Пропоную для класних керваників спортивно - патріотичну програму "Прогулянка з псом Потроном"
Тема : Спортивно-патріотична програма « Прогулянка з псом Патроном»
Мета: актуалізувати знання дітей про події навколишнього світу, навчити застосовувати знання і вміння в різних ситуаціях, виховувати почуття патріотизму, гордості за свою Батьківщину; розвивати спритність, силу, увагу, кмітливість.
Обладнання: спортивні знаряддя, ілюстрації до дня Збройних сил України, світлина пса Патрона.
Хід програми.
І. Вступна частина.
- Сьогодні ми зібралися в цьому залі за проханням одного дуже знаменитого, розумного, кмітливого і важливого суб’єкта. Я гадаю, ви багато чули про нього. Це легендарний пес Патрон. Запрошує він нас на прогулянку і хоче розповісти свою історію.
Ця історія розпочалася не надто давно. В одному містечку на Чернігівщині проживав зі своїм господарем милий песик. Звався він Патрон. Дуже любив його господар, грався з ним, часто розмовляв, навчав і планував, що пес буде брати участь у різних виставках та конкурсах. Тому що песик був породистий - джек-рассел-тер’єр. І Патрон віддячував хазяїну за ласку і любов: чекав біля ганку з роботи, радісно вищав, коли господар з’являвся біля хвіртки, грався з дітьми. І навіть ходив з ним на роботу до Державної служби з надзвичайних ситуацій. Та одного ранку вибіг занепокоєний господар, навіть не глянув на свого улюбленця. Не знав Патрон, що сталось, але передчував недобре. Так і було – напали на Вкраїну підступні вороги, пішов хазяїн захищати свою Батьківщину, а з ним і Патрон. Розміновували вдвох землю від підступних мін, снарядів, вибухових пристроїв. Дуже допомагав Патрон господареві, відчував, де заховалася міна, як підступитися до снаряду. Так і прославився за свій знаменитий хист.
ІІ. Основна частина.
- Та не забуває Патрон і про інші справи. Вирішив, що час завітати до нас і перевірити готовність захищати свою Батьківщину. А найкраще це перевірити в змаганнях.
( Клас ділиться на дві команди, кожна команда добирає назву. Вибір журі. )
І конкурс – представлення команд .
- Кожний солдат має бути кмітливим та швидко орієнтуватися в навколишньому світі. Зараз ми перевіримо наскільки добре ви вмієте відгадувати загадки.
ІІ конкурс -«Розумники». (Відгадування загадок).
- Ми з вами кожного дня йдемо до школи та заздалегідь збираємо свої речі, які потрібні для навчання. Захисники України мають обмежений час скласти свої речі. Тому ми в наступному конкурс і потренуємося швидко збирати рюкзак до школи . Необхідно покласти всі підручники , папку із зошитами та пенал з двома ручками, простим олівцем та лінійкою. Виграє команда, чий представник швидше виконає завдання.
ІІІ конкурс – гра « Збери рюкзак».
- Наші захисники виконують різні завдання і перебувають в різних ситуаціях. Уявіть , що вам потрібно перейти з вантажем через невеличку річку по тонкій кладці. Роль вантажа виконає ваш рюкзак.
ІV конкурс – « Перехід через річку з вантажем» ( Перехід по спортивній лавці)
- Молодці! Ви вправно і вміло справились із завданням. Та Патрон хоче знати, чи такі ж ви вправні та точні. Тому наступний конкурс «Влуч у ціль».
V конкурс - «Влуч у ціль». ( Кожний учасник команди кидає м’яч в коло. За кожний закинутий м’яч надається 1 бал. Виграє команда, яка набрала найбільше балів.)
- Звичайно, після навчань хочеться щось поїсти. Але наші захисники не завжди знаходяться в комфортних умовах, тому і вам пропонують перекусити яблучком, але не торкаючись до нього руками.
VІ конкурс – “Перерва на обід» (З’їсти яблуко, прив’язане на нитці, не допомагаючи собі руками).
- Дуже добре після обіду поспілкуватись зі своїми друзями – братами нашими меншими. Подивіться, будь ласка, як наші захисники не лише вправно воюють, а й допомагають диким та домашнім тваринам.
Перегляд відеоролика.
- Тому наступний конкурс – розповісти про свого домашнього улюбленця.
VІІ конкурс - « Наша біолабораторія».
- Але і жартувати хлопці люблять неабияк. Тому наступний конкурс – жартівливий. Потрібно із зав’язаними очима намалювати символ справжнього українця – козацьку шаблю.
VІІІ конкурс - “Жартівливий». (Зобразити на ватмані козацьку шаблю).
ІІІ. Заключна частина.
- Дуже задоволений пес Патрон вашою підготовкою і прагненням захищати свою Вітчизну. Та поки ваше завдання – старанно навчатися, займатися цікавими справами та допомагати всім, хто цього потребує. Коли ж захочете зустрітися знову з Патроном, завітайте на його сторінку в Інстаграмі.
Нагородження переможців та учасників конкурсу.
Читання вірша учнем класу.
Я навчусь марширувати.
Виросту — піду в солдати.
Буду справжнім вояком.
Вивчусь на артилериста,
Або стану я танкістом,
А ще краще — моряком.
А допоки вчусь у тата,
Україну захищати.
І, як він, як наш дідусь,
Я нікого не боюсь.
Дід мій в армії служив,
Тато в армії служив.
Я служити теж піду,
І я їх не підведу.
На землі або на морі
Я стоятиму в дозорі,
Батьківщину не віддам
Злим, підступним ворогам.
Тато каже: «Молодець!
Справжній синку, ти боєць!»