Сценарій до Дня Кохання "Хто зверху"

Про матеріал
Свято Валентина у стилі програми «Хто зверху» Вед.1. Добрий вечір, дорогі друзі! Вед.2. Вітаємо всіх закоханих! Вед.1. Кохання вже старе, як світ, Але хто з’явиться на світ. Той змінить його заповіт. Вед.2. Саме так, ми з вами маємо чудову нагоду помандрувати країною любові, поблукати вулицями великого щастя. Вед.1. Адже сьогодні – свято любові, свято найкращого почуття, яке окрилює, дає сили і натхнення, радість і захоплення. І завдячуючи якому продовжується життя на землі. Вед.2. Кохання – це не тільки почуття людяності й шляхетності. Воно має в собі дуже велику силу. Вед.1. Кохання – це святе почуття, яке заслуговує на свій день, на своє свято. І ось таке свято є, є такий день. Він відзначається з особливо, майже по всьому світу 14 лютого. Вед.2. А свято називається – днем святого Валентина. Чому саме Валентина запитаєте ви? Вважають, що саме цей святий опікується закоханими, допомагає їм щасливо прожити в парі, мирі і злагоді.
Перегляд файлу

Свято Валентина

у стилі програми «Хто зверху»

Вед.1. Добрий вечір, дорогі друзі!

Вед.2. Вітаємо всіх закоханих!

Вед.1. Кохання вже старе, як світ,

Але хто з’явиться на світ.

Той змінить його заповіт.

Вед.2. Саме так, ми з вами маємо чудову нагоду помандрувати країною любові, поблукати вулицями великого щастя.

Вед.1. Адже сьогодні – свято любові, свято найкращого почуття, яке окрилює, дає сили і натхнення, радість і захоплення. І завдячуючи якому продовжується життя на землі.

Вед.2. Кохання – це не тільки почуття людяності й шляхетності. Воно має в собі дуже велику силу.

Вед.1. Кохання – це святе почуття, яке заслуговує на свій день, на своє свято. І ось таке свято є, є такий день. Він відзначається з особливо,  майже по всьому світу 14 лютого.

Вед.2. А свято називається – днем святого Валентина. Чому саме Валентина запитаєте ви? Вважають, що саме цей святий опікується закоханими, допомагає їм щасливо прожити в парі, мирі і злагоді.

Вед.1. З приводу цього є багато версій. За однією з них ми дізнаємося, що в 3 ст. до н.е. римський імператор заборонив одружуватись молодим людям. Він вважав, що одруження робить чоловіків поганими солдатами. Молодий єпископ Валентин порушив наказ імператора і одружував молоді пари таємно. За це його кинули до в’язниці.

Вед.2. Там Валентин закохався у сліпу дочку тюремника. Перед стратою своїй закоханій він надіслав листівку-зізнання в коханні з підписом “Від Валентина”.

Вед.1. Відтоді в день Валентина закохані закоханим надсилають анонімні листи-зізнання і називаються вони “валентинками”.

Вед.2.Кохання! Це почуття подарувало нам велику кількість пісень, балад, поем, трагедій, а також імен: Беатріче, Лаура, Тетяна Ларіна, Шагане. Ми не знали б їх ніколи, якби не чудові вірші, створені на їх честь.

Вед.1. Кохання оспівано композиторами, художниками, поетами. Воно пронизує поезії Володимира Сосюри, та Івана Франка, Пушкіна і Лермонтова, Шекспіра і Петрарки, Лесі Українки та Олександра Олеся...

Вед.2. Отже, у нас сьогодні з вами свято кохання і ми вас щиро вітаємо на святі

Вед.1

Вас вітає інтелектуальне, розважальне шоу «Хто зверху?»!

Вед.2.

 

Хто розумніший, чоловіки чи жінки? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання. Та сьогодні ми переконаємося в тому, що дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.

Вед1.

І сама наївна... Адже відмінницями в школі є завжди дівчата, а керівні посади та депутатські крісла зазвичай  займають  чоловіки!

Вед.2

А я все одно переконана, що найрозумніші – дівчата, і ми сьогодні в цьому переконаємо усіх присутніх. Давайте запросимо їх до нас у зал.

Зустрічайте:

– учениця 10 класу - відповідальна, цілеспрямована, добре  навчається, , права рука вчителів, голова учнівського самоврядування школи, перукар-стиліст 10 класу, зробить зачіску за пять хвилин, зустрічайте Гулій Вікторія;

- учениця 10 класу - висока білявка, любить танцювати, постійно при повному марафєті, ніколи не розлучається з дзеркалом, її найкраща подруга-Лариса, зустрічайте, Северин Марину.

- учениця 8 класу ,  постійно з макіяжем, стильно одягається, гарно танцює, зустрічайте Інессу.

- учениця 10 класу, актриса, гарно танцює, вишиває бісером, грає волейбол, полюбляє їсти тортики та кексики, звичайно, що це – Лариса, зустрічайте.

-учениця 11 класу,  весела, харизматична дівчини, має багато друзів, у вільний час займається спортом, стрільбою, гостра на язик, має гарну фігуру, зустрічайте Олену.

-учениця 8 класу , симпатична, дівчина з характером, часто ображається, постійно слухає музику, знімає відео в тік-ток та інстаграм, зустрічайте Віку.

- учениця 10 класу, висока, гарна, любить танцювати, на вихідних займається мисливством, знавець математики, любить жартувати, зустрічайте Юлію.

- учениця 10 класу, гарно пише твори, любить розбирати автомат на воєнній підготовці, щодня закидає фото в інстаграм, має багато друзів, зустрічайте Олександру.

Вед.1:

Ми дуже раді, що у дівчат така сильна команда, але й команда хлопців нічим не гірша.

Зустрічайте:

1)- веселий, кмітливий, розсудливий хлопець, з усіх предметів найбільше любить трудове навчання і інформатику, завжди має власну оригінальну думку , його полюбляють всі дівчата школи, полюбляє грати футбол, відвідує гуртки різьблення, зустрічайте Крамара Дмитра.

2) учень 8 класу, має несерйозний характер, модний, має стильну зачіску, любить подорожувати, постійно зависає в телефоні, це звичайно, Гринюк Андрій- зустрічайте!

3)- учень 9 класу - врівноважений, любить слухати музику, захоплюється грою на акардеоні, артистичний, жоден захід не відбувається без його участі, любить багато говорити, нікому не дасть образити дівчат, завжди прийде на допомогу, має багато друзів без спілкування з ними не може провести жодного дня, має золоті руки, зустрічайте хакер нашої школи- Іван Вепрейчук.

4)- учень 11 класу -  спокійний, врівноважений, завжди висловлює свою думку, любить займатися спортом, любить ютуб і соцмережі, його вірний друг-велосипед, всі перерви проводить біля дівчат 8 класу, зустрічайте Олексюка Івана;

5)- учень 11 класу – веселий, прикольний, має багато друзів, за яких стоїть горою, багато часу проводить гуляючи з друзями, али ми надіємось,що   нарешті в другому семестрі 11 класу надумає вчитися, Дон Жуан нашої школи-  Вячеслав Бакрив, зустрічайте гучними оплесками.музика.

6) -учень 11 класу, самовпевнений, вдягається стильно, не має бажання вчитися, ніколи не розлучається з колонкою, зустрічайте Трачук Олексій;,

7)-учень 11 класу, низького зросту, спокійний, завжди допоможе, любить часто загружувати фото в інстаграм, постійно слухає музику, зустрічайте  Івана Бучека.

Вед.2.

Справедливість. І вона - жінка!

Суддя.

Вітаю ведучих, команди дівчат, хлопців та глядачів. Давайте домовимось – за мною об’єктивність, за Вами – цікавий двобій ерудованості, логіки, інтелекту. І нехай переможуть найсильніші!

Вед.1.

 Тобто ми – дівчата.

Вед.2.

На шляху до перемоги у кожної команди є вісім конкурсів та завдання для вболівальників.

Кожен конкурс оцінюється у 10 балів.

Вед.1.

Дякую, я впевнена дівчата наберуть максимум балів. Все зрозуміло.

Починаємо.

Вед.2.

У нас залишилася одна незавершена справа – хто починає перший конкурс?

Вед.1.

Дівчатка, ми знаємо, що у нас немає проблем з інтелектом. Доказом цього стане наш перший конкурс

«Збери літери».

Вед.2.

І я думаю, що хлопці проти не будуть , якщо першими почнуть наші дівчатка, адже ми джентльмени. 4 гравців із вашої команди отримують по 2 літери, ми прикріплюємо їх на спини і попереду. Хто саме отримає вирішуйте самі. 

Вед.1.

Дівчатка, не лякайтеся. Я буду тримати за вас кулаки. Зберіться, будь ласка. Правила наступні: я зачитую питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які в них на аркушах.

Треба рухатися і швидко переміщатися з літерами. Слово складаємо зліва направо, щоб ми, глядачі змогли його прочитати.

На це вам дається 2 хвилини. Команда, яка склала більшу кількість слів отримує 10 балів, команда, яка склала меншу кількість слів – 0 балів.

Вед.2.

Три, два, один – час пішов.

Дівчатам

1.Білий ведмідь, що шукає друзів Півночі. УМКА

2.Буває англійська, буває німецька, а наша українська. МОВА

3.Усик, Клички.  БОКС

 

Хлопцям

1.Суха трава, їжа для тварин. СІНО

2.Місце в кінотеатрі, де можна придбати квиток. КАСА

3.Радіо – наше, школа – наша, вчителі - НАШІ

Вед.2. Поки наші судді готуються. Давайте трохи поговоримо про імена Валентин та Валентина. Що в імені тобі моєму?

Валентина - сильна, здорова. Валентину відрізняє велика доброта. Їй важко відмовити людині допомоги. Погоджуючись комусь допомогти, Валентина може пожертвувати своїм часом і планами. Валентина не в змозі переносити чуже горе, неодмінно висловить своє співчуття в тій чи іншій формі. У сімейне життя Валентина занурює з головою. Ворогів у Валентини, можна сказати, немає, є заздрісники, але їх вона обеззброює своєю добротою.

 

Вед.1  Валентин - сильний, здоровий. Він вірний друг, товариш, і йому довіряють таємниці. Гарну книгу перевагу футбольному матчу. Не палить. Любить збирати гриби, ловити рибу, взагалі любить бути в природі. Грає в шахи, розгадує кросворди. Не буде сваритися з дружиною з-за порожнього холодильника. В жінці цінує скромність, Зберігає вірність у шлюбі. Не любить випити. Знаходить спільну мову з батьками дружини, не відмовляє в допомозі сусідам і близьким.

Ведуча.2

Пані журі, вам слово.

 Ведуча.1

 Ми переходимо до наступного конкурсу, який називається

«Жінка чи чоловік», де команда показує свій сукупний інтелект. Ми будемо ставити запитання і за 2 хвилини команда має дати якомога більше правильних відповідей. Відповідь має бути лаконічною «Чоловік» або «Жінка». Зараз ви продемонструєте як Ваші знання допоможуть Вам. Команда, що дасть більше

правильних відповідей отримає до своєї копілки +10 балів, команда суперниця не отримає нічого.

Ведуча 2.

Я думаю, Ви не проти, якщо ви розпочнете перші. Отже, дорогенькі хлопчики, Ваша хвилина пішла.

Хлопцям

1)«Валя» у «Фізруку» - це жінка, чи чоловік?

(Чоловік)

2)Хто був злий через відсутність велосипеда, а коли транспортний засіб з’явився – подобрішав? (чоловік)

3)Перший Президент України(чоловік)

4)Директор нашої школи(чоловік)

5)Психолог нашої школи (чоловік)

6)Найвища статуя світу зображує (чоловіка)

7)Від кого Тесей отримав нитку, що вивела його з лабіринту? (жінка)

8)Кого більше в нашій школі вчителів чоловіків чи жінок (жінок)

9)В 5 класі більшедівчат чи хлопців(дівчат)

10)Хто перший полетів в космос (чоловік)

Дівчаткам

1)Хто це Марко Вовчок? (жінка)

2)Кого більше в 11 класі дівчат чи хлопців? (хлопців)

3)Хто заступник директора в нашій школі? (жінка)

4)Хто з героїв народних пісень пояснює своє небажання працювати порваними чоботами? (чоловік)

5)Кому належать слова: «Без надії сподіваюсь" (жінка)

6)Хто найчастіше отримували Нобелівську премію? (чоловіки)

7)Кого у світі більше, чоловіків чи жінок? (жінок)

8)Яке дерево являється символом Нового року(жінка).

9)Чий мозок важчий чоловічий чи жіночий? (чоловічий).

Ведуча.  1.

Наступний конкурс

«Відгадай мелодію».

І не одну, а дві. На конкурс я запрошую (вибирає сам кого із команд). Ти слухаєш уважно мелодію. А потім за допомогою міміки і жестів показуєш своїй команді цю пісню. За 120 секунд  дівчатка повинні відгадати.

Ведуча 2 .

А я запрошую для цього конкурсу (сама вибирає). У тебе теж є 120 секунд. Спочатку ти слухаєш пісню. А потім показуєш її команді.

Ведуча.1 Слово надаємо нашому журі.

 

4. Наступний конкурс «Зірки школи  в ряд»

Дівчата – розташуйте хлопців у тому порядку, від більшого до найменшого, у кого найбільше підписників   у інстаграмі.

Хлопці – розташуйте дівчат у тому порядку, від більшого до найменшого, у кого

більше фото в інстаграмі.

А ми  продовжуємо розважатись.

Ведуча 1. У долонях я ніжно тримаю

Серце друга, аби не зранить

Знаю я, за любов не карають,

За любов починають любить.

 

Вед.2. Є легенда, ніби при творінні

Серце у людей було єдиним.

Але Бог за злочини невинні

Розділив його на половину

І тепер одна одну шукають

Половину в почуттях кипучих.

Не знаходять – плачуть, проклинають,

А як знайдуть – сходять жагуче.

 

 Вед.1.  Наступний  конкурс “Ти без мене – не ти, я без тебе – не я!”. Сьогодні ми з вами допоможемо з’єднатися роз’єднаним половинкам, які знає увесь світ.

 Суть цього конкурсу полягає в тому, що ви повинні об”єднати імена в пари, відомі своєю любов”ю всьому світові.  (Грає не дуже повільна мелодія) Час-2хв.

Дівчата

Адам –Єва

Ромео -Джульєтта

Наполеон- Жозефіна

Герда-Кай

Ассоль- Грей

Тетяна- Онєгін

 Хлопцям

Наталка-Петро

Мавка – Лукаш.

Людмила – Руслан.

Дульцінея – Дон Кіхот.

Леся Українка – Сергій Мержинський.

Оксана – Тарас.

 

 

 

Ведуча.1.

Пані журі, вам слово.

 

Вед.2

А тепер, дівчатка, увага, завдання вам. Подивіться на наших мужніх красенів! Подивіться, які вони симпатичні! Хто із наших хлопців приділяє найбільше часу для підготовки до уроків. Наступний конкурс:

Хто найбільше часу приділяє – він повинен стояти першим зліва. Хто найменше - останнім! Розставте хлопців  на відповідні місця! 30 с. на обговорення. Слухаємо вас!

Дівчата, прошу, розставляйте наших хлопців, а ми подивимось.

(Хлопці кажуть чи правильно відповіли дівчата).

6. Ведуча 1.Наступний конкурс

  «Напиши героїв»

Зараз кожна команда отримає аркуші з малюнками жіночих та чоловічих персонажів. Ваше завдання: дівчатам попідписувати імена чоловічих героїв, а хлопцям, відповідно, жіночих. По моїй команді починаємо змагання.

Дівчатка:

Шрек, Водяний, Рокфор, Тімон, Василь Вірастюк, Ігор Кондратюк, Потап, Т.Шевченко

Хлопчики:

Білосніжка, Оля Фреймун, Попелюшка, Леся Українка, Царівна-жаба,Лілія Підкопаєва, Ірина Білик, Курочка Ряба.

Вед.2. А зараз ми надаємо слово журі.

Вед. 1 .А у нас знову  рекламно –інформаційна пауза.

Прикмета свята "Валентинки"  - маленькі записочку один одному, в яких пишуть тільки добрі слова, сердечні вітання і найкращі побажання. Є й такий варіант привітання: на листівці обов'язково має бути червоне сердечко. Навіть можна наклеїти на листівку сердечко. За традицією така листівка не підписується, а адреса - щоб адресат міг здогадатися, хто її автор. Це прекрасна можливість для людей боязких, яким не вистачає сміливості освідчитися в коханні, повідати свої почуття. Якщо пояснення в любові не будуть прийняті, то можна і не визнати, що ви їх автор. Такі листівки можна подарувати і не тільки улюбленим: подрузі, колезі по роботі, одиноким сусідові і т.д. Зі святом закохані колись в коханні пояснювалося наодинці.

 Вед.2. А зараз Наступний конкурс

 Ви всі вже маєте уявлення про пантоміму. І нашим наступним конкурсом буде конкурс саме “Пантоміма”. На листках паперу надруковані завдання. Хлопці одержують завдання, його демонструють, а дівчата його відгадують. 

На підготовку та роздуми 1 хв. (Конкурсантам необхідно зобразити:

 сумного пінгвіна;

розлючене порося;

хмурого орла;

чайник що кипить; 

комара;

ледачого кота;

злу собаку;

веселу мавпу;

зацікавлене цуценя;

дресированого дельфіна та ін.).

Тоді почали!

Вед. 1 .

Учасники демонструють  свої завдання

Ви просто молодці! Ви чудово справилися із завданням.  Журі опрацьовує результати конкурсу. Ми продовжуємо Інтернет – паузу.

 - невинний поцілунок "чмок-чмок" спалює 5 калорій. Збільшивши інтенсивність цілування, ви можете спалити до 30 калорій за один поцілунок. Для порівняння: хвилина швидкої ходьби спалює всього 4-5 калорій!

 - цілуючись, ми обмінюємося 9 мг води, 0,7 г альбуміну, 0,18 г органічних речовин, 0,7 мг жирів й 0,45 мг солі!

- під час поцілунку від однієї людини іншій передається 278 різних культур бактерій. На щастя, 95 відсотків з них не представляють небезпеки;

- перший поцілунок в кіно відобразили в 1886 році. 30-секундний фільм Томаса Едісона, який так і називався "Поцілунок";

 - більше всього поцілунків - 127 - у фільмі "Дон Жуан" 1927 року. Всі ці поцілунки отримали від Джона Беррімора дві актриси: Мері Астор і Естелль Тейлор.

 - в середньому людина за все життя витрачає на поцілунки 2 тижні;

- а американець А. Е. Вольфрам з Міннесоти поставив рекорд по кількості поцілованих за одиницю часу. Під час фестивалю, що проходив в його штаті, за 8 годин він поцілував 8001 людину. Знайшлася ж така кількість охочих!

 - найтриваліший поцілунок, занесений в Книгу рекордів Гіннесса, тривав 17 днів 10 годин і 30 хвилин. Переможці загриміли в лікарню з виснаженням організму. Після виписки їх шляхи розійшлися і більше не перетиналися. ( за матеріалами Інтернет – сайтів)

 

 Вед. 2 .Зараз ми побачимо, які бали вам виставлять члени журі. Журі! Будь ласка, вам слово.(Члени журі виставляють бали, може хтось із членів журі сказати декілька слів). Які ж у нас результати? (оголошується результат)______________________________________

Вед.1. Любов – це почуття, про яке писали у всі віки, яке надихало на рицарські подвиги й двобої. Але що воно таке? Яке воно? Коли воно виникає? Це питання, які, напевне, турбують кожного з нас.

Звучить радісна мелодія. На сцену запрошуються переможці конкурсу, вони отримують призи.

Вед.2: Сьогодні ви почули прекрасні слова і чудесну музику. Якщо ви слухали з відкритим і чекаючим серцем, то я впевнена, що ви зрозуміли ті істини, які не тільки вчать, а й перевертають все життя. У відомого естрадного співака Віктора Цоя є хороші слова:

“Кохання варте того, щоб чекати,  життя варте, щоб жити”.

І я хочу, щоб ваше життя було великим, прекрасним, радісним.

Переможцями стали: І дівчата І хлопці і журі їм вручать їхні номінації.

Номiнації

1. Валентин i Валентина.________________________________________________________

2. Мiс нiжнiсть та мiстер мужнiсть._______________________________________________

3. Мiс романтичнiсть, мiстер впевненiсть.__________________________________________

4. Мiс та мiстер талановитiсть.___________________________________________________

5. Мiс та мiстер школи._____________________________________________________

6. Мiс та мiстер кмiтливiсть. ___________________________________________________

Вед.2.

І нехай у вашому житті завжди поряд буде кохання і любов одне до одного. Чекайте світлого частого кохання. І воно обов’язково прийде до ваших сердець. Надійтеся й вірте в це всією душею.

З святом святого Валентина Вас. (разом).

 

 

docx
Додав(-ла)
Хромей Віта
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
28 березня 2020
Переглядів
678
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку