Портрет автора. Дата народження: 11 червня 1987 р. Освіта: вища, у 2009 році закінчила ЧНУ ім. Ю. Федьковича, філологічний факультет, у 2011 році закінчила факультет історії, політології та міжнародних відносин. Спеціальність: «Українська мова та література», кваліфікація - вчитель української мови та літератури, викладач історіїМісце роботи: 2008- 2018 рр – Добриновецький ЗЗСО,З 2018 р.- Вижницька спеціалізована школа Посада: педагог – організатор, вчитель історіїСтаж роботи: 12 років. Категорія: ІІРік атестації: 2015 Курси підвищення кваліфікації: 2020 рік Чернівецький ІППО
Шлях, який я обрала Проблема над якою працюю, як педагог-організатор: Формування та розвиток національно-патріотичної особистості через залучення учнів до участі в роботі учнівського самоврядування»« Проблема над якою працюю, як вчитель історії: «Формування предметної компетентності учнів шляхом використання інноваційних технологій навчання на уроках історії».
Шляхи і засоби підвищення кваліфікаціїКурси підвищення кваліфікації – ЧІППО Навчальний модуль «Компетентнісний підхід до викладання історії в закладах заг.сер.проф.освіти і ВНЗ I-III рівнів акредетації в умовах переходу до Нової української школи» (30 годин )Участь у обласному семінарі- практикумі для педагогічних працівників ( 8 годин) на тему : «Виховна робота, учнівське самоврядування – фундамент майбутнього» Виступ на Обласній Школі лідерів учнівського самоврядуванняз презентацією та звітом діяльності учнівського самоврядування у Вижницькій спеціалізованій школі за 2018-2019 н.р. Підготовка учнів до конкурсу Лідерів учн.самоврядування. Навчання учнів у Обласній Школі лідерів учнівського самоврядування «Правова освіта- фундамент держатворення» - Гринюк Андрій, Коваль Тетяна, Цуркан Анна, Козмей Сніжана нагороджені сертифікатами
Нагородження команди F- 5 Дипломом за II місце в правничому квесті в рамках Школи лідерства учнівського самоврядування. Участь у районному методоб‘єднанні педагогів-організаторів Вересень, 2019, м. Вижниця. Участь у районному методоб‘єднанні педагогів-організаторів, вчителів ЗВ на базі Берегометської загальноосвітньої школи №4, (Стебник). Участь у районному методоб‘єднанні педагогів-організаторів на базі Бережонського НВКУчасть команди учнів 10 класу «Міцний горішок» ( III місце) Вижницької спеціалізованої школи в історико-краєзнавчому квесті з нагоди 80-річчя переходу громадян Польщі польсько-румунського кордону, які рятувалися від радянської армії під час II світової війни
У своїй роботі я використовую методи: Метод “Займи позицію” побудований на основі дискусії.“Мозковий штурм”.“Мікрофон” надає можливість кожному учню сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію.“Прес” навчає дітей висловлювати власну думку, захищати її.“Коло ідей”, “Гронування”, «Займи позицію». Рафт: Р(оль) – А(удиторія) – Ф(орма) – Т(ема).“Незакінчене речення” та інші.
Результати роботи:2016 рік. Новак Каріна, 10 клас, ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з правознавства;Рябко Оксана, 11 клас, ІI місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з історії.2017 рік. Новак Каріна , 11 клас, ІI місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з історії;Раціборська Віталіна, 9 клас, ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з історії;
Плани на майбутнєПлани на майбутнєВпроваджувати у Освітній процесІнноваційні методи навчання. Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому. Удосконалювати власні методики викладання історіїПідвищувати зацікавленість історією учнями. Сприяти розвитку зацікавлених історією учнів