1 липня о 18:00Вебінар: Дискусія та дебати в освітньому процесі

Сценарій "Цей цікавий світ бізнесу, або як досягти успіху"(Експрес-гра)

Про матеріал

Основною метою цього заходу (експрес-гри) є те, щоб виховати у дітей шкільного віку повагу до праці, зробити наголос на професійних якостях, які є необхідною передумовою для створення свого власного “бізнесу”, своєї власної справи; познайомити учнів із основними поняттями та методами ведення справ. Закласти підготовчий грунт до їх майбутнього самостійного життя в умовах важких ринкових відносин та ринкової конкуренції.

Перегляд файлу

Виховний захід на тему "Цей цікавий світ бізнесу, або як досягти успіху"

Мета: Основною метою цього заходу (експрес-гри) є те, щоб виховати у дітей шкільного віку повагу до праці, зробити наголос на професійних якостях, які є необхідною передумовою для створення свого власного “бізнесу”, своєї власної справи; познайомити учнів із основними поняттями та методами ведення справ. Закласти підготовчий грунт до їх майбутнього самостійного життя в умовах важких ринкових відносин та ринкової конкуренції.

Підготовка до проведення заходу:
1. Поділ учасників гри на колективи та вибір ними конкурсних справ, які вони будуть демонструвати та рекламувати.
2. Усім відомий вислів: “Реклама – двигун торгівлі”, отже, виготовлення учасниками гри (або колективами) реклами.
3. Матеріальне забезпечення колективів.

Хід гри.

І ведучий: Ми дуже раді бачити тут усіх, хто прийшов сьогодні до нас на експрес-гру “Цей цікавий світ бізнесу, або як досягти успіху”. Економіка нашої молодої держави стрімко наближається до ринкових відносин. Все більше і більше людей у нашій країні пристосовуються до цього та починають думати, а чи не відкрити їм свою власну справу, свій “бізнес”. Такі ж плани та мрії, мабуть, є і в кожного з нас. Але чи кожен знає з чого саме почати свою справу?
 

ІІ ведучий: Кожен хто прийшов на нашу сьогоднішню експрес-гру “Цей цікавий світ бізнесу, або як досягти успіху” має можливість подивитись на бізнес іншими очима. Ви маєте нагоду подивитися на цей світ з іншого боку. Ви попадете в цей цікавий та захоплюючий світ підприємництва.
(музична вставка)
 

І ведучий: У цьому світі, в цій круговерті все залежить від тебе, і тільки від тебе, твоєї фантазії, енергії, і як основа та невід’ємна частина будь-якої справи, щоб досягти успіху, працелюбства. Вам напевне цікаво, що ж собою являє таке дивне та невідоме слово, як підприємництво? Підприємництво – особлива форма діяльності, де твої зусилля принесуть користь саме тобі, та нетільки.
 

ІІ ведучий: У багатьох наших співвітчизників, а особливо людей похилого віку, склалось спотворене, а ще можна сказати – навіть хибне уявлення про бізнес. Під цим терміном частесенько розуміється перепродаж чогось, переважно якогось товару господарчої або харчової промисловості, за завищеними цінами. Говорячи іншими словами – спекуляція “народним добром”. Звідси і перебільшена обережність, а інколи й страх.
 

І ведучий: А ось, для прикладу підлітки у досить такій розвиненій країні світу, от скажімо як Сполучені Штати Америки, під бізнесом розуміють інше. У їхньому розумінні це прибуток від праці, інколи навіть і важкої та не зовсім престижної. Але з цього починали, і й до цього часу починають, лідери великого бізнесу в таких країнах, які у нас на даний етап прийнято називати “цивілізованими”.
 

ІІ ведучий: Що правда, зрозуміло не все, про що Ви тут дізнаєтеся, можна використати в наших умовах. Але основні поради з “азів” бізнесу у всьому світі можна використати і в нас. З цього все і починалося.
 

І ведучий: Тому під час нашої експрес-гри сміливіше вибирайте собі бізнес, та тримайтеся за справу, свою власну справу.

І. Етап перший:

На першому етапі нашої експрес-гри ми маємо “Шоу-біржу”. Ваше завдання обрати собі вид підприємницької діяльності.
 

( На окремих аркушах паперу записані справи: Продаж морозива, Шкільний магазин, Автосервіс, Фотоательє)
 

ІІ ведучий: Вашого американського ровесника характеризує сміливість в таких починаннях. Не вийде у вас в одній справі – не розчаровуйтесь, не зупиняйтесь на пів дорозі, намагайся добитися успіхів в іншій. Ось основна ціль – перемогти страх програти. Потрібно вміти ризикувати, і гордо протистояти різного типу труднощам та негараздам.
(музична вставка)

І ведучий: Цей таємничий світ бізнесу веде нас у хвилюючий, діловий простір, який надає нам право вибору. Його діапазон безмежний – від прилавка з гарячими бутербродами та хот-догами до гігантських розмірів корпорацій. Під час своєї подорожі ви зустрінетесь із бізнесменами-початківцями, які дадуть вам натхнення та дружню пораду, як саме найкраще почати свою справу і мати успіх у бізнесі.

ІІ ведучий: Не поспішайте. Подивіться та виберіть саме те, що Вам найбільше підходить. Якщо у вас є чи вже з’явилися які-небудь ідеї, то ми готові їх прийняти.
(Колективи повідомляють обрану справу)


ІІ. Етап Другий – «Рекламне агентство»

І ведучий: Учасники усіх колективів, які беруть участь у експрес-грі, відвідують “Рекламне агентство ”. Вам потрібно намалювати рекламу свого підприємства. Хай щастить в роботі. А глядачі теж приймуть участь у нашій грі. До справи!

ІІ ведучий: Кожен хоче чогось досягти у житті, щоб мати можливість пишатися собою. Чому ж одному це вдається, а іншому – ні? Адже людина має реальні можливості керувати власним життям і розвитком, розвивати власне „я”, досягати відчуття впевненості й надійності. Життєва мета людини спрямована на досягнення добра, щастя, успіху.

            Саме про успіх, шляхи його досягнення і піде сьогодні мова.

            Спочатку спробуймо дати визначення поняттю „успіх”. Що ви розумієте під цим словом?

(Запитати в учнів)

(„успіх” – це:

- позитивний наслідок роботи, справи, значні досягнення, удача, талант;

- громадське визнання, схвалення чого-небудь, чиїхось досягнень;

- визнання кимось чиїх-небудь позитивних якостей, особливостей)

І ведучий:  А чи є серед наших учнів успішні , визнані за межами нашого району і навіть області? Так , вірно. Це Ніконов Віталій , учень нашої школи, талановитий музикант і співак, лауреат і переможець багатьох районних , обласних та республіканських конкурсів. Привітаємо його оплесками.

________________________________________________________________________________________________________________________________------

ІІ ведучий: Успіх – це те, чого бракує, на жаль, більшості з нас. Успіх – те, чого кожен хотів би досягти.

            Чи знаєте ви видатних людей, наших земляків, які досягли успіху в спорті?

(Відповіді учнів)

- Давайте сьогодні підведемо підсумки Олімпійського тижня і відзначимо переможців. Слово надається вчителю фізкультури __________________________________________________________
І ведучий:              Навіть видатним людям потрібно було наполегливо працювати, щоб розвивати закладені здібності й досягати успіху. Тож немає сенсу переконувати, що талановита людина може досягти певних успіхів, коли вірить у себе і знає, що в неї вистачить сил аби здійснити свою мету.

ІІ ведучий: Настав час перевірити рекламні малюнки наших майбутніх бізнесменів.

(Команди рекламують свій бізнес)

ІІІ. Етап третій – складання бізнес-плану.

І ведучий: Перш ніж розпочати свою справу треба скласти бізнес-план. Тому приступайте до роботи.

Варіанти опису основних занять:
1. Продаж морозива:
1) Встановити угоду про закупівлю морозива, домовитись про ціну.
2) Найголовніше: визначити місце продажу, воно обо’язково повино бути в людному місці.
3) Належним чином оформити місце для продажу, іншими словами реалізації товару (реклама (обов’язково!), пересувний столик або велосипед з лотком).
4) Зібрати та підготувати інформацію про організацію такого лотка.
2. Шкільний магазин:
1) Необхідно зібрати як найбільше замовлень на предмети, які користуються найбільшим попитом (шкільне приладдя, косметику, біжутерію)
2) Закупити все необхідне, визначитися ціною.
3) Визначитися з місце роботи магазину, оформити його (реклама, вивіска).
4) Підготувати повну інформацію про організацію магазину.
3. Автосервіс:
1) Для початку визначається місце. Після цього потрібно домовитись за машини, що будуть обслуговуватись.
2) Обов’язково визначити вартість послуг.
3) Підготувати рекламу, візитні картки, оформити місце.
4) Забезпечити необхідними миючими засобами – ганчірками, щітками.
5) Подати повну і точну інформацію про організацію автосервісу.
4. Фотоательє:
1) Визначити місце роботи, організувати та формити його.
2) Зробити рекламу.
3) Визначити вартість послуг.
4) Інформація про організацію роботи фотоательє.

ІІведучий: Хочу сказати, що всі ми у певному сенсі досягли успіху в житі, адже добре здоров'я, мирне середовище, хороші батьки і рідні, прекрасні друзі – це вже і є успіх.

            Кожен із нас пережив почуття задоволення після вдалого завершення якоїсь справи. І кожному знайоме почуття незадоволення собою після невдачі. Зараз ми спробуємо визначити складові успіху.

 

І ведучий: - Що найперше має визначити для себе людина на шляху до успіху?                          (Мету)

- Чи досягне успіху людина, зневірена у власних силах?

(відповіді учнів)

Таким чином, для успіху потрібна впевненість. 

 

ІІ ведучий:  Щоб домогтися бажаного результату, слід докласти максимум зусиль, наполегливо працювати. Отже, необхідною складовою є також наполегливість і працелюбність.

 Настав час перевірити бізнес-плани наших юних підприємців.

( Учні зачитують свої плани)

 

ІV. Етап четвертий – складання пам’ятки.

ІІ ведучий: А зараз ваше наступне завдання. Складіть пам'ятку „Як досягти успіху в житті”. Наприклад:

  • Постав перед собою реальну мету.
  • Склади власну схему досягнення успіху.
  • Розвивай силу волі.
  • Не зупиняйся на досягнутому.
  • Учися працьовитості й наполегливості.
  • Думай про позитивне.
  • Умій захоплюватися справою.

 

І ведучий: Ось і все. Ми з Вами побували в світі бізнесу. Намагались зрозуміти, що ж воно таке підприємництво для юних.
ІІ ведучий: Ймовірно ця подорож у «світі бізнесу» стане для декого з вас поштовхом для відкриття своєї власної справи. Спробуйте, у вас є шанс добитися успіху. Ви зможете перетворити вашу мрію на реальну дійсність.
(звучить музика)
 

doc
Додано
6 лютого 2018
Переглядів
1427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку