Мандрівка осіннього лісу

Про матеріал
Мета: удосконалювати уміння дітей відповідати на запитання за змістом картини, складати короткі розповіді; закріплювати навички вживання іменників у формі родового відмінка; розвивати мовне дихання, мовний апарат звуконаслідуванням; розвивати правильний темп мовлення і увагу, спостережливість, охайність; виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Тема: «Мандрівка до осіннього лісу».

Мета: удосконалювати уміння дітей відповідати на запитання за змістом картини, складати короткі розповіді; закріплювати навички вживання іменників у формі родового відмінка; розвивати мовне дихання, мовний апарат звуконаслідуванням; розвивати правильний темп мовлення і увагу, спостережливість, охайність; виховувати любов до природи.

Словник: активізувати вживання слів: червоні, жовті, зелені, золоті, пожовтіла, засохла, летять, падають, кружляють.

Матеріал: листочки різного кольору, муляжі дерев, кущів, картина із зображенням осіннього лісу, предметні картинки, картини для розфарбування, фарби, пензлі, серветки, вода.

Хід заняття

(Група прикрашена листочками, муляжами осінніх дерев, кущів.)

— Діти, подивіться навкруги. Як ви думаєте, хто це побував у нашій групі і так її прикрасив?

Осінь в гості завітала,
Нам листки подарувала.

— Це незвичайні листочки, вони люблять танцювати, кружляти, коли віє вітерець. Давайте й ми утворимо вітерець.

Вправа на піддування

— Погляньте, що це за стежка? Вона незвичайна. Чим прикрасила її осінь? (Листочками.)

— А якого кольору тут листочки? (Червоні, жовті, зелені.)

— Як ще можна сказати? (Золоті, різнокольорові.)

— Давайте подивимося, куди веде ця стежина.

Між дерев у лісі йдем,
Йдем по листю золотому,
Мов по килиму м’якому,
Що настелено для нас.

(Діти підходять до картини із зображенням осіннього пейзажу.)

— Подивіться, яку картину намалювала осінь.

— Що намальовано на картині? (Ліс, дерева.)

— Якого кольору листочки на деревах?

— Яким став ліс? (Красивим, золотим.)

— Що сталося з травою? (Пожовкла, засохла.)

— Що роблять листочки? (Падають, летять, кружляють.)

— Що ще ви помітили на картині?

(Розповідь вихователя за картиною.)

— Ой, а що це накрапає?

Ось і крапельки-краплинки
Пострибали по стежинках.
Хмароньки збираються,
Дощик починається.

— Як капає маленький дощик?

— А восени буває і сильний дощ. Як він капає?

(Хорові та індивідуальні наслідування.)

— Давайте пограємося з дощиком.

Рухлива гра «Сонечко і дощик»

З’являється Осінь. Розкидає листя з кошика.

— А що це падає? (Листя.)

— Якого воно кольору? (Показує один листочок.)

— Якого кольору? Так, це червоний.

(Так само з листям зеленого, жовтого кольору.)

— А тепер зберемо ці листочки: в перший букет — червоне листя, у другий — зелене, у третій — жовте.

— Якого кольору твій букет? А твій?

Підсумок

— А зараз ми поставимо ці букети у вази і будуть вони на столах, щоб у всіх нас створювався гарний настрій.

 

docx
Додано
8 січня 2020
Переглядів
491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку