Сценарій до Всесвітнього дня здоров’я.

Про матеріал
Сценарій до Всесвітнього дня здоров’я. Мета і завдання: активізувати спортивно – масову роботу серед учнів; зміцнювати здоров’я дітей засобами фізичної культури, розвивати спритність, кмітливість, організованість за допомогою рухливих ігор та естафет. Інвентар: обручі, м’ячі набивні, м’ячі баскетбольні, мішки для стрибків, різнокольорові кульки. Місце проведення: спортивний зал школи.
Перегляд файлу

Сценарій до Всесвітнього дня здоров’я.

 

Мета і завдання: активізувати спортивно – масову роботу серед учнів; зміцнювати здоров’я дітей засобами фізичної культури, розвивати спритність, кмітливість, організованість за допомогою рухливих ігор та естафет.

Інвентар: обручі, м’ячі набивні, м’ячі баскетбольні, мішки для стрибків, різнокольорові кульки.

Місце проведення: спортивний зал школи.

Хід заходу:

Ведучий:

Здоров’я – це  безцінний дар.  Його  треба  шанувати, не  витрачати, а  примножувати. 

Здавна люди  берегли здоровя. І щоб про нього дбали інші,  відвели окремий день 7 квітня – Всесвітній день здоровя.

Людина,  яка  не  хворіє, почувається  впевнено, бо  вона   усвідомлює,  що керує своїм  здоров’ям, є  його господарем. Саме тому з  раннього дитинства треба дотримуватися здорового способу життя.

І сьогодні ми зібрались у цьому залі, щоб довести вправність і

  1. У змаганні беруть участь дві команди. (звучить пісня)

Виходить ведучий.

Ведучий:

Спорт дає фізичний гарт,

Тож увага всі на старт.

До перемоги ми мчимо,

Швидше за вітер летимо.

Ми твердо віримо в героїв спорту,

Ми гордимося їх рекордами.

На старт виходимо ми,

Бо спорт – це здоров’я,

Бо спорт – це мир.

Ми покажемо сьогодні клас,

Бо олімпійці – серед нас.

Ми в спорті любимо перемоги,

І Україна в нас одна,

І олімпійські стадіони,

Хай славлять наші імена.

Перемога – не за горами!

Ми стартуємо – і перемога за нами

Ведучий: сьогодні у нас спортивне свято приурочене воно до Всесвітнього дня спорту, і сьогодні в нас будуть змагатися дві команди. Команда «Сокіл» та команда «Ластівки». Зараз команди по черзі будуть говорити свої привітання, розпочнемо з команди «Сокіл».             

Привітання команди «Сокіл»

Час летить неначе птиця,

Ми зібрались в добрий час.

Побажаєм всім здоров’я:

Олімпійці серед нас.

Ведучий: Запрошуємо команду «Ластівки».

Привітання команди «Ластівка»

А ми хлопці молодці,

Сила в кожній є руці.

Наш девіз: «Перемагати!

А програв – не сумувати!»

Ведучий: Ну що ж команди представлені. Але у кожних змаганнях необхідно визначити переможця, то ж давайте привітаємо наших суддів (ведучий по черзі представляє суддів):

1._________________________________________________________________

2._________________________________________________________________3._________________________________________________________________

 

  1. Отож судді представлені і ми розпочинаємо нашу гру.

Чесно гру свою веди

Правилом керуйся:

Як програв – то не сумуй,

Виграв – не хизуйся.

Хто це виконати зможе,

У змаганні переможе.

Ведучий:

  1. І конкурс.

Та команда переможе,

Яка швидше бігать зможе.

Естафета з обручами.
Потрібно пробігти від пункту А до пункту В і назад, перестрибуючи через обруч, як через скакалку. Команда, котра швидко виконає завдання, отримує 10 очок, котра пізніше – 5.

Ведучий після конкурсу

Переходимо до наступного конкурсу

  1. ІІ конкурс.

Той, хто швидкість й спритність має,

У цій грі перемагає.

Правила гри: Кожен гравець команди веде м’яч до баскетбольного щита і закидає його в корзину. Зловивши, передає м’яч наступному гравцеві, який повинен зробити те, що й попередній. Команда, котра швидше виконає завдання, отримає 10 очок, котра пізніше – 5.

Ведучий після конкурсу:

А зараз до слова запрошується журі.

  1. ІІІ Конкурс. Спортивна вікторина.

Я буду називати запитання і 3 варіанти відповідей, а ви будете надавати відповіді. Яка команда правильно відповість на більшу кількість запитань, та набере більшу кількість балів. Отож починаємо.
Питання вікторини:

1.Як часто проводяться Олімпійські ігри:

а) 1 раз у 4 роки;

б) 1 раз у 3 роки;

в) 1 раз у 5 років?

2.Скільки гравців у футбольній команді:

а) 10;

б) 11;

в) 12?

3.Скільки гравців у волейбольній командні:

а) 6;

б) 7;

в) 8?

4.Скільки білих фігур у шахах:

а) 14;

б) 15;

в) 16?

5.У Якій країні відбулися перші Олімпійські ігри:

а) Ефіопія;

б) Греція;

в) Індія?

6.Що символізують 5 кілець на олімпійському прапорі:

а) 5 континентів;

б) 5 законів спорту;

в) 5 видів спорту?

7.Який звір найшвидше бігає:

а) жираф;

б) гепард;

в) заєць?

8.Першість світу з футболу відбувається:

а) 1 раз у 4 роки;

б) 1 раз у 3 роки;

в) 1 раз у 2 роки?

9.За яку футбольну команду грав Андрій Шевченко:

а) Мілан;

б) Ювентус;

в) Динамо – Київ?

10.Який м’яч важчий:

а) футбольний;

б) баскетбольний?

6. ІV. Конкурс.

А зараз конкурс капітанів! Капітани команд на середину залу кроком руш!
Конкурс на спритність.
Ось вам тенісні ракетки, м’ячі. Ви будете відбивати м’яч від ракетки скільки зможете, аж поки він не впаде додолу. Гравці кожної команди вголос рахуватимуть, скільки ударів ви зробите. За кожен удар нараховується 10 очок.
Після конкурсу.

Ведучий: До слова запрошуються журі. Слухайте уважно результати 3 та 4 конкурсних змагань.

Після оголошення результатів.

Ведучий:

7.V Конкурс. А зараз спортивна вікторина.

 За правильну відповідь на поставлене питання команда отримає 10 очок.

1) Який м’яч найважчий і який найлегший (Набивний і тенісний).

2) Скільки гравців у футбольній команді? (11)

3) Скільки білих фігур у шахах? (16)

4) Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Раз у 4 роки)

5) Які ігрові види спорту беруть участь у літніх Олімпійських іграх? (футбол, волейбол, гандбол тощо).

6) Скільки гравців у волейбольній команді? (6)

7) Скільки гравців у баскетбольній команді? (5)

8) Які ви знаєте фізичні якості? (Сила, витривалість, спритність, гнучкість тощо).

9) Які ви знаєте спортивні стилі плавання? (Вільний, кроль на грудях, кроль на спині, батерфляй, брас).

10) Які ви знаєте види плавання? (Академічний, на байдарках, на каноє, на ялах, на шлюпках).


8.А зараз виступ учнів 6-7 класів з флешмобом.


Після виступу
9.VІ Конкурс. Передавання м’яча двома руками над головою.

Першому гравцеві дається м’яч. Піднявши м’яч над головою, він передає його другому гравцеві. Коли м’яч дійде до останнього гравця в колоні, той з м’ячем перебігає наперед і знову його передає. Гра закінчується тоді, коли перший гравець знову займе своє місце. Переможе та команда, яка закінчить гру першою (10 очок). Хто закінчить пізніше – 5.

10. Ведучий: Журі підрахувало бали. Настав хвилюючий момент. Запрошуємо команди на сцену .Хтось буде переможцем, хтось - ні. Але ви всі молодці. Підтримаємо їх оплесками. Вам слово, шановне журі.

Оголошення переможців (Звучить музика для нагородження).

Відпочили ви на славу,

Перемога всім по праву.

Дуже добре ви змагалися,

І бадьорості набралися.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Прислів’я. 

  1. Здоров’я – всьому голова.
  2. Як про здоров’я дбаєш, так і маєш.
  3. В здоровому тілі – здоровий дух.
  4. Здоров’я не купиш ні за які гроші.
  5. Здоровий не знає, який він багатий.
  6. Бережи одяг, поки новий, а здоров’я – поки молодий.
  7. Без здоров’я нема щастя.
  8. Здоров’я маємо – не дбаємо, а втративши – плачемо.
  9. Було б здоров’я – все інше наживеш.
  10.  Найбільше багатство – здоров’я.
  11.  Хто добрих порад не слухає, той потім і на пальці дмухає, та пізно!
  12.  Шкіра – дзеркало здоров’я.
  13.  Чиста вода – для хвороби біда.
  14.   Хвороба з брудом у дружбі.
  15.  Брудні руки бруднять і обличчя.
  16.  Чисте повітря – ворог хвороб.
  17.  Ходи більше – проживеш довше.
  18.  Краще дихати свіжим повітрям, ніж пити ліки.

2.   Складові частини здорового способу життя 

 Складові частини здорового способу життя  це:

          - Дотримання режиму дня.

          - Раціональне харчування.

          - Заняття фізкультурою і спортом.

          - Загартування.

          - Дотримання правил особистої гігієни.

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
1918
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку