Сценарій екологічної агітбригади

Про матеріал
Агітбригади, як форма екологічної творчості, охоплюють усі сфери духовного життя людини — розум, почуття, волю, а також відкривають шляхи формування екологічної свідомості засобами художньої культури. Виступ агітбригади — це своєрідна модель екологічної діяльності особистості і відображення світу, водночас — це відображення практики розробки екологічних проектів, які є реальною альтернативою традиційній системі навчання. Домінування практично-орієнтованих проектів сприяє залученню учнівських колективів до вирішення місцевих екологічних проблем.
Перегляд файлу

Виступ  агітбригади  «ЕКОЛОГ»

Підготувала

педагог організатор

Бойко С.В.

ЗОШ № 24

М Чернівці

1.Вас вітає екологічна агітбригада 

ВСІ РАЗОМ : «ЕКОЛОГ»

  1. Загальноосвітньої школи ім.. О.Кобилянської №24
  2. ВСІ МИ
  3. Е – Екологічно свідомо мислимо!
  4. К -- креативно підходимо до серйозної справи охорони довкілля.
  5. О – очищаємо навколишне середовище від забруднення!

6.Л—  любимо природу і агітуємо за свідоме та бережливе ставлення до неї.

  1. О — обдумано та розумно ставимося до навколишнього середовища!
  2. Г—гуртуємо   активну та позитивну молодь нашого школи, нашого краю краю задля спільної  та важливої справи –

Разом: раціонального природокористування!

3.Ми – діти України

Разом:  Нас цікавить –

4.життя лісу і поля, степу і гірського водоспаду.

Разом: Нас зворушує –

5.схід сонця і спів птахів.

Разом: Нас турбує –                                                                                                                                      

6.стан повітря, яким ми дихаємо, вода, яку ми п’ємо, земля, на якій ми живемо.

Разом: Нас об'єднує –

  1. віра в те, що ми здатні зробити нашу Землю прекрасною і квітучою.

2.Наш девіз:

Разом: «Станьмо на варті власного майбутнього!

   (Звучить пісня на мотив “Еще мы помним школьные экзамены”)

1. Екологи із вами знов вітаються,

Проблемами, як завжди, переймаються.

Зі словом агітації звертаються.

І всім присутнім щиро посміхаються.

Пр./Присутніх всіх, присутніх всіх,

Природу захистити  закликаємо.

2. Бо землі наші плачуть, умиваються,

Від бруду знемагають, задихаються                

Давайте ж разом з вами  об’єднаємось,

З надією і вірою на результат 

Пр/ Присутніх всіх, присутніх всіх,

Природу захистити  закликаємо.        

  1. Немає кращої землі, ніж наша Україна. Любимо землю її родючу і стихію Чорного моря. Любимо її веселі доли і зелені верховини Карпат, розлогі ниви і зажурені діброви, озера і бистрії ріки.
  2. Найкраща наша батьківщина,

Її поля, ліси, моря,

Немов уквітчана дівчина,

Немов вечірняя зоря.

  1.        Усе у ній нам серцю миле,

За все у нас душа болить,

Коли летять птахи у вирій

Й прощальна пісня їх дзвенить.

  1.        Чи ще повернуться в країну,

Де є чорнобильська земля?

Де йде руйнація на зміну

І сохнуть трави і гілля?

  1.        А скільки вражених рослинок

Хворіє, чахне, помира!

Звіря шука собі будинок,

Та знаймо, друзі, що дарма.

  1.        Людина нищить і вбиває

І для утіхи, для краси.

Закони, звичаї всі знає,

Проте брудні її шляхи.

  1.        Шляхи до лісу і до річки,

           Де стільки мертвого добра!

Там просто нічим часто дихать;

Людина ж все перевела!

СЦЕНКА 1.Дівчинка виконує пісню  «Тихо над річкою…». На фоні пісні виходять дівчата в українських костюмах і танцюють.

Тихо над річкою, ніченька темная,

Спить зачарований ліс,

Ніжно шепоче він казку таємную,

Сумно зітха верболіз.

Диктор. Хлопчик-рибалка на річку прийшов…

Виходить хлопчик із вудочкою, одягнений як рибак.

Рибалка. Що це сталося, агов! Цей ставок немов загинув? Вудочку туди закину, недарма ж сюди прийшов!Закидає вудочку, витягує карася, карась має відповідний вигляд, із сріблястою лускою.

Вокальна група співає на мелодію «Запорожець за Дунаєм».

Рибалка

Звідкіля це ти узявся, як ти й досі не пропав?

Став, побачив я й злякався, як ти в ньому існував?

Карась

Не кажи, бо я заплачу, страх бере мене й тепер.

Повно банок і лахміття, трохи-трохи я не вмер.

Рибалка

Цим ставком колись хвалився, а ставок тепер пропав.

Як крізь землю провалився, наче дідько його взяв!

Карась

Люди дбати перестали і про рибу, і про став.

Пляшки й сміття накидали, ось чому він враз пропав.

Рибалка

Ой, карасю, годі буде,

Перестань-бо, вже кричать!

Карась

Ні, хай чують риби й люди,

Ні, не буду я мовчать! Ні, не буду я мовчать!

Виходить ведуча.

Ведуча

Ніщо не зможе в світі жити,

Коли не матиме що пити.

Вода джерельна — то бальзам,

Вода несе здоров’я нам!

  1. Чи не на кожному кроці бачимо жахливі наслідки бездумного, споживацького, варварського ставлення до природи.
  2. Сплюндровані велетенські площі земельних угідь, у десятках сіл висохлі криниці, на грані зникнення опинилося чимало видів рідкісних рослин і тварин.
  3. Уже майже не залишилося річки, вода якої була б придатною для життя. А чимало безіменних потічків взагалі перестали існувати. Природа змінюється на наших очах. Вона беззахисна і ранима.
  4. Наслідками людської діяльності є знищення лісів, ерозія грунтів, зменшення рибних запасів, виснаження мінеральних ресурсів, забруднення повітря.
  1. .Екологічна ситуація на грані вибуху із страшними наслідками. Природа вже нагадує нам про це, попереджає...
  2. “Ти ж – цар природи!

Ліси й луги – твої усі...

Твої – озера і затоки,

Твій край – далекий і близький.

... Та всі царі були жорстокі.

А ти який?..”

  1. Які ми господарі тієї неповторної краси, що створила для нас природа?
  2. Почекайте, заждіть… але я, але ж ми з вами, не вирубуємо ліси, не забруднюємо водойми, не причетні до ерозії грунтів.  Як ми, учні можемо зберегти природні ресурси, ми ж діти.
  3. Так, і наше з вами  бережливе ставлення до використання електроенергії, води, тепла, газу це і є збереження природніх ресурсів, яке нам під силу.
  4. Адже кожен з нас може зробити немало. Потрібна наша найелементарніша порядність і вихованість, чуйне ставлення до збереження природних ресурсів.
  1. Природа волає до нас: збережи, врятуй, де стоїш, де живеш, – на відстані погляду, хоч би на відстані простягнутої руки.
  2. І приклад кожного з нас, в нашому особистому просторі, помножений на мільйони, стане охоронним простором Вітчизни.
  3. Ми не  байдужими до всього того, що оточує нас, бо від нашої діяльності залежить збереження довкілля.
  4.  Ми не будемо байдужими!
  5. Ми не будемо мовчати!
  6.  Ми маємо дбати, щоби мати
  1. Ми маємо вибороти, те  що дарувала нам природа мати
  2. Треба боротися,щоб перемагати!
  3.  Ми рятуємо  ліс. Щоб зробити планету чистішою, щороку проводимо акцію зі         збирання   паперової сировини.
  4. Ми рятуємо квіти. Щовесни проводимо акцію «Збережімо первоцвіти».
  5. Ми піклуємось про птахів. Нами  виготовлено і розвішано на території школи   годівнички.
  6. Ми не стоїмо осторонь проблеми збереження довкілля та озеленення рідного міста і подвір’я рідної школи.
  1. Ми доглядаємо за  шкільними квітниками, вирощуємо квіти.
  2. Ми проводимо дні енергозбереження в школі.
  3. Учні нашої школи є переможцями конкурсу проектів «Енергозбереження. Все починається з ідеї»
  4. Ми вчимося любити свою землю.
  5. А той хто любить свою землю
  6. Не дозволить нікому ламати й псувати рослини.
  1. Буде економно використовувати електроенергію, воду, газ в своїх оселях, і в  школі.
  2. Не буде засмічувати місця екскурсій і походів на природу рештками їжі, папером і   консервними банками.
  3. Залишаючи місця відпочинку, старанно загасить багаття й засипе його землею.
  4. Ніколи не  кидатиме  запалених сірників  в лісі, в полі, у степу, на болоті.
  5. Доглядатиме  за водними об'єктами своєї місцевості.
  6. Живи моя державо Україно!

Нехай зоріє небо над тобою,

Хай хвилею сріблясто-голубою

Вода Дніпра до серця твого лине.

Хай не міліють ріки та озера,

І буде в них вода цілюща й чиста,

Хай не згаса калинове намисто.

А колос наливає повне зерно.

1.Любіть життя, та пам’ятайте ціни,

Що і почім повернеться сповна,

Бо не його вина в тому, що гинем,

В тому, що гинем – наша лиш вина...

2.Тож пам'ятаймо , що Земля — це неоціненний дар, наш спільний дім, і берегти її — наш священний обов'язок, бо Землі не буде, і нас не буде!

Пісня «Моя земля» ( музика 2)

Як спитають чий ти і звідки?

Не шукайте даремно ви слів.

Найрідніша у світі земля

Нам у спадок від наших батьків.

Приспів:

Це моя земля, це моя країна

Тут моя сімя, тут моя родина

Це ліси, поля, гори й полонини

Рідна ти моя Україно


 

doc
Пов’язані теми
Екологія, 10 клас, Сценарії
Додано
11 січня 2020
Переглядів
1000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку