Сценарій до квесту "Гаррі Поттер"

Про матеріал
Данний матеріал допоможе Вам провести чудовий квест до свята Halloween в стилі Гаррі Поттер
Перегляд файлу

 Сценарій конкурсу на Хеловін у стилі Гаррі Поттера

 

1. Вступна частина.

 

Мета: Створити магічну атмосферу, познайомити дітей із правилами конкурсу та розподілити їх на факультети.

 

Оформлення:

 

  Приміщення прикрашене елементами з фільму: портрети, свічки, банери факультетів.

  Кожен учасник отримує чарівну паличку (виготовлену заздалегідь з паперу або дерева) та значок свого факультету.

 

Хід:

 

  Ведучий (в ролі професора Макґонеґел або Дамблдора) вітає дітей, розповідає, що вони потрапили до Хогвартсу на спеціальний конкурс для юних чарівників.

  Учнів поділяють на чотири команди — факультети (Грифіндор, Слізерін, Рейвенклов, Гафелпаф).

  Кожна команда обирає капітана факультету.

 

2. Конкурс “Зачаровані зілля”(3-4 кл)

 

Мета: Приготувати чарівне зілля за вказаними інгредієнтами.

 

Інвентар:

 

  Кольорові флакони з рідинами (вода, кольорові соки).

  Штучні інгредієнти: пластмасові жаб’ячі лапки, “очі тритона”, “волосся єдинорога” (нитки, гудзики, декоративні елементи).

  Казан, ложки для змішування.

 

Хід конкурсу:

 

 1. Ведучий розповідає, що сьогодні учні мають приготувати магічне зілля. Але спочатку потрібно знайти всі інгредієнти за допомогою карти підказок.

 2. Командам видають карти, на яких вказані місця з інгредієнтами (див. приклади карт нижче).

 3. Після того як команди знайдуть інгредієнти, вони повинні зварити своє зілля, дотримуючись вказаних етапів.

 4. Кожна команда придумує назву для свого зілля та пояснює, для чого воно може знадобитися.

 

Оцінювання:

 

  Швидкість збирання інгредієнтів.

  Креативність і оригінальність назви та опису зілля.

 

Карти підказок для “Зачарованих зіль”

Карта підказок для Грифіндору:

 

 

            Загадка: “Коли уроки завершені, це місце знають всі. Ти сидиш на цьому і вчиш чарівні слова, що якраз тобі допоможуть!”

       

            Загадка: “Я поруч з тим, що завжди перед очима. Мене шукають для перевірки завжди.”

 

            Загадка:

“Коли хочеш пити води, приходь до мене. Знайдеш мене, де прозора рідина тече.”

 

 

Карта підказок для Слізеріну:

 

 Загадка: “Коли ти шукаєш щось маленьке, ти відкриваєш мене. В мене багато відділень, але ти повинен бути уважним.”

 

       Загадка:“Я високий і гладкий, ти можеш бачити своє відображення в мені.”

 

 Загадка: “Я даю світло вночі і допомагаю бачити те, що приховане у темряві.”

 

 

Карта підказок для Гафелпафу:

 

            Загадка: “Тут живуть найрізноманітніші створіння – від маленьких до великих. Шукай мене поруч із тими, хто живе у світі книжкових героїв.”

 

     Загадка: “Тут народжуються всі нові речі, і з мене починається твій день. Я зберігаю в собі все, що допоможе тобі працювати.”

 

            Загадка:“Якщо хочеш дізнатися секрет, прийди до мене і перегорни сторінку. Я заховав у собі багато відповідей.”

 

 

Карта підказок для Рейвенклову:

 

Загадка: “Там, де діти обідають і відпочивають, знайди мене біля лавки для відпочинку.”

 

Загадка: “Шукай мене в темному кутку, де ти іноді ховаєшся від світла.”

 

Загадка: “Я завжди на парі з дошкою, мене не відпускають і тримають у руках, коли хочуть написати щось важливе.”

 

 

  Точність виконання заклять.

  Швидкість реагування.

 

3.  Конкурс “Дуель чарівників”: Вміння використовувати закляття.

Капітан команди бере листок з закляттями. Показує своєму факультету рух паличкою та каже слова, інші повинні правильно повторити. Завдання на час, скільки заклять правильно покажуть за 2 хв

 

1. Вінгардіум Левіоса (Wingardium Leviosa)

 

  Що говорити: «Вінгардіум Левіоса»

  Рух паличкою: Рух круговий знизу вгору, ніби піднімаєте предмет.

  Пояснення: Це заклинання для левітації, воно піднімає предмети в повітря.

 

2. Експелліармус (Expelliarmus)

 

  Що говорити: «Експелліармус»

  Рух паличкою: Різкий помах паличкою вбік, наче збиваєте щось із рук противника.

  Пояснення: Це заклинання для роззброєння суперника, воно вибиває паличку або іншу зброю з його рук.

 

3. Люмос (Lumos)

 

  Що говорити: «Люмос»

  Рух паличкою: Простий рух уперед, ніби запалюєте світло на кінці палички.

  Пояснення: Заклинання для запалення світла на кінці чарівної палички, щоб освітлювати шлях.

 

4. Нокс (Nox)

 

  Що говорити: «Нокс»

  Рух паличкою: Легкий рух вниз, ніби гасите світло.

  Пояснення: Це заклинання вимикає світло на кінці чарівної палички, яке було створено за допомогою «Люмос».

 

5. Акціо (Accio)

 

  Що говорити: «Акціо» + назва предмета (наприклад, «Акціо мітла»)

  Рух паличкою: Спрямований рух вперед, як ніби ви притягуєте предмет до себе.

  Пояснення: Це заклинання притягує предмет до чарівника.

 

6. Петрификус Тоталус (Petrificus Totalus)

 

  Що говорити: «Петрификус Тоталус»

  Рух паличкою: Рух вперед, як ніби ви спрямовуєте потік енергії на суперника, щоб його знерухомити.

  Пояснення: Це заклинання паралізує суперника, змушуючи його тіло завмерти.

 

7. Протеґо (Protego)

 

  Що говорити: «Протеґо»

  Рух паличкою: Рух вперед, ніби створюєте невидимий щит перед собою.

  Пояснення: Це захисне заклинання, яке створює магічний щит для відбиття атак або заклинань суперника.

 

8. Редукто (Reducto)

 

  Що говорити: «Редукто»

  Рух паличкою: Різкий помах вперед, як ніби ви збиваєте щось з дороги.

  Пояснення: Це заклинання руйнує або знищує невеликі предмети на шляху чарівника.

 

9. Риддікусулус (Riddikulus)

 

  Що говорити: «Риддікусулус»

  Рух паличкою: Помах вперед із легким кидком зап’ястка, наче змінюєте форму чогось страшного.

  Пояснення: Це заклинання використовується проти Боггартів (істот, які приймають форму того, чого ви боїтеся) і перетворює їх на щось смішне.

 

10. Ступефай (Stupefy)

 

  Що говорити: «Ступефай»

  Рух паличкою: Швидкий рух уперед, як ніби ви спрямовуєте сильний удар енергії на суперника.

  Пояснення: Це оглушувальне заклинання, яке тимчасово знерухомлює або приголомшує суперника.

 

11. Експекто Патронум (Expecto Patronum)

 

  Що говорити: «Експекто Патронум»

  Рух паличкою: Викид палички вперед, зображаючи потік магічної енергії, що випускається.

  Пояснення: Це заклинання викликає Патронуса, магічного захисника, який захищає від Дементорів.

 

12. Імпедімента (Impedimenta)

 

  Що говорити: «Імпедімента»

  Рух паличкою: Різкий помах вперед, як ніби ви зупиняєте рух чогось перед вами.

  Пояснення: Це заклинання зупиняє або сповільнює об’єкт чи суперника, що рухається до вас.

 

13. Конфундус (Confundo)

 

  Що говорити: «Конфундус»

  Рух паличкою: Короткий змах паличкою вбік, наче створюєте хвилю плутанини.

  Пояснення: Це заклинання плутає або дезорієнтує суперника.

 

14. Алохомора (Alohomora)

 

  Що говорити: «Алохомора»

  Рух паличкою: Легкий рух вбік і вниз, як ніби ви відкриваєте замок.

  Пояснення: Це заклинання використовується для відкривання замків або зачинених дверей.

 

15. Серпенсортія (Serpensortia)

 

  Що говорити: «Серпенсортія»

  Рух паличкою: Різкий рух вперед, як ніби ви випускаєте щось зі своєї палички.

  Пояснення: Це заклинання викликає змію, яка з’являється з кінця палички.

 

16. Інкарцеро (Incarcerous)

 

  Що говорити: «Інкарцеро»

  Рух паличкою: Помах уперед, ніби кидаєте мотузки на суперника.

  Пояснення: Це заклинання обв’язує суперника мотузками чи ланцюгами.

 

4. Конкурс “Трансфігурація”

 

Мета: Створити з наданих матеріалів магічний об’єкт, перетворивши звичайні речі.

 

Інвентар:

 

  Ножиці, клей, папір, роздрукований куб

 

 

Хід конкурсу:

 

 1. Ведучий оголошує завдання: “Вам потрібно створити магічний куб із наданих матеріалів”.

 2. Кожна команда має зібрати магічний куб

 3. Після завершення роботи кожна команда презентує свій артефакт

 

Оцінювання:


 

  • Швидкість.

 

5. Конкурс “Політ на мітлах”

 

Мета: Пройти смугу перешкод на мітлах, демонструючи швидкість і координацію.

 

Інвентар:

 

  Іграшкові мітли (можна зробити з палок із прикріпленим віником або паперовим хвостиком).

  Смуга перешкод: конуси, мотузки, через які потрібно перестрибувати.

 

Хід конкурсу:

 

 1. Кожен учасник по черзі повинен подолати смугу перешкод на “мітлі”, перестрибуючи через конуси, огинаючи перешкоди.

 2. За часом визначається найшвидший учасник кожної команди.

 3. Команда, яка найшвидше подолає смугу перешкод і збере найбільше балів, отримує додаткові очки для свого факультету.

 

Оцінювання:

 

  Швидкість проходження смуги перешкод.

  Вміння керувати “мітлою” під час випробування.

 

6. Конкурс “Магічна вікторина”( 3-4 кл)

 

Мета: Відповісти на запитання вікторини про світ Гаррі Поттера.

 

Магічна вікторина “Чарівний світ Гаррі Поттера”

 

Формат вікторини:

 

  У вікторині є три категорії питань:

 1. Закляття і магічні предмети.

 2. Історія Гоґвортсу та факультетів.

 3. Чарівні істоти і персонажі.

 

Категорія 1: Закляття і магічні предмети

 

 1. Запитання:

  Яке закляття використовують, щоб викликати світло з чарівної палички?

  Відповідь: Люмос.

 2. Запитання:

  Яке закляття використовується для роззброєння суперника?

  Відповідь: Експеліармус.

 3. Запитання:

  Яке закляття захищає від нападів і створює щит?

  Відповідь: Протего.

 4. Запитання:

  Що таке “Кристраж”?

  Відповідь: Це предмет, у якому чарівник сховав частину своєї душі, щоб отримати безсмертя.

 5. Завдання:

  Поясніть, як працює карта Мародерів і яке закляття активує її.

  Відповідь: Карта показує місце розташування кожного в Гоґвортсі, активується закляттям “Я урочисто присягаю, що замислив лише пустощі”.

 6. Запитання:

  Який предмет використовував Дамблдор, щоб зберігати та переглядати спогади?

  Відповідь: Пенсів.

 

Категорія 2: Історія Гоґвортсу та факультетів

 

 1. Запитання:

  Скільки факультетів є в Гоґвортсі? Назвіть їх.

  Відповідь: Чотири: Грифіндор, Слізерін, Гафелпаф, Рейвенклов.

 2. Запитання:

  Хто був засновником факультету Грифіндор?

  Відповідь: Годрик Грифіндор.

 3. Запитання:

  Які риси цінують на факультеті Слізерін?

  Відповідь: Амбіції, хитрість, рішучість.

 4. Завдання:

  Опишіть, як відбувається церемонія розподілу учнів по факультетах.

  Відповідь: Під час церемонії Розподільчий Капелюх одягають на голову кожного учня, після чого він оголошує факультет, на який учень буде зарахований.

 5. Запитання:

  Як називається озеро, що оточує Гоґвортс?

  Відповідь: Чорне озеро.

 6. Запитання:

  Яке чарівне створіння живе в підвалі Гоґвортсу і охороняє скарби Слізеріну?

  Відповідь: Василіск.

 

Категорія 3: Чарівні істоти і персонажі

 

 1. Запитання:

  Як звуть домашнього ельфа Гаррі Поттера?

  Відповідь: Добі.

 2. Запитання:

  Як називається велетенський павук, який живе в Забороненому лісі?

  Відповідь: Арагог.

 3. Завдання:

  Назвіть три магічні істоти, яких зустрічав Гаррі Поттер на уроках із магічних істот.

  Відповідь: Гіпогриф (Клювокрил), тролі, гноми.

 4. Запитання:

  Хто був першим учителем Гаррі Поттера з предмету “Захист від темних мистецтв”?

  Відповідь: Професор Квірел.

 5. Запитання:

  Як звали фенікса Дамблдора?

  Відповідь: Фоукс.

 6. Завдання:

  Назвіть магічних істот, які можуть охороняти чарівників від дементорів.

  Відповідь: Патронуси.

 7. Запитання:

  Яка чарівна істота могла змінювати свій вигляд залежно від страху чарівника?

  Відповідь: Багатообличка (Богарт).

 

Практичні завдання

 

 1. Завдання на швидкість:

 •“Що живе у Забороненому лісі, має вісім ніг і може говорити?”

  Відповідь: Арагорн.

 4. Загадка:

  “Він безшумно з’являється, коли тобі загрожує небезпека, і здатний витягнути з небезпеки. Але він може зникнути так само швидко.”

  Відповідь: Патронус.

 

  Кожній команді видають картки з іменами Героїв, на екрані зявляється фото персонажа, назвати їх правильно і показати картку.

 

Швидкість реакції.

 

7. Завершальна частина – Нагородження

 

Мета: Підсумувати результати та оголосити переможців.

 

Хід:

 

 1. Ведучий підраховує бали кожного факультету за всі конкурси та оголошує загальні результати.

 2. Оголошується факультет-переможець, який отримує “Кубок Хогвартсу”.

 3. Учасники отримують тематичні дипломи або нагороди (ключі чарівні).