Сценарій
цікавого збору органу учнівського самоврядування на тему:
«Наша команда - весела та дружна!»
Мета розповіді: координація діяльності організації процесу управління лідерів учнівського самоврядування, розвитку комунікабельності та лідерських якостей, творчих здібностей, здатності до самовираження та становлення школярів як активних членів суспільства, змістовного дозвілля для усієї команди.
Хід розповіді: розпочинає свою роботу учнівське засідання на чолі з президентом і радою міністрів в одній з аудиторій школи у вигляді тренінгового заняття. В центрі кола, яке утворене з 6 міністрів, стоїть президент. У руках велика паперова кулька, де багато згорнутих докупи листочків, на кожному з яких написані слова. Президент звертається з вітальним словом до ради міністрів.
Президент школи: Доброго дня, радо міністрів. Ми всі різні – і це чудово! Ми народились в різний час, в різних сімʼях. Полюбляємо різну їжу та слухаємо різну музику. Але у нас є одне спільне – наша команда! Ми її основа, ми – учнівське самоврядування філії «Гуньківська ЗОШ І-ІІ ступенів». Висловлюю щиру вдячність усім центрам учнівського самоврядування за сумлінну працю, за відповідальність та за активну позицію у роботі нашої школи. А зараз ми проведемо вправу « Лідери – це…» (5 хв.) Кожному з вас кидаю ось цю паперову кульку і кожен читатиме те, що написано на аркуші:
Президент школи: Я, Кальницька Вероніка, не боюся сказати, що учнівське самоврядування є одним із головних напрямків розвитку навчально - виховного закладу. Адже саме в школі ми проводимо більшу частину свого життя. Ми знаходимо себе в цьому дитячому об'єднанні, а в майбутньому внесемо нові зміни і в державі, бо ми громадяни України, відповідальні організатори.
Міністр преси та інформації:: Хочу зазначити, що для мене учнівське самоврядування – це досить серйозно. Учні філії « Гуньківської ЗОШ І-ІІ ступенів» є активними учасниками ради школи, засідань батьківського комітету школи.
Пропоную вашій увазі вправу « Збери фразу…» (5 хв.) . Кожен учасник повинен знайти свою пару, де б на картці були по частинах написані такі вирази:
Кінцева фраза, яка об’єднає всіх міністрів:
«Ми взялися за серйозні справи і ставимося до них по-дорослому».
Президент школи: Наступна вправа « Дерево ідей » (5 хв.)
Інструкція. Вам пропонуються кольорові папірці, на яких треба написати де можна застосувати ваші лідерські здібності. У яких сферах вихотіли б їх проявити. Наприклад, це може бути організація якогось свята, акції, проведення виховної години замість класного керівника чи разом із ним, видання інформаційного вісника на актуальну тематику в школі. Пропозиції клеяться на «Дерево ідей».
Президент школи: Учнівське самоврядування – у нашій школі сьогодні це доросле і серйозне життя, це активна життєва позиція, це формування особистісних рис, можливість проявити свої лідерські здібності та навчитися бути лідером. Тому нам потрібно розвивати уміння жити серед людей, створювати позитивне виховне середовище, в якому є місце для кожної ДИТИНИ, для кожної ідеї. Пропоную вашій увазі вправу
« Емблема лідерства » (15 хв.)
Інструкція. Учні отримують завдання символічно зобразити «Емблему лідерства» на малюнку (своє бачення лідерства). Потім учасники захищають свої символи, пояснюють, чому саме такі елементи включено в зображення. За бажанням можна придумати і девіз.
Президент школи: Скільки б не було б прочитано, але бажання щось змінити, дати можливість нам бути собою, відчути, що ми не сторонні спостерігачі, а активні учасники шкільного життя – ось що повинно бути першочерговим.
Пропоную вашій увазі вправу вправу « Борщ » (рухлива гра для настрою) (5 хв.)
Інструкція. Розподіляються учасники відповідно до інгрідієнтів приготування борщу. Ведучий називає складові ( наприклад, капуста ) і учасники під «іменем капуста» мають помінятися місцями. Якщо тренер каже «борщ», то всі учасники мають помінятися місцями.
Президент школи: Цікава та продуктивна вправа « Маленькі таємниці »
(3 хв.) учнівського самоврядування з точки зору активу школи (читають всі, витягуючи картки з різнокольорових капелюхів)
1. В основі стосунків активу школи – ДРУЖБА!
2. Наша мета: РОБОТА НА АВТОРИТЕТ та ІМІДЖ ШКОЛИ!
3. Перш за все, участь в житті школи потрібна МЕНІ САМОМУ!
4. Наша співпраця – це ДОСВІД, ПІДГОТОВКА до дорослого життя, до САМОСТІЙНОСТІ!
5. Я стаю ВПЕВНЕНИМ у СОБІ!
6. Вабить РІЗНОМАНІТНІСТЬ шкільного життя!
7. Можливість бути ПОЧУТИМ!
8. Вільне висловлювання своїх ДУМОК!
9. Мені подобається робота над СОБОЮ, бо це ШЛЯХ ДО ПІДВИЩЕННЯ САМООЦІНКИ!
10. Нас об'єднує ЦІКАВА КОЛЕКТИВНА ТВОРЧА СПРАВА.
Президент школи: На завершення нашого засідання хочу подякувати всім за плідну співпрацю і вручити буклети:
ПАМ’ЯТКА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
1. Отримавши доручення, перш за все визнач його мету, завдання і відповідно до терміну сплануй свою роботу та роботу групи.
2. Не сиди склавши руки, коли інші працюють: включайся в роботу.
3. До товаришів стався справедливо, суди по роботі, а не по словах.
4. Будь тактовним, увічливим. Треба вміти не тільки говорити, а й слухати.
5. Чітко усвідомлюй свої обов’язки та права.
6. Пам’ятай: «Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей відберемо золоті».
Президент школи: До нових зустрічей! Гарного дня, шановні міністри!