Сценарій агітбригади з профорієнтації. Тема. "Ким бути? Ось в чому питання"

Про матеріал
Візитівка команди коротко презентує команду та в жартівливій формі представляє деякі з професій.
Перегляд файлу

Сценарій агітбригади з профорієнтації

Тема. Ким бути? Ось в чому питання

Візитівка команди

Вихід команди під музичний супровід. Танець…

 

Всі :               МИ    «Драйв»

Девіз:            Ми драйвові , енергійні, ми активні, позитивні

                      Заряджаєм драйвом всіх, щоб в усьому був успіх.

 

    1. Я скажу вам друзі чесно:

2. Професія – щастя людського основа!

3. І кожна потрібна, сучасна, чудова!

 

Вихід Дзідзьо.  Пісня «Мені повезло…»

Дзідзьо .           Відгадайте , хто я (пауза)

                           Та-а-ак.  Приві-і-іт, я Дзідзьо,

Разом. Це Дзідзьо

Дзідзьо . А це моя

Разом. Банда.

Дзідзьо . Зараз ми  

Разом. Крута команда!

                          (Учасники команди по черзі говорять слова)

-Всіх ми вітаємо.

-Професійної грамотності бажаємо.      

-Круто гратимем і  виграватимем!

-Ми покажемо вам клас.

-І ви кайфуватимете від нас.

Дзідзьо.            В  гостях у нас людей  багато:

                         Всіх не перерахувати.

                         журі, вчителі та гості усі,

                         Милості просим до нас у таксі!

(З’являється водій)

Водій. Артисти, звичайно, зараз в моді,

Але ж і водій вам стане у пригоді.

   (Поїхали змійкою по сцені під музику:  Скрябін К. «Маршрутка»)

(Виходять двоє учасників)

  1. Плануєте неперевершений відпочинок? Скористайтеся послугами нашої авіакомпанії.
  2. А здійснити переліт вам допоможуть наші янголи-охоронці . Професія «Стюардеса». Вуаля.

(Під музику виходять стюардеси)

1 стюардеса. Шановні пані та панове, вітаємо вас на борту нашого авіалайнера «Кимбучоп».

Ремарочка : (Ким бути? Ось в чому питання).

 виробництва  компанії «Корсунь-Шевченківський районний центр зайнятості».

2 стюардеса. Бажаємо всім приємного і «гарячого» перельоту та переможної солодкої посадки. З нами розділили переліт поважні гості, тож насолоджуйтеся спілкуванням.

1 стюардеса. І не забудьте зробити селфі на пам’ять.  (З’являються фотографи). Якщо чогось не зрозумієте, зверніться до перекладача.

(Виходить гість з перекладачем, фотографи фотографують)

Дон Карліоне. Буенос діас, міо амігос!

Перекладач. Доброго дня, шановні пані та панове!

Дон Карліоне.Бон жорно, мучачос!

Перекладач.Здоровенькі були!

Дон Карліоне.Міо псевдонімо ест Дон Карліоне.

Перекладач. Мене кличуть Дон Карліоне.

Дон Карліоне. Аморе професоре…

Перекладач. Дороге журі!

Дон Карліоне.Мафія коза ностра…

Перекладач.Учасники та гості.

Дон Карліоне. Мама міа!

Перекладач.Шановний голова журі!

Дон Карліоне.Салюто ваша портрето! Університето, педрадо й падре комітето!

Перекладач.Вітаю у вашій особі всіх присутніх  на конкурсі …

Дон Карліоне.Міо кретіно фанато Віталій Клічко!

Перекладач.Ким бути? Ось в чому питання!

Дон Карліоне.Беліссімо поздравісімо з карнавало де конкурсанто.

Перекладач.Я вітаю вас на конкурсі…..

ДонКарліоне. Карнавало-фестивало ля фініта!

Перекладач. Уроки на сьогодні для нас закінчилися.

Дон Карліоне. Бандіто, садисто, барбосо, терористо кам бек конкурсанто.

Перекладач. Всі учасники приїхали до вас на конкурс.

Дон Карліоне.Кошмаро на уроко, бедламо на перерво.

Перекладач. Іми відпочиваємо від освітнього процесу.

Дон Карліоне.Професоро-мазохісто…Арбайтен Папа Карло.

  • Перекладач. Але закохані  в свою роботу вчителі продовжують напружено працювати. Адже вчителі- це супер-герої, які кожного дня роблять світ кращим.
  •  Щоб в житті щасливим бути
    треба добре потрудитись.
  •  Головне: себе збагнути й наполегливо учитись.

(На сцені учень у спортивній формі. Заходить учитель фізичного виховання, дивлячись у журнал.)
    

Учитель. Орли! Шикуйсь! Рівняйсь, струнко, по порядку розподі  ( повільно піднімає очі від журналу) ………

Учениця. Перший ...

Учитель.……..лись!

(Пауза)

Учитель. А ... а де решта? Вони що, прогулюють ?!

Учениця. Та ні. У них ... це ... поважні причини.

 Учитель. Які ще причини ?! Ану поклич  всіх сюди! Зараз з'ясуємо, що там у них за причини ...

(Свист. Учні сходяться)

(Учитель розглядає їх)

   Учитель.  Гарні, нема чого сказати! Ну, почнемо з тебе,…………. Ти чому сьогодні не займаєшся?

      - А я ... це ... вчора ногу підвернула. Праву ... Ні, ліву. Ну, загалом, обидві

      Учитель. Зрозуміло. А з тобою, _____________, що трапилося? Теж ногу підвернув?

      - Ні, у мене горло ... просто сильно.

      Учитель. Прохолов, кажеш? А чому тоді пов'язка на нозі?

      - Так вона ... це ... сповзла.

      Учитель. Ну, а в тебе, _____________, що за причина?

      - А мені пацани з іншого класу сказали, що вас сьогодні взагалі в школі не буде. Що ви поїхали супроводжуючим команди на конкурс у Канів..

      Учитель. Куди- куди я поїхав? .. Ні, ну ви даєте, в натурі! Це ж треба таке придумати! Коротше, так! Всім ставлю по "двійці"! За відсутність оригінальності. Але це ще не все. Зараз спеціально для вас теоретичний урок. Сідайте на лавку, діставайте зошити і готуйтеся конспектувати тему «Історія світового спорту від античності до наших днів».

  1-ша учениця. Ігоре Петровичу, а мені що робити?

      Учитель. Ну, а для тебе, _____________, як заплановано, крос на дві тисячі метрів ...

Учениця біжить

  1. Професій в світі є багато,
  2.  Про всі нам тут не розказати,
  3. Ким би не став – стань  перспективним
  4. Зроби свій вибір- будь активним.

Всі.    Ким бути? Вибір за тобою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 грудня 2020
Переглядів
261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку