15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Сценарій до Дня учителя "Мелодія учительських сердець"

Про матеріал

Сценарій до Дня учителя "Мелодія учительських сердець" має за мету: формувати пошану і повагу до педагогів, розвивати творчі здібності, вміння та нахили; виховувати інтерес до творчої акторської діяльності.

Перегляд файлу

Сценарій до Дня учителя

Мелодія учительських сердець.

 

( Затемнена кімната з зоряним небом,

звучить заставка, виходять ведучі і з початком музики починають говорити)

 

В. 1:

Всесвіт дивиться на нас очима зірок. Зоряне небо розчиняє нас в своїй безодні, вселяє почуття величі і недосяжної могутності. У цьому безмежному Космосі такою крихітною , але чи не найбільш значною є подія – народження Людини: Людини – зірки, Людини – особистості , Людини – творця, життя якої складне і багатогранне, в якому поєднуються сум і радість , біль і щастя, біле і чорне . як клавіші роялю. Та від цього воно не стає менш захоплюючим і цікавим.,  і як двоколірність клавіш може народжувавати в серці прекрасну мелодію.

 

( відкривається плакат з нотами)

 

В.2    ДО і Ре - Душа і Рима,

 

В.1   Мі і Фа - Мистецтво і Фантазія,

 

В.2:   Соль; Ля і Сі -  Співпраця , Любов і Самоствердження

 

В.1:

Чарівною мелодією звучить це величне слово – Вчитель: Зірка. Особистість.  Творець.

 

В.2:

То ж ми раді вітати всіх присутніх в нашій гімназійній педагогічній вітальні з такою співучою назвою  «Мелодія учительських сердець»

( відкривається одночасно назва)

В.1:

 Так , адже гімназія – це тонкий , чутливий інструмент, який творить мелодію людської гармонії, мелодійну поему історії гімназії

 

Т  ворчий

А  льманах

Н  еординарних

Г  імназійних

О  особистостей

( відкривається титульний лист великої книги)

В.2:

 Найкраща ж поема - та , яка створена життям. В цій  поемі кожен знайде для себе розділ . Адже кожен вчитель нашої гімназії – неординарна особистість, яка гідна бути занесена в цей альманах.

В.1: Так. Бо кожен має своє звучання , вносить певний акорд в загальну мелодію, бо в кожну нову мить в  Вас народжується музика, музика душі, музика серця, несказана , але від цього ще більш від чутлива, своя... єдина... і неповторна.

В.2:

То ж подаруймо один одному щирість душі, співучість серця, гарний настрій і творче натхнення.

( починаємо гортати сторінки, все на фоні мелодії – танго)

 

В.1:    (перший розділ – вчителі початкових класів)

Уміло підбадьорює кожне дитя.

Веде сміливо по шкільним стежках.

І знов чиєсь малесеньке життя

Стає дорослим у її руках

 

В.2:    (другий розділ – вчителі української мови і літератури )

Милі, любі, дорогії.

Ваші лиш про теє мрії,

 Щоб на рідній мові знались,

Добре вчили й не цурались.

 

В.1:    (третій розділ – вчителі іноземної мови)

Ми все хотіли знати достеменно,

Для чого вчити мову іноземну.

Роки спливли і ми порозумніли,

Ми підросли й нарешті зрозуміли:

Щоб скористатися безвіком,

Відпочивати у круїзах,

Не тільки треба голова,

А й іноземнії слова.

 

В.2.    (четвертий розділ – вчителі фізики)

У провінційному шкільному залі,

Де я так тишу полюбив,

Ми п’єсу мамам показали,

як фізик Фарадей творив.

Я грав слугу, який між іншим

Йому тарілки подавав.

Я школу з трійками закінчив, 

Та знав, як Фарадей страждав.

 

В.1    (п’ятий розділ – вчителі хімії, географії  і біології)

Переконайтеся, Природа

Жива і має почуття.

В ній є душа, в ній є свобода.

В ній є любов, в ній є життя.

 

В.2.   (шостий розділ – вчителі математики)

Ви у душі – поети й музиканти.

І в числах чуєте гармонію й  мелодію.

Через призму добра відкриваєте в нас таланти.

І над світом луна математична рапсодія.

В.1    (сьомий розділ – вчителі історії)

Нас вчили поважати Ви

Минулих днів колишню славу,

Щоб в сьогоденні ми змогли

І гідно жити, і любить державу.

 

В.2.   (восьмий розділ – вчителі мистецтва, фізичної культури  і технології)

Вчителі від бога, чуйні, талановиті, люди великої духовної краси

 

В.1.

 Ну, що ж . Перше знайомство відбулося.

 

В.2:

Кожну людину ми сприймаємо по – своєму, при цьому у кожного виникають певні асоціації. Задумайтесь на хвилину і спробуйте назвати асоціацію про колегу , який чи яка сидить від Вас ліворуч.

 

В.1:

Спасибі Всім. Та повернімося до нашого альманаху. Автор поеми стає відомим , коли читачі знайомляться з його творчістю.

 

В.2:

Протягом останніх тижнів ми спробували з’ясувати, про кожного вчителя – „ Хто він:?                                                                                         – Очима дітей.

  • Очима колег.
  • Власне бачення свого „ Я”.

( зачитується по черзі кожна сторінка і надається слово вчителю)

В.1:

Що ж наш весняний етюд, наше лірично – педагогічне ТАНГО на сьогодні підходить до кінця. Але тільки на сьогодні , бо сторінки інших вчителів продовжуватимуть писатися.

 

В.2 :

 Так, всі ми – дуже різні , але є одне спільне , що об’єднує нас – ми всі – вчителі гімназії і це дійсно звучить гордо.

 

В.1:

На прощання ми  хочемо подарувати всі присутнім ці чарівні нотки з молитвою.

( роздаються нотки з емблемою гімназії і молитвою)

В.2 :

 «Учителю! Зроби мою старанність постійною, а розчарування минущим. Дай мені простоту і дай мені глибину; порятуй мій щоденний урок від порожнечі. Хай не печалить мене нерозуміння і не засмучує непам’ять тих, кого я вчила.”

То ж не дайте мелодії піти з Вашого серця».

В.1 :

І останній акорд в сьогоднішній зустрічі ми просимо поставити наш авторський колектив  гімназії

 

В.2:

Які,   як істинні творці, заздалегідь і так доречно для сьогоднішньої зустрічі написали пісню «Вчитель – це наше життя»

 

( звучить пісня на слова Особової Т.В.; музика – Мартиненко О.М.)

 

Осінь прийшла на поріг,

Позолотивши тополі.

І серед сотень найкращих доріг

Знов шлях обираєм до школи.

 

Сюди прибігали дітьми

Зустріли тут перше кохання

І піснею серця і зараз звучить

наш перший дзвінок і останній.

 

Приспів:

Безліч професій – кожна вагома.

В чому ж тоді є сенс буття?

Вчитель – покликання. Це аксіома.

Вчитель - це наше життя.

 

 

Колись у середні віки

Алхіміки марно шукали

Отой чудодійний життя еліксир,

Щоб молодість вічною стала.

 

Знаємо з вами ми цей секрет.

Наша душа не старіє.

В учнях своїх обновляємось ми.

Наші надії і мрії.

 

Приспів:

Безліч професій – кожна вагома.

В чому ж тоді є сенс буття?

Вчитель – покликання. Це аксіома.

Вчитель - це наше життя.

 

Сплітаються дні у роки.

Все швидкоплинне і змінне.

Та вчительська ласка й любов до дітей

Є вічна, безмежна й нетлінна.

 

Мов пташеняток у світ

Ми випускаємо  й знову.

Нам залишатись у школі  і вчить,

В душах плекати любов.

 

Приспів:

Безліч професій – кожна вагома.

В чому ж тоді є сенс буття?

Вчитель – покликання. Це аксіома.

Вчитель - це наше життя.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Єрмак Марина Миколаївна
    Гарний сценарій. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
20 липня 2019
Переглядів
361
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку