Сценарій дійства "Новорічні пригоди Дзідзьо "

Про матеріал
Зимова пора має свої особливості, що дуже легко прослідкувати у народних та сучасних піснях, танцях і особливо тоді, коли головним героєм програми стає популярний виконавець Дзідзьо. Його пригоди під Новорічну ніч дивують, веселять та повчають.
Перегляд файлу

Розробка

новорічного сценарію

вчителя музичного мистецтва

Новобузької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Вертейко Ірини Вікторівни

Новорічні пригоди Дзідзьо

Звучить весела музика. Вибігають Буруль та Бурулька, беруться за руки, крутяться. Зупиняються, відхекуються.

Буруль. Оце справжнісінька зима

Прийшла до нас срібненька

І відпочинку нам нема:

Льодяникам маленьким.

Бурулька. Виблискуємо граємо

Прозореньким льодком,

Й на свято закликаємо:

«Ідіть усі гуртом!»

Буруль.  Представлюсь вам:

«Я пан Буруль», поплескайте завзято.

Я відчиню зими дверцята

І запрошу усіх на свято!

Бурулька.  А я Бурулька снігова (робить реверанс)

Люблю я зимно танцювати.

Кришталь збираю у слова,

Бо буду всіх вітати!

Буруль. Привіт, хлопці! ( Махає руками попереду себе)

Бурулька. Привіт, дівчата! ( Махає руками попереду себе)

Разом. Привіт свято! ( Махають руками вгорі)

Буруль. Діти, а ви можете як ми усіх вітати?

Буруль. Тож повторюйте за нами!

Буруль. Привіт, хлопці! ( Махає руками попереду себе)

Бурулька. Привіт, дівчата! ( Махає руками попереду себе)

Разом. Привіт свято! ( Махають руками вгорі)

Буруль. Отакої ми розім’ялися!

Бурулька. Отакої ми насміялися!

Буруль. Можемо музику вмикати!

Бурулька. Й новорічне свято починати!

Буруль.  Діти, у вас настрій святковий?

Бурулька. Тоді мерщій співати, й танцювати.

Композиція «Гопачок»

Буруль.  Як то гарно ви співали!

Бурулька. Як то гарно танцювали!

(Беруться за руки, кружляють. Музика раптово припиняється. Чутно бухикання, рипіння снігу та важкі кроки. Бурулька ховається за Буруля)

Бурулька. Ой, Бурулику, мені страшно… Що то за створіння таке гучне, воно нам усю дітвору полякає.

(На сцену виходить замотаний у шарф, у кожух і т.д. Дзідзьо, постійно бухикаючи)

Буруль. (Вирівнюючись) Ти хто такий, чого ти нас лякаєш?

Дзідзьо.  Кахи, кахи… мене не знаєш?

Буруль. Ти хто такий , ти що за франт?

Дзідзьо. Та я не франт (кашляє) я – музикант!

Я веселун, знімаюсь у кіно

Співаю  файно (кашляє…вирівнюється, стукає кулаком собі в груди) Дзі-дзьо!

Бурулька. Ой, нас ти точно налякав

Ти лячно кашляв, а не співав.

Дзідзьо. Мені пробачте, не хотів

Прийшла зима, я – захворів.

Десь втратив я свою окрасу:

Свій голос, сміх і келих квасу.

Буруль. Так, так. Підмога треба нам!

Бурулька. Я знаю, хто нам допоможе!

Дзідзьо. І хто ж це (кахи, кахи)

Бурулька. Сьогодні все навкруг чарівне, бо йде до кожного Новий рік і  у всьому помічник наш старенький чарівник, це дідусь із бородою…

Дзідзьо. (перебиває Бурульку)Такою як у мене?

Бурулька. Можливо.  Хто у гості поспішає? — Дід Мороз!

Буруль. Хто танцює і співає? — Дід Мороз!

Бурулька. Хто найвеселіший в світі? — Дід Мороз!

Буруль. Хто несе дарунки дітям? — Дід Мороз!

Бурулька. Хто вже поруч  нас? — Дід Мороз!

Буруль. Погукаємо щомога! - Дід Мороз!Не чує нас Дідусь!

Бурулька. Звичайно не чує. Ми тут, а він далеко. Що ж робити?

Дзідзьо. То в мене є телефон. Може подзвонити? (кахи-кахи)

Буруль. Я номер не пам’ятаю, зате на слух знаю. Діти, я буду плескати, а ви рахуйте, а ти, Бурулько, записуй.

(Бурулька записує чаріною палицею у повітрі)

Буруль. Плесь, плесь – 2 . (до дітей) Скільки разів я плеснув?

Діти. Два! (Бурулька пише цифру 2)

Буруль. А далі тиша…

Дзідзьо. Значить  - нуль (Бурулька пише цифру 0)

Буруль. Плесь – 1 . (до дітей) Скільки разів я плеснув?

Діти. Один! (Бурулька пише цифру 1)

Буруль. Плесь, плесь, плесь, плесь, плесь, плесь, плесь, плесь – 8 . (до дітей) Скільки разів я плеснув?

Діти. Вісім! (Бурулька пише цифру 8)

Буруль. Плесь, плесь – 2 . (до дітей) Скільки разів я плеснув?

Діти. Два! (Бурулька пише цифру 2)

Буруль. А далі тиша…

Дзідзьо. Значить  - нуль (Бурулька пише цифру 0)

Буруль. Плесь – 1 . (до дітей) Скільки разів я плеснув?

Діти. Один! (Бурулька пише цифру 1)

Буруль. Плесь, плесь, плесь, плесь, плесь, плесь, плесь, плесь, плесь – 9 . (до дітей) Скільки разів я плеснув?

Діти. Вісім! (Бурулька пише цифру 9)

(Бурулька бере мобільний телефон, готується набирати…)

Бурулька. Діти, продикуйте мені, будь ласка, номер телефону

Звук телефонного гудка

Снігуронька. Ви зателефонували у резиденцію чарівника-Морозенка. Ми готові вас вислухати і здивувати. З вами на зв’язку асистентка Морозенка панянка Снігуронька. Тож слухаю вас…

Бурулька. Ми так раді, що додзвонилися. У нас проблема. До нас на свято завітав чудовий співак Дзідзьо, він і гірлянди почепив, і хату прибрав . Все зробив, щоб  Новий рік зустрічати і нас звеселяти. Хотів  пісню повторити, а голосу нема. Втратив свій співацький талан  і лячно кашляє. Що нам робити?

Снігуронька. Замовлення на чарівництво оформлено, зараз буде зібрана термінова нарада професіоналів-чудодійників під керівництвом самого Діда Морозенка і ми вам зателефонуємо. А ви часу не гайте і з дітками пограйтесь.

Звучить весела музика. На сцену виходить Сніговик.

Сніговик. Я почув веселе слово «гра»

Тож мерщій, уже пора!

Веселитись, розважатись,

На всі зуби посміхатись.

Всі вставайте, не баріться.

Оберніться, посміхніться!

Веселіш немає гри

«Сніжка-сніжная, завмри»

Буруль. (до Сніговика)

Ой не лепечи, правила гри усім поясни!

Сніговик. Все дуже просто. Ми всі разом кажемо слова:

 «Метелиця віє – один

Метелиця віє – два

Метелиця віє  - три

Сніжка – сніжная, завмри!»

Після цього кожен завмирає у сніговій фігурі: чи то сніжинці, чи то бурульці, чи то крижинки, хто як придумає. У кого фігура краще, то й виграє.

Починаймо! Діти, кажімо слова разом:

«Метелиця віє – один

Метелиця віє – два

Метелиця віє  - три

Сніжка – сніжная, завмри!»

(Гра проходить 3 рази)

Звук мобільного телефонного виклику

Бурулька. Святкове дійство на зв’язку.

Снігуронька. Ваше питання розглянуто, рішення знайдено. Дід Морозенко надсилає вам шість музичних скриньок. Їх треба наповнити зимовими пісеньками і тоді Дзідзьо знову заспіває! Чекайте, скриньки відправлено  Новою поштою. А Дідусь Морозенко скоро прибуде на свято у буде усіх вітати!!!

Дзідзьо. Ура! (кахи-кахи)

Бурулька. Дзідзьо, не кричи. Казали ж тобі, не пий морозної води. Сідай у крісельце у слухай нашу дітвору. Відновлюй сили та голос.

Буруль. Ді-джею, час музику вмикати

А дітворі співати!

Тиша

Бурулька. Чому тиша?..

Звуки скреготу, старого лісу, скрипу дерев

На сцену виходить Баба Яга із помічниками

Баба Яга. Ну що не чекали? Хотіли без мене свято провести. Без мене, всесвітньовідомої, найкращої організаторки пустощів та капостей? Не буде у вас свята бо Дзідзьо не співатиме. Це я йому морозяної води підсунула, щоб він вам не співав і щоб з святом не вітав.

(Баба Яга  ходить по всій сцені, вихваляється, зазнається, задирає носа, пишається)

На авансцену виходять Буруль, Бурулька та Сніговик.

Сніговик. Треба негайно Снігуроньку викликати, бо ми самі з цією капосницею не впораємося.

Сніговик. Діти, допоможіть! Повторюйте за мною!

В цей чарівний, дивний час

Йди, Снігуронько, до нас!

Сніговик. Дітки, голосніше!

Разом. В цей чарівний, дивний час

Йди, Снігуронько, до нас!

На сцені – Снігуронька

Снігуронька. Хто гукав мене так терміново

Все по-справжньому, чи це підмова?

В чому справа, що гам?

Чи потрібна допомога вам?

Сніговик. Снігуронько, ми так раді тебе бачити. Ось капосниця хоче нам свято зіпсувати.

Снігуронька. Ти знову за своє, Ягуся?

Баба Яга. Ой, боюсь, боюсь, боюся!!!

Снігуронька. Щоб отримати твою відмову

Пропоную батл святковий.

Баба Яга. Виклик твій приймаю гордо

Виграємо! Я і кодло!!!

Снігуронька і Баба Яга обходять одна одну по середині сцени, умовно  міряючись силами.

Дзідзьо. Дітки (кахи-кахи), ви ж не хочете, щоб та капосниця виграла, щоб вона нам свято зіпсувала? Благаю, допоможіть  Снігуроньці виграти, підтримайте її!!!

Снігуронька і Баба Яга повертаються на авансцену. Дзідзьо сідає у крісло.

Снігуронька. Діти, повторіть усе за мною! (Плескає тричі у долоні)

Баба Яга. Ні! За мною!!! (Плескає тричі у долоні)

Снігуронька. А тепер гучніш за мною! (Стукає тричі ногами об підлогу)

Баба Яга. Ні! За мною!!! (Стукає тричі ногою об підлогу)

Снігуронька. Скаже дружно: «З Новим роком!»

Баба Яга. Скаже дружно: «Зникни, свято!»  (Плаче)

Снігуронька. Діти, ви молодці, стали на захист добра а не зла.

Баба Яга. Ой пробачте, не хотіла. Візьміть мене у ді-джеї, теж хочу стати доброю та корисною.

Снігуронька. Діти, пробачимо Бабі Язі?

Баба Яга. Дякую. А я вам за це віддам посилочки, які мої павучки перехопили.

Снігуронька свариться на Бабу Ягу, та опускає голову. Павучки передають посилки дітям, а ті повинні передати їх на сцену.

Буруль. Діти, передавайте посилочки один одному, хай вони наповняться вашим теплом.

Звучить весела музика

Буруль, бурулька та Сніговик виставляють посилки на авансцені

Баба Яга. Де мої чарівні навушники! (Летючі миші виносять Бабі Язі навушники, вона їх одягає) Хіт-парад новорічно-зимових пісень розпочинаємо. А ти, Снігуронько, не стій. Діткам допомагай.

Увага! Увага! Першу скриньку наповнити піснею про зиму. 2-В, поспішайте нам про зиму пісеньку співайте!

(Учні 2-В підіймаються на сцену)

Буруль. Раптом в лісі посвітліло,

Стало всюди чисто й біло.

А тепла чогось нема

Це прийшла до нас зима!!!

Бурулька. За вікном сніжок летить, вітром завіває,

А до нас зима весела в гості поспішає.

З снігом білим, зима  всіх вітає!

Щастя, радості, добра вона всім бажає!

2-В «Завітала зимонька»

Дзідзьо підходить до першої посилки бере її у руки і робить вигляд, що вона, начеб то ворушиться.

Дзідзьо. Шо то є з нею?

Снігуронька. То скринька наповнилася пісенькою і твоєю силою. (Забирає скриньку у Дзідзьо і починає побудову чарівної піраміди у глибині сцени)

Баба Яга. А наразі наступний виступ. Поспішайте, заспівайте пісню Новорічну!

(Учні 1-В підіймаються на сцену)

Буруль.  Ми любим дні морозні

               І щедрий сніговій,

               І зорі заворожені.

              Ми любим рік Новий!

Бурулька. О дванадцятій годині похитнеться стрілка — скік!

І ми всі за мить єдину підростем на цілий рік.

В ніч холодну, новорічну йде до нас доба нова.

Справи діються незвичні і справжнісінькі дива.

1-В «Пісенька про Новий рік»

Дзідзьо підходить до другої посилки бере її, прикладає до вуха, слухає.

Снігуронька. Звучить?

Дзідзьо. (задоволено) Звучить (кахи)

(Снігуронька бере скриньку у і продовжує  побудову чарівної піраміди у глибині сцени)

Баба Яга. Час летить, мерщій співайте, всіх зимою звеселяйте!

(Учні 1-А підіймаються на сцену)

Снігуронька.  Я Снігурка, любі діти, рада святу недарма,

Я люблю мороз і вітер, ось я дівчинка яка.

Всі дівчатка і хлоп’ята люблять зимоньку – зиму,

Прошу вас я заспівати про цю пору снігову.

Бурулька. Рік Новий… Наше щастя безкрає
І глибоке, як неба блакить…
По-новому хай пісня лунає,
По-новому хай пісня дзвенить.

1-А «Підемо у двір гуляти»

Сніговик бере третю посилку.

Сніговик. Прямо з рук хоче вислизнути. Поспішу і на місце віднесу!

(Сніговик несе скриньку  і продовжує  побудову чарівної піраміди у глибині сцени)

Баба Яга.  Усім слухати сюди! Зазвучить чудова пісня про зимові ігри сніжні.

 (Учні 1-Б підіймаються на сцену)

Буруль. Тут немає місця сваркам,

А дзвенить веселий сміх,

В нашій школі нині свято

 Рік Новий для нас усіх.

Бурулька. Грай, музико, веселіше,

Зустрічаймо свято всі скоріше.

І щоб нам не сумувати,

Час нам пісню заспівати!

 

1-Б  «Гра в сніжки»

Дзідзьо. Я вже у собі сили відчуваю. Ще трохи-трохи, й заспіваю!

Звучить урочиста зимова музика. Вхід Діда Мороза.

Дід Мороз. Добрий день усім, громадо! Ви мене зустріли радо!

Не спізнився я до вас?

Діти    Ні!

Дід Мороз. То ж продовжувати час! Бабцю, не бійся,  тебе трохи підміню, і на сцену дітей запрошу.  Що приносить Новий рік? Відповідайте. І не просто так, а пісню заспівайте!

(Учні 2-Б підіймаються на сцену)

Дід Мороз. Бачив усе, що у вас тут діється, хто як у пригоди потрапляє, хто як грає, хто дітей звеселяє, а хто заважає, і хто допомагає свято зустрічати. Висновки робіть самі і у Новий рік беріть тільки те, про що у пісні: радість, щедрість та добро!

2-Б  «Що приносить Новий рік?»

Снігуронька. Дідусю, і п’ята скринька піснею наповнилася. Час справу завершувати дивом та новорічними чарами!

Дід Мороз. Баба Яга не капоститиме?

Баба Яга. Що ви? Я в ді-джеї перекваліфікувалася.

Дід Мороз. Це добре. А де ж наш веселун0співак?

Дзідзьо. Ондечки я! (похнюплено зітхає)

Дід Мороз. Вище носа. Запрошуй дітей заспівати пісню і диво здійсниться!

Дзідзьо. Дітвора, хутчіш про красуню-ялинку співати!!!

(Учні 2-А підіймаються на сцену)

Дзідзьо. Вона така красуня, така чарівниця. Всіх нас зібрала, всіх нас здивувала. Тож про ялинку пісню заспівайте, бо без неї не буває свята! Пісню дзвінку, голосисту, наче зоряне намисто. Щоб дзвеніла у серцях новорічна пісня ця.

2-А  «Ялинка»

Звучить чарівна музика

Дзідзьо бере останню скриньку і ставить її на вершину піраміди.

Звучить чарівна музика

Дід Мороз. Ну що Дзідзьо силу маєш?

Дзідзьо. Це просто диво. І силу, і голос і серце наповнилося теплом та добром. Дякую, тобі Морозе, і Снігуронько, і друзям вашим і Бабці Язі!

Дід Мороз. Та не нам дякуй, а дітям. Це вони твій голос повернули  своїми піснями, бажанням творити добро та Новий рік зустрічати!

Дзідзьо. Дякую вам, діти! Тепер я знову зможу вам свої пісні дарувати! Тож запрошую у загальний Новорічний  хоровод!

Композиція «Старий рік минає»

Снігуронька.   Нехай здійсняться ваші мрії,

              Нехай вам щастя усміхнеться,

              В любові, злагоді, надії

              Всім в році новому живеться!

 

Дід Мороз. З Новим роком всіх вітаю, зичу щастя і бажаю,

Щоб найкраще все збулося і щоб добре всім жилося!

Щоб збулися ваші мрії, світлі й радісні надії.

 

Дзідзьо. Вітаю з Різдвом,

  З Новим роком вітаю!

 Бажаю Вам щастя,

 Здоров'я бажаю,

 Хай серце радіє,

Душа хай співає,

 І настрій святковий

Весь рік не зникає.

 

Разом. З Новим роком! З Новим щастям! До зустрічі у Новому році!

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Демків Марія Василівна
    Щиро-щиро дякую!!!! Чудовий сценарій!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 листопада 2019
Переглядів
1392
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку