Сценарій "Чистота - запорука здоров'я"

Про матеріал
Дорогі діти! Зараз ми з вами подивимось виставу « Подорож у країну шкільних пригод». Дія відбувається в звичайній школі міста Корюківки. Можливо, деякі дійові особи схожі на вас або на ваших друзів. Будьте дуже уважні, наша вистава розпочинається.
Перегляд файлу

(Звучить пісня на мелодію «Лисичка-сетричка»)

А чому це, а чому?

Ми такі веселі?

Чом так радісно у нас

Нині у оселі?-2 рази

 

Недарма!-2 рази

Дружно сміх лунає

Що у нас? Що у нас?

Хто з вас відгадає?

В е д у ч і

- Може , ми поїдем в цирк?

- Ні!

- Може прийде чарівник?

- Ні!

- Може в когось іменини?

- Ні!

- Може гості будуть нині?

- Так!

- Хто ж це?

- Всі присутні нині!

В е д у ч і

У нас сьогодні свято,

Гостей зібралось багато.

А ну ж на них ви подивіться.

І веселенько посміхніться,

І привітайте їх у нас.

Що завітали в добрий час.

 

 Добрий день наші мами,

Добрий день татусі

Добрий день, любі діти

Бабусі і дідусі

І звичайно, всі присутні гості.

На сцену виходять хлопчик і дівчинка,розмахують портфелями,сідають на край сцени,розламують шоколад і починають їсти.

( звучить мелодія пісні на мотив «Детство»

Поруч школа, є куди спішить,

Стежка швидко до дверей спішить,

 Не встиг награтись, роки – плинуть як вода

Вже випускник я – закінчилася ігра.

А я б хотів би, так хотів би

В дитинство глянуть знов,

Альонку смикнуть за одну косу,

Зробить у класі злітну полосу.

В е д у ч і

Шкільне життя – не шоколад,

І щоб воно ішло на лад,

Нам треба більше жартувати,

Невдачі гумором долати.

В е д у ч і

Сьогодні буде торба сміху

Вам, любі, гості на утіху,

Всім пропонує шкільний веселий «Острів пригод»

В е д у ч і

Щоб смішним запахло духом,

Треба добре слухать вухом

В е д у ч і

Жартівливий дух летить,

Як же нам його зловить? Ловимо?

В е д у ч і

А чому це в залі тиша?

Невже слайд погризли миші?

                            Вибачте, технічна затримка, тоді рекламна пауза.

Ч а с т і в к и

Не в десятім государстві

Не в заморському десь царстві

А щодня отут у нас

Сміховинок повен клас.

 

У Максимчика язик,

Лінуватися не звик,

З балачок уже розпух

Що тепер хвата до вух. Ух!

 

Є у школі зоопарк,

Страшно випустить у парк,

Там їх за своїх признають,

В клітки миттю посаджають.

 

Як нам ледарів зібрати ,

Не було б куди саджати.

Якби їх хто купував

Бізнес наш би процвітав. Во!

 

Треба спонсорів шукати,

Щоб нечупар нам покупати.

Хай придбають нам басейн,

І діла будуть окей!

 

Від ласкавих, добрих слів

Рот у хлопця почорнів,

Щоб хоч трохи відбілити

«Ваніш» треба їм купити. Так, так, так!

 

Хай смішний наш вінегрет

Буде всім вам на десерт,

Все погане хай минеться,

Хай вам весело живеться!

 

В е д у ч і

- Говорить і показує школа.

- Говорить і показує школа.

- Починаємо пряму трансляцію.

- І не кажіть, що ви не чули.

- І не кажіть, що ви не бачили.

- Ми відправляємось на острів  « Шкільних пригод»

 

В е д у ч і

Дорогі діти! Зараз ми з вами подивимось виставу « Подорож у країну шкільних пригод». Дія відбувається в звичайній школі міста Корюківки. Можливо, деякі дійові особи схожі на вас або на ваших друзів. Будьте дуже уважні, наша вистава розпочинається.

Пісня на мотив мелодії «Улыбка»

Посміхнись і буде все Окей,

Сумувати більше нині не прийдеться.

Коли жарт помножиш на дотеп,

То про сум забути зовсім доведеться.,

І тоді життя шкільне стане супер чарівне.

І не буде суму й жалю ні краплинки.

Нових хочеш сподівань -

В клас до ледарів заглянь,

Й не залишиться для суму.

Ні хвилинки!

Х л о п ч и к 1 Ех, сумно жити в школі! Ніяких тобі пригод, пустощів, одні тільки перерви та уроки. Нудьга!

Х л о п ч и к 2 Та вже ж! Ні стрільби, ні погоні…. Така нудота та й уроки вчити набридло.   

Через парту вилазить шкідниця, чхає і пирхає.

Ш к і д н и ц я  Апчхи! От життя пішло, у кишенях один пил. Ні насіння, ні бризкалки немає. Та й у школі – не хлопчики, а суцільна радість для вчителів.

Х л о п ч и к 1 А ти хто і чого тобі в наших кишенях треба?

Ш к і д н и ц я По – перше, не у кишенях, а у себе в дома. Я живу там, де брудно і негаразд. Де причеплюся, так і живу. По – друге, нумо, знайомитися!

Пристає до глядачів, смикає за вуха, волосся, співає.

 

Обожнюю я лаятися,

Дратувати, капризувати,

І ногами попихатись,

І бешкетувати

Я бека – вередуха

Виняткова злюка.

Х л о п ч и к 2  І чого ти ввесь час у нашому класі сидиш?

Ш к і д н и ц я  Та ні, не завжди. А тільки, коли пароль назвуть.

Х л о п ч и к 1  Це який, такий пароль?

Ш к і д н и ц я  « Нудьга!», «Не вважаю!», «Ліньки!», а взагалі я на острові шкільних пригод живу, з постійною припискою.

Х л о п ч и к 2  А, хіба є такий острів?

Ш к і д н и ц я  Звичайно, є! У кожній школі, нехай найменшій. Гаразд, ходімо, доки я добра. Може, якоїсь гидоти вивчитеся, іншим розкажете. Ну, поїхали!

Ш к і д н и ц я  Приїхали, злазьте!

Х л о п  ч и к 1 Так ми наче не виїжджали! ( Озирається )

Ш к і д н и ц я  Ех, ти неук! Адже і кіно дивишся, і книжки читаєш. Це ми до паралельного світу потрапили. Наче і там, а насправді – ні. Ну, ходімо, ти обережніше, не наступіть на кого -  небудь.

Х л о п ч и к 2 Як це « не наступіть»? У вас тут що, хтось на підлозі валяється?

Ш к і д н и ц я  Так, у нас тут всякого навалом. Ось, знайомтеся: головний розпорядник капостей – Брик – Бряк.

Витягує з – під парти Брик – Бряка, обтрушує його.

Б р и к – Б р я к  Привіт, малеча! Що, давно у халепу не потрапляли? Зараз ми з вами це швидко влаштуємо! ( Співає )

Ставить все сторчма, він

Добре все псує

В кожній школі острів

Небезпечний є

Ой, які нещасні діти – дикуни,

Лобом відкривають

Двері всі вони

Враз із сходів падають, каменем униз

Звідусіль скло трощиться,

Стоїть вереск, виск

І гасають в школі діти – дикуни.

Я їм допоможу шматувать штани.

Х л о п ч и к 1 Нумо, тікати звідси, бо він влаштує, яку не-будь пакость!  ( Тікає, але спотикається об пил, який лежить на лавці). Дивись, хто це тут валяється? Пил. Ой, не стрясайте повітря, бо я розпилюся! Ну, не надають по спати! Знову ти, Шкіднице, когось притягла?

Я на сонечку лежу,

І без сонечка лежу.

Все лежу і лежу,

Чи в повітрі я вишу.

 

Хто мене трохи вдихне,

Зразу кашляти почне.

Ну, а я все лежу,

Чи в повітрі я вишу.

Х л о п ч и к 1 Дивись, який він сірий, м’який, пухнастий, так і клубочиться!

Х л о п ч и к 2 Та це ж пил! Закривай швидше рота, а то надихаєшся всілякої гидоти!

П и л  Так уже й гидота! Я – Пил чистий, стерильний. Ну, подумаєш, по смітниках політав, на дорозі повалявся. Ви друзів моїх не бачили. Ось це – справжня гидота.

( Лунає марш. Входять мікроби – 2 учні. Співають )

Ми парубками є бравими, бравими,

І не за так мікроби кучеряві ми.

Ми плюнемо раз, ми плюнемо два

На ваші чистії тіла і стукнемо так,

Щоб заболіла голова.

М і к р о б 1

Я – мікробчик,

Я – хворбчик,

Я до всіх чіпляюсь,

Особливо люблю діток,

Тих, що не вмивалися:

Замазур, ледачих,

Тих, що спорт не люблять –

Дуже їх кохаю!

Я хвороби їм підкину,

Дифтерію, фарингіт,

 І ангіну й трахеїт!

М і к р о б 2

 

Завжди весело мені,

Як хворіють діти,

Я – росту, міцнію,

Набираюсь сили,

Без хвороби я страждаю,

Без ангіни – помираю.

Це для мене – жах!

М і к р о б 1  ( Побачив хлопчиків ) Дивись – но, новенькі! Нумо, схопимо їх.

П и л Ага, схопиш! Вуха чисті, нігті підстрижені, волосся причесане! Не подобство!

М і к р о б 2  Ні коли не примушуйте своїх дітей мити руки, шию, вуха – хай, ходять брудними! Навіщо витрачати свій час?

М і к р о б 1Стригтися їм теж не обов’язково, бо колись постаріють. Все одно будуть лисі.

М і к р о б 2 Вранці не обов’язково зав’язувати шнурки на черевиках, банти на косах, бо впродовж дня все одно можуть розв’язатися!

Ш к і д н и ц я Ой, не люблю я охайних дітей! Я обожнюю шкідливих і не слухняних. Вони б’ються, дратуються – це мені подобається! Краса! Один одному розбивають носи, обдирають коліна.

Х л о п ч и к 2 Загалом, ми тут на екскурсії, можна сказати, потрапили сюди випадково. Нас Шкідниця сюди привела.

Ш к і д н и ц я Ха – ха – ха – ха! Випадково! А кому вчитися було ліньки? А кому сумно було? Випадково?  Нумо, братики, навалися!

Х л о п ч и к 1 Відчиняйте двері, кватирку ми їх враз провітримо!  ( Х хлопчики виганяють цю компанію за двері )

Х л о п ч и к 2 От, так потрапили, на Острів шкільних пригод.

Ш к і д н и ц я  ( заглядає до зали ) Йдіть, йдіть! Та ми ще зустрінемось!

( Шкідниця заходить до зали, озирається на всі боки, піднімає коробку сірників. Чутно як у середині перекочуються сірники) Сірники, ви мої, сірники, я спеціалізуюсь на пожежах, тільки від вогню, від яскравого полум’я, я отримую задоволення. Зараз я вогнище розведу!

Х л о п ч и к 1 Ой, що ти  робиш?

Ш к і д н и ц я  Ох, і на лякав! Чого ти кричиш, як на пожежі?

Х л о п ч и к 1 Не зупини я тебе, не уникнути пожежі!

Ш к і д н и ц я Подумаєш, пожежа! Яка пожежа від одного сірника?

Х л о п ч и к 1

Не скажи,

Ростом цей сірник – шкідник,

Хоч не вдався він – малий,

Але дуже небезпечний,

Не жартуйте з ним,

Він – злий!

Не розводьте у дворах

Вогонь – попелище,

Особливо, коли вітер будівель свище,

 Бо понесе вітром іскру

На дах, на кватирку,

А для спалаху майна –

Досить і хвилинки!

Як не будеш за цим стежить,

Може виникнуть пожежа.

( До зали входить лікар Айболить )

А й б о л и т ь  Доброго дня, дітки! Мене звуть Айболить! Я пришов до вас із лікарні, яка розташована біля лісу. Там у мене лікуються багато звірів, птахи, які жили у лісі, у якому спалахнула  пожежа. На місці пожежі залишилася « рана», яку не вилікувати протягом десятиріч, а може й сторіч. Уявіть собі, як болить палець, коли його поранили, у цьому випадку ви плачете, а наша планета, терпляче загоює рани, на несену їй вогнем!

У дворі, садку чи в лісі,

Пам’ятати маєш ти:

Сірники і запальнички,

Факел, вогнище і свічки –

Шлях короткий до біди!

Х л о п ч и к 2 А тепер вам, діти, зрозуміло, що пустувати з вогнем Небезпечно!

А й б о л и т ь  Ну, що ж перевіримо, як ви засвоїли правила протипожежної безпеки! Ми почнемо, а ви швидко і голосно продовжуйте.

Ось, на підлогу впала жарина,

І зайнялась вона сама собою.

Тут враз зненацька з’явилась дитина,

І вся підлогу залила…. в о д о ю

 

Хто з вогнем не обережний,

Може викликать пожежу.

Жартувать з вогнем не варто,

Пам’ятайте, це – не… ж а р т и

 

Якщо виникла пожежа,

 Бо хтось був не обережний.

 Ти повинен у ту ж мить,

 До пожежників… д з в о н и т ь

 

Не розпалюй сам багаття,

Не пали у дома, в школі.

Легко вогник запалити,

Та не просто… з а г а с и т ь

 

Якщо пахне газ в квартирі

Телефонуйте за один нуль чотири,

А як виник вогонь і дим,

 Телефонуйте за один нуль один

Кожен з вас повинен знати,

Правила протипожежні.

 І з вогнем не пустувати,

Бути дуже…о б е р е ж н и м

 

В е д у ч і  Ой, діти хтось плаче! Прислухайтесь! Хтось тоненьким голосочком! Хто це там за дверима? ( Виходить за двері і повертається з потріпаним ранцем )

Ви бачите, діти, хто це плакав? Чи й це ранець? А може там ще хтось є? ( Знов виходить і повертається з Незнайком )

Пісня

Топ, топ топає Незнайко,

Ранець випадає в нього з рук.

Топ, топ пізно відступать,

Прийдеться штани, тут протирать.

Тож бреде одна його нога,

Добре, що дали хоч пирога.

 Н е з н а й к о Ой, як добре, що ви забрали цього ранця! Я за ним по всій школі бігав, а він утікав від мене і ховався! Я їсти захотів, а там мій обід.

В е д у ч і А чого він від тебе утікав?

Н е з н а й к о Ну,…та як вам сказати. Взагалі він мій, але я не хочу ходити з ним до школи! Там все одно нічого не можна знайти, ну нічого: ні олівця, ні ручки, ні потрібних зошитів! На що той ранець? А ручку можна і в кишені носити!

В е д у ч і А давай – но подивимося, що в ньому є, чим він тобі не догодив?                 ( Висипає з ранця все на стіл ) Діти хто хоче сказати думку з цього приводу?

У портфелі стільки бруду,

Горе, лишенько моє!

Так вести себе не можна,

В мене скрізь порядок є.

 

Там і гайка, і дротина,

Молоток, пісок, обід.

Хіба учень цей Незнайко?

Це не учень – просто стид.

 

В мене в ранцеві чистенько,

Крихіток у нім нема.

Все в порядку, скрізь гарненько

 Тож хвилююсь я дарма.

 

Треба змалку привикати,

До порядку, геть в усьому.

Митись, чистити, складати –

Щоб було приємно всім.

 

От, якби я була ранцем,

Я б сердитою була.

І не зналася б з поганцем

Не простила йому зла!

(  Заходить до залу Незнайко – чистий, охайний, з чистим ранцем )

Н е з н а й к о Що ж, нема де правди діти. Був я лежень і лайдак. Ви такі не будьте, діти, не поводьте себе так.

А дотримуйтесь порядку,

Спорт любіть, робіть зарядку,

І охайні будьте всі.

Я тепер порядок знаю,

Все я добре зрозумів!

Щиро вдячний за науку,

Ранець свій беру я в руку

І навчатися іду.

До побачення, бувайте,

 Не марнуйте, діти, час.

Що обов’язки й права -

Це усьому голова.

 

( Махає всім рукою, бере ранець і виходить із залу )

В е д у ч і Все починається в житті з малого: дисциплінована людина виростає з охайного школяра, який змалку навчається дотримуватися порядку у всьому. Тож, ростіть охайними, чемними і уважними!!!

В е д у ч і Любі діти і гості, наша вистава завершується. А щоб ви школярики  не потрапили на Острів шкільних пригод , як наші герої,  то дотримуйтесь певних правил.

Хай ті правила прості

Та потрібні у житті.

 

1.Лиш прокинувсь – уставай

Лінькам волі не ..( д а в а й )

2. Пелюстки роса умила,

Отже, й ти берись до…( м и л а )

 

3.Спонукань не жди ніколи ,

Своєчасно йди до ..( ш к о л и )

 

4.Перш ніж вийдеш ти за двір –

Все у ранці ..(п е р е в і р )

 

5.Вшколі, в класі не сміти ,

Насмітив -  то ..( п і д м е т и )

 

6. Ні в свята, ні в дні буденні,

Крейди не носи…( в  к и ш е н і )

 

7.Про охайність пильно дбай,

Чистим одяг свій ..(т р и м а й )

 

8. Будь привітним до батьків,

Заступайся за…( м а л ю к і в )

 

9. Знай: 12 в табельку –

Що добірний плід в…( с а д к у )

 

10. Працюватимеш на славу –

Честь тобі і користь…( с п р а в і )

(Всі учасники  виходять на сцену)

 В с і  х о р о м  До нових зустрічей в шкільному театрі гумору і пригод!!!

Звучить пісня на мотив «Вместе весело шагать…»

Раз всміхніться, два всміхніться,

Будуть усмішки.

 Замигтять в очах дитячих різні пустощі,

Жарт до жарту,

Жарт до жарту – буде збірочка.

Крок за кроком – виростає нова зірочка.

Сміх і радість, хай живуть в рідній школі,

В рідній школі, в рідній школі.

З ним програми цікаві, супер нові,

 Супер нові, супер нові.

 Посміхніться разом з нами,

 Будьте щасливі.

Добрий погляд – нам підтримка –

Будьте ласкаві.

 Хай в житті у вас все в житті складається,

Що задумане завжди у вас збувається.

Щоб усі завжди були у вас здорові,

У вас здорові, у вас здорові.

Сміх і радість, хай живуть у вашім домі,

 У вашім домі, у вашім домі.

Хай дощу в житті не буде – буде райдуга.

Ключик до сердець дитячих – буде знайдено,

 Хай слова ваші лягають діамантами,

Прославляють учні вас нехай – талантами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, 2 клас, Сценарії
НУШ
Додано
12 березня 2021
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку