Додано сценарій та презентація до нього до річниці повномасштабної війни в Україні. Можна використати як класному керівнику, так і заступнику з виховної роботи або педагогу-організатору
Символи боротьби за НЕЗАЛЕЖНІСТЬ, що підтримують віру у ПЕРЕМОГУ
Номер слайду 7
Привид Києвазахищав українське небо й мав у своєму активі десятки збитих ворожих літаків. Історії про героя допомагали триматися українцям, надавали відчуття захисту в ті часи, коли потрібно було «закрити» українське небо.
Номер слайду 8
Паляниця і полуниця. Ці схожі за вимовою слова стали своєрідним паролем, що допомагали виявляти російські диверсійно-розвідувальні групи. Мова — наша сила!
Номер слайду 9
«Ой у лузі червона калина…»Зараз стрілецька пісня набула просто шаленої популярності й стала народною піснею. Особливо зворушливо вона звучить у виконанні маленьких українців.
Номер слайду 10
Доброго вечора, ми з України!Авторами фрази вважаються Артем Ткаченко та Максим Мокренко, які ще до війни випустили трек «Доброго вечора». З початком повномасштабного вторгнення, коли було найважче, популярності фразі додав Віталій Кім, який з підбадьорюючою усмішкою розпочинав кожне своє відеозвернення.
Номер слайду 11
Як ти?
Номер слайду 12
Тракторні війська Трактор, що тягне танк, став одним із символів незламності, а також інтернет-мемом. Таким чином аграрії України вже відбуксували десятки одиниць найрізноманітнішої трофейної техніки — танків, БМП, ракетних установок, тягачів.
Номер слайду 13
Півник і шафа з Бородянкистали символами стійкості українців в умовах війни проти російських загарбників. Це при тому, що сам будинок практично перетворився на руїни.
Номер слайду 14
Пес Патрон. Знаменитий джек-рассел-тер'єр на ім'я Патрон став талісманом загону піротехніків. Він став справжньою зіркою соцмереж, героєм муралів та навіть отримав не одну світову нагороду.
Номер слайду 15
Марки «Укрпошти»«Укрпошта» почала випускати дуже прикольні й знакові патріотичні марки. Марки «Укрпошти» стали талісманами, бажаними подарунками і… непоганим вкладенням на майбутнє.
Номер слайду 16
ЗСУ — наші котики Котиків люблять усі. Але тепер «котиками» називають не тільки пухнастих улюбленців, а й самих воїнів ЗСУ. За цією ніжною назвою — щира повага, увага і любов до наших захисників. Бажання піклуватися про них і всіляко підтримувати.
Номер слайду 17
«Бавовнятко»За час війни народилося багато неологізмів, якими жартівливо й українізовано називають певні поняття. Одне з них, яке незмінно радує й надихає українців — слово «бавовна» Якщо ви, подумали не про тканину, а про поразку росії, ви — українець.
Номер слайду 18
«Я в калідорі»Лагідно-іронічне «калідор» з'явилося, вочевидь, як фонетично зручніший для вимови варіант. А декому ці слова нагадують дитинство. Ворог намагається залякати нас, загнати в укриття і «калідори», але навіть там ми наводимо затишок, вмощуємося зручніше і перечікуємо небезпеку з відносним комфортом і гумором.
Номер слайду 19
Тварина провела майже два місяці в руїнах, але вижила. ЇЇ почали називати «гнівним обличчям народу». Кицю загубили під час евакуації й дуже сумували за нею. Нині вона знову разом зі своїми господарями. Кицька Глорія
Номер слайду 20
Острів Зміїний. Наприкінці червня росія залишила острів — назвала це «жестом доброї волі», але насправді це ЗСУ вибили окупантів з острова і міцно встановили там наш український прапор. Саме тоді стало зрозуміло — росію можливо перемогти і ми це зробимо!
Номер слайду 21
«Народні Байрактари»Про ударні безпілотники «Байрактар» складають пісні, малюють меми, а їхнє зображення вишивають на сорочках. Мільйони українців та іноземців, розуміючи важливість цих безпілотників, взяли участь у зборі коштів на них.
Номер слайду 22
«Народний супутник»«Українці, ВИ КОСМОС! Ми купили СУПУТНИК…»
Номер слайду 23
Соняшник та його насіння У лютому стало вірусним відео, на якому мешканка Генічеська запитувала окупантів, чи встигли вони покласти собі в кишеню насіння соняшника — щоб воно проросло в українській землі.
Номер слайду 24
Азовсталь«Азовсталь. Символ незламності» - браслети, вироблені зі сталі Азовсталі, які були вироблені в обмеженій кількості, і всі кошти від продажу яких – понад 300 мільйонів гривень - були направлені на «Армію дронів».
Номер слайду 25
Рожева панамка. Цей головний убір привернув до себе увагу мільйонів та став справжнім хітом літа 2022. Її додали собі на аватарки у соцмережах «Київстар», «Укрзалізниця», Rozetka, «Книгарня Є» … Перемога на Євробаченні була вкрай необхідна і надихала на подальшу боротьбу.
Номер слайду 26
ПЕРЕМОГА!Нам всім потрібно лише одне. Нам потрібна ПЕРЕМОГА! І вона обов'язково буде. Слава Україні!