Сценарій для старшого дошкільного віку КВЕСТ – ПОДОРОЖ « Допоможемо Смішарикам знайти олімпійський прапор»

Про матеріал
Створити святковий настрій.Формувати пізнавальну активність. Вдосконалювати рухову діяльність дітей, збагачення рухового досвіду дітей. Розвивати ініціативу, комунікативні здібності. Виховувати стійкий інтерес до фізкультури і спорту. Виховувати позитивні емоції, веселий настрій, почуття дружби. Забезпечити фізичне і психічне благополуччя. Розвивати фізичні якості дітей: уважність, влучність, швидкість, рівновагу.
Перегляд файлу

Сценарій для старшого дошкільного віку

КВЕСТ – ПОДОРОЖ « Допоможемо Смішарикам знайти олімпійський прапор»

Мета: Створити святковий настрій.Формувати пізнавальну активність. Вдосконалювати рухову діяльність дітей, збагачення рухового досвіду дітей. Розвивати ініціативу, комунікативні здібності. Виховувати стійкий інтерес до фізкультури і спорту. Виховувати позитивні емоції, веселий  настрій, почуття дружби. Забезпечити фізичне і психічне благополуччя. Розвивати фізичні якості дітей: уважність, влучність, швидкість, рівновагу.

Інвентар:сундук,  мапа,  мішечки для метання, мотузкова драбина, конверти із завданнями, дзвіночок, рейка ( шир.10см),щити, малюнки з геометричними фігурами, 5-6шт. гімнастичних палиць, дуги, канат, картки із видами спорту, малюнки із героями казок, прапор.

Попередня робота ( вихователя):Ознайомлення з казками ; розповіді про види спорту; ознайомлення з геометричними фігура, цифрами та  днями тижня.

Фізінструктор:Здрастуйте, діти!

                                       Всі ми за руки візьмемось

                                       І друг другу посміхнемось.

                                       Теплота від ваших рук

                                       Побіжить навкруг, навкруг.

                                       День почнеться

                                       З теплоти та доброти.

Діти, сьогодні я хочу Вас попросити допомогти  Смішарикам найти олімпійський прапор, який знаходиться у сундуці.Ви готові?

Фізінструктор:Тоді нам треба негайно відправлятися у подорож на пошуки. Подивіться , що у нас є ( показати дітям мапу).Діти, що це?

Фізінструктор: Правильно, діти.Вона нам допоможе знайти вірну стежку.

Подивіться уважно,  на мапі позначені станції та їх номер, а стрілочками позначено як ми повинні рухатися. В дорогу!!!

Рухаємося до першої станції.

  1. Станція «Попади в ціль»

Фізінструктор:  Ми бачимо два щита  для метання, на одному із яких висить конверт.

( Діти виконують метання мішечків в ціль та збивають  конверт №1, в якому лежить лист із завданням .

Завдання№1. Між станціями №1 і №2 глубока  ріка . Нам треба перейти вузький міст

 ( по рейці 10 см) боком  і не впасти.( Діти крокують по рейці боком).

Фізінструктор: Молодці, ви справилися з завданням гарно та потрапили до станції №2 (показать дітям мапу).

  1. Станція «Стрибунець»

( Діти виконують стрибки у висоту з розбігу, щоб дістати дзвіночок)

Завдання №2.На мотузковій драбині  висить конверт з завданням №2 (Діти беруть один одного за плечі та «потягом» направляються до станції №3)

Фізінструктор: Діти, подивіться на мапу. Яка наступна станція? Йдемо по стрілочкам та потрапляємо до станції №3.

  1. Станція « Художник»

(На столі лежать малюнки з геометричними фігурами – квадрат та коло).

Завдання №3.( Дітям треба домалювати деталі до кола та квадрата, щоб фігура перетворилась на якийсь предмет або тварину)

Фізінструктор: Молодці, діти, багато різних предметів придумали , але нам треба рухатися далі. Дивіться,куди показує стрілочка( показать дітям на мапі наступну станцію). Діти крокують по стрілкам до станції №4.

  1. Станція « Олімпік»

Фізінструктор: Треба потренуватися фізично, подолати перешкоди. А Ви , зможете подолати перешкоди?

( Діти долають смугу перешкод: стрибки у довжину через 5-6 гімнастичних плиць;

пролізти  під дугами;пройти по канату).

Виконав вправи, діти направляються до одного з дерев, де висить конверт №3 із  завданням.

Завдання №4. (В конверті знаходяться малюнки з видами спорту. Діти їх відгадують).

Фізінструктор: Гарно , діти,справились і з цим завданням. Дивимось на мапу і йдемо далі по стрілочках до станції №5.

5.Станція « Казкова»

Фізінструктор: І вона остання.

Діти доходять до станції і отримують останній конверт №5 із завданням.

Завдання №5. ( Відгадати по картинках героїв казок)

Фізінструктор: Молодці, відгадали усіх героїв казок , але тут немає сундука .Його ще треба знайти. Ще одна перешкода. Давайте подивимося на мапі , вона нам підкаже де знайти сундук.

(Діти шукають вказане місце).

Фізінструктор: Ось  і знайшли сундук. УРА!!! Діти, але від не відкривається , мабудь зачарований. ( в ручці всавлен лист із завданням)

Завдання №6.  (Назвати  дні тижня ).

(Діти називають).

Фізінструктор: Ну ось , діти , ми і найшли прапор з сюрпризом, але прапор потрібен Смішарикам, я  вважаю від дуууже зрадіє( Смішарики сюрприз віддають дітям).

Підведення підсумків.

Смішарики  визнають кращіх та дякують  їм за допомогу.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку