Сценарій до Дня учителя

Про матеріал
Сценарій до Дня учителя для учнів 9 класу. Сценарій містить цікаві сценки .до свята.
Перегляд файлу

 

`1.Ведучий: У палітрі вічного буття,

Яку ніколи двічі не зіграти,

Є дні, яким судилось забуття,

А є прекрасні, незабутні дати.

 

2.Ведучий: Сьогодні саме такий день, і ми, учні Коростівської  школи , раді вітати вас, дорогі наші вчителі з вашим професійним святом – Днем Вчителя.

 

3.Шановні вчителі рідної школи!

Наші вітання нині, як ніколи

Будуть незвичайні , будуть особливі.

Любі вчителі, ми бажаєм всім миру найперше.

 

4.Ведучий: Вітаємо з Днем учителя вас,

Культури і освіти днем прекрасним,

Хай весь народ порадує не раз ваш труд,

Що сяє світлом непогасним.

 

5(1).Ведучий: Вітаємо вас, хто засіва насіння

Добра і знань, щедроти і надій,

Хто нові небосхили відкриває,

Ми зичим щастя і здійснення мрій.

 

5(2).Ведучий: хай творчий вогонь в вашім серці не гасне,

Хай сили невичерпні ваші цінують,

Гордіться по праву за світлий, прекрасний,

Великий, почесний учительський труд.

 

6.Ведучий: Хай слово «вчитель » буде завжди

Святим на всій оцій землі,

Нехай до нього, як до правди,

Ідуть дорослі і малі.

 

7.Ведучий: Із безліч професій на Землі,

Які вже є, яких ще будуть вчити,

Є головна, як вищий, сущий хліб.

І назва цій професії – Учитель.

 

8./притча про вчителя

Одного разу хлопець впізнав у перехожому свого вчителя з молодших класів. Він підійшов до старого і запитав:

 

– Ви мене не пам’ятаєте? Я був вашим учнем.

 

– Так, я пам’ятаю тебе третьокласником. І чим ти займаєшся зараз?

 

– Я викладаю. Ви так вплинули на мене, що мені теж захотілося виховувати юних учнів.

 

– Так? Дозволь мені поцікавитися, в чому ж виразився мій вплив?

 

– Ви насправді не пам’ятаєте? Дозвольте мені нагадати.

 

Одного разу мій однокласник прийшов в клас з красивим годинником на руці, який йому подарували батьки. Він їх зняв і поклав в ящик парти.

 

Я завжди мріяв мати такий годинник. Я не втримався і вирішив взяти його з цієї парти. Незабаром той хлопчик підійшов до вас в сльозах і поскаржився на крадіжку. Ви обвели нас усіх поглядом і сказали: «Той, хто забрав годинник, що належать цьому хлопчику, має повернути його».

 

Мені стало дуже соромно, але мені не хотілося розлучатися з годинником, так що я не зізнався.

 

Ви попрямували до дверей, замкнули ї і веліли нам усім вишикуватися уздовж стіни, попередивши: «Я повинен перевірити всі ваші кишені за однієї умови, що ви всі закриєте очі».

 

Ми послухали, і я відчув, що це був найбільш ганебний момент в моєму недовгому житті.

 

Ви рухалися від учня до учня, від кишені до кишені. Коли ви дістали годинник з моєї кишені, ви продовжували рухатися до кінця ряду. Потім ви сказали: «Діти, все в порядку. Ви можете відкрити очі й повернутися до своїх парт».

 

Ви повернули годинник власнику і не сказали більше ні одного слова з приводу цього інциденту.

 

Ось в той день ви врятували мою честь і мою душу.

 

Ви не заплямували мене як злодія, брехуна, нікчемну дитину. Ви навіть не спромоглися поговорити зі мною про цей епізод.

 

Згодом я зрозумів, чому. Тому що, як справжній учитель, ви не захотіли заплямувати гідність юного, ще несформованого учня. Тому я став педагогом.

 

Обидва замовкли під враженням цієї історії.

 

Потім молодий педагог запитав:

 

– Коли ви мене побачили сьогодні, хіба не згадали про цей епізод?

 

Старий учитель відповів:

 

– Справа в тому, що я обстежував кишені теж з закритими очима.

 

 

***

9.Ведучий: Учитель – професія унікальна. Подібної в світі просто нема. Всі професії починаються від учителя. Він своїм серцем, розумом – формує завтрашній день: людину, суспільство.

Адже буквально все починається за шкільною партою. І перший наставник для дитини – учитель.

 

10.Ведучий: Життя твоє усе – як на долоні,

По краплі душу іншим віддаєш,

Хоч вчора втома нелюдська й сьогодні,

Любові й праці ти не знаєш меж.

 

11.Ведучий:Хвилина вільна випадає рідко,

І осінь рано тулиться до скронь.

Ти не засмучуйся , бо світ весь зігріває

Учительських сердець палкий вогонь.

 

12.Ведучий: Серце вчителя…Скільки у ньому

Ласки , мудрості і теплоти.

В серці вчителя поруч розквітли

Риси суворості і доброти.

 

13.Ведучий: Хай пролітають вихором роки,

Хай сивина припадає до скронь,

Серце вчителя - вічний неспокій,

Серце вчителя - вічний вогонь.

 

14.Ведучий: Де ж сили взяти вчителю щоб цей вогонь горів?!

 

15.Ведучий: У школі, яку інколи називають другою домівкою.

А школа це:

  • Критика - сприймай її,
  • Можливості – отримай їх,
  • Поради – приймай їх,
  • Мудрість – досягни її,
  • Дух – проявляй його,
  • Гордість – май її,
  • Любов – розділи її,
  • Дружба – плекай її,
  • Дисципліна – дотримуйся її,
  • Честь – заслужи її.
  •  

16.Ведучий: Ми винні вам багато

Шановні вчителі!

Для вас наука – свято,

Для нас – буденні дні.

17.Ведучий: Ви хочете зробити з нас

Учених та майстрів.

А ми не завжди слухаємо вас

Шановні вчителі!

18.Ведучий: Ви нас , будь ласка, вибачте

Давайте жити в мирі !

Щоб всі приходили у клас

Усміхнені та щирі.

 

19.Ведучий: Педагогічному роду-нема переводу,

Хай пісня єднає коріння святе.

Дай боже , вам долю і Щастя доволі,

На довгі роки і на вічні віки.

 

Сценка «Мама вчителька»

Мама. Так. Давай ще раз.

Син. Що давати?

Мама. Перший землекоп копає траншею зі швидкістю 5м/год.

Син. Давай завтра розв’яжемо цю задачу.

Мама. Ми з тобою домовлялися. Поки задачу не розв’яжеш, спати не підеш. Домовлялися?

Син Так

Мама. Перший землекоп… Хто такий землекоп знаєш?

Син. Знаю.

Мама. Хто?

Син. Земляний поліцейський.

Мама. Ні. ЗЕМЛЕКО́П - це робітник, який виконує земляні роботи,

копає землю. І копає він її зі швидкістю 5м/год. Малюй.

Син. Що малювати?

Мама. Траншею довжиною 5м.

Син. Як я тобі намалюю траншею довжиною 5м, якщо довкола всього 4м.

Мама. На листку відрізок малюй. Ось  - ця траншея 5м. І так перший землекоп…

Син. Їх що там декілька?

Мама. Двоє.

Син. Тупа якась задача…

Мама. Перший землекоп копає траншею зі швидкістю 5м/год. Це зрозуміло?

Син. Я спати хочу.

Мама. Я теж спати хочу. Пів першої ночі, а ми тут сидимо задачі розв'язуємо. Я тобі казала зі школи прийдеш, зробиш математику. Казала?

Син. Казала.

Мама. І чого ти не зробив?

Син. А не треба було мене народжувати.

Мама. Ти зі школи прийшов, що робив.

Син. Їв.

Мама. А потім?

Син. Спав.

Мама. Значить виспався?

Син. Ні

Мама. Чого?

Син. Я не дуже спав.

Мама. Давай ще раз. Уяви собі, що ти землекоп.

Син. Я не хочу бути землекопом, Сто раз тобі казав: хочу бути лікарем.

Мама. Ну добре. Хірург і анестезіолог копають траншею.

Син. А для чого?

Мама. Операція невдало пройшла. Перший недобре розріз розрахував, другий – наркоз. Бо в школі погано вчилися. Отож, перший копає зі швидкістю 5 м/год, другий –2 м/год

Син.  А вони що, там змію ховають, чи що?

Мама. Так, змію. Перший копає зі швидкістю 5 м/год, другий –2 м/год. Значить, разом з якою швидкістю копають?

Син. З якою?

Мама. 2+5 це скільки?!

Син. 7

Мама. 7, ось пів задачі уже є. Давай пиши. 7 чого?

Син. 7 метрів

Мама. Правильно. 7 метрів – що?

Син. 7 метрів – змія

Мама. Все! Я більше з ним не можу. (до тата) Іди йому допоможи.

Тато. Та що ви там не можете-то знову. Ну добре, добре. Не плач. Зараз тато тобі поможе. Що там за задача?

Син. Хірург і анестезіолог ховають змію.

Тато. Але і задачі у вас там, ну добре.

Син. Ну а для чого вони такі дурні придумують.

Тато. Ну, ну. Не кричи, не кричи. Давай разом робити. Перший землекоп копає траншею зі швидкістю 5 м/год, другий – 2 м/год. Пишеш?

Син. Ага.

Тато. Скільки метрів вони викопають за півтора години. Що ж тут не ясно? Давай ручку, напишу тобі та по всьому.

Мама. Ану поклав ручку! Поклав ручку – сказала! Я хочу, аби він сам допетрав.

Тато. Ось

Син. Ну які ж це дурні задачі!!1

Мама. Таак, давай. Ще. разочок. Скільки землекопів?

Син. 7

Мама. Скільки, скільки?

Син. Два

Мама. Скільки разом за годину викопують?

Син. 7

Мама. 7. За годину 7, а за півтори години?

Син. Ви мене любите?

Мама. Що ти мелеш?

Син. Вам мене цигани підкинули.

Мама. Шо?

Син. Ви хочете, щоб я скоріше вмер.

Мама. Все, все, все. Що ж ти за небилиці складаєш такі? Перерва! Перерва на тортик1 Тортик будеш?

Син. Так

Мама. Ну от, зараз поїш тортику і зробимо задачку.   

А хто зїв тортик?

Тато. Ну сонечко, як я міг знати що пів на першу ночі землекопи аж до тортика приведуть?

Мама. Не плач, не плач. Замість тортика що хочеш?

Син. Гамбургер.

Мама. Гамбургер.. Зараз тато поїде по гамбургер зі швидкістю 5 м/год.

Тато.  Ооох. Ну та не плач вже! Куди я там поїду… тупенький, ти синочку, трохи

Вдих-видих, заспокійся. Давай разом робити. Значить, за годину викопують 7 метрів. Це ясно?

Син. Ти для чого торт зїв?

Тато. Все. Я не можу більше з ним.

Мама. Еех, давай ще раз.  7 метрів за одну годину, а за півтори години?

Син. Та не знаю я.

Мама. Та я тебе зараз на телефон почну знімати і в інтернет викладу. Будеш популярний, як дівчинка з бочками й огірками.

Син. Я не хочу бути популярний, як вона

Мама. Тоді краще вчися. 7 метрів за годину, за півтора скільки?

Син. 8?

Мама. Ухти, це вже цікавіше, тільки більше

Син. 9?

Мама. Більше

Син. 10?

Мама. Ще більше

Син. 11?

Мама. Менше

Син. 10?

Мама. Більше

Син. 11?

Мама. Менше

Син. Для чого ти з мене так знущаєшся?

Мама. Між 11 і 10 що є?

Син. Пів 11-ої

Мама. Пів 11- ої по-іншому це скільки?

Син. Пізно

Мама. Пів на другу то пізно, пів 11-ої це скільки?

Тато. Та 10:30 буде?

Мама. Тихо там будь, дуже мудрий. Пиши вже відповідь, тато тобі підказав.

Син. Що писати то, 10 чи 30?

Мама. 10 метрів 30 сантиметрів. Ну й чого ти ще плачеш?

Син. Гіроскутер хочу.

Мама. А чого то ти про нього зараз згадуєш?

Син. Щоб на день народження не плакати.

Мама. Будеш добре вчитися, отримаєш гіроскутер. Пиши відповідь.  10 метрів 30 хвилин… тьху, заплутав ти мене, підказує він. 10 з половиною метрів

Тато. А я в то вникав. Можна взагалі піти спати.

Мама. Ніхто не піде спати. Це і твій син теж, і він не може зробити задачу.

Тато. Чесно, я дуже сумніваюсь, що оцей тормоз мій син.

Мама.  А я, знаєш, навпаки повністю впевнена, що це якраз твій син. Пиши відповідь

10,5 метрів викопують два землекопи за півтори години. Записав?

Син. Та.

Мама. Складно було?

Син.  Ні

Мама. Молодець! А тепер діставай геометрію…

 

 20. Ведучий: Хай красною буде учительська доля,

Щоб добре вам всім працювалося в школі,

 

21.Ведучий: Рятує хай ангел-спаситель всіх вас,

Щасливі й здорові були щоб весь час.

 

22.Ведучий: Хай мрія прекрасна веде вас в життя,

Щоб ладилось все і було до пуття.

 

23.Ведучий: Хай живе надія і живить серця

Натхнення і творчість дає без кінця

Не зникне хай віра, казки й чудеса,

Хай буде із вами любов і краса.

 

24. ВЕДУЧИЙ.

Шановні вчителі. Оголошується  список ваших справ на сьогодні.

1. Прийти у школу в кольоровому вбранні і з хорошим настроєм. В принципі, як завжди.

2. Бути щасливими. Не тільки сьогодні.

3. Забути про неперевірені зошити.

4. Зробити цей день незабутнім для себе.

5. Говорити з колегами про будь-що, тільки не про роботу

 

ВЕДУЧА.

Стоп. А це тема нашого першого кольорового номеру.  Інсценізація «Вчительська кольорова паті або педрада в неофіційній обстановці»

 

У РОЛЯХ:

  1. Директор школи: Станіслав
  2. Христина
  3. Роксолана
  4. Остап
  5. Софія
  6. Максим

2, 3, 4, 5, 6– інші вчителі

 

 

1. Х.В., Ви вже готові.

2. Завжди готова. Часу на підготовку 5 хвилин вистачає.

1. Р.В., Ви про дрес код не забули?

3. Пам′ятаю , що наша вечірка має бути кольорова. А сірий – це теж колір?

1. Сірий для роботи, для неофіційної педради купуйте вбрання насичених яскравих кольорів. Загугліть, як діти, як-не-як День вчителя лише раз на рік. Треба відірватись.

3.Йду переодягатись.

1. Хто за музику відповідає? Будемо самі співати чи якісь касети брати? Ой, вибачте, чи флешку взяти?

4. Остап Стефанович за музику відповідає.

1. Фізрук?

Всі здивовано дивляться на директора.

1.Розслабтеся, можете не викати, дітей нема. Педрада в неофіційній обстановці, отже, не в приміщенні навчального закладу. Розслабтеся! А то зараз як почну конспекти перевіряти, як хто до педради кольорової готувався.

5. А я готувалася . Цілу ніч не спала, нашу кольорову педраду уявляла. В мене вона голуба, як вода. Самій не вдається, то вночі все мріється – поїхати з колективом на День вчителя на море. Чому дивуєтеся? У мене традиція така. Щороку на передодні Дня вчителя  хотіти поїхати на море.

2. А я ось купила карту світу. Буду нарешті подорожувати.

3. Звідки у тебе такі гроші?

2. Ой, вона не дорога. Я в новому магазині канцтоварів купувала. Собі хочеш? Там ще такі лишилися.

6. Слухай, Василівно, ой вибач, Христино, дітей нема, можна  й на ти. Я забув. А якихось цікавих гороскопів нема у тому магазині.

3. Ти в гороскопи віриш, у свої 45?

6. Я дуже люблю читати гороскопи. Це єдине місце, де в мене є гроші, мандрівки, ідеальні стосунки і все в ажурі.

1. Максиме Васильовичу, оцінки за тематичні не виставлені. А на гороскопчики час маєте!

6. Я  ж не просто вчитель, я ще й людина. Я ж вихідний законний маю. Можу собі дозволити щось почитати у своє задоволення?

1. Давайте розпочнемо нашу неофіційну кольорову педраду. Хто бажає виговоритися, для вас виділяю хвилин 20. І все . далі нічичирк про роботу. Ось відповідний наказ для ознайомлення. Поставте свої підписи. Будь-якою кольоровою ручкою. Не синьою.

Всі ознайомлюються з наказом. Роблять підписи.

5..Дозвольте мені виговоритися першій. Чому я про море мову завела. Бо єдине море, яке я бачу щодня – це море роботи. Воно повсюди мене і має зовсім некреативні назви: море неперевірених зошитів, море ненаписаних конспектів, вдома море недомитого посуду, море не приготовленої їжі. Як я вже хочу на справжнє море!

1. Премію солідну в цьому році Вам нараховано. Зніміть вже її і їдьте нарешті на своє море. Уроки ваші замінимо.

5. Я не хочу сама. Хочу з колегами.

1. значить, чекаємо літа. Школу залишити без педагогічного колективу я не можу. Всіх теж не заміню, хоч і директор. У мене без ваших уроків клопотів по самі вуха.

4. Колеги, а в чому проблема? Я її не бачу. Робіть так, як я. хочете на море? Напустіть повну ванну води, бахніть туди кілограм  солі, плюхніть в ту воду – і вуаля – ви на морі.

6. о! креативно! Дякую за лайфхак.

1. З літом розібралися. На порядку денному осінь. Перше питання, колеги, як ви лікуєте осінню депресію?

6. Вона у мене не хворіє.

5. Найкращий спосіб стресознімання – на роботу не йти зрання. Якщо я не маю першого уроку або  методичний день за розкладом, то й стресу нема.

3. Моя депресія минає, коли я усвідомлюю, що змирилася зі своїм навантаженням.

2. А я купую нове плаття. Відгадайте, якого кольору на цей раз купила?  На букву в починається.

Всі. Вишневого.

2. Неправильно. В клітинку. Я ж математик. Робота повинна бути на першому місці.

5. І в мене на першому. Цілу суботу думала, скільки роботи маю, піду в неділю зранечку в школу журнал позаповнюю, щоб ніхто не знав. І що ви думаєте? Приходжу – 5-та  в черзі. Шановні колеги, якщо ще надумаєте йти в школу в неділю, пишіть у групу у вайбер. Не утворюйте черги. Бережіть  час вихідного дня.

1. З планами на осінь розібралися. Плани на зиму.

4. Пункт номер 1. 31 грудня з чистою совістю відчинити вікно навстіж і вигукнути про своє найбільше досягнення у цьому році.

1. І що ти плануєш вигукнути?

4. Я ВИ-ЖИ-В!!!

 5. у мене таке питання: як ви засинаєте довгими зимовими вечорами?

6. Я не сплю. Я зошити перевіряю.

3. А я до трьох рахую і засинаю.

ВСІ

Тільки до трьох?

3. Ну буває   і до пів на четверту.

1. І нарешті останнє питання весняного характеру. Колеги, нестачу вітамінів чим нормалізуєте?

2. Я бутербродами з ікрою. Намажу ложкою на хліб, їм і тішуся. Життя вдалося. Треба знову багато кабачків посадити, щоб ще більше ікри закрити.

1. Чотири питання неофіційної педради розглянули. А тепер можна і святкувати. 

 

 

 

  •  

25.Ведучий: Учителю! Вклоняюся доземно

Перед великим іменем твоїм.

Вже проростають ті маленькі зерна

Під поглядом, як сонце –золотим.

 

26.Ведучий: Учителю! Ти - наче нездоланність,

Крізь все просієш іскру доброти,

Щоб засвітить у серденьку дитячім

Вогонь священний розуму й краси.

 

27.Ведучий: Учителю! Невже ти не втомився,

У юні душі класти щось нове,

Для цього ти на світі народився,

У цьому є покликання твоє.

 

28.Ведучий: Учителю! Прекрасного ти гідний,

Бо вибрав у житті свою мету.

Від імені усіх кажем «спасибі»

За (Інсценівка  до  Дня  учителя)

Дійові особи:

Алла Мазур,  Святослав Гринчук, кореспонденти ТСН

Алла Мазур: Доброго дня, шановні глядачі.

Святослав Гринчук:  Вітаємо вас.   У студії ТСН каналу «1+1» незмінні ведучі Алла Мазур.

А  М:  Та Святослав Гринчук.

Л С: Сьогодні у випуску

А М:Українські вчителі готуються  зустріти своє чергове професійне свято

Л С: Про їхні радощі та тривоги, здобутки та перемоги…

А М:Надії та сподівання, плани та їх виконання…

Л С: Про це та інше у випуску, як завжди , цікаво, доступно, лаконічно та оперативно.

А М: Отже, тема дня: На порозі – День учителя.

Л С: З вітальним словом до усієї просвітянської еліти виступив міністр освіти  України. З прямим включенням з Кабінету міністрів наш власний кореспондент Анастасія Бортнік.  Анастасіє….

А. Бортнік:  Вітальну телеграму Сергій Миколайович готував сьогодні відрання. Інтрига зберігається, чим же цьогоріч міністр освіти порадує освітян? Нарешті телеграма у мене в руках  і я її готова озвучити: «Шановні освітяни! Вітаю вас із професійним святом. Перед вами роботи – ліс не рубаний. Прочистіть його. Море бездонне – штурмуйте його. Поле не оране – зоріть його. Успіхів Вам!   Ось таким  багатозначним було сьогоднішнє привітання міністра освіти України освітянам.    Студіє…

 

Л С : Дякуємо вам, Анастасіє. І головне: жодних обіцянок. Продовжуємо випуск.

 

А М : Наші кореспонденти на сьогодні провели соціологічне опитування серед учителів з приводу питання, яке хвилює психологів найбільше: з яким настроєм зустрінуть своє професійне свято педагоги?

 

Л С : Не розумію, Алло, чому таким  важливим став настрій? У попередні роки, скажімо, психологи цікавились, яку  зачіску  зроблять ,чи, скажімо, що   одягнуть на урочистості.

 

А М:  Розумієш, Лук’яне, учитель, навіть коли одягне протигаз, не перестане бути учителем, а от коли з його    

            лиця зникне посмішка – тривожний сигнал.

 

 

Л С:   Алло, надійшла інформація, що на численні прохання освітян підняти заробітну плату уряд відповів відмовою.  Тоді ініціативна група вчителів висунула пропозицію виплачувати ту ж саму зарплату, але двічі на місяць.  Як ти думаєш, уряд розгляне цю пропозицію?

 

А М:  було б дуже доречним, якби учителям підняли заробітну платню, а то вона у мене вища, ніж у них. Тоді б педагоги могли собі дозволити купувати електронні конструктори уроків, магнітні дошки…

 

Л С:  Хтозна…Може, і мультимедійні проектори, ноутбуки для  кожного класу…

А М:  Яким би казково-легким було тоді їхнє життя…

 

Л С:  Як у героїні нашої реклами.

                                      РЕКЛАМА

1    Ти – молода учителька…

2   Або молодий учитель…

3     А, може, не молода, а досвідчена…

4     Або ж із солідним стажем…

 

1  Байдуже, хто ти. Головне – який ти!

2  Будь упевненим в собі.

3   Будь неповторним.

4  Будь стильним!

 

1  У цьому вам допоможе наша ручка «Три в одному: ручка – конспект – міні-дошка».  Займає мало місця,  зручна у користуванні, легка, мобільна, не вимагає додаткових витрат.

 

РАЗОМ: користуйтесь нашою ручкою

1   І завуч не придереться!

 

Л С:  До чого тільки не додумаються наші вчителі, аби зекономити на масло. Продовжуємо випуск.

 

А М: Але це свято було б неможливим, якби  не…

 Л С:  якби не  хто, Алло?

А М:  Якби не учні – ті, заради кого вчителі недосипають ночі, готуючи цікаві уроки,

       Ті, заради кого вчителі ходять по домівках , вивчаючи умови проживання,

                                     ті , хто їх боляче ранить нерозумінням

                                  і ті, за ким хочеться плакати на останньому дзвонику.

 

Л С:  Аби з’ясувати , які вони, учні сьогоднішні, в одну зі шкіл був відкомандирований  репортер. Спробуємо зв’язатись з ними.  Алло, студія на зв’язку.

 

З'являється репортер з мікрофоном.

Репортер: Вітаю, дорогі друзі! Ми ведемо свій репортаж зі стін школи в селі Коростів. Всі розуміють, що для кожного з нас означає школа, яке важливе місце займає вона в умах нашого уряду. Відчувається щоденна турбота про школу президента, уряду, міністерства освіти. Про школу та освітні плани нам коротко розповість заступник Міністра освіти України: (імя по батькові учня який буде грати роль міністра). Виходить зам. міністра

Репортер: Чому саме в цю школу ви запланували свій візит?

Заст Міністра: Зустрітися з цим дружним колективом, привітати педагогів з професійним святом!

Репортер: У чому особливість саме цієї школи?

Міністр: Це просто і зрозуміло. Потужну державу підтримку створює саме ця згуртована спільнота творчих особистостей, відповідальних громадян і класних вчителів. Я вірю в те що цей колектив стане авангардом, рушійною силою змін в освітній системі.

Тож дозвольте привітати цей колектив з професійним святом.

(Повертається до глядачів і стає рівненько.)

Заст. Міністра:

Шановний педагоги! Дякуємо за вашу щоденну клопітку працю, яку ви виконуєте багато років поспіль. Ви, як ніхто інший, вмієте пробудити в учнів спрагу до знань. Бажаємо вам міцного здоров’я, багато радощів та неймовірних успіхів.

Репортер: Невже в цій школі немає ніяких проблем?

Заст. Міністра:М-м-м... Треба подумати…

Заст. Міністра:(Тисне плечима). Хто ж вам правду скаже!

(Вибігає учениця з величезним портфелем).

Міністр: А ось і учениця! Ви тільки подивіться, як їй важко, вона згинається під вагою підручників, зошитів! Бідолаха! Ми негайно надішлемо запит депутатам про перевантаження дітей.

(Допомагає дитині поставити ранець на стіл і починає витягувати з нього величезну пляшку «Фанти», журнали, великий пакет чіпсів, плейер, диски, навушники ...)

Заст. Міністра: А де ж книги, зошити?

Учениця: А от! (В руках маленька записна книжка.)

Заст Міністра: Молодець! Я бачу, що ти готова до занять.

Як Ви бачите, це школа радості і щасливого дитинства! І ніяких тут проблем немає .

Репортер:(імя по батькові учня, який буде грати роль Заст.  міністра) Дякуємо за цікаве інтерв’ю! А ми прощаємося з вами. До нових зустрічей в ефірі!

 

 

 

Л С:  І насамкінець – прогноз погоди

А М:   Що ж прогнозують синоптики на День учителя? Про це нам повідомить  Анастасія Поліщук.

 

Прогноз:  На День учителя синоптики прогнозують місцями невеликі опади у вигляді премій, грошових винагород..   На території Львівської області і особливо у Стрийському районі пройдуть зливи пошанувань і захоплень від учнів і батьків.

 

               А сила вітру , що несе переміни, сягатиме 30 м за секунду.

 

       Показник термометра учительського настрою буде максимально високий.

 

             В окремих районах спостерігатиметься мінлива хмарність у вигляді недописаних конспектів, недоперевірених зошитів.         

 Але хвилюватися не слід: наступний день обіцяє бути спокійним, нічого унікального у природі не відбуватиметься – Червона книга учителя відпочиватиме.

  А загалом на усій території України утримається стабільно сонячна, весела, святкова погода.

 

Сценка

 

Звучить музика «Вчителько моя», але її заглушує грім чи вибух. На сцену вибігають ворожка та її помічниця. Ведучі розгублено відступають).

Ворожка.

Чи не здається тобі, Азочко, що ми не туди потрапили? Невже я знову, під час ворожіння, забула кинути лапку жабки чи хвостик мишки? Так ні…Я все зробила за рецептом. (Дістає з кишені папірець і пильно розглядає)

Ворожка.

А де ж друга половина рецепту? Куди ж вона поділася?

(Аза порпається в складках спідниці і знаходить другу половинку папірця)

Ворожка. Ой лишенько! А ти кидала сюди квашених черв’ячків? Ні? А де ж ти їх поділа? Що? Поїла? Ох ти ж горе-ученице! Куди ж оце нас занесло?(Аза мовчки подає ворожці м’яч-глобус, який висів за плечима, і вказує на ньому місце).

Ворожка.

Моя ж ти розумнице! Це навіть краще ніж я сподівалася! День учителя в школі! Просто чудово! А ось і самі господарі…

(Ворожка с ходить зі сцени, підходить до класного керівника)

Ворожка.

Голубонько, позолоти ручку всю правду скажу: що було, що буде, чим серце заспокоїться.

Лежить на тобі чорне прокляття, вже другий рік лежить. Так…

(уважно розглядає долоню).

Але вже недовго висіти йому над твоєю головою. Як тільки оцією рукою випишеш 6 атестатів, станеш вільна, як птах. Ні виховних годин, ні батьківських зборів, та й постійні скарги колег замучили. Ось тобі амулет на щастя (чорна ручка), щоб атестати благополучно виписались, щоб прокляття впало…

(Далі ворожка переходить до вчителя біології)

Ой красунечко, а що це в тебе на долоні написано? Біологія (тре спідницею долоню вчителя). З першого вересня появилась у тебе сильна головна біль! Чотири роки вона буде мучити! Сама не розумію, де б їй взятись… Ну нічого, якось впораєшся. Ось тобі амулет (червона ручка). Як будеш контрольні перевіряти одиничку пиши, а нулик дописуй, одиничку пиши, а двійочку дописуй. І жодних проблем не матимеш.

 

О! Я чую надзвичайно сильну  ауру! Це напевно козирна дама. О, пардон, директорка школи. Тут амулетом не відбудешся, яйцем треба викачувати. Азо, давай яйце. (Аза подає куряче яйце). Та ні, Азочко, це ж директорка… ( Аза подає гусяче). Я тобі кажу, що це директорка школи! (Аза знімає з плеча глобус і подає ворожці. Та качає глобус по плечах директора і приказує) Щоб руки не терпли, особливо права, коли ви, голубонько, будеш випускникам атестати підписувати. Та пильно слідкуйте, щоб у них було поменше одноцифрових оцінок, а все двоцифрові та двоцифрові. Бачу я, що й вам не обминути випробовування, але, повірте мені, все скінчиться чудово.

 

Сценка  «Один день життя вчителя»:

1. Ранок, або як вчителі прокидаються на перший урок: пісня «Дайте поспати».

2. Снідають і п’ють чай:  пісня  –« Сніданок».

3. Одягнулись перед виходом стоять перед дзеркалом і думають:

пісня –« Лісапедний батальйон – богиня».

4. От і прийшов час добиратись на роботу дехто добирається так: пісня – Скрябін –« Маршрутка».

Інші ж добираються так: пісня – «Хлопці олігархи».

5. І ось усі прийшли в учительську і вітаються: пісня – «Вова зі Львова – Дай мені цьом».

6. На педагогічній раді обговорювали перспективи розвитку педагогічних працівників: пісня – «Ти сильна мов віра, ти вільна мов вітер».

7. І ось розпочалися уроки, вчителі слідкують, щоб учні не списували: пісня – «Після 9-ти – Рожеві окуляри».

8. А учням так не хочеться сидіти на 7-му уроці: – Тина Кароль – «Не дощ і не сніг».

9. І на уроках ще й як на зло не можна корстуватись мобільними телефонами:  пісня – Тік –« Абонент не може».

10.  Після уроків дирекція попросила доповісти про виконану роботу і все це потрібно письмово оформити: пісня – Скрябiн –« Шмата».

11.  І знову додому і кожного вечора потрібно перевірити усі учнівські зошити : пісня – ТіК –« Вчителька».

12.  А після цього гаряча ванна закриваючи очі вони думають : пісня – MadHeads XL –« А я на морі».

13.  І нарешті благодатний сон:  пісня – Тіна Кароль –« Колискова».

14.  І сниться сон : пісня – Ірина Федишин – «Україна».

15.  І на завершення, ще раз усіх вас зі святом : Наталія Май – «А ми бажаєм вам добра».

 

ІНСЦЕНІЗАЦІЯ «Школа . 2030 рік. «

Прийшло сповіщення на смартфон, що розпочинається урок.

Голос за кулісами як робот.

Розпочинається третій урок. У Вас одна хвилина, щоб зібратися.  Дотримуйтеся інструкцій. Конспект в голові. Журнал електронний в телефоні. Отже, до уроку готові. Ви читаєте предмет у 12 класі .»Математико-гуманітарний цикл». Тема уроку «Геометрична прогресія Шевченкового «Кобзаря» в південно-західній частині Східноєвропейської рівнини  в контексті історичних праць  19 століття».  Пройдіть по коридору прямо, поверніть на ліво, пройдіть 5 метрів, поверніть на право. Ось клас, в якому Ви маєте проводити урок.

Вчитель бере за ручку дверей, довго смикає , не може відчинити.

ВЧИТЕЛЬКА. Знову заїло, діти, відчиніть, будь ласка, двері. У мене розпочався урок.

ГОЛОС ЗА КУЛІСАМИ.

Не заїло. Введіть пін-код. Він у Вас записаний в контактах телефону під назвою «Діти, які нарешті в цьому році завершать школу». І чому просто не написати: 12 клас? Знайшли? Вводьте. Почекайте. Операція виконується . підтвердіть пін-код. Почекайте, операція виконується. Тепер введіть пук-код. Пригадуйте його. Або знову шукайте у записах нагадування. Ввели? Почекайте . операція виконується. Тепер введіть пароль. Пам’ятаєте? Невже? Почекайте. Операція виконується.

Вчителька хоче зайти

Почекайте. Піднесіть праву руку вгору. Покажіть вказівний палець.

ВЧИТЕЛЬ . У мене в класі інтерактивна дошка, я пальцем не показую.

ГОЛОС . Підставте палець у щілину замка. Потрібно здати кров для аналізу, чи Ви повністю здорова йдете на третій урок. Чи, можливо, Вас не можна пускати до дітей. Чекайте. Аналіз робиться.  Так. Все добре. Тепер зробіть пальцем підпис . ні. Не там. Нижче.  Почекайте. Вас підпис перевіряється. Чи дійсно він Ваш.  Наступний крок. Виберіть правильну відповідь з-поміж усіх можливих. З якою метою Ви прийшли на урок: а) Подати новий матеріал. Б)Перевірити домашнє завдання. В) Перевірити наявність зошитів в учнів. Г) Відмітити відсутніх і вийти з ними на онлайн-зв'язок. Д) Ваш варіант.

ВЧИТЕЛЬКА

Буду робити все.

ГОЛОС.Почекайте. ваша відповідь обробляється. Ваша відповідь неправильна. Оберіть інший  варіант.

ВЧИТЕЛЬКА.

Хай буде А.

ГОЛОС. Ви стовідсотково впевнені, що це правильний варіант?

ВЧИТЕЛЬКА . я ВПЕВНЕНА.

ГОЛОС. Варіант а. почекайте . Ваш тест обробляється. Відповідь правльна.

Тепер виміряйте температуру тіла, чи допустима норми. Функція термометр у Вас в телефоні

Вчителька сердиться і міряє температуру

ГОЛОС. 36.8.Почекайте. Ваші дані обробляються. Варіант неправильний. Допустима норма 36.6. а у Вас 36.8.

ВЧИТЕЛЬКА. Десять років назад у мене була б цілих 40, якби мене так перевіряли перед дверима. Я ж не в реанімацію йду, а до дітей.

ГОЛОС. Ще потрібно перевірити рівень Вашої нервової збудженості. Поведіть очима вліво, тепер вправо, знову вліво, знову вправо, знову вліво, знову вправо, знову вправо. Почекайте. Операція перевіряється. Рівень Вашої збудженості недопустимий норми. Випийте заспокійливе.

ВЧИТЕЛЬКА. Я не брала на урок. Воно в сумочці у учительській.

ГОЛОС. До уроку залишилося рівно 5 хвилин. Ваші всі дані успішно оброблені і внесені у загальний реєстр емоційної готовності вчителя до третього уроку. Повертайтеся собі спокійно в учительську, випийте заспокійливе і готуйтесь до четвертого уроку і на проходження тесту «Готовність до четвертого уроку». Гарного Вам дня!

 

Уч. Ми сьогодні просимо пробачення

За всі образи, за усі жалі.

А ви, будь ласка, вище голови тримайте.

Гордіться тим, що ви – Учителі!

Уч.  Дорогі вчителі, ми ще раз щиро вітаємо вас із професійним святом!

Уч. Бажаємо вам здоров’я міцного, щастя п’янкого!

Уч. Учнів вдячних, батьків обачних!

Уч. Чистих ранків, сонячних світанків!

Уч. Променів сонця у кожне віконце!

Уч. Ніжної ласки, душевної казки!

Уч. Грошей без ліку, довгого віку!

Уч. Бувайте веселі, бувайте здорові!

Уч. В багатій оселі, взаємній любові!

Всі разом. Купайтеся в усмішках, жартах, цілунках і щедрої долі дзвінких подарунках!

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
12 березня 2023
Переглядів
848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку