Сценарій батьківських зборів у середній групі ДНЗ

Про матеріал
Мета: розширення контакту між педагогами та батьками; моделювання перспектив взаємодії на новий навчальний рік; підвищення педагогічної культури батьків. Завдання: розглянути вікові та індивідуальні особливості дітей 4-5 років; познайомити батьків із завданнями та особливостями освітньої роботи, завданнями дошкільного закладу на новий навчальний рік; оновити анкетні дані сімей вихованців; навчити батьків спостерігати за дитиною, вивчати її, бачити успіхи і невдачі, намагатися допомогти їй розвиватися в її власному темпі; активізувати роботу з розвитку мовлення дітей. Форма проведення: зустріч-подорож.
Перегляд файлу

Сценарій батьківських зборів у середній групі

«Початок навчального року-початок нового етапу в житті

 дитячого садка та його вихованців»

Мета: розширення контакту між педагогами та батьками; моделювання перспектив взаємодії на новий навчальний рік; підвищення педагогічної культури батьків.

Завдання: розглянути вікові та індивідуальні особливості дітей 4-5 років; познайомити батьків із завданнями та особливостями освітньої роботи, завданнями дошкільного закладу на новий навчальний рік; оновити анкетні дані сімей вихованців; навчити батьків спостерігати за дитиною, вивчати її, бачити успіхи і невдачі, намагатися допомогти їй розвиватися в її власному темпі; активізувати роботу з розвитку мовлення дітей.

Форма проведення: зустріч-подорож.

Учасники: вихователі, батьки.

План проведення:

1.Вступна частина.

2.Привітання батьків з початком навчального року.

3.Вибір нового складу батьківського комітету.

4.Педагогіческій всеобуч «Дитина 4-5 років» (виступ психолога).

5.Особливості освітнього процесу в середній групі.

 6. Коротенько про різне.

Хід заходу

I. Підготовчий етап

Оформлення фотогазети «Наше літо!» (батьки приносять літні сімейні фотографії, малюнки дітей).

Підготовка листів подяки сім'ям, які взяли активну участь в підготовці групи до початку навчального року; проекту плану спільних заходів на новий навчальний рік

Попереднє анкетування батьків.

Оформлення інформаційних листів, папки пересувки «Об’єм знань та навичок, якими повинні оволодіти діти 5-го року життя відповідно програми "Дитина в дошкільні роки"

II. організаційний етап

Батьки заходять, сідають довільно.

Звучить музика, яка допомагає зняти втому, налаштовує на спільну роботу. Столи розташовані півколом. На центральній стіні - фотовиставка, плакат з темою зібрання.

Батьки вивчають зміст програми батьківських зборів та матеріали представлених виставок.

III. вступна частина

Звучить урочиста музика.

Вихователь. Добрий вечір, шановні батьки! Ми дуже раді бачити вас в нашій затишній групі! Сьогодні у нас свято. Спробуйте здогадатися яке. Нашим  дітям-мандрівникам виповнилося чотири - п'ять років, вони перейшли в середню групу дитячого садка!

Підійшло до кінця літо. А як ви його провели, ми зараз дізнаємося за допомогою вправи-розминки ...

Вправа «Як ми провели літо»

Встаньте ті, хто, ходив зі своєю дитиною до лісу ...

Встаньте ті, хто, ходив зі своєю дитиною на риболовлю.

Встаньте ті, хто купався в морі (плавав разом з дитиною, засмагав на пляжі).

... У чиїх дітей від засмаги згоріла спина.

... Хто читав дітям книги.

... Хто купив своїй дитині м'яч (або будь-який інший предмет для рухової активності).

... Чиї діти допомагали батькам на дачі (в городі).

 ... Чия дитина навчився чогось нового.

Так, я бачу, ви приємно і з користю для дітей провели літо. Значить, ви чудові батьки!

А хто з вас цього літа здійснив морську подорож на теплоході, катері, яхті? Я пропоную Вам відправитись в круїз прямо зараз.

Отже, сьогодні ми - діти, педагоги та батьки - вирушаємо в круїз по океану Знань, який триватиме ще не один рік, а кінцевий пункт нашої подорожі - це, звичайно ж, Школа.

Щоб відправитися в таке тривале плавання, нам необхідно надійний, обладнаний і красивий плавальний засіб. Це наш дитячий сад і наша група (предметно-розвиваюче середовище, без нього неможливий повноцінний всебічний розвиток наших дітей). Хто ж допоміг якісно підготувати нашу групу до нового навчального року?

IV. Привітання батьків з початком навчального року.

 

Наша група «Ромашка» висловлює щиру подяку батькам наших вихованців  за активну участь у ремонті спальні та групової кімнати.

Вручення листів подяки

Батькам вручають листи подяки за допомогу в проведенні ремонтних робіт та підготовці групи до початку навчального року.

 Дуже приємно, що в наш нелегкий час, існують такі люди, які завжди готові прийти на допомогу іншим. Роблять це безкорисливо, доброзичливо та від щирого серця.

В народі говорять, що добра людина – це щаслива людина, і доброта обов’язково повертається до того, хто її віддає. 

Дякуємо Вам, за створення комфорту та затишку в групі,

за повноцінне розвивальне середовище для наших малят!

Сподіваємось, що й надалі спільними зусиллями ми будемо успішно працювати над вирішенням найактуальнішої проблеми сучасності – вихованні майбутньої еліти нашої держави.

 

V. Знайомство з новими сім'ями, вихователем, вузькими спеціалістами

Вихователь дає коротку характеристику сім'ї на підставі інформації, отриманої від батьків в ході попередньої бесіди.

Вихователь. А як можна відправитися в плавання без надійної команди ?! Пропоную вибрати батьківський комітет групи, який буде займатися разом з вихователями організацією всіх наших спільних проектів.

VI. Вибори нового складу батьківського комітету

Коротко нагадати батькам про його функції.

Батьківські голоси підраховуються, оголошуються результати, проходить обговорення персонального складу батьківського комітету групи. Прямим голосуванням батьківський комітет затверджується.

Висновок. В будь-якій команді дуже важливі розуміння, добрі відносини, взаємодопомога і взаємоповага. Умовами гармонійних відносин дітей і батьків, дітей і педагогів, педагогів і батьків є вміння поступатися один одному, взаємна терпимість.

VII. Педагогічний всеобуч «Дитина 4-5 років»

Вихователь. Корабель готовий до відплиття. Повний вперед! Ні ... чогось ще нам не вистачає! Звичайно ж, рятувальних засобів - педагогічних знань. А чи знаєте ви, шановані батьки, особливості наших головних мандрівників? Що являють собою діти у віці 4-5 років?

А про це нам розповість наша головна рятувальниця на кораблі психолог Цибуля Наталія Віталіївна

Виступ психолога

 

VIII. Особливості освітнього процесу в середній групі

1. Повідомлення вихователя

Вихователь розповідає батькам про режим дня, освітніх програмах, за якими здійснюється педагогічний процес, завданнях виховання і навчання (можна оформити у вигляді пам'ятки), про основні заняття і види дитячої діяльності (сітка занять).

2. Зворотний зв'язок з батьками

Батьки задають свої запитання, висловлюй пропозиції щодо поліпшення якості освітнього процесу. Їм видається пам'ятка «Правила для батьків»

IX. Заповнення батьками анкети

Батьки заповнюють анкету сім'ї, куди вносять всі зміни, що відбулися за поточний період (зміни прізвищ, адреса телефонів, місця роботи і т. П.). Батьки отримують роздрукований список вихователів (П.І.Б., контактні телефони, час проведення консультацій)

XI. заключна частина

Вихователь. Подорож в країну Знань триває. Бажаємо вам успіхів, цікавих відкриттів, веселих ігор та справжніх друзів! Тільки вперед! І на останок я хочу, щоб ви один одному в дорогу зробили подарунок.

Вправа «Подарунок».

Батьки, стоячи в колі, передають один одному палаючу свічку зі словами «Я дарую тобі ...» Ведучий пояснює, що подарунок може бути будь-яким, не варто обмежувати свою фантазію (можна подарувати чарівну паличку, путівку в навколосвітню подорож, мішок терпіння або один день з дитинства).

Ведучий починає вправу. Коли свічка повертається до нього, він ставить її в центр кола, пропонує всім на хвилину закрити очі і загадати заповітне бажання. Потім усі разом задувають свічку.

Варіант вирішення батьківських зборів: Встановити графік проведення групових батьківських зборів - 1 раз в квартал. Час початку батьківських зборів - 17.30.

Головою батьківського колективу групи обрати, (П.І.Б.).

Затвердити батьківський комітет у наступному складі:

(П.І.Б. членів батьківського комітету, їх телефони).

Взяти до відома зміст пам'ятки «Дитина 4-5 років».

Прийняти до виконання правила для батьків.

Педагогам і батькам здійснювати взаємодію один з одним, прагнучи до виконання головного завдання - створення сприятливих умов для освіти дітей в сформованому колективі.

docx
Додано
8 січня
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку