Мета: організовувати дозвілля учнів; розвивати творчу активність, комунікабельність, мову, мислення, пам'ять, увагу; розширювати світогляд дітей; виховувати почуття товариськості, доброзичливості, взаємопідтримки та взаємовиручки.
День Святого Валентина
(Перед входом у залу ведучі роздаються паперові сердечка із номерами (дівчатам – рожеві, хлопцям – сині.) Володарі щасливих номерів згодом отримають солодощі)
Ведучий 1. Пані та панове!
Ведучий 2. Леді та джентльмени!
Ведучий 1. І просто друзі!
Ведучий 2. У наші серця знову завітало свято. Мабуть, найдивовижніше і найпрекрасніше — свято кохання.
Ведучий 1. Тобто відомий усім День святого Валентина. Надворі іще метуть заметілі, сипле сніг, але у серця вже постукала Весна. Кохання не боїться холоду і розквітає будь-якої пори року. Тож ми, раді вітати у цьому залі усіх закоханих і тих, хто іще лише сподівається знайти своє кохання.
Ведучий 2. Кохання – це святе почуття, яке заслуговує на свій день, на своє свято. І ось таке свято є, є такий день. Він відзначається з особливою серйозністю майже по всьому світу 14 лютого.
Ведучий 1. Витоки цього свята беруть початок з легенд. Ось одна з них.
Ведучий 2. Валентин був християнським єпископом. Ще молодим він допомагав юним закоханим писати листи з освідченням в коханні, мирив посварених, дарував квіти молодим парам. Всупереч наказу римського імператора, який не дозволяв солдатам імперських легіонів одружуватися, Валентин таємно вінчав легіонерів, за що був ув’язнений. Коли Валентин сидів у в’язниці, він закохався у сліпу дочку свого ката і вилікував її. Перед стратою він залишив їй записку на прощання і підписався: «Твій Валентин».
Дата страти святого Валентина - 14 лютого – співпала з римським святкуванням на честь Юнони – богині кохання. Цей день у Римі вважався початком весни.
Ведучий 1. Інші легенди стверджують, що Валентинів день взагалі не має нічого спільного із життям святого. За часів Римської імперії існувала традиція: щороку 14 лютого, напередодні свята Люперцалія, юнаки писали на шматочках паперу жіночі імена і вкидали ці папірці у велику скриню. Потім кожен навмання діставав папірець. Дівчина, чиє ім'я випадало хлопцеві, ставала його супутницею на фестивалі Люперцалії. Свято це присвячувалось богині шлюбу Юноні на Панові, богу живої природи.
Ведучий 2. А от у середньовіччі вважали, що саме 14 лютого птахи обирають собі пару. Не будемо сперечатись, яка з легенд ближча до істини, адже це не суттєво. Свято Валентина люблять за те, що воно возвеличує найпрекрасніше почуття — кохання.
Ведучий 1. І на честь цього дня ми оголошуємо невеличку конкурсну програму «Ідеальна пара».
Ведучий 2. Кожна конкурсна програма повинна мати своє журі. І наша не стане виключенням. Вітайте:
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Ведучий 1. А тепер час представити наших учасників. Пара під номером:
1______________________________________________________________________
2______________________________________________________________________
3______________________________________________________________________
4______________________________________________________________________
5______________________________________________________________________
6______________________________________________________________________
Ведучий 2. Перший конкурс нашої програми – «Знайомство».
Ведучий 1. Коли люди глибоко закохані, то вважають, що знають один про одного все. І тому ми поставили перед собою мету – з’ясувати, чи наші закохані пари насправді знають смаки та уподобання один одного.
Ведучий 2. Отже, зараз ми дізнаємося, наскільки наші конкурсанти володіють інформацією один про одного. А ми і наші судді, тим часом, ближче познайомляться з нашими конкурсантами.
Ведучий 1. Щоб все було по-чесному, ми пропонуємо дівчатам підійти до столу і записувати відповіді на питання на листочку, а хлопці відповідатимуть. Потім поміняємося.
Ведучий 2. За кожну правильну відповідь пара отримує один бал. Максимум за цей конкурс пара може отримати 10 балів.
Питання для хлопців:
Питання для дівчат:
Ведучий 1. А зараз просимо оголосити результати першого конкурсу.
(Журі виставляє оцінки за конкурс )
Ведучий 2. Валентинів день – це день освідчення в коханні. Дівчата, як відомо, люблять «вухами». Ця істина не потребує доказів, а лише ласкавих слів.
Ведучий 1. Умови конкурсу ввічливості такі: конкурсанти стоять один навпроти одного. Юнаки по черзі швидко, без пауз говорять комплімент на кожний крок. За кожний крок пара отримує один бал. Розпочне конкурс пара під номером…
Ведучий 2. Ми побачили, що наші хлопці можуть бути ввічливими, а ось на скільки скаже нам наше вельмишановне журі.
(Оцінки за конкурс)
Ведучий 1. Хто з нас, бодай краєчком вуха, не чув містичну оповідь про розкидані по всій землі половинки?
Ведучий 2. Колись давно чоловік і жінка були нероздільними душею і тілом. Одна душа на двох, одне тіло на двох – єдине ціле.
Ведучий 1. Але все добре, як відомо, триває недовго, єдине ціле розділилося на дві половинки, які ще й ретельно перемішалися.
Ведучий 2. Відтоді самотні половинки блукають світом, шукаючи одна одну. Хтось помиляється, а комусь щастить з першої спроби.
Ведучий 1. А у мене є цікава гра – «Єднання сердець». На сцену запрошуємо 5 дівчаток і 5 юнаків. Роздаю вам половинки сердець, а ви за моєю командою повинні відшукати свою другу половинку. Переможе та пара, яка швидше знайде свою половинку. Переможці отримають приз.
Ведучий 2. Ми дуже вдячні вболівальникам. Просимо зайняти свої місця, а наші пари чекає наступне завдання – «Етикет».
Ведучий 1. Кожен учасник повинен відповісти на запитання стосовно основних правил етикету. За кожну правильну відповідь пара отримає один бал.
Запитання для пари № 1
Дівчині: Тебе знайомлять із юнаком. Хто має подати першим руку – ти чи він? (Дівчина)
Хлопцеві: Ідучи із дівчиною вулицею, ти маєш триматися праворуч чи ліворуч від неї? (Праворуч)
Запитання для пари № 2
Дівчині: Ти знайомиш свого хлопця із подругою. Кого маєш представити першим – хлопця чи подругу? (Подругу)
Хлопцеві: Ти ідеш разом із дівчиною вулицею. На вашому шляху зустрілися круті сходи. Хто з вас має іти першим – ти чи дівчина? (Хлопець)
Запитання для пари № 3
Дівчині: Ти запросила на свій день народження кількох друзів – хлопців та дівчат. З якого боку від дівчини має сидіти за столом хлопець? (Ліворуч)
Хлопцеві: Ти запросив дівчину у кафе. Хто першим має зайти до приміщення – ти чи вона? (Дівчина)
Запитання для пари № 4
Дівчині: У вестибюлі театру твій хлопець отримав ваші пальта. Хто перший із вас має одягнутися? (Дівчина. Хлопець має допомогти)
Хлопцеві: Ти із дівчиною сидиш за столиком у кафе. Офіціант вам приносить меню. Хто перший має ознайомитися з меню – ти чи дівчина? (Дівчина)
Запитання для пари № 5
Дівчині: Ви зайшли до зали кінотеатру. Інші глядачі вже сидять, а вам треба пройти до своїх місць. Хто має йти через ряд попереду – ти чи хлопець? (Хлопець)
Хлопцеві: Як слід іти через ряд повз інших глядачів? (Обличчям до глядачів)
Запитання для пари № 6
Дівчині: Ти домовилась із хлопцем про побачення, але відчуваєш, що прийти завчасно не встигнеш. На який час ти можеш дозволити собі запізнитися? (Не більш ніж на п'ятнадцять хвилин.)
Хлопцеві: Твоя дівчина під час побачення каже, що їй наказали бути вдома о певній годині вечора. Хто має стежити за часом – ти чи дівчина? (Хлопець)
Ведучий 2. Пари справилися з завданням, а ми переходимо до наступного конкурсу, який називається «Аматорський».
Ведучий 1. За допомогою пантоміми хлопці мають призначити своїм дівчатам побачення. А дівчата повинні здогадатися і назвати куди їх запрошують хлопці.
Ведучий 2. Судді повинні оцінити правильність виконання завдання, оригінальність.
Ведучий 1. Максимальна оцінка за цей конкурс 5 балів.
Ведучий 2. Розпочне цей конкурс пара під номером …
Ведучий 1. Дякуємо парам за талановиту гру. А тепер надаємо слово журі.
(Оцінки за конкурс)
Ведучий 2. Дякуємо конкурсантам і просимо їх пройти за куліси, підготуватися до наступного конкурсу, який буде дуже і дуже рухливим та веселим, адже це – танцювальний конкурс.
Ведучий 1. А доки учасники готуються ми трішки відпочинемо.
Ведучий 2. Зараз ми проведемо конкурс з вболівальниками.
Ведучий 1. Конкурс називається «Серце». Мені потрібно 3 дівчини і 3 хлопця. Всі стають у коло. Під музику танцюють, передаючи один одному «серце». Коли зупиняється музика, той, у кого залишається «серце» в руці, вибуває. Гра повторюється до тих пір, поки не залишиться один.
Ведучий 2. Поки ми розважалися наші конкурсанти підготувалися до останнього конкурсу.
Ведучий 1. Пари по черзі демонструють свої танцювальні здібності, а журі по п’ятибальній системі повинні оцінити таланти наших учасників.
Ведучий 2. Вітайте, пара під номером …
Ведучий 1. Як сумно, але все рано чи пізно закінчується.
Ведучий 2. І наше свято підходить до кінця, але залишилося найцікавіше.
Ведучий 1. Нагородження.
Ведучий 2. Доки наші судді підраховують бали ми б хотіли провести «щасливу лотерею». У кожного з вас є паперове сердечко, яке ви отримали на початку свята. А зараз ми визначимо володарів щасливих номерів.
Ведучий 1. Отже, солодкий подарунок отримує …
Ведучий 2. А зараз час оголосити переможців конкурсу.
(Оголошення результатів конкурсу, нагородження)
Ведучий 1. Все ж таки таємниця кохання залишається нерозгаданою.
Ведучий 2. А так хочеться, щоб ви і ваші кохані завжди говорили один одному: «Я кохаю тебе!». Бережіть своє кохання! Плекайте його!
Ведучий 1. А ми ще раз вітаємо всіх із Днем закоханих. І бажаємо вам кохати і бути коханими все життя.
Разом: До побачення.
1