Сценарій цікавого збору органу учнівського самоврядування на тему: «Наша команда - весела та дружна!»

Про матеріал
Мета розповіді: координація діяльності організації процесу управління лідерів учнівського самоврядування, розвитку комунікабельності та лідерських якостей, творчих здібностей, здатності до самовираження та становлення школярів як активних членів суспільства, змістовного дозвілля для усієї команди.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій

 цікавого збору органу учнівського самоврядування на тему:

«Наша команда - весела та дружна!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета розповіді: координація діяльності організації процесу управління лідерів учнівського самоврядування, розвитку комунікабельності  та лідерських якостей, творчих здібностей, здатності до самовираження та становлення школярів як активних членів суспільства, змістовного дозвілля для усієї команди.

Хід розповіді: розпочинає свою роботу учнівське засідання  на чолі з президентом і радою міністрів в одній з аудиторій школи у вигляді тренінгового заняття. В центрі кола, яке утворене з 6 міністрів, стоїть президент. У руках велика паперова кулька, де багато згорнутих докупи листочків, на кожному з яких написані слова. Президент звертається з вітальним словом до ради міністрів.

Президент школи: Доброго дня, радо міністрів. Ми всі різні –  і це чудово! Ми народились в різний час, в різних сімʼях. Полюбляємо різну їжу та слухаємо різну музику. Але у нас є одне спільне – наша команда! Ми її основа, ми – учнівське самоврядування філії «Гуньківська ЗОШ І-ІІ ступенів». Висловлюю щиру вдячність усім центрам учнівського самоврядування за сумлінну працю, за відповідальність та за активну позицію у роботі нашої школи. А зараз ми проведемо вправу « Лідери – це…» (5 хв.)  Кожному з вас кидаю ось цю паперову кульку і кожен читатиме те, що написано на аркуші:

  • Ми – юні, активні школярі. 
  • Ми вчимося один у одного і ростемо разом.
  • Ми всі рівні і цінуємо ідеї та думки кожного.
  • Будь - яка думка висловлюється вголос.
  • Ми впевнені, що нудьгувати з нами вам не доведеться!
  • Кожна ідея має право на життя. Цікаво, що найбезглуздіша ідея може виявитися геніальною.
  • Ми живемо за правилом трьох літер «Н»:  «Немає  Нічого Неможливого».
  •  Ми радіємо успіхам один одного – адже успіх кожного із нас – це успіх усієї команди! Гордість нашої школи!
  • Нам, активістам, належать ідеї щодо створення проектів.
  • Ми отримуємо результат впевненість у собі, адекватну оцінку власних сил та можливостей, вміння працювати в команді, правильно ставити мету, обирати шляхи її реалізації, досягати поставлених цілей.
  • Краса і добро крокують поряд – це наш блок живлення.

Президент школи: Я, Кальницька Вероніка,  не боюся сказати, що учнів­ське самоврядування є одним із головних напрямків розвитку навчально - виховного закладу. Адже саме в школі ми проводимо більшу частину свого життя.  Ми знаходимо себе в цьому дитячому об'єднанні, а  в майбутньому внесемо нові зміни і в державі, бо ми громадяни України, від­повідальні організатори.

Міністр преси та інформації:: Хочу зазначити, що для мене учнівське самоврядування  це досить серйозно. Учні філії « Гуньківської ЗОШ І-ІІ ступенів» є активними учасниками  ради школи, засідань батьківського комітету школи.

        Пропоную вашій увазі вправу « Збери фразу…» (5 хв.) .   Кожен учасник повинен знайти свою пару, де б на картці були по частинах написані такі вирази:

  •            «Зробимо село чистим!»;
  •            «Милосердя врятує світ»;
  •            «Школа  наш дім»;
  •            « Молодь за здоров' я!»;
  •            «Здай батарейку – збережи природу».

    Кінцева фраза, яка об’єднає всіх міністрів:       

«Ми взялися за серйозні справи і ставимося до них по-дорослому».

Президент школи: Наступна вправа « Дерево ідей » (5 хв.) 

 Інструкція. Вам пропонуються кольорові папірці, на яких треба написати де можна застосувати ваші лідерські здібності. У яких сферах вихотіли б їх проявити. Наприклад, це може бути організація якогось свята, акції, проведення виховної години замість класного керівника чи разом із ним, видання інформа­ційного вісника на актуальну тематику в школі. Про­позиції клеяться на «Дерево ідей».

 Президент школи: Учнівське самоврядування у нашій школі сьогодні  це доросле і серйоз­не життя, це активна життєва позиція, це формування особистісних рис, можливість проявити свої лідерські здібності та навчитися бути лідером. Тому нам потрібно розвивати уміння жити серед людей, створювати позитивне виховне середовище, в якому є місце для кожної ДИТИНИ, для кожної ідеї.   Пропоную вашій увазі вправу

« Емблема лідерства » (15 хв.)

Інструкція. Учні отримують завдання символічно зобразити «Ем­блему лідерства» на малюнку (своє бачення лідерства). Потім учасники  захищають свої символи, пояснюють, чому саме такі елементи включено в зображення. За бажанням можна придумати і девіз.

Президент школи: Скільки б не було б прочитано, але бажання щось змінити, дати можливість нам бути собою, відчути, що ми не сторонні спо­стерігачі, а активні учасники шкільного життя ось що повинно бути першо­черговим.

        Пропоную вашій увазі вправу вправу « Борщ » (рухлива гра для настрою)  (5 хв.)

Інструкція. Розподіляються учасники відповідно до інгрідієнтів приготування борщу. Ведучий називає складові ( наприклад, капуста ) і учасники під «іменем капуста»  мають помінятися місцями. Якщо тренер каже «борщ», то всі учасники мають помінятися місцями.

Президент школи:  Цікава та продуктивна вправа « Маленькі таємниці »

(3 хв.) учнівського самоврядування з точки зору активу школи (читають всі, витягуючи картки з різнокольорових капелюхів)

1. В основі стосунків активу школи ДРУЖБА!

2. Наша  мета:  РОБОТА НА АВТОРИТЕТ та  ІМІДЖ  ШКОЛИ!

3. Перш за все,  участь в житті школи потрібна МЕНІ САМОМУ!

4. Наша співпраця  це ДОСВІД, ПІД­ГОТОВКА до дорослого життя, до САМОСТІЙНОСТІ!

5. Я стаю ВПЕВНЕНИМ у СОБІ!

6. Вабить РІЗНОМАНІТНІСТЬ шкіль­ного життя!

7. Можливість бути ПОЧУТИМ!

8. Вільне висловлювання своїх ДУ­МОК!

9. Мені подобається  робота над СОБОЮ, бо це  ШЛЯХ ДО ПІДВИЩЕННЯ САМООЦІНКИ!

10. Нас об'єднує ЦІКАВА КОЛЕКТИВНА ТВОРЧА СПРАВА.

Президент школи: На завершення нашого засідання хочу подякувати всім за плідну співпрацю і вручити буклети:

ПАМ’ЯТКА  УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

1. Отримавши доручення, перш за все визнач його мету, завдання і відповідно до терміну сплануй свою роботу та роботу групи.

2. Не  сиди склавши руки, коли інші працюють: включайся в роботу.

3.  До товаришів стався справедливо, суди по роботі, а не по словах.

4.  Будь тактовним, увічливим. Треба вміти не тільки говорити, а й слухати.

5. Чітко усвідомлюй  свої обов’язки та права.

6.  Пам’ятай: «Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей відберемо золоті».

Президент школи: До нових зустрічей! Гарного дня, шановні міністри!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Асауленко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
30 січня 2020
Переглядів
3501
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку