Сценарій до Дня учителя "Мелодія учительських сердець" має за мету: формувати пошану і повагу до педагогів, розвивати творчі здібності, вміння та нахили; виховувати інтерес до творчої акторської діяльності.
Сценарій до Дня учителя
Мелодія учительських сердець.
( Затемнена кімната з зоряним небом,
звучить заставка, виходять ведучі і з початком музики починають говорити)
В. 1:
Всесвіт дивиться на нас очима зірок. Зоряне небо розчиняє нас в своїй безодні, вселяє почуття величі і недосяжної могутності. У цьому безмежному Космосі такою крихітною , але чи не найбільш значною є подія – народження Людини: Людини – зірки, Людини – особистості , Людини – творця, життя якої складне і багатогранне, в якому поєднуються сум і радість , біль і щастя, біле і чорне . як клавіші роялю. Та від цього воно не стає менш захоплюючим і цікавим., і як двоколірність клавіш може народжувавати в серці прекрасну мелодію.
( відкривається плакат з нотами)
В.2 ДО і Ре - Душа і Рима,
В.1 Мі і Фа - Мистецтво і Фантазія,
В.2: Соль; Ля і Сі - Співпраця , Любов і Самоствердження
В.1:
Чарівною мелодією звучить це величне слово – Вчитель: Зірка. Особистість. Творець.
В.2:
То ж ми раді вітати всіх присутніх в нашій гімназійній педагогічній вітальні з такою співучою назвою «Мелодія учительських сердець»
( відкривається одночасно назва)
В.1:
Так , адже гімназія – це тонкий , чутливий інструмент, який творить мелодію людської гармонії, мелодійну поему історії гімназії
Т ворчий
А льманах
Н еординарних
Г імназійних
О особистостей
( відкривається титульний лист великої книги)
В.2:
Найкраща ж поема - та , яка створена життям. В цій поемі кожен знайде для себе розділ . Адже кожен вчитель нашої гімназії – неординарна особистість, яка гідна бути занесена в цей альманах.
В.1: Так. Бо кожен має своє звучання , вносить певний акорд в загальну мелодію, бо в кожну нову мить в Вас народжується музика, музика душі, музика серця, несказана , але від цього ще більш від чутлива, своя... єдина... і неповторна.
В.2:
То ж подаруймо один одному щирість душі, співучість серця, гарний настрій і творче натхнення.
( починаємо гортати сторінки, все на фоні мелодії – танго)
В.1: (перший розділ – вчителі початкових класів)
Уміло підбадьорює кожне дитя.
Веде сміливо по шкільним стежках.
І знов чиєсь малесеньке життя
Стає дорослим у її руках
В.2: (другий розділ – вчителі української мови і літератури )
Милі, любі, дорогії.
Ваші лиш про теє мрії,
Щоб на рідній мові знались,
Добре вчили й не цурались.
В.1: (третій розділ – вчителі іноземної мови)
Ми все хотіли знати достеменно,
Для чого вчити мову іноземну.
Роки спливли і ми порозумніли,
Ми підросли й нарешті зрозуміли:
Щоб скористатися безвіком,
Відпочивати у круїзах,
Не тільки треба голова,
А й іноземнії слова.
В.2. (четвертий розділ – вчителі фізики)
У провінційному шкільному залі,
Де я так тишу полюбив,
Ми п’єсу мамам показали,
як фізик Фарадей творив.
Я грав слугу, який між іншим
Йому тарілки подавав.
Я школу з трійками закінчив,
Та знав, як Фарадей страждав.
В.1 (п’ятий розділ – вчителі хімії, географії і біології)
Переконайтеся, Природа
Жива і має почуття.
В ній є душа, в ній є свобода.
В ній є любов, в ній є життя.
В.2. (шостий розділ – вчителі математики)
Ви у душі – поети й музиканти.
І в числах чуєте гармонію й мелодію.
Через призму добра відкриваєте в нас таланти.
І над світом луна математична рапсодія.
В.1 (сьомий розділ – вчителі історії)
Нас вчили поважати Ви
Минулих днів колишню славу,
Щоб в сьогоденні ми змогли
І гідно жити, і любить державу.
В.2. (восьмий розділ – вчителі мистецтва, фізичної культури і технології)
Вчителі від бога, чуйні, талановиті, люди великої духовної краси
В.1.
Ну, що ж . Перше знайомство відбулося.
В.2:
Кожну людину ми сприймаємо по – своєму, при цьому у кожного виникають певні асоціації. Задумайтесь на хвилину і спробуйте назвати асоціацію про колегу , який чи яка сидить від Вас ліворуч.
В.1:
Спасибі Всім. Та повернімося до нашого альманаху. Автор поеми стає відомим , коли читачі знайомляться з його творчістю.
В.2:
Протягом останніх тижнів ми спробували з’ясувати, про кожного вчителя – „ Хто він:? – Очима дітей.
( зачитується по черзі кожна сторінка і надається слово вчителю)
В.1:
Що ж наш весняний етюд, наше лірично – педагогічне ТАНГО на сьогодні підходить до кінця. Але тільки на сьогодні , бо сторінки інших вчителів продовжуватимуть писатися.
В.2 :
Так, всі ми – дуже різні , але є одне спільне , що об’єднує нас – ми всі – вчителі гімназії і це дійсно звучить гордо.
В.1:
На прощання ми хочемо подарувати всі присутнім ці чарівні нотки з молитвою.
( роздаються нотки з емблемою гімназії і молитвою)
В.2 :
«Учителю! Зроби мою старанність постійною, а розчарування минущим. Дай мені простоту і дай мені глибину; порятуй мій щоденний урок від порожнечі. Хай не печалить мене нерозуміння і не засмучує непам’ять тих, кого я вчила.”
То ж не дайте мелодії піти з Вашого серця».
В.1 :
І останній акорд в сьогоднішній зустрічі ми просимо поставити наш авторський колектив гімназії
В.2:
Які, як істинні творці, заздалегідь і так доречно для сьогоднішньої зустрічі написали пісню «Вчитель – це наше життя»
( звучить пісня на слова Особової Т.В.; музика – Мартиненко О.М.)
Осінь прийшла на поріг,
Позолотивши тополі.
І серед сотень найкращих доріг
Знов шлях обираєм до школи.
Сюди прибігали дітьми
Зустріли тут перше кохання
І піснею серця і зараз звучить
наш перший дзвінок і останній.
Приспів:
Безліч професій – кожна вагома.
В чому ж тоді є сенс буття?
Вчитель – покликання. Це аксіома.
Вчитель - це наше життя.
Колись у середні віки
Алхіміки марно шукали
Отой чудодійний життя еліксир,
Щоб молодість вічною стала.
Знаємо з вами ми цей секрет.
Наша душа не старіє.
В учнях своїх обновляємось ми.
Наші надії і мрії.
Приспів:
Безліч професій – кожна вагома.
В чому ж тоді є сенс буття?
Вчитель – покликання. Це аксіома.
Вчитель - це наше життя.
Сплітаються дні у роки.
Все швидкоплинне і змінне.
Та вчительська ласка й любов до дітей
Є вічна, безмежна й нетлінна.
Мов пташеняток у світ
Ми випускаємо й знову.
Нам залишатись у школі і вчить,
В душах плекати любов.
Приспів:
Безліч професій – кожна вагома.
В чому ж тоді є сенс буття?
Вчитель – покликання. Це аксіома.
Вчитель - це наше життя.