєте презентацію, яку Ви робили три роки? Її видалила я! Музику на всіх комп'ютерах, яку Ви ніяк не можете видалити, закачала я! Віруси на всіх комп’ютерах – теж моїх рук справа. І наостанок: Вашу улюблену лазерну мишу з підсвіткою давно з'їв мій рудий кіт. Все. сказала. Змогла. Бо, не зважаючи ні на що, я впевнена, що ми улюблені Ваші діти, а ви найвеселіший, наймиліший і найдобріший вчитель у школі.

       (Вчителям автосправи) Шановні ……………..! Я Вам це казала вже мільйон разів, але за гуркотом мотору Ви мене не чули. У повній тиші скажу ще раз. Наклейте, будь ласка,  етикетки з підписами  на педалі газу й гальма. Або не ображайтесь, якщо я знову їх переплутаю.

         (Вчителю філософії)       Шановний…………! Я навіть не знаю, як вам це сказати! Але за  місяць нашого спільного навчання я нахваталася двійок більше, ніж за всі попередні 10 років. Може б ви придивились до мене уважніше, пошукали індивідуальний підхід?..

(Вчителям фізкультури)Любі наші ………! Я вмію  бігати й стрибати! Але в кедах я виглядаю неефектно. Давайте я всі заліки здам на випускному вечорі: красива, із зачіскою, на  високих підборах. Уявляєте: я біжу з квітами і  мене  знімає камера…Краса…

 (Вчителю фізики) Шановний ………..! Я Вам цього ніколи не говорила, але сьогодні я Вам обов’язково скажу.   (Учениця скоромовкою проказує набір складних фраз з курсу фізики) Ви вражені? А я ще й вишивати вмію, і на машинці строчити! От тільки релятивістський імпульс від реакції термоядерного синтезу не завжди відрізняю. І коефіцієнт корисної дії у мене менший, ніж у теплового двигуна. Але ще ж цілий рік попереду!

ПІСНЯ……………………………………………

 1.Нема жахливішої роботи, ніж учительська,

Нема виснажливішої роботи від учительської,

Де нерви паляться, мов хмиз сухий,

Де серце рветься в клекоті і чаді.

Але нема щасливішої долі,

Коли Людина з Твоїх рук, Учителю,

Іде у світ, - на краплю світ людніє.

(Вчителю біології)      Шановна ………! Я ніколи Вам цього не казала, але сьогодні скажу. Я впевнена, що Ви бачили, як я списувала самостійні роботи з біології 03.03.2003 р., 05.05.2005 р., 06.06.2006 р. Сьогодні я хочу зізнатися, що списувала ще й на семестровій контрольній роботі 20 квітня 2001 року. Мені соромно! Я каюсь! Але це справді було. Та більше цього не буде.

 ПІСНЯ………………………………………………………………………….

 (Вчителю математики)    

1.Дорога наша ……………! Ми Вам казали небагато слів, а таких, як сьогодні,  взагалі ніколи не казали.

Люба вчителько, прости, що теорем ми не цінили,

Хоч про майбутнього мости ще в десять літ бентежно снили.

Прости за те, що краплі сліз з-за нас доводилось ронити

Очам твоїм, що вміли скрізь по-материнському ясніти.

Прости за те, що лиш тепер твій такт зуміли оцінити,

Всю щирість, ласку і теплоту.

Ну як тебе нам не любити!

З Вами складне ставало легким, заплутане  - простим, а неймовірне – реальним. Дякую Вам за знання, за доброту душі і за золоте серце. Я б Вам ніколи цього не сказала, але разом з усіма   сьогодні покаюсь. Я теж колись не зробила домашнього завдання. І не тому, що не знала як, а просто дуже хотілося подивитися улюблений серіал.

 ПІСНЯ……………………………………………………………………

             (Вчителю історії)        Шановна………! Я дуже люблю історію. Повірте, я  її вчу. А якщо раптом на уроці я казатиму щось далеке від правди, сприймайте це як варіативне трактування подій альтернативною науковою школою.

           ПІСНЯ…………………………………………………………………………………….

                  (Вчителю музики)         Люба наша ……….!Мила, добра й талановита! Я хочу подякувати Вам за допомогу у підготовці цього святкового концерту. І можу голосно сказати на весь світ, що Ви умієте навчити співати кожного, у кого виріс рот. Я переконався у цьому на власному досвіді.

ПІСНЯ………………………………………………………………

1. Дорогі вчителі, щиро дякуємо Вам за щедрість вашої душі, за ваші вмілі руки, за те, що ви вчили нас нехитрим життєвим мудростям, без яких не може обійтись жодна людина. Скільки різноманітних наказів директора школи  чули ми за 11 років навчання. А сьогодні, користуючись нагодою, в день самоуправління, ми видали свій наказ!

Наказ одинадцятикласників

  1.     Директору школи:

Сьогодні розкурити з учнями люльку миру і закопати     томагавк цигаркової війни за межами навчального закладу.

  1.     Завучам школи:

П.1. Зважаючи на бажання учнів, збільшити кількість уроків малювання, фізкультури, праці. Відповідно зменшити кількість уроків математики, фізики, хімії.

П.2. Ввести уроки перукарства та косметології,  щоб уникнути підпільного створення зачісок та оригінального макіяжу.

П.3. З метою плідного проведення дозвілля учнів організувати факультатив азартних ігор.

3. Класним керівникам:

Не шукайте зустрічі з учнем. Коли ви йому будете  потрібні, переважно в кінці семестру, він вас сам обов’язково знайде.

4.    Всьому колективу:

П.1. Під час контрольної роботи не дивіться пильно на учня. Він може подумати, що ви   підозрюєте його у списуванні і образиться.

П.2. Не запитуйте, з якого предмета прийшов здавати підсумкову державну атестацію, він же не запитує, з якого предмета  ви прийшли її приймати.

П.3. Будьте тактовні. Якщо учень не зрозумів запитання, тактовно переведіть розмову на іншу тему, наприклад, про погоду, кохання.

П.4. Знайте, якщо учень відповідає неправильно, дуже може бути, що він сам перевіряє учителя.

П.5. Ніколи не запитуйте, чому ви вперше бачите учня в класі. Можливо, ви самі були неуважні.

П.6. Поспівчувайте, заради оцінок у табелі учень іде на все, навіть на уроки.

П.7. Запам’ятайте: ви у ваших учнів не одні.

А зараз УВАГА! Смертельний номер! В атмосфері особливої довіри і відкритості, перший раз в історії школи оголошується

ПОВНИЙ ПЕРЕЛІК  ГРІХІВ УЧНІВ 11 КЛАСУ

  1.                 Паперового журавлика, корзинку і огризки від журавлика й корзинки у кабінеті автосправи залишила Наташа.
  2.                 Відірваний від вішалки гачок – грішок Андрія .
  3.                 Зламані граблі Ірини Володимирівни – результат наполегливої праці Аліни.
  4.                 Жирна пляма і крихти на скатертині – наслідок трапези  Сергія.
  5.                 Брудна штора – заслуга Богдана.
  6.                 Сміття у відрі для миття підлоги  – колективна творча справа.
  7.                 Приліплені під кришками парт жуйки – спільний проект «Залиш про себе добру пам'ять»

- І восьмий, найстрашніший гріх!

- А може не треба це казати? Ще ж цілий рік попереду!

- Ми б ніколи не зізналися у цьому, якби не були впевнені, що ви, шановні наші вчителі,  давно вибачили нам всі проступки, всі необдумані вчинки і слова.

- Ми б ніколи не зізналися у цьому, якби не були впевнені у доброті Ваших душ і щирості Ваших сердець і тонкому почутті гумору.

- Ну тоді починай!

Як часто дуже ми хотіли, що всі ви раптом захворіли.

І щоб на місяць (й не один) оголосили в школі карантин.

Щоб математичка забула про урок; з уроку швидше пролунав дзвінок.

«Німецька» щоб десь зошити забула, а «українська», щоб дзвінка не чула.

На фізиці щоб прилади зламались, на хімії щоб колби розірвались.

І щоб перерва 45 хвилин тривала, а на урок і 10 вистачало.

Щоб наш найкращий класний керівник десь на безлюдний острів зник

І прихопив з собою щоденники й журнал…

Щоб прилетів Горинич Змій – 12 глав – і інформатика з комп’ютером украв.

Поніс у замок свій, щоб він сидів з своїм комп’ютером один.

А як частенько ми бажали, щоб ще і завучів украли (обох!!!)

Їх десь далеко занесли, щоб ми без розкладу жили.

Щоб воєнрук, узявши протигаз, поїхав з ним далеко на Кавказ.

І щоб усі «трудовики» взяли сокири і пилки, пішли в тайгу і ліс рубали.

І назавжди, і навіки про школу всі позабували.

Історики щоб в Спарту всі пішли й назад дорогу довго не знайшли.

А іноземці щоб згубили словники – нехай у них гніздяться павуки!

Щоб географічка так-сяк зібравши карти у рюкзак,

Пішла в пустелю чи у гори, ну в крайнім випадку - на море.

Щоб дощ на фізкультурі йшов, або фізрук щоб не прийшов.

І завалився щоб спортзал….Стоп! Мабуть досить! Це фінал…

Сьогодні день розкаянь і прощання… Пробачте ж нас за ці дурні бажання.

Ми хочемо, щоб ви були здорові, щоб довго не сивіли ваші скроні.

І щоб могли ви щиро порадіти, коли у школу прийдуть наші діти!

 ПІСНЯ……….

Є речі, над якими невладний час. Є  вічні цінності. Святі  істини.        Золоті слова. І є  пісні, які передаються з покоління в покоління.

  1. І сьогодні ми запрошуємо Вас заспівати разом з нами пісню, без якої неможливо уявити школу. Цю пісню Ви  співали своїм учителям, сьогодні ми даруємо її Вам. І впевнені, що наші внуки теж виконуватимуть її. Бо в цій пісні – свята істина, вічні цінності і золоті слова.
  2.  Підтримайте нас, будь ласка. Давайте заспіваємо разом.

ПІСНЯ «Вчителько моя»  - виконують діти разом з учителями.

1.День минув і повільно надходить вечір…

Гілка яблуні стука у вашу кімнату,

Золотіюче небо відносить вас в тихий вересень,

Мерехтливим вогнем заливаючи хату.

2.Це вже осінь…Пора достигання яблук,

Час глибоких думок і прозорої мудрості.

А вам завтра урок треба знову почати

І творити його, як творець творить вірші чи музику.

3.А вам знову шукати стежок непроторенних

До нових поколінь, що витають у будучині,

Бо життя – вічний рух, де немає повторення,

І мудрішає світ, і труднішають учні…

4.Учні справді труднішають…Та сьогодні ми хочемо відкрити вам ще один секрет. На прохання дітей (не скажемо з якого класу) в школі знову запрацювала, започаткована кілька років тому,  пошта вдячності. У цих конвертах – прості слова любові, хай навіть з помилками, та йдуть вони від дитячих сердець, у яких ви сієте добре, розумне, вічне…

ПОШТА ВДЯЧНОСТІ ( Попередньо на листках з учнівських зошитів учні всіх класів написали листи вдячності чи святкові побажання вчителям та іншим працівникам школи (за бажанням). Великі конверти з листами вручаються на святі). 

1.Наше свято добігає кінця і ми хочемо ще раз привітати всіх, хто повязав своє життя зі школою. Тих, хто протягом кількох років навчав наш клас, і кому випала доля вчити інших.

2. Спасибі за любов і ласку, за вашу працю, за підтримку, розуміння і щастя відкриттів.

 1.Хай злагода й мир будуть в вас на порі,

А лихо нехай обминає поріг!

Хай діти й онуки шанують завжди,

А доля вам щедрі дарує плоди.

2.І то не біда – якщо сивина, -

Усмішки красу не затьмарить вона.

Бажаєм удачі, добра і тепла,

Незгоди людські хай не чинять вам зла,

3.І тільки все добре в житті щоб велося,

Хай збудеться все, що іще не збулося!

Як сонце на небі щоденно сіяє,

Так щастя в житті вашім хай розцвітає!

4.Як вода джерельна будьте ви здорові,

Хай сміються очі, не хмуряться брови,

Хай живуть у серці почуття високі,

Всі разом: Хай подарує  доля  сто щасливих років!

ФІНАЛЬНА ПІСНЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЦЕНАРІЙ СВЯТА

ДО ДНЯ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ

«ВЕЧІР НАРОДНОЇ ПІСНІ»

 

Підготовчий етап -  «Святкова пошта»

Учні заздалегідь розшукують людей, які пишуть особистого листа комусь з учителів. Це можуть бути випускники школи, батьки учнів, колишні колеги по роботі. Перед початком свята «листоноша» вручає ці неочікувані листи-сюрпризи.

 

На сцену виходять юнаки з букетами квітів.

Звучить пісня "Утиная охота"

Юнаки дарують квіти учителям, повертаються на сцену. Виходять дівчата. Далі між ними  відбувається діалог.

Х.  Доброго вечора!

Д.  Доброго святкового вечора, дорогі наші вчителі! Ми  щиро вітаємо вас з професійним святом, святом осені, святом учнівської вдячності за ваш почесний труд.

Х.  Ми говоримо вам сьогодні щире спасибі за вашу мудрість, за професіоналізм і любов до дітей.

Д.  Ми дякуємо вам за те, що не тільки вчили нас читати і писати, а й ЗГУРТУВАЛИ У ДРУЖНИЙ КОЛЕКТИВ.

Х . Олесю, а брехати тебе теж у  школі навчили?

Д.  А що я не так кажу?

Х. Читати і писати нас у школі навчили (за це низько кланяюсь), але давайте дивитися правді у вічі - У ШКОЛІ НІХТО НІКОГО НЕ ЗГУРТОВУЄ!

Х.. Точно! Навпаки - розділяють. Я зі своїм другом у дитсадку за одним столом три роки манку їв, а в школі  - бац! - посадили за різні парти. Це ж яка травма дитині! Якби ж хоч психолог вчасно зі мною попрацював, може б мені легше стало. Може б я й вчився краще...

Д.  Хлопці, ви себе чуєте??? Свято сьогодні!!!

Х.А що - хлопці? Хлопці правду кажуть. Нас же в школі вчили, що треба завжди казати правду! Ось дивись: прийшли в школу діти як діти, і тут почався поділ -

 1а - 1б;

 чорноокі - світлоокі;

1 варіант - 2 варіант;

1варіант - 2 варіант - 3 варіант. Це _(_імя вчителя) так любить ділити.

А буває й так:1,2,3...18 варіант. Я ж правду кажу, (звертається що вчителя)?

Д . Романе, це якась маячня. А що по-твоєму означає "згуртувати"?

Х. О!! Згуртувати  - це приблизно так: заходить вчитель і прямо з порогу каже: «Ваню, Таню, Саню, ану швиденько згуртувалися кругом Романа, розвязали йому задачі, переписали в зошит красивим почерком, а потім, якщо встигнете, зробіть щось своє». Оце я розумію ЗГУРТУВАННЯ!

Х.. А памятаєш, що було, як нас з тобою згуртували на лабораторній?

Х.. Памятаю, у тебе - 2, у мене  -2. І вийшло 2+2 на каналі 1+1.

Д.  Хлопці! Ще раз питаю - ВИ СЕБЕ ЧУЄТЕ? Свято сьогодні! Ми прийшли вчителів вітати!

Х.. Так давайте вітати! Тільки за варіантами!!

Д.  Добре, давайте за варіантами. Тільки ми  - перший варіант!

Далі дівчата і хлопці  вітають вчителів, умовно поділившись за варіантами.

ПРИВІТАННЯ АДМІНІСТРАЦІЇ ШКОЛИ (дівчина і хлопець)

1. Шановні наші_________________________! Прийміть  найщиріші привітання зі святом!

Пісень і квітів море зичимо,

А в гості молодість вам кличемо.

Запросимо в гостину рідні зорі,

Нехай про нашу вам любов говорять.

Нехай в цей день і дні наступні

Минуть вас прикрощі підступні.

2. А я приєднуюся до всього сказаного, та хочу додати, що ви нас (як би це правильно сказати) неодноразово обманювали, тому ми написали для вас українську народну пісню "Ти ж мене підманула".

Пісня "Ти ж мене підманула"

 

ПРИВІТАННЯ ПЕРШИХ ВЧИТЕЛІВ (дівчина і два хлопці)

1.Дорогі наші_______________________! Любі наші перші вчителі! Ви свідки наших перших успіхів і невдач, перших злетів і падінь.

2. Ми навічно перед вами в боргу за знання і самостійність, до якої ви нас привчили.

3.А від себе я хочу додати, що перші вчителі у школі першими обманювали нас.

4. І погрожували! Відвести до директора, не перевести у другий клас  і поскаржитися мамі.

5. А мене ще й до батареї вчителька обіцяла прив’язати, щоб не бігав.

6. Та ми чудово розуміли, що боятися не треба, бо перша вчителька - найдобріша вчителька у світі. Тому для всіх вчителів  - початківців ми написали українську народну пісню "Несу я портфеля".

7. Зустрічайте! Для вас співає майбутній соліст Великого

8.Дуже Великого!!

9. Дуже Великого театру,  учень 1 класу……………………….

Виходить учень 1класу, несе великий портфель, виконує пісню.

Пісня "Несе Галя воду"

 

ПРИВІТАННЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА (дівчина і хлопець)

1. Я ось що хочу сказати. У початковій школі вчителька мені особисто не погрожувала. А в старших класах було інакше. Я все записав:

         1.Викликати батька - обіцяли  тричі.

         2. Вигнати за двері - двічі.

         3.Здати в міліцію- 18 разів.

2. І хто ж тебе так лякав?

1. Не скажу.  Сьогодні ж свято.

2. Шановна__________________________________!

Терпіння вам бажаєм з нами,

Хай не минає із роками

Здоров’я і весела вдача,

І зустрічає вас удача.

З нашим класним керівником дійсно було класно, бо вона завжди й в усьому нам допомагала.

1.Але іноді вона  заважали нам робити те, що дуже хотілося. Тому ми й написали для неї  українську народну жартівливу пісню «А я все дивлюся».  Пісня " А я все дивлюся"

ПРИВІТАННЯ ВЧИТЕЛІВ  - ПРЕДМЕТНИКІВ

1.Педагоги - ветерани

    1.Сьогодні на нашому святі присутні досвідчені, мудрі, добрі люди - це наші вчителі- ветерани.  Низький уклін Вам, шановні, за вашу багаторічну працю, за душу віддану дітям, і за те, що навіть на заслуженому відпочинку ви не забуваєте про школу.

2. А мені дуже приємно відзначити, що в цьому залі присутні вчителі, які відзначають цього року трудові ювілеї.

 Називають імена ювілярів, які пропрацювали в школі 30, 25, 20, 10 років, дарують їм квіти.

2.Хай буде кожен день ясним,

А вік ваш - довгим і прекрасним.

Хай все сумне забудеться,

А добре нехай збудеться!

 2. За час вашої роботи в школі вводились нові програми, перевидавалися підручники, проводилися фронтальні перевірки, навіть міністри змінювалися, а Ви, незважаючи ні на що, спокійно і  впевнено виконували свою святу роботу - просто вчили дітей.

 1.І сьогодні ми хочемо подарувати Вам кілька веселих хвилин, які нагадають  про учительські будні.

(сценка зі шкільного життя за вибором)

 

2. Учителі української мови (два хлопці)

1.Шановні наші ________________! Сьогодні ми говоримо вам щире спасибі за ваш професіоналізм, за небайдужість і розуміння. Нам дуже хотілося зробити для вас щось приємне і тому ми написали українську народну молитву дівчини (яка потрапила у скрутну життєву ситуацію) до своєї вчительки української мови.

2.У першому куплеті дівчина сповідається у своїх гріхах, у другому  -  вона в розпачі, а  в третьому звертається за допомогою до вищих сил.

Пісня «Посилала мене мати»

 

 3. Учителі світової літератури (два хлопці)

  1. Отож, учиться треба, а не про хлопців думати. А то хлопці свої оцінки заробляють, а дівчата випрошують і виплакують.
  2. Я ось все вивчив вчасно і хочу привітати зі святом наших вчителів зарубіжної літератури.

Мы готовы подарить Вам все цветы земли огромной,

Все равно их будет мало – это ясно безусловно.

От души Вас поздравляем и выносим благодарность,

 Пусть работа доставляет удовольствие и радость!

  1. А щоб наша _________________ не сумнівалася в моїх знаннях, спеціально для неї я  написав українські народні «російські частушки».

Пісня «Частушки»

4.Учителі іноземних мов (два хлопці)

1.А я дуже хочу від себе особисто і від Романа подякувати  нашим вчителям іноземних мов __________________ за те, що за кордоном ми почувалися як у себе вдома.

2.Та ми з тобою як у себе вдома, а їхні офіціанти – як привезені.  Я їм кажу: «Шнелле, ту ті ту ту». А вони дивляться на мене, як на нові ворота. Альошка англійську не вчив, і то знає, що «ту ті ту ту» - це  означає «швидко несіть  два стакани чаю у 22 номер».

1.У знак подяки ми написали для  вас, шановні вчителі, народну іноземну пісню.

Пісня «Ламбада»

 

(на сцені дівчина і два хлопці)

Д. Олексію, ти хлопець серйозний,  хоч ти розумієш, що ваші недоречні коментарі -  це ложка дьогтю на святі.

Х. Ти про що?

Д. Про те, що нас не згуртовують. У школі ж є гуртки, клуби за інтересами.

Х.Немає. Бо всі гуртки, які ми організували, вчителі одразу ж реорганізували.

Х.Точно. Памятаєш, ми того року організували клуб любителів дівчат з 9 класу.

Х. Класний був клуб. Багаточисельний.

Х. А тільки звалили карниз, _______________ розігнала клуб.

Х. А гурток юних електриків! Всього двічі встигли вимкнути світло на електричному щитку, а завгосп  вже передав  поіменний список членів гуртка директору, і гурток припинив свою роботу.

Х. А памятаєш, як Льоня хотів організувати  групу противників вивчення правил з української мови?

Х.І швидко перехотів. Бо  __________________ доступно йому пояснила значення української мови в житті сучасного юнака.

Д. Ви ще гурток юних курців згадайте!

Х. Ні, такого гуртка не було. Не набрали потрібну кількість бажаючих.

Х. То й добре. А тепер не заважайте нам вітати вчителів зі святом.

 

5. Учителі історії  (хлопець і дівчина)

Шановні ________________! Прийміть наші щирі привітання зі святом і слова вдячності за ваш труд.

1.Хай щастя лине до вас крилате,

Щоб на здоровя були багаті.

Хай радістю завжди повняться груди,

Хай в дім ваш заходять лише добрі люди.

Хай учні і друзі завжди вас шанують,

Любов і повагу усім вам дарують!

2.А я хоч і не вмію співати, але дуже хочу виконати для вас  народну пісню про наболіле.

1.Не бійся, ми тебе підтримаємо.

Пісня « Як служив же я»

6. Учителі математики (дві дівчини)

Наші щирі слова вдячності Вам, шановна _____________________!

Хай кожен день прибуде.

Хай сонце щедрим буде!

Спасибі щире за любов і ласку,

Якими обдаровуєте нас ви повсякчас.

2. Спеціально для Вас ми написали українську народну жалібну пісню «Ніч яка місячна»

Пісня «Ніч яка місячна»

 

7. Учителі біології (хлопець і дівчина)

1.Шановна_______________! Я щиро вітаю Вас зі святом!

 Успіхів без ліку, щасливого віку,

Добра і здоровя зичу Вам  з любовю!

2.  А я  ще й  каюся. Грішний я перед Вами: обіцяв вивчити біологію  - та не встиг. Але краще пізно, ніж ніколи. Тому я написав для вас українську народну веселу пісню про все, що знаю.

Пісня « Ой на горі два дубки»

8. Учителі хімії (дівчина)

Наші сердечні вітання і побажання добра Вам, шановна_____________!

 Хай на вашу долю поле щедро родить,

Ще багато років щастя поруч ходить,

Будьте на здоровя і добро багаті,

Хай добро і радість не минають в хаті!

Для Вас ми теж написали пісню. Народну. Обрядово-побутову.

Пісня «Вишивала дівчина»

  1. Учителі фізики, фізкультури, інформатики, автосправи

 (дві дівчини і хлопець)

  1. Сьогодні наші особливі слова для вчителів - чоловіків!

Хай квітне доля у роках прекрасних,

Життя приносить радість і тепло,

Нехай завжди вітає сонце ясне,

Дарує щастя, силу і добро!

Хай завжди вирує щастя джерело,

Тільки щиру радість вам приносять люди,

В холод зігріває хай душі тепло,

І життя прекрасним та яскравим буде!

Шановні наші ______________________!

  1.         Спасибі, що ви вимогливі, але дуже добрі
  2.         Спасибі, що ви строгі, та завжди розумієте нас.
  3.         Спасибі, що ви у нас є. 
  4.         Ми дуже хотіли порадувати вас, тому дуже постаралися і написали пісенне попурі про наші з вами непрості виробничі стосунки.

Пісенне попурі («А учора Яків  приходив», «Ой,  у вишневому саду», «Завируха»,  «Їхав козак містом», «Іванко»)

ПРИВІТАННЯ ТЕХНІЧНОГО ПЕРСОНАЛУ

1.Злагоджену роботу школи неможливо уявити без людей, які хоч не проводять уроків, але щодня проводять у школі по 8 годин. Зі святом Вас, шановні__________!

2. Слова привітання ми надсилаємо всьому технічному персоналу школи, тим людям, які вранці відчиняють для нас шкільні двері.

3. До речі, про двері. Цікаво, скільки в школі дверей?

4. Ми порахували  -______ . І за кожними дверима скільки несподіванок. Тож ми презентуємо вам учнівський погляд на двері.

3. Отже, екскурсія третім поверхом.

 Сценка "Двері"

Для її проведення виготовляються таблички  з надписами: 3 поверх – 5а, 5б, 6а, 6б, туалет, бібліотека, кабінет директора, медсестра; 4 поверх - 7а,7б.8а,8б, 9а, 9б,10, завучі, учительська. Дівчата з табличками рухаються по сцені, а один із хлопців жестами та мімікою демонструє свою реакцію на надписи. Наприклад, роздає штурхани учням молодших класів, задивляється на старшокласниць, обминає бібліотеку, прикидається хворим біля кабінету медсестри, прокрадається повз кабінет директора і потрапляє під «перехресний обстріл» між учительською та кабінетом завучів. У додатку наведено приклад музичного оформлення для сценки (№№ 18,19, 20).

 

ПРИВІТАННЯ МУЗИЧНИХ КЕРІВНИКІВ (хлопець і дівчина)

1.А тепер я скажу. Від усіх моїх однокласників я хочу подякувати сьогодні ______________________ за допомогу у підготовці  свята.

2.Життя нехай буде багатим і славним,

Творчих вам злетів, добра і краси

Щоб кожна подія приносила радість,

Бажаєм здоров’я, натхнення і сил!

Пісня «Дякую тобі» (виконують хлопець та дівчина)

 

ФІНАЛЬНА ЧАСТИНА

( На сцену виходять батьки учнів, які колись закінчували нашу школу і були однокласниками)

Вітальне слово батьків

 

Х: А тепер я скажу. Щось я не розумію, хто з нас який варіант. Якось ми все робимо разом.

 ТАКИ НАС В ШКОЛІ ДІЙСНО ЗГУРТУВАЛИ!!

Д: Наше свято добігає кінця. І ми хочемо ще раз сказати вам найщиріші слова вдячності за вашу працю, за те, що даєте дітям багато, а берете якнайменше.

Х: Хай для вас ще не раз розквітає земля на весні,

Повертає в літа молодії.

Хай лунають для вас щонайкращі пісні,

І здійсняться усі ваші мрії.

Д: А на завершення ми хочемо подарувати вам пісню, яка, виявляється, є улюбленою піснею вчителів про вчителів.

Х:  Отже,  її теж можна назвати народною.

Пісня "Учителя, вы в нашем детстве остаетесь навсегда"(виконують учні разом із батьками)

 

 

ПРИМІТКА: тексти пісень та музичні фонограми подано у додатках.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

ТЕКСТИ ПІСЕНЬ

Примітка: автор текстів 1, 4, 7, 8, 10, 11, 12, 13 – Ющенко І.В.;

 9 – учениця Думікян І.;

2, 3, 5, 6, 14 – використані матеріали інтернет-ресурсів та друкованих видань попередніх років.

1.А. Розенбаум «Утиная охота»

Знову осінь, знову вчительське настало свято.

Знову квіти, привітання, усмішки, пісні.

В день святковий хочу я сказати вам багато

Щиро й ніжно, аби ви повірили мені.

Я дякую вам, що вчили мене, мої вчителі,

Любить - так любить,

По совісті жить на рідній землі.

Літать – так літать,

І крила в політ давали ви нам.

Вітать – так вітать –

Ми низько вклоняємось вам!

 

2.«Ти ж мене підманула»

1.Ти ж казала у п'ятницю,

Що поставиш одиницю.

Потім передумала –

На десятку справила.

Ти ж мене підманула,

Ти ж мене підвела,

Ти ж мене молодого вчитися заставила.

2. Ти ж казала разів 40,

Що покличеш батька в школу

Знову передумала –

Підманула, підвела.

Ти ж мене підманула,

Ти ж мене підвела,

Ти ж мене молодого налякати хотіла.

3. Ти ж казала в понеділок

Відведеш мене в відділок.

Поки до дверей дійшла,

Ти вже й передумала.

Ти ж мене підманула,

Ти ж мене підвела,

Ти ж мене молодого в міліцію не здала.

 

3. «Несе Галя воду» ( першокласник)

1. Несу я портфеля, руки відпадають,

Очі мої ясні на ходу дрімають.

Ноги мої бідні ледве чеберяють.

2. Хочу погуляти, у піску пограти,

Щось добреньке з'їсти і лягти поспати.

А ти заставляєш « Читанку» читати.

 

4. «А я все дивлюся»

1. Якби мені сірників, я цигарку маю,

    Покурив би  під стовпом, там місцину знаю.

     Тільки затягнуся, вже біжить Іруся,

     Мало не вдавився, бо прибігла Іруся.

2. Якби мені утекти – гарний скутер маю,

    Поїхав би у село  - там дівчину знаю.

    Тільки-но зберуся, вже біжить Іруся,

     Прогулять не вдалося, бо прибігла Іруся.

 

5. «Посилала мене мати»

1.Посилала мене мати мову рідную вивчати.

Мову  рідну я вивчала та на хлопців поглядала.

2. Що ж тепер мені діяти, як екзамен той здавати?

Люба вчителько рідненька, вас люблю, як рідну  неньку.

3. Ви ж поставте, рідна ненько, одинадцятку маленьку

Як не можна 11, то я згодна на 12.

 

6. «Частушки»

Растяни меха, гармошка, эй, давай наяривай! 

Пой частушки нам, Алёшка, пой,  не разговаривай.

На уроке я сидел, в рот учителю глядел,

Тени нет сомнения – знаю  я склонения.

Сочинение писал, свои мысли излагал,

Слов приличных не нашлось, всё на «…» менять пришлось.

А ещё диктант писал, запятые расставлял.

Оказалось запятых больше в нём, чем слов простых.

Просим мы не обижаться, над собой смеялись мы.

Не забудем мы уроков Елены Николаевны.

 

7. «Ламбада»
               Май нейм із Роман,

Дас іст Льоха  - кращий мій дружбан.

Ай ем інтурист,

Дас іст Льоха -  дойч спеціаліст.

Бо навчали нас вчителі- вищий клас!!!

Данке шон, сенк’ю, вам,  вері мач.

Бо навчали наш одинадцятий клас

Данке шон, сенк’ю, вам, вері мач.


              8. «Як служив же я у пана»

1.Як учився я в Лариси  у місяці квітні,

Заробив собі «12» легко по всесвітній.

Хоч ті дати дрібно скачуть –

Все я чую. Все я бачу.

По садочку ходжу та ходжу,

Пісеньку заводжу, заводжу.

2. Проучився  я у Інни  лиш одненький місяць,

Заробив я 8 двійок в Інночки  за місяць.

А ті дати дрібно скачуть –

Світу божого не бачу.

По садочку ходжу, ридаю –

що робити далі – не знаю.

 

9. «Ніч яка місячна»

1.Ніч яка місячна, зоряна, ясная, а я все алгебру вчу.

Хоч би ті формули визубрить вчасненько, а про задачі мовчу.

2.Оченьки яснії стали червоними, наче хто перцем їх тер.

Ледве не плачу сльозами солоними, де ж тож котангенс тепер.

1.Вляжуся спатоньки десь аж під раночок, а скоро знову вставать,

З раннього ранку до пізньої ніченьки корені Вам добувать.

 

 

10. «Ой, на горі два дубки»

1.Ой, на горі два дубки, а у морі дві рибки,

А у небі дві пташки, дві пташки, а у лісі два пеньки.

2. А у мене дві руки, а у друга дві ноги,

А у Віки – голова,голова, ми й списали обидва.

3. Все, що знав я розказав, бачу вас не здивував.

І стоять, мов два дубки, два дубки,  у журналі два «кілки».

 

11. «Вишивала дівчина вишиванку»

1. З вечора пізненького аж до ранку

Реактиви сипала я у банку.

«Будеш мати «двієчку» і «кілочок»,-

Чути в класі вчительки голосочок.

2. Збовтала нітрати  я і галогени,

Додала ще трішечки пропілену.

Стали всі молекули у рядочок,

Як почули вчительки голосочок.

 

12. Пісенне попурі

«А до мене Яків приходив»

1.А учора фізик приходив,

Коробочку приладів приносив,

Я на них з-під лоба поглядала,

Бо нічого я про них не знала.

2.– Іди, іди, Юлю, до дошки,

Буду тебе мучити трошки.

Довго біля дошки стояла, та задачу я не розв’язала.

3. Ой ти Юлю, Юлю  білолиця,

Будеш мати «жирну одиницю».

А  мене це зовсім не лякало,

Бо давно я все уже списала.

 

«Ой,  у вишневому саду»

У понеділок  на урок,  на сьомий,

Дзвоник пролунав.

Додому я просилася, а він мене все не пускав.

А він мене усе питав, чому я алгоритм не склав,

Чому розплетена коса, а на нозі лежить нога.

«Завируха»

Белый снег, белый снег, белый снег, белый день.

Белый снег и по нему я бегу как олень.

Завируха, физрук, завируха,

И куды ж ты нас гонишь, послухай,

На дворе ж ни машин, ни людей (2 р)

Завируха, физрук, завируха,

Покраснели носы в нас и вуха,

Мы ж промёрзли уже до костей (2 р).

 

«Їхав, їхав козак містом»

1. Їхав, їхав Іван містом

Вчив школярок норовистих, да раз-два

На «газоні» швидко їздить, да раз.

2. Вчив калюжі об’їзджати,

На педалі натискати, да раз-два

І до хлопців не моргати, да раз.

 

«Іванко»

Я вмію гарно їздить,

Рулюю, як панянка,

Бо слухаю завжди (2 р.)

Смуглявого Іванка.

 

13. «Дякую тобі»

1.Дякую тобі за те, що ти була зі мною,

Хоч я й співав не до пуття,

Але з тобою я дав  пісням нове життя.

2.Дякую тобі за твій талант і добре серце,

За все, що робиш до ладу.

А я з тобою до Євробачення дійду.

 

 

14. «Учителя, вы в нашем детстве остаетесь навсегда»

1.Ручьи звенят и годы катятся,  как талая вода,

А мы растем и нам так хочется романтики.

Учителя, вы в нашем детстве остаетесь навсегда,

Для вас мы вечно будем девочки и мальчики.

2. Когда  -нибудь наступит  час – мы разлетимся кто куда,

И распахнет судьба для нас дороги дальние,

Учителя, вы в нашем детстве остаетесь навсегда,

Не зря, прощаясь, говорим вам «До свидания».

3. И пусть отметки в дневниках забыть мы сможем без труда,

И переменок школьных маленькие праздники,

Учителя, вы в нашем детстве остаетесь навсегда,

Мы любим вас  - тихони ваши и проказники.

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
5675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку