Сценарій до Дня вчителя 2022 Звучить музика, святково прибраний зал,всюди висять афіші фільмів вчителі сидять за столиками, накритими скатертинами з букетиками квітів

Про матеріал
Сценарій розважального характеру з використанням інноваційних технологій, таких як технологія «шести капелюхів Едварда Де Боно» та активність «Позитивний рефреймінг» Основна ідея свята - «Планета кіно», а назва - «Учитель у пошуках гармонії». Переляд трьох фільмів,перший з яких про те як четверо випускниць мріють стати вчителями, діляться своїми думками про цю професію, яка вона чудова,як вони люблять дітей, розповідають коротенькі історії, що надихають, все романтично… В другому фільмі - романтику змінює реальність, пошук шляхів подолання перешкод...А в третьому фільмі - наступає гармонія. Логічним завершенням дійства стали іменні записники з брелоками, на яких надруковані фразеологізми Г.Сковороди та фрази інших видатних людей.
Перегляд файлу

Сценарій до Дня вчителя 2022

     Звучить музика, святково прибраний зал, вчителі сидять за столиками, накритими скатертинами

Вед.1 Добрий день, шановні вчителі! Поволі падає золоте листя і вкриває задуману землю розкішним пухнастим килимом, у якому ніби загубилися ваші ніжні посмішки, дорогі вчителі.

Вед.2 Вони, як маленькі натомлені сонця, розсипаються міріадами грайливих блискіток і наповнюють ваші очі радістю, дорогі вчителі. І це золото, дароване вам щедрою осінню в знак щасливої долі, і день цей, осяяний тисячами щирих посмішок вдячних учнів, належать вам, дорогі вчителі!

Вед.3 Один раз на рік наближається день, коли ми вимовляємо слово «вчитель», розуміючи при цьому,що це не контрольна робота,опитування, моніторинг знань чи тестування, а квіти, свято і добрий настрій.

Вед.4 Сьогодні саме такий день, адже на календарі – 30 вересня, а це означає, що вся країна святкує Міжнародний день Учителя, а велика освітянська родина приймає привітання.Сьогодні  українські вчителі  зустрічають  свято…

Вед.1 Радощі та тривоги, здобутки та перемоги…

Вед.2 Надії та сподівання, плани та їх виконання…

Вед.3 Це свято було б неможливим, якби  не…

Вед.4  Якби не  хто?

Вед.1 Якби не учні – ті, заради кого вчителі не досипають ночі, готуючи цікаві уроки, ті,хто їх боляче ранить нерозумінням, і ті, за ким хочеться плакати на випускному.

Вед.2 Це буде потім…А поки що….

Вед.3 Ми запрошуємо вас у навчально- розважальний центр(НРЦ),а саме на святковий показ педагогічної епопеї «Учитель у пошуках гармонії»

Вед.4 У нашому центрі багато розваг,але «Планета кіно»-це цілий світ пригод,життєвих ситуацій,які захоплюють,бентежать і….

Вед.1 А ви любите кіно?Які фільми вам подобаються?

  • (Відповіді)

Вед.2 Прекрасно…Ми з вами на одній хвилі…Танцюючи, людина звільняється від усіх проблем і негараздів, і душа її знаходить гармонію. Це особливо актуально для вчителя після важкого трудового дня. Тому, запрошуємо вас!

                                             «Dans-терапія»

Вед.5 Сподіваємось ви отримали певний заряд енергії ,змотивували себе на плідну роботу і приємні емоції… 

Вед.6  Не завадила б філіжанка кави,але… за особливим рецептом –

Вед.5 Напевно,«Рецепт щастя»?

Вед.6 Саме так….Беремо чашу терпіння, наливаємо в неї повне серце любові, кидаємо дві жмені щедрості, додаємо гумору, посипаємо добротою і ще якнайбільше вірою і все це добре перемішуємо. Смачного!

  • Музика…випускники заносять каву,чай,солодощі.

Вед.5 Кіно - це мистецтво. яке дозволяє подорожувати в часі,звірятися зі своїми мріями та сподіваннями сучасності,радіти з героями,співпереживати і роздумувати,а що було б, якби….

Вед.6  Педагогічна епопея «Учитель у пошуках гармонії» Фільм перший «Мрії»

                                                   Фільм 1

( четверо випускниць мріють стати вчителями,діляться своїми думками про цю професію,яка вона чудова,як вони люблять дітей,розповідають коротенькі історії,що надихають,все романтично…)

Вед.7 Рожеві кульки мрій часто лускають,натикаючись,наштовхуючись на колючки сірої буденності і тільки від нас залежить чи перетвориться колючка у квіточку чи так і залишиться гострою шпилькою.

Вед.8 Пропонуємо прокачати  скіли критичного мислення,використовуючи технологію «шести капелюхів Едварда Де Боно .

Вед.7 Ми впевнені ,що ви знаєте цю методику,але не завадить озвучити  основні моменти.

                                      Вихід дітей в капелюхах

Вед.8 Кожен капелюх-це певний колір,який символізує один із типів сприйняття реальности.У нашому випадку – життєвих шкільних ситуацій.

Білий капелюх.Білий капелюх застосовується для спрямування мислення на інформацію, коли людину цікавлять лише цифри і факти. Тут вона задається питаннями на тему того, що їй вже відомо, які дані їй потрібні ще і як їх зібрати.

Червоний капелюх.Червоний капелюх дозволяє людині висловити емоції, інтуїтивні здогадки і почуття з приводу цікавлячих проблеми без роз’яснення того, чому справа йде саме так, хто є винуватцем і що потрібно робити.

Чорний капелюх.Чорний капелюх розрахований на надання критичних оцінок і побоювань. Його функцією є захист від необдуманих вчинків і вказівка на можливі ризики.

Жовтий капелюх.Коли людина одягає жовтий капелюх, вона замислюється про переваги прийнятого рішення, а також про перспективи і вигоди конкретних цілей. Ця капелюх передбачає переключення уваги до пошуку переваг пропонованої ідеї.

Зелений капелюх.Під зеленим капелюхом людина починає генерувати нові ідеї, модифікувати існуючі, шукати альтернативи і досліджувати можливості. Іншими словами, тут повністю задіюється креативність і творче мислення.

Синій капелюх.Синій капелюх відрізняється від інших своїм призначенням – він не потрібен для роботи над змістом, а для того щоб керувати всім процесом роботи і реалізації задуму. Зазвичай він використовується на самому початку застосування методу, щоб визначити майбутні дії, а потім в кінці, щоб підвести підсумок і намітити нові цілі.

Вед.7 Такі характеристики  наших капелюшків…Одягаємо капелюх і реагуємо на ситуацію… наприклад…День вчителя

Білий 30 вересня 2022 р.,на святі присутні  18 вчителів,12 відсутні з невідомих нам причин…

Червоний З любов’ю радість обнялась

Чорний  Тривіально і передбачувано…І чому я не здивована?

Жовтий  Гарно проведене свято - запорука успішного завершення навчального року

Зелений  Свято-це прекрасно..Так… знімаємо відео,оригінальні подарунки,незабутні  емоції,осінній декор.все має бути красиво,оригінально

Синій  Так…Зібрались.згуртувались,розподілили ролі,розписали слова,працюємо на результат…

Вед.8  Сподіваюсь ви все зрозуміли і готові  покреативити…Тоді до справи…

                                         Капелюхи вчителям

Вед.7  Перша ситуація…Клас організовано і тихо пішов з уроку …Арсен залишився…Ваше сприйняття цієї ситуації відповідно до кольору вашого капелюшка.Прошу…

  •  Що нам скаже білий капелюшок?
  •  Так,слово червоному капелюшку?
  •  Прошу чорний капелюшок озвучити своє бачення.
  •  Як бачить цю ситуацію чорний капелюшок?
  •  Слухаємо жовтого капелюшка
  •  Прошу зелений капелюшок
  •  І синій капелюшок говорить…                                                          

Вед.8  Дякуємо…Чи складно вам було впоратись з такою ситуацією?   

                                         (Відповіді)

Вед.7 А ми продовжуємо…Прошу передати  капелюшок своєму сусіду ліворуч 

                                          Передали

Вед.8  Ситуація наступна…На уроці присутні всі учні,але працює лише вчитель…

  • Розпочинаємо…Як бачить цю ситуацію білий капелюшок?
  • Слухаємо червоний капелюшок
  • Прошу,чорний капелюшок 
  • Що нам скаже жовтий капелюшок?
  • Так, слово зеленому капелюшку…
  • І прошу синій капелюшок озвучити своє бачення.

Вед.7 Дякуємо,оновлюємо склад учасників …Передаємо капелюшок,щоб всі спробували….

                                                   Передали

Вед.8 Ще одна ситуація …Учень на уроці виправляє помилку вчителя ….Як вам таке?

Вед.7 Ви вже знаєте,що робити. Прошу..

  • Що нам скаже білий капелюшок?
  •  Так,слово червоному капелюшку?
  •  Прошу чорний капелюшок озвучити своє бачення.
  •  Як бачить цю ситуацію чорний капелюшок?
  •  Слухаємо жовтого капелюшка
  •  Прошу зелений капелюшок
  •  І синій капелюшок говорить…                                                          

Вед.8 Оплески .Дякуємо за розмаїття ваших думок та активність

Вед.7 Ви справжні вчителі…

                                              Музика

Вед.9  Мабуть кожен з вас впізнає в собі вчителя ,бо …

Вед.10 Ви несете з дому все, що може вам згодитися на робочому місці.

Вед.11 Ви приносите додому масу непотрібного, з точки зору нормальних людей, ваших рідних і близьких, які з побоюванням спостерігають за тим, як невблаганно зростає гора макулатури у вашій квартирі.

Вед.12 Кожна неформальна зустріч з колегами неминуче переростає в міні-педраду, не зважаючи на те, що ви весь час присягаєтеся про школу не говорити.

Вед.9 Чужих грошей у вашій сумочці завжди більше, ніж своїх.

Вед.10 Ви схоплюєтеся серед ночі, щоб записати чергову геніальну ідею до завтрашнього уроку.

Вед.11 Ваш дім вже задихається від ваз і інших непотрібних дрібничок, викинути які вам не дозволяє совість — дарунки ж.

Вед.12 З вами вітається половина району і ця ж половина оцінює — як ви, де ви і з ким ви?

Вед.9  Ви вмієте фарбувати, клеїти, забивати цвяхи, лагодити меблі, працювати до ранку, умовляти, прощати, ходити на роботу хворим і входити в чиєсь положення.

Вед.10 Ви не умієте по-людськи відпочивати, говорити «ні» адміністрації, проходити повз книжкові прилавки.

 Вед.11 У вашому житті у п’ять разів більше причин для святкування,ніж в інших, — початок навчального року, початок семестру, кінець семестру — і в п’ять разів більше причин для головного болю — початок навчального року, початок семестру, кінець семестру.

Вед.12 Ви ніяк не можете визначитися з 1 вересня — приймати вам вітання або співчуття.

Вед.9 На черзі фільм другий «Реалії життя вчителя»

                                                     Фільм 2

Вед.13 Як давати раду,коли твої очікування не справджуються?

Вед.14  Як знайти вихід з найскладнішої ситуації?

Вед.13  Як побачити світло в кінці тунелю?

Вед.14 Як налаштувати себе на успіх?

Вед.13  У цьому нам допоможе активність «Позитивний рефреймінг»

Вед.14  Знайти щось добре,позитивне,світле у,на перший погляд,безнадійній ситуації.

Вед.13  Ознайомвшись з ситуаціями, зазначених на аркушах, спробуйте в групах обговорити і визначити її перевагу…свою думку занотуйте на аркуші…одну думку!

Вед.14  Маєте на це кілька хвилин…

                          Музика(помічник переносить крайній аркуш)

Вед.14  Передайте будь ласка аркуш….

                       Музика(помічник переносить крайній аркуш)

Вед.14  Знову передаємо аркуш наступній групі…

                        Музика(помічник переносить крайній аркуш)

Вед.14  І ще раз прошу передати аркуш колегам…

                                 Передають,записують

Вед.14 Ось ви завершили ще одну активність,дуже хочеться дізнатись найоптимальніший вихід з найскладніших ситуацій…

Вед.13 Запрошуємо представника від кожної команди підійти до фліпчарту і результати своїх роздумів.

                                    Вчителі зачитують

Вед.14 Дякуємо вам,чудово справились із завданням,ми маємо з кого брати приклад, ви як завжди на висоті.Сідайте,будь ласка…

                                                          Музика

Вед.13  Сьогодні ми з радістю вітаємо Вас з цим прекрасним святом, Днем вчителя.

Вед.14  Нам дуже хочеться, щоб ваш піднесений настрій залишався у вас протягом усього дня.

Вед.13  Фільм  третій «З любов’ю до вчителя»

  • Фільм 3

Вед.15  А ще ми хочемо сказати вчителям : Ми вас любимо!

Вед.16  І хочемо, щоб ви більше посміхалися.

Вед.17 І не лише в день свого професійного свята.

Вед.18 Бажаємо вам завжди бути у хорошому настрої.

Навіть якщо ми іноді його псуємо.

Вед.15 Так, ми не ідеальні. Так, ми іноді не розуміємо вас, виводимо з рівноваги, поводимося на уроках погано, не завжди робимо домашні завдання.

Вед.16 Але, повірте, це лише тому, що ми діти. З кожним роком, чим доросліше ми стаємо, усе більше розуміємо, що все це: затишна школа, уроки, цікаві справи - все це робиться заради нас!

Вед.17  Дай вам, Боже, днів щасливих,

              Дай добра, здоров'я, сили.

              Дай любові, згоди, втіхи,

              Змоги дай — життю радіти.

              І ділитись словом щирим,

             Теплим, радісним, правдивим.

Вед.18  Не кожен вчитель може бути Вчителем

             Таким, щоби надовго, назавжди.

             Таким, щоб називали не мучителем.

             Щоби урок, немов життя, прожив.

Вед.19  Щоб згадували не лише із примусу,

             Щоб пам’ять образ берегла, як скарб.

             Щоби листи (хай навіть не написані!)

             Хотілось надіслати хоч в думках.

Вед.20 Не кожен вчитель може бути Вчителем.

            Дорога в серце – шлях не із легких.

            Дитячі душі, вчасно не прочитані,

            Як викинуті на смітник книжки.

Вед.21 Не кожен вчитель може бути Вчителем,

             Бо різні нам Господь таланти дав.

             Щоб Учень хоч би раз в житті молитвою

             Про справжнього Учителя згадав.

Вед.22 Але Ви є. Сьогодні. Завтра. Потім.

             І ймення Вам довіку – Вчителі.

             За те, що горите Ви на роботі,

             Вклоняємся Вам низько, до землі.

Вед.23 Дякуємо за любов турботу і увагу,а свої думки, навіяні спілкуванням з учнями пропонуємо вам занотовувати у ці красиві,іменні записники,а мрії,щоб збувались даруємо вам брелоки,на які кожен з вас зможе почепити ключі від щастя.

Вед.24  Гарних вам вихідних,бережіть себе,своїх рідних,добра нам всім і миру Україні!!!

 Музика, учні дарують вчителям записники і брелоки,на яких надруковані фразеологізми Г.Сковороди і вислови про вчителів.