Сценарій до Дня закоханих на тему «До кохання летимо на крилах» дасть можливість розвинути творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.
1
Сценарій до Дня закоханих
на тему «До кохання летимо на крилах»
Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.
Оформлення: повітряні кульки, святкові плакати.
Музичне оформлення: музичні композиції про кохання, любов, почуття.
Технічні засоби: музичний центр, мікрофони, акустична система.
Хід свята
Звучить лагідна музика. До залу входять ведучі.
Ведуча.
Життя без кохання,
Життя без любові –
То небо без сонця,
То небо беззоре!
Життя неможливе,
Воно не існує,
Коли наше серце
Любові не чує.
Ведучий.
Мудрець повідав істину людині:
Кохання й миле серцю – річ одна,
Як душі мудрі з розумом єдині.
Отак і їх ніщо не роз’єдна.
Ведуча. Пані та панове!
Ведучий. Леді і джентельмени!
Ведуча. І просто друзі!
Ведучий. У наші серця знову завітало свято. Мабуть, найдивовижніше і найпрекрасніше – свято кохання.
Ведуча. Тобто відомий усім День святого Валентина. Надворі ще зима, але у серця вже постукала весна. Кохання не боїться холоду і розквітає будь-якої пори року. Тож ми раді вітати у цьому залі усіх закоханих і тих, хто іще лише сподівається знайти своє кохання.
Ведучий. Напевно, ви добре знаєте, що існує багато легенд щодо походження цього свята.
Ведучі свята оголошують конкурс для глядачів
«Що ви знаєте про День Святого Валентина?»
1.Дата святкування свята (14 лютого)
2.Де вперше відзначалося свято? (У Древньому Римі)
3.Чому свято називається «День святого Валентина»?
(В честь священика Валентина, який був страчений 14 лютого 269 року н.е. Римським імператором Клавдієм II за проповідницьку діяльність серед молоді)
4.Як називаються листівки, які посилають один одному закохані у свято. («Валентинки»)
5.Єдина в світі країна, де свято офіційно заборонено, причому під страхом великих штрафів. (Саудівська Аравія)
6.Форму чого мають листівки-валентинки, якими обмінюються закохані?(Форму серця.)
7.Любовна карткова масть - це ... Яка? (Черві.)
8.На якому острові знайдено грецький мармурова статуя богині кохання Афродіти? (На острові Мелос, Південна Греція. Звідси і загальноприйнята назва статуї «Афродіта Мілоська» та «Венера Мілоська», 2-ий століття до н.е.)
9.Яке божество любові можна знайти на карті Далекого Сходу?
(Амур - божество кохання у римській міфології і річка на Далекому Сході.)
10.Назвіть ім'я богині краси, любові, шлюбу в слов’янській міфології, яке стало маркою автомобіля. (Лада.)
11. При надлишку в блюді якої приправи зазвичай задають єхидне питання: чи не закохався горе-кулінар? (Сіль.)
12. Поет любовних переживань - це ... Хто? (Лірик.)
13. За підрахунками вчених, герої творів Шекспіра вимовляють це слово 2259 раз. Що це за слово? («Любов».)
14.Кого в казці Андерсена полюбив стійкий олов'яний солдатик?
(Паперову балерину.)
15.Назвіть кохану П'єро з казки «Золотий ключик»? (Мальвіна.)
16. Як звали кохану головного героя мультфільму «Альоша Попович і Тугарин Змій»? (Любава.)
17. Кому освідчився в коханні Том Сойєр? (Беккі Тетчер.)
18.Який весільний подарунок підніс німецький композитор Фелікс Мендельсон своїй коханій, що виходила заміж за іншого?
(Знаменитий Марш Мендельсона.)
19.Як називається запальний, пристрасний танець кохання, що став серцем латиноамериканського карнавалу, який щорічно проходить в Ріо-де-Жанейро? (Самба.)
20.Як в народі кажуть про залицяння? (Крутити любов.)
21. «Не дивитися один на одного, а дивитися в одному напрямку». Про який почуття говорив Сент-Екзюпері? (Про любов.)
22.Як дотепні дівчата відповідають на питання: який майбутній час у дієслова «любити»? («Вийти заміж».)
23.Яка геометрична фігура частіше інших буває «любовною»?
(Трикутник. Любовний трикутник - троє людей пов'язаних любовними відносинами.)
24.Які білі птахи вважаються символом вірної любові?
а) Лебеді. б) Лелеки;
в) Голуби; г) Чайки.
25. Як, згідно відомим висловом, пристрасно закохана людина дивиться на об'єкт свого обожнювання?
а) Як кіт на сметану, б) Як миша на крупу;
б) Як козел на капусту; г) Як кролик на моркву.
26. Що, як вважає народна мудрість, втрачає нерозважливо закоханий чоловік?
а) Серце; б) Голову;
в) Руку; г) Зуб.
27. Що, згідно відомої пісні про війну, повинна була зберегти Катюша, коли її коханий оберігав рідну землю від ворогів?
а) Любов, б) Надію;
в) Будинок, р) Яблуні та груші.
Ведучий. У наш час День святого Валентина – це день закоханих. Також на це свято прийнято висловлювати свої почуття любові і прихильності друзям, родичам, коханим.
Ведуча. Символом цього дня стали яскраво-червоні сердечка, купідони, пара голубів, букети троянд та фіалок. Їхні зображення стали обов’язковими елементами святкових листівок – «валентинок».
Ведучий. Отже, свято Валентина – одне з найпопулярніших свят у цілому світі. Воно об’єднує людей різних національностей, країн. Чому?
Ведуча. Кожна конкурсна програма має своє журі. Тож і наша не стала виключенням.(Представлення журі)
Ведучий. У нашому конкурсі прийматимуть участь учні 9 – 11 класів.(Представлення учасників)
Ведуча.
Перший конкурс нашої програми «Знайомство».
Завдання цього конкурсу – якомога цікавіше розповісти про себе.
Розпочинають конкурс юнаки.
Ведучий. Просимо журі оцінити виступи учасників по 5-бальній системі.
Ведуча. Тепер, коли учасники краще дізналися один про одного, гадаю, можна створити пари.
(На листочках написано номери пар, кожен учасник вибирає собі листочок, для дівчаток – червоні, для юнаків – зелені, і утворюють пари.)
Ведучий. Отже, наші учасники утворили пари. І на рахунку кожної пари є вже перші зароблені бали. Бали за перший конкурс додаються.
Ведуча. А тепер наші пари чекає наступне змагання – «Етикет».
Кожній парі по черзі я ставитиму по два запитання. Правильна відповідь – 1 бал.
«Етикет»
Для пари № 1
Д. Тебе знайомлять із юнаком. Хто має першим подати руку – ти чи він?(Дівчина)
Х. Ідучи із дівчиною вулицею, ти маєш триматися праворуч чи ліворуч від неї? ( Праворуч)
Для пари № 2
Д. Ти знайомиш свого хлопця із подругою. Кого маєш представити першим – хлопця чи подругу. (Подругу)
Х. Ти ідеш разом із дівчиною вулицею. На вашому шляху зустрілись круті сходи. Хто з вас має іти першим – ти чи дівчина? (Хлопець)
Для пари № 3
Д.Ти запросила на свій день народження кількох друзів – хлопців та дівчат. З якого боку від дівчини має сидіти за столом юнак?(Ліворуч)
Х. Ти запросив дівчину у кафе. Хто першим має увійти до приміщення – ти чи дівчина? (Дівчина)
Для пари № 4
Д.У вестибюлі театру твій хлопець отримав ваші пальта. Хто перший з вас має одягнутися? (Дівчина, а хлопець допомогти)
Х.Ти із дівчиною сидиш за столиком у кафе. Офіціант приносить вам меню. Хто перший має ознайомитися з меню? (Дівчина)
Для пари № 5
Д. Ви зайшли до залу кінотеатру. Інші глядачі вже сидять, а вам треба пройти до своїх місць. Хто має йти першим – ти чи хлопець? (Хлопець)
Х. Як слід іти через ряд повз інших глядачів? (Обличчям до глядачів)
Для пари № 6
Д. Ти домовилась із хлопцем про побачення, але відчуваєш, що прийти завчасно не встигнеш. На який час ти можеш дозволити собі запізнитися? (Не більше ніж на 15 хв.)
Х. Твоя дівчина під час побачення каже, що їй наказали бути вдома о певній годині вечора. Хто має стежити за часом – ти чи дівчина? (Хлопець)
Ведучий. Просимо журі підрахувати кількість правильних відповідей і оголосити результати.
Ведуча. Засвоївши деякі основні правила етикету, наші пари можуть нарешті вийти у світ. У давнину цей вираз означав «відвідати загальний захід, де збираються певні верстви суспільства» . Наприклад, бал.
От ми і запрошуємо наших учасників взяти участь у конкурсі «Бал» і виконати вальс.
(Звучить мелодія вальсу, учасники виконують танець)
Ведучий. Просимо журі оцінити виступ учасників по 5-бальній системі.
Ведуча. Уміння зрозуміти один одного – складне мистецтво. Але оскільки воно дуже необхідне для люблячих сердець, ми повинні з’ясувати – на скільки легко ви володієте цим мистецтвом.
Ведучий. Уявіть собі таку ситуацію: на іншому боці дороги, по якій весь час їдуть машини, ви побачили свою кохану. Вам дуже хочеться запросити її ... Куди? Дізнаєтеся згодом. Але оскільки вас почути вона не може, то ви маєте застосувати міміку і жести. Таким чином наступний конкурс має назву «Зрозумій мене». А учасниці мають зрозуміти куди їх запрошують. Якщо дівчина здогадалася, то пара отримує додатково 1 бал. Конкурс оцінюється по 5-бальній системі.
(Кожен учасник дістає записане на карточці завдання.)
Ведучий. Всі знають, що шлях до серця чоловіка проходить через його шлунок. Проте чоловік, який дуже кохає завжди допомагає.
Тому наступний конкурс «СОЛОДКИЙ МАНДАРИН».
Пара стає один напроти одного. У праву руку дівчини і парубка кладеться мандарин. Вільною рукою учасник накриває руку партнера. Завдання конкурсантів - очистити мандарин від шкірки, не змінюючи положення рук, і з'їсти його. Виграє пара, котра першою виконає це завдання.
Ведуча. Продовжує нашу програму конкурс «КУЛІНАРНИЙ».
А тепер ми пропонуємо хлопцям на якийсь час всім стати кулінарами. Я буду називати парам по черзі назви продуктів, а ви повинні швидко визначити, до якого виду вони належать (м'ясо, птиця, риба, напій, овоч, фрукт і т.д.).
1.Артишок (овоч)
2.Сазан (риба)
3.Фісташки (горіхи)
4.Брусниця (ягода)
5.Хурма (фрукт)
6.Бички (риба)
7.Вишня (ягода)
8.Кавун (ягода)
9.Кокос (горіх)
10.Ківі (фрукт)
11.Квас (напій)
12.Лохина (ягода)
13.Пастернак (овоч)
14.Диня (овоч)
15.Кефаль (риба)
16.Петрушка (овоч)
17.Чеддер (сир)
18.Кольрабі (овоч)
19.Рис (крупа)
20.Кумис (напій)
21.Рябчик (птах)
Ведуча. Яке кохання без подарунків.
Конкурс «ПОДАРУНОК».
Ви, як справжній джентльмен, обов'язково повинні піднести своїй дамі подарунок. Але від краси своєї подруги у вас відібрало мову, і тому вам належить пояснити їй, що ви хочете подарувати, використовуючи лише жести. А що саме ви будете дарувати, вирішить жереб. Учасники тягнуть жереб.
Конкурс вболівальників «ВІДГАДАЙ ПРЕДМЕТ».
1.Літальний апарат (повітряна кулька)
2.Талісман від пристріту (шпилька)
3.Деревообробний верстат (точило)
4.Засіб для заощадження гривень (копійка)
5.Кубики кальцію без «Орбіта» (крейда)
6.Настільний світильник «Ретро» (свічка)
7.Пакет «Чорного золота» (перець)
8.Засіб для «обігріву» (гірчичник)
Ведуча. Любов і поезія – нероздільні. Так було у всі віки і залишається і донині. Зараз кожна пара на деякий час стане поетами. Ви отримаєте карточку з першими рядками вірша, який необхідно завершити.
Через 1 хвилину ви пропонуєте свої вірші.
Журі оцінює конкурс по 5-бальній системі.
Ведучий. Доки учасники готуються, ми просимо вболівальників написати номер пари, яка вам найбільше сподобалася на сердечках, які ви отримали. Таким чином ми оберемо «Пару глядацьких симпатій».
Ведуча. Наші учасники готові представити свої твори. Їм слово.
Ведучий. Просимо журі оголосити оцінки.
Ведуча. Ось і підійшла до завершення наша конкурсна програма. Просимо журі оголосити остаточні результати конкурсу.
(Журі оголошує результати і нагороджує пари за такими номінаціями: «Найромантичніша пара», «Найвеселіша пара», «Найгарніша пара»,«Пара глядацьких симпатій», «Найвигадливіша пара» і переможців «Ідеальна пара»)
Ведуча. От і скінчилася наша програма. Дякуємо вам за увагу.
Ведучий. Бажаємо усім весело провести свято Валентина.