Сценарій для старшого дошкільного віку
КВЕСТ – ПОДОРОЖ « Допоможемо Смішарикам знайти олімпійський прапор»
Мета: Створити святковий настрій.Формувати пізнавальну активність. Вдосконалювати рухову діяльність дітей, збагачення рухового досвіду дітей. Розвивати ініціативу, комунікативні здібності. Виховувати стійкий інтерес до фізкультури і спорту. Виховувати позитивні емоції, веселий настрій, почуття дружби. Забезпечити фізичне і психічне благополуччя. Розвивати фізичні якості дітей: уважність, влучність, швидкість, рівновагу.
Інвентар:сундук, мапа, мішечки для метання, мотузкова драбина, конверти із завданнями, дзвіночок, рейка ( шир.10см),щити, малюнки з геометричними фігурами, 5-6шт. гімнастичних палиць, дуги, канат, картки із видами спорту, малюнки із героями казок, прапор.
Попередня робота ( вихователя):Ознайомлення з казками ; розповіді про види спорту; ознайомлення з геометричними фігура, цифрами та днями тижня.
Фізінструктор:Здрастуйте, діти!
Всі ми за руки візьмемось
І друг другу посміхнемось.
Теплота від ваших рук
Побіжить навкруг, навкруг.
День почнеться
З теплоти та доброти.
Діти, сьогодні я хочу Вас попросити допомогти Смішарикам найти олімпійський прапор, який знаходиться у сундуці.Ви готові?
Фізінструктор:Тоді нам треба негайно відправлятися у подорож на пошуки. Подивіться , що у нас є ( показати дітям мапу).Діти, що це?
Фізінструктор: Правильно, діти.Вона нам допоможе знайти вірну стежку.
Подивіться уважно, на мапі позначені станції та їх номер, а стрілочками позначено як ми повинні рухатися. В дорогу!!!
Рухаємося до першої станції.
Фізінструктор: Ми бачимо два щита для метання, на одному із яких висить конверт.
( Діти виконують метання мішечків в ціль та збивають конверт №1, в якому лежить лист із завданням .
Завдання№1. Між станціями №1 і №2 глубока ріка . Нам треба перейти вузький міст
( по рейці 10 см) боком і не впасти.( Діти крокують по рейці боком).
Фізінструктор: Молодці, ви справилися з завданням гарно та потрапили до станції №2 (показать дітям мапу).
( Діти виконують стрибки у висоту з розбігу, щоб дістати дзвіночок)
Завдання №2.На мотузковій драбині висить конверт з завданням №2 (Діти беруть один одного за плечі та «потягом» направляються до станції №3)
Фізінструктор: Діти, подивіться на мапу. Яка наступна станція? Йдемо по стрілочкам та потрапляємо до станції №3.
(На столі лежать малюнки з геометричними фігурами – квадрат та коло).
Завдання №3.( Дітям треба домалювати деталі до кола та квадрата, щоб фігура перетворилась на якийсь предмет або тварину)
Фізінструктор: Молодці, діти, багато різних предметів придумали , але нам треба рухатися далі. Дивіться,куди показує стрілочка( показать дітям на мапі наступну станцію). Діти крокують по стрілкам до станції №4.
Фізінструктор: Треба потренуватися фізично, подолати перешкоди. А Ви , зможете подолати перешкоди?
( Діти долають смугу перешкод: стрибки у довжину через 5-6 гімнастичних плиць;
пролізти під дугами;пройти по канату).
Виконав вправи, діти направляються до одного з дерев, де висить конверт №3 із завданням.
Завдання №4. (В конверті знаходяться малюнки з видами спорту. Діти їх відгадують).
Фізінструктор: Гарно , діти,справились і з цим завданням. Дивимось на мапу і йдемо далі по стрілочках до станції №5.
5.Станція « Казкова»
Фізінструктор: І вона остання.
Діти доходять до станції і отримують останній конверт №5 із завданням.
Завдання №5. ( Відгадати по картинках героїв казок)
Фізінструктор: Молодці, відгадали усіх героїв казок , але тут немає сундука .Його ще треба знайти. Ще одна перешкода. Давайте подивимося на мапі , вона нам підкаже де знайти сундук.
(Діти шукають вказане місце).
Фізінструктор: Ось і знайшли сундук. УРА!!! Діти, але від не відкривається , мабудь зачарований. ( в ручці всавлен лист із завданням)
Завдання №6. (Назвати дні тижня ).
(Діти називають).
Фізінструктор: Ну ось , діти , ми і найшли прапор з сюрпризом, але прапор потрібен Смішарикам, я вважаю від дуууже зрадіє( Смішарики сюрприз віддають дітям).
Підведення підсумків.
Смішарики визнають кращіх та дякують їм за допомогу.