Сценарій до Дня Святого Валентина.

Про матеріал

Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.

Перегляд файлу

 

Сценарій до Дня Святого Валентина.

 

 

 Добрий вечір, дорогі друзі. Вітаємо всіх закоханих. Сьогодні ми з вами маємо чудову нагоду помандрувати країною любові , побродити вулицями великого щастя. Ось вже 17 століття підряд закохані всього світу відзначають найромантичніше свято року – День святого Валентина.   У цей день , навіть, повітря наповнюється коханням. Амури поспішають з’єднати пари, почуття яких перевірено часом і допомагають зустрітись половинкам, що загубились у просторі. А з чого ж усе починалося ? 

 

Стародавня легенда свідчить, що ще в 3 столітті священик на ім’я Валентин порушив імператорський наказ, що забороняв одружуватися.  Він таємно з’єднував шлюбними узами двох закоханих. За цей злочин перед законом імператор наказав кинути молодого єпископа до в’язниці. Як не дивно, але саме тут він закохується у сліпу дочку наглядача і у день страти 14 лютого дівчина отримує від свого коханого листівку з однією короткою фразою «Від Валентина».  З того часу кожного року закохані відзначають цей день, як свято кохання, віддаючи належну шану своєму заступнику.  Кохання… Ніхто не в змозі буде до кінця пояснити, що це таке? Це велика загадка життя.

 

І.  Життя без кохання схоже на засохле дерево, що росте на засохлому ґрунті – стверджує індійська народна мудрість. І можливо тому кожне нове покоління намагається розкрити вічну загадку кохання.

 

ІІ.  Про кохання написано  багато, адже це невичерпне почуття і воно існує в душі людини до тих пір – доки б’ється серце.

 

Конкурси:

А зараз запрошуємо на сцену наших учасників. Це три романтичні пари

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Привітаємо їх.

Отже перший конкурс . Учаснику потрібно запросити свою дівчину на побачення. Але ми трішки  ускладнимо завдання. Це запрошення ви повинні зробити без слів. Просимо витягнути учасників  картки.

  • у  6 годин вечора на  лодочній станції;
  • у 3 години дня  біля зоопарку;
  • у 10 годин  ранку біля бібліотеки;
  • у 8 годин вечора біля цирку;
  • у 7 годин вечора біля аптеки;
  • у 8 годин ранку на стадіоні;
  • у 4 години дня біля басейна;
  • у 10 годин ранку на лижну прогулянку.

______________________________________________________________________________

 

Другий конкурс ми умовно назвали  «Побачення»

 

Вам потрібно підійти  і повернутися  один до одного  спинами. Взявши до рук ручки та листочки письмово відповідати на поставлені мною запитання. Відповідають, як хлопці, так і дівчата. Потім журі підведе підсумки порівнявши відповіді..

 

Запитання:

1. Якого кольору очі у вашої дівчини?

2. Якої форми сережки у вашої партнерки?

3. Ваша супутниця сьогодні у спідниці чи в брюках?

4. У вашої супутниці взуття на каблуку?

5. Якого кольору очі у вашого супутника?

6. З якого металу ланцюжок на шиї у вашого хлопця?

7. Якого кольору джинси у вашого хлопця?

8. Чи є у вашого супутника прикраси на руці?

 

_______________________________________________________________________________

 

Третій конкурс – « Дві половинки»

Говорять у народі, що Господь, для  того , щоб  покарати Закоханих розбив серця пополам і розкидав їх по світу. З того часу  закохані шукають свою половинку.

Зараз я  запропоную картки з поняттями.  Хлопцям потрібно написати 5 слів, які будуть характеризувати   ці поняття . Після того, як учасники напишуть друга їх половинку це саме поняття буде характеризувати вголос. Скільки слів співпаде, стільки і балів заробить команда.

 

Поняття:

1.  Велика перерва.

2. Урок фізичної культури.

3. Урок виробничого навчання.

4. Вихідний день.

5. Поїздка додому на вихідні.

6. День св. Валентина.

 

Ну як можна говорити про кохання і не згадати Попелюшки. Отже  наступний

 ( Четвертий)  конкурс ми так і назвали « Попелюшка».

Хлопцям ми зав’яжемо очі ( зав’язати очі) , а дівчати віддадуть один свій кришталевий черевичок мені. Тепер ваші принци за допомогою лише ваших підказок будуть шукати ваш черевичок, та принесуть, щоб одягнути його вам на ногу.

________________________________________________________________________________

 

( п’ятий) Що завжди вирізняє закохану людину поміж інших. Ну звичайно ж це очі, що палають вогнем кохання, букет у руках юнака, який чекає на свою Джульєтту, і валентинка для свого Ромео у руках дівчини. Отже для конкурсу «Ромео і Джульєтта» нам потрібно трішки різного матеріалу. Пропонуємо вам, дорогі юнаки зродити букет для коханої, а вам – дівчата валентики для коханих.

 

( час  5 хвилин. ) ______________________________________________________________________________

 

 

( Шостий)Чи знаєте ви, що кожне ім’я щось означає. Але сьогодні ми не будемо говорити про значення імені. Для наступного конкурсу , який має назву « Імена» нам потрібні тільки літери, які знаходяться на ваших беджах. Використовуючи букви імен ви повинні скласти як найбільшу кількість слів.

( час  5 хвилин. )

______________________________________________________________________________

 

( Сьомий) Говорити про кохання і оминути тему сексу мабуть буде недоречно. Зараз ми з вами проведемо конкурс який умовно ми назвали «Перші навики». Ми прив’яжемо на талію юнаку нитку з олівцем. Зав’яжемо очі, і за допомогою  підказок своє супутниці він повинен буде попасти олівцем до склянки.

 

Наступний ( Восьмий) конкурс  у нас танцювальний. Пропонуємо вам  по одній газеті. Ви танцюєте до тих пір , поки не закінчиться музика. Після того, як музика закінчилась, ви зупиняєтесь, перегортаєте газету, і знову починаєте танцювати. Перемагає та пара, яка залишається.

______________________________________________________________________________

 

( Дев’ятий)  Раніше в день св. Валентина хлопець складав своїй дівчині сонети, грав  на  лютні, тобто вів себе , як справжній лицар. Трохи згодом з’явилися  Валентини – любовні послання. Кожен закоханий юнак старався присвятити їх своїй дівчині, а якщо прихильників у дами було багато, влаштовувались цілі словесні  турніри.  Ми розуміємо , що наші учасники не поети, тому не будемо примушувати складати вірші самими. Ми пропонуємо написати любовні послання один одному, потім зачитати їх нам.

( час 5 хвилин)

________________________________________________________________________________

 

( Десятий) Як нам відомо з прадавніх часів царі заради дами свого серця були готову на різні вчинки. Ось зараз ми перевіримо, що готову зробити наші учасники задня своєї коханої. Уявіть собі таку ситуацію : ви йдете по вулиці з своєю дівчиною і раптом вона спіткнулася , та підвернула ногу. Ви звичайно ж допоможете їй. В чому ж полягає завдання цього конкурсу?

 

ІІ.  Ви повинні пронести певну відстань ( від сцени до глядачів) свою подружку, але найоригінальнішим способом , і як найшвидше.

 

( Одинадцятий)   Вміння зрозуміти один одного – дуже рідкісна якість характеру, яку не кожен має, оскільки для люблячих сердець воно необхідне, зараз ми перевіримо чи маєте ви цю рису. Ми маємо завдання для кожної пари.

 

( завдання для першої пари) Уявіть собі таку ситуацію : Ви стоїте на автобусній зупинці, прочекавши цілу годину, ви розумієте, що очікуваний транспорт з’явиться ще не скоро. Ви дуже змерзли, адже на вулиці було більше 20 градусів морозу .  Ви вже зібралися йти додому, але тут з’являється він … вродливий, широкоплечий, його легка хода зачарувала ваш погляд, і ви розумієте , що це ваша доля. Ви закохалися в цього юнака з першого погляду. Ваші дії

( Звертається до дівчини)

 

Уявіть, що знаходитесь на вечірці, на яку звичайно ж ви були запрошені. І ось ви на святкуванні . У вас зовсім немає настрою  і вже зібралися йти додому , та раптом ви помітили дівчину, яка щойно увійшла. На перший погляд немає нічого особливого, але ваше серце підказує , що вона дівчина вашої мрії. Що ви зробите в цьому випадку?

( звертаються до юнака)

 

( завдання для другої пари)    А з цією парою стався такий випадок. Уявіть  собі, що ви з подругою поїхали купатися на річку. Ви вирішили попірнати і коли пливли під водою відчули сильний удар по голові. Випливши на поверхню води ви були настільки розлючена, що вам хотілося наговорити своєму кривднику такого…  Раптом побачили , що напроти вас стояв юнак, з яким ви зіткнулися під водою. Він також був дуже розлючений. Але побачивши один одного – вся злість минула, ви не могли висловити ні слова. Таке враження, що між вами пролетів Амур, і лишив вас слів, але натомість з’явилося кохання з першого погляду.

 ( Звертається до дівчини)

 

 Ваша ситуація. Ви на дискотеці. У вас гарний настрій, ви розважаєтесь і ось ви побачили , що недалеко від вас танцює дівчина, яка вам дуже сподобалась. Що ви зробите ?

( звертаються до юнака)

 

 

( завдання для третьої пари)   Уявіть собі, що на дискотеці ви познайомилися з юнаком, який вам дуже сподобався. Він проводжав вас додому. Наступного дня  ваша подруга запропонувала вам познайомитися з її коханим ним виявився ваш вчорашній знайомий. Як ви будете вести себе в даній ситуації.

( Звертається до дівчини)

 

 

 

 А зараз ми підведемо  підсумок нашого вечора. Слово нашому журі.

 

 

Вручення призів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка оцінювання

 

Член журі _____________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

1

 

1

 

2

 

 

2

 

2

 

3

 

 

3

 

3

 

4

 

 

4

 

4

 

5

 

 

5

 

5

 

6

 

 

6

 

6

 

7

 

 

7

 

7

 

8

 

 

8

 

8

 

9

 

 

9

 

9

 

10

 

 

10

 

10

 

11

 

 

11

 

11

 

Всього

 

Всього

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • у  6 годин вечора на  лодочній станції;

 

  • у 3 години дня  біля зоопарку;

 

 

  • у 10 годин  ранку біля бібліотеки;

 

  • у 8 годин вечора біля цирку;

 

 

  • у 7 годин вечора біля аптеки;

 

  • у 8 годин ранку на стадіоні;

 

 

  • у 4 години дня біля басейна

 

  • у 10 годин ранку на лижну прогулянку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.  Велика перерва.

 

 

2. Урок фізичної культури.

 

 

3. Урок виробничого навчання.

 

 

4. Вихідний день.

 

 

5. Поїздка додому на вихідні.

 

 

6. День св. Валентина.

 

 

doc
Додано
29 липня 2018
Переглядів
745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку