Сценарій для екологічної Агітбригади

Про матеріал

Виступ дитячої екологічної агітбригади за таким сценарієм допоможе привернути увагу інших дітей до екологічних пробем людства. Допоможе дітям зрозуміти, що кожен з них може брати участь в екологічних акціях. Що кожен з них може приносити користь.

Перегляд файлу

Всі: Ми...     Ті, що вийшли на цю сцену

Всі: Ми...     Ті, що стоять перед вами

Всі: Ми...     Ті, що говорять ці слова

Всі: Ми…(учень піднімає табличку)  Діти України  (Д. і Ю. прикріплюють дівчинку і хлопчика)

Нас об’єднали три кольори:

синій, що символізує чисте небо та прозорість джерел, (небо і річку)

жовтий – багатство ланів і щедрість Сонця, (сонце і колосся)

зелений – колір життя (зелене дерево)

І позиція наша така:  Всі: «Природа рідна – наша втіха, збережемо її від лиха»

Ми за:        (Учні піднімають літери і говорять по черзі)

  Е – економічне використання природних ресурсів.

  К – корекцію взаємодії між видами.

  О – організацію роботи зі смітниками.

  Л – легені планети – зелені насадження. Примножуйте їх!

  О – охорону та відродження зникаючих видів.

  Г – господарське використання природних багатств.

Всі: Ми екологічна агітбригада «Юний еколог»

До вас у гості ми прийшли

Думок багато принесли

Про екологію думки, калину сосну та дубки

Звірята гинуть повсякчас! Хто порятує їх і нас?

Хто може вбивства зупинить?

Хто нашу землю захистить?

Разом: Від біди   Яка може статися з нами в недалекому майбутньому.

Разом: Від біди   Яка може статися із нашою чудовою матінкою-природою.

Разом: Від біди   Яка може прийти на нашу планету, якщо людство не схаменеться!

(Учні перестраюваються)

Всі: На стежку війни з ворогами природи юні екологи стали, шикуємось ми до нового походу проти лихої навали! Проти усіх, хто нищить красу наших рік, лісів і ланів, юні екологи несуть свій непримеренний гнів!

Владик Тому всі сприймайте нас дуже серйозно

Разом: Ми просимо слухайте, слухайте нас!

(Голос за кадром) Із надр землі раптово вирвався і пролунав над нивами, лісами важкий подих:

- Я Земля! Я — в беде! Пылаю я в дыму в огне. Меня взрывают, роют, жгут, меня совсем не берегут.

Бутылки, банки, коробкиПогибну скоро от тоски. Конфету съел - и что, малыш, бросаешь фантик, не глядишь?

Пуcта бутылка, все испил? А унести не стало сил? Услышьте голос мой земной! Я плачу дождевой слезой.

Я задыхаюсь, не молчу, землетрясенйями кричу. Я гневаюсь раскатом грома. Хочу я быть и чистой и здоровой!

(На сцену виходить дівчина і юнак)

Ти чуєш, хтось нас кличе?! Комусь болить!

Ну ладно причитать, уже довольно! Не человек на помощь звал, то мать-земля от горечи вздыхает.

Земля жива? Та як же! Живи птахи, тварини, люди, та навіть рибка, черв’ячок, комашка. А як земелька може бить живою? Що ти говориш? Ти дружиш з головою?

Вот, скажем, осень… Дождь идет…Гляди, землица наша пьет. Зимою спит, весной встает и все кругом уже цветет.

Я зрозуміла. Річки кров, а гумус шкірний їй покров –тремтить від вибухів, ненач від страху. А ліс-тайга землі рубаха. Пробач, я і не думала що матінка-земля жива!

И думаю, не все и люди знают, что мать свою родную обижают.Мы любим лишь себя и уважаем, и дом свой, и квартиру прибираем. У нас-то чисто, а земли не жалко, земля отныне – как большая свалка.

Д. Що ж завтра буде?        (Дівчина і юнак уходять)

Людина сотворила страшні отрути, які вбивають комах та інших тварин.

Автомобілі, які отруюють повітря шкідливими газами.

Фабрики і заводи, труби якіх чадят, а відходами загрязняються річки і озера.

На місто погляньте що бачите ви? Ліс труб із яких вилітає щомиті і газ і смола, бо фільтри відкриті.

На листі тополісажі без ліку, візьмешся рукоюне змиєш довіку!

Відстійник, як море, ховає дива, хто зназ берегів він не вийде бува?

Навіщо люди нівечать природу?! Забруднюють ліса, поля і води

Кар'єр повітря бруднить, поглянеш довкола - серце болить.

Траву цілющу нищать, ліс рубають, гадають хімія замінить їм усе: Живу троянду, степ до небокраю.. Невже асфальт їм радість принесе?

Із року в рік все більше хвороб. В такій екологіїсильніший мікроб.

А люди хворіютьце очевидно, і краю-кінця цим проблемам не видно!

Невже і далі без природи хочуть жить? Ніщо людей не може зупинити!

Щорічно планета втрачає десятки видів тварин і рослин, Червона книга розбухає від нових і нових назв, які заносяться під звуки траурних маршів.

Донецьк, Луганськ, Дніпропетровськ і Кривий Ріг очолюють десятку найзабрудненіших міст світу.

Біосфера сьогодні не спроможна самовідновлюватись вона дедалі активніше деградує.

Нашій планеті загрожує страшна біда!   (діти по черзі піднімають букву і розшифровують її)

1 учень К кислотні дощі    2 учень А – аварії нафтових танкерів

3 учень Т – транспортний потік на вулицях  4 учень А – атмосферні явища

5 учень С –сточні води і звалища   6 учень Т – теплове забруднення

7 учень Р – руйнування озонового шару   8 учень О – отруєння полів гербіцидами і добривами

9 учень Ф – феноли     10 учень А – атомні випробування

Екологічний підхід до рішення проблем взаємодії суспільства і природи проник майже у всі сфери людської діяльності.

Але не можна забувати і про те, що є люди, які по-варварському ставляться до природи, не задумуючись над наслідками.

Топчуть і гублять усе живе.

(«Гімн екологів» на музику до пісні „Бухенвальдський набат”)

 

Разом: Люди, що ви робите, спиніться! Втратите, втратите, не буде вороття

Не губіть природу схаменіться. Ваше то життя, ваше то життя!

Збережуть нехай дбайливі руки: квіти, води, птахів переліт

Щоб не проклинали потім внуки, збережіть цей світ, збережіть цей світ

Бережіте, бережіте, бережіть цей світ!

Голос за кадром Послухай, як трава росте, напоєна дощами, і як до тебе рідний край шепоче колосками.

Послухай, як струмок дзвенить, як гомонить ліщина, — з тобою всюди кожну мить говорить Батьківщина.

(На сцену виходить дівчина і юнак)

Природа споконвічно не жаліє нам нічого, даруючи щедро всі свої дари...

А від нас щоденно просить лиш одного, щоб для неї люди добрими були.

Голос за кадром На нашем шарике земном, где мы родились и живем, где в травах летняя роса и голубые небеса, где море, горы, степи, лес – полно таинственных чудес. По лесу бродит серый волк, и ландыш тоненький цветет, в степи ковыль, как нежный шелк, расчесывает ветерок. Гремит на скалах водопад, и брызги радугой летят. А в синем море толстый кит – большой, как дом, на волнах спит.                                                                                    (На сцену виходить Алиса)

Не разрушайте этот мир, девчонки и мальчишки, иначе эти чудеса останутся лишь в книжке.

Всі: Ми…

Прийшли агітувати за природу, щоб зберегти її для нашого народу.

І в цій ми справі не одні.

На доказ цього звернемось до глядачів.

Якщо ви не смітите на вулицях, - сплесніть у долоні.

Якщо ви не спалюєте листя надворі - почухайте носа.

Якщо ви не розбиваєте скляні пляшки на вулиці - погладьте себе по голові.

Якщо розмовляєте з батьками про екологічні проблеми - підніміть обидві руки.

Якщо у вас болить душа, коли бачите поколічене дерево, забруднену річку, - покладіть руку на серце.

Якщо хочете дружити з природою - скажіть голосно:

Разом: «Свій голос віддаю на захист природи!»

У нас задача і ціль одна - шануймо землю для народу,

Тож не лінуйся і зроби посильний внесок для збереження природи.

Всі: Ми…

3 учень Розробили відповідний план

Для охорони правила створили

У себе в класі розучили.

Всі: Пропонуємо й вам:

Насаджуйте дерева й квіти;

Слідкуйте за чистотою подвір'я та вулиць;

Берить участь в заходах з чистоти й озеленіння;

Приєднуйтеся до виготовляння газет, стендів, листівок;

Берить участь в екологічних акціях.

Природа нам – як рідний дім.

Живи й радій ти в домі тім

Планеті цій завжди служи.

Красу землі ти вбережи!

сі учасники покидають сцену під пісню на мотив «Ми желаем счастья вам»)

Ми бажаєм вам завжди чистого повітря й води,

І сонця промені хай завжди ідуть сюди.

Ми бажаєм щастя вам, і воно повинно прийти,

Тож рук ви докладіть, природу збережіть.

doc
Додано
1 лютого 2020
Переглядів
632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку