Сценарій екологічної агітбригади

Про матеріал

КАРДАШИНСЬКА ШКОЛА

І-ІІ ступенів

СЦЕНАРІЙ ЕКОЛОГІЧНОЇ АГІТБРИГАДИ

«ВОДОГРАЙ»

2018 рік
Сценарій виступу екологічної агітбригади

«ВОДОГРАЙ

(2018 рік)

“Раціональне природокористування"

Мета::привернути увагу громадськості до екологічних проблем міста, області. Вказати на недопустимістьбездумного втручання людини в природу.

Порушити проблеми розумного застосування досягнень науки та особистої відповідальності кожного за стан довкілля.


Звучить музика:

  • 1.Людино! Ти вважаєш, що ти цар природи?! Помиляєшся!
  • 2.Думаєш, що господар на цій планеті?! Наївний…
  • 3.Ти певний, що можеш брати все від планети і нічого не повертати?!
  • 4.Але настане час, коли за все доведеться заплатити!
  • 5.Замислись! І ми йдемо, щоб довести тобі іще більше!

Наша команда «ВОДОГРАЙ»

Наш девіз

Разом;

Грай, співай,відпочивай.

Хто найкращий?

«ВОДОГРАЙ»

музика Ані Лорак « Оранжевые сны» виходять члени команди(додаток 1)

2учень: За статистикою по кількості онкологічних захворювань Україна займає одне з перших місць в Європі

3 учень:3 млн.людей на Землі вмирають від хвороб, які пов'язані з якістю води.

4 учень:Серед країн Європи Україна є однією з найменш забезпечених водними ресурсами .Понад 800 сіл України втратили власні джерела питної води.

5 учень:Головним джерелом вод в Україні є Дніпро. Але велике значення мають малі річки та притоки. Саме їх стан в Україні викликає велику тривогу. Більше 20 000 їх уже зникло , тобто висохло.

6 учень:Деградація , висихання малих річок, невідворотно призведе до деградації великих рік, тому проблема їх збереження й оздоровлення є однією з найгостріших.Відсутні або мають незадовільний стан каналізаційні мережі та очисні споруди у містах і селах нашої області

1 учень: У більшості населених пунктів області водопровідна мережа зношена від 40 до 60%, що призводить до частих поривів і забруднення питної води

2учень:Після ліквідації, реорганізації сільськогосподарських підприємств значна кількість водних свердловин залишилися безхазяйними. Належні умови їх експлуатації не витримуються, технічний стан незадовільний.

3 учень: Недіючі свердловини являють собою потенційні джерела забруднення підземних водоносних горизонтів

4учень: На значній кількості малих річок області спостерігається замуленість, поширення болотної рослинності, втрата дренажної спроможності, призводить до заболоченості та підтоплення заплавних земель.

5 учень: Потребують розчистки деякі ділянки середніх та малих річок Псел, Ворскла, Сула, Хорол ,Вільхова Говтва, Коломак, Тарапунька, Кагамлик,

6 учень: Існує загроза підтоплення земель та населенних пунктів нашого регіону

На жаль, люди забувають , що навколишнє середовище треба берегти , бо від його стану залежить здоров'я всіх.

1 учень: Наша епоха увійде в історію цивілізації не тільки як ера великих досягнень людства, а й як ера глобальної екологічної кризи.

На фоні музики за сценою голос:

Вода! У тебе немає ні смаку, ні запаху, тебе не можливо описати, тобою насолоджуєшся, не відаючи , що ти таке . Не можна сказати , що ти необхідна для життя: ти – саме життя!Ти наповнюєш нас радістю, яку не пояснити нашими почуттями. З тобою вертаються до нас сили, з якими ми вже попрощалися…Ти – найбільше багатство у світі!.

Всі: Пам'ятайте люди, назавжди,

Неможливо жити без води!

Реклама «Вона працює»(музика)

Вони намагаються знищити природу

А вона працює

Вони порушують закони природи

А вона працює

Вони не дотримуються кодексу природи

А вона й досі працює

Вона екологічна агітбригада Водограй »

На посту цілодобово.

2 хлопці по черзі (на фоні музики )

Навіщо ти на цій землі?

Навіщо увійшов в цей дім?

Навіщо ти у цій сім'ї?

І хто ти взагалі

З яких небес сюди прибув:

Що правиш, не забудеш

І ким ти є, і ким ти був

І ким ти завтра будеш

(Разом) Бо ти – Людина

1.Багато хто вважає, що на питання екології впливають екологи, політики або виробники.

2.Але єдині хто може змінити це – ми самі.

3.Що може один – зробити, любити

4.Що може один – ліс посадити

5.Що може один – світ змінити

Пісня №2 Матінка-Земля (на мотив «Остров невезения»).(додаток 2)

(виходить Земля та учень)

  • 1.учень Погляньте, що трапилося з нашою планетою?
  • На ній нема живого місця!
  • 3 учень. .З кожним роком людина внаслідок своєї господарської діяльності знищує дедалі більше природних ландшафтів!
  • 4 учень Свідомо чи не свідомо, але разом з освоєнням нових земель, людство знищує флору і фауну на Землі.
  • 5 учень Невже не можна припинити цей моторошний ланцюг, невже людству байдуже на проблеми його рідної домівки, невже ми – мешканці планети Земля на краю прірви?
  • 6 учень Головне не панікувати, все в наших руках, адже ми – – знайдемо новий підхід,
  • 1.нову ідею,
  • 2.новий погляд
  • 3.новий спосіб
  • 4.і разом почнемо
  • Разом: рятувати Землю
  • Всі на природу!!!

(Виходять квіти.)

Квітка 1: О, земле рідна! Боляче душі.

За ту збіднілу фауну і флору.

І сором за душевних тих сліпців,

Що нівечать безцінну твою вроду.

Квітка 2: А ще клопіт в нас жахливий

Був наш ліс красивий

Птахи, звірі, квіти, трави

Годувалися на славу.

Квітка 3: А тепер лиш глянь умреш:

- Ти куди сміття це преш?!

Був лісок, а став смітник.

І народ до цього звик!

Пісня №5 Флора і фауна (на мотив «Бумдігібай»)(додаток3)

(Заставка. Звучить музика на новини. Виносять стіл.)

Доброго дня! Ми з вами знову на телеканалі «Еконовини».І сьогодні в ефірі екстрений випуск новин, він присвячений збереженню водних ресурсів нашої країни. І першим в наших новинах є інтерв'ю. А взагалі дивіться самі

(На сцену виходить земля обірвана і говорить.)

Ти забув про мене

Ти не згадуєш про мене.

Як завжди десь постійно біжиш

Заробляєш гроші і не згадуєш,що поруч є я.

Не подумаєш про мене,

Не спитає,як у мене справи?

Як я себе почуваю?

Чи може мені щось потрібно?

Продовжуєш брати все, що тобі необхідно.

І навіть не скажеш дякую.

Ні, звісно, мені не шкода.

Бери скільки забажаєш.

Все моє твоє.

Ти навіть і не уявляєш,

Як біль розриває мене кожну секунду.

Як кровоточать мої рани.

А ще зовсім не давно

Я була красунею.

Ти зовсім цього не визнаєш.

Але причина моєї передчасної старості ти.

Але я не тримаю на тебе зла,

Як мати турбуюсь про свого сина.

Я прагну турбуватися про тебе.

Захищати, зігрівати, оберігати.

Тому, що я любила тебе,

Люблю і завжди буду любити.

Сумно, що ми ніколи не зрозуміємо один одного.

Ти, людина. Я – природа.

Подумай про мене.

Доки ще не пізно.

3 учень Природа-матінка усім нам нагадала,

Які ми люди стали нищівні…

Мільйони літ як вид, нас шліфувала,

Невже для того щоб згубили ми її.

Звучить музика із мультфільму «Я Водяной…»Виходить Водяник .На зустріч під пісню «Ти – здесь..» виходить жабка

Жаба: Ось ти де!… Допоможи . Діти мої гинуть . Хатинка моя вся в болоті, сміттям закидана. Ох, мені ці туристи!..

Водяник: Ой, жабо, як я тебе розумію,не домівка а саме багно…

(Вибігає туристка.)

Та це ж царівна –жаба! Вона справжня!!!

Жаба:Ага! Ще трішки і болотяною стану!Раніше в кіно запрошували зніматись. А зараз ,ну ніхто ж і комплімента не скаже: « Ой, яка ж гарна , яка красива!»Всім тепер все рівно ,що я з бляшанкою на голові просинаюсь . Адже я – зірка!

Водяник:Так , жабо, ти маєш рацію .Я теж колись був схожий на Бреда Піта

Жаба:І я раніше зіркою була!Перші місця на конкурсі «Танцюють всі» займала . Ось, подивись, як я танцювала!

( під музику танцюють)

Водяник: Ой, як гарно ви танцювали . Можливо ви так же і гарно прибирати вмієте?Допоможіть мені прибрати нашу домівку!

Під музику «Твори добро..» прибирають сміття по коробках окремо.

Оце краса ! Тепер у нас ще гарніше стало.

Жаба: Ну звісно, тепер всі біг-борди знову будуть моїми!

(виходять)

Заставка

Добрий день, я журналістка газети «Шкільні вісті». Зараз дуже популярною стала тема збереження водних ресурсів. Екологи кажуть, що через нераціональне ставлення до води ми можемо незабаром залишитись без неї. А що думають про це звичайні перехожі?Що ви знаєте про воду?

1-Кажуть , що вона повсюди

В калюжі , в морі , в океані

2-А ще у водопровідному крані

-Як бурулька замерзає

4-В дім туманом заповзає

-На плиті у нас кипить

5-Паром чайника шипить

-Розтворяє цукор в чаї

6-Ми її не помічаєм

-Знають усі люди :вона супутник всюди

1-Без неї ми не можем умитися

-Не наїстися , не напитися

2-І взагалі: без води – ні туди, і ні сюди!

Всі: Ми можемо змінити світ на краще.

Пісня «Лише у нас на Україні»(додаток 4)

1 учень: Я дуже люблю Україну, але найближче мені до серця наше рідне село Кардашинка

Пісня на мелодію «Любовь спасет мир» В.Брежневої(додаток 5)


  • Разом: Водограй
  • Думай і живи

    • ДОДАТКИ

    Додаток 1.

    музика Ані Лорак « Оранжевые сны» виходять члени команди

    Знов зібрались в залі діти

    Щоб дорослим нагадати

    Як на світі треба жити

    Щоб планету зберігати

    Ми зібрались небайдужі

    Рідну землю захистити

    Бо не можна і надалі

    Так, як зараз, далі жити (Музика)

    Додаток 2.

    Пісня №2 Матінка-Земля (на мотив «Остров невезения»)

    Вся покрита зеленню,

    В океанах вся,

    Крутиться у Космосі матінка-Земля,

    І ліси і прерії, тундри небокрай,

    Гори, ріки, озеро – весь природи рай.

    Людство прагне Всесвіту велич осягнуть,

    В Космос все упертіше прокладає путь,

    Розщепили атоми, надра вигріба,

    Цього не витримує матінка жива.

    Додаток 3.

    Пісня №5 Флора і фауна (на мотив «Бумдігібай»)

    Квіти: Нас не чіпай, нас не чіпай,

    І домівку нашу не розривай,

    Нас не чіпай, нас не чіпай,

    На життя нам шанси залишай

    Нас не чіпай, нас не чіпай,

    І домівку нашу не розривай

    Обережно навколо ступай,

    Не руйнуй ти наш малесенький рай!

    Додаток 4.

    Пісня «Лише у нас на Україні»

    • Де така ще є земля, щоб дерева так родили,
    • Де така ще є земля, щоб дівчата так любили,
    • Запитаю я у журавля, де на світі є така земля (приспів)
    • Лише у нас на Україні
    • Росте калина при долині,
    • Вода джерельна з небом синім
    • Лише у нас на Україні

    Додаток 5.

    Пісня на мелодію «Любовь спасет мир» В.Брежневої

    Світ, в якому ми живем,

    Занедбаний людьми,

    Повільно помирає…

    Вже нема на картах плям,

    Людина тут і там

    Лише про гроші дбає

    Приспів:

    Піднімемось дружно ми,

    Скажемо: не треба!

    Не нівечіть ні води,

    Ні землі, ні неба!

    На сполох ми б'єм:

    Одуматись час!

    Батьки, бережіть

    Нашу землю для нас

    Ти ліс не рубай,

    Річок не грязни,

    Уникнуть не пізно

    • Страшної біди
    Перегляд файлу

     

    КАРДАШИНСЬКА ШКОЛА

    І-ІІ ступенів

    СЦЕНАРІЙ ЕКОЛОГІЧНОЇ АГІТБРИГАДИ

    «ВОДОГРАЙ»

     

     

    2018 рік
    Сценарій виступу екологічної агітбригади

    «ВОДОГРАЙ

    (2018 рік)

    Раціональне природокористування

    Мета::привернути увагу громадськості до екологічних проблем міста, області. Вказати на недопустимістьбездумного втручання людини в природу.

    Порушити проблеми розумного застосування досягнень науки та особистої відповідальності кожного за стан довкілля.


    Звучить музика:

    1. Людино! Ти вважаєш, що ти цар природи?! Помиляєшся!
    2. Думаєш, що господар на цій планеті?! Наївний…
    3. Ти певний, що можеш брати все від планети і нічого не повертати?!
    4. Але  настане час, коли за все доведеться заплатити!
    5. Замислись! І ми  йдемо, щоб довести тобі іще більше!

     Наша команда «ВОДОГРАЙ»

    Наш девіз

    Разом; 

    Грай, співай,відпочивай.

    Хто найкращий?

    «ВОДОГРАЙ»

      музика Ані Лорак « Оранжевые сны» виходять члени команди(додаток 1)

    2учень: За статистикою по кількості онкологічних захворювань Україна займає одне з перших місць в Європі

    3 учень:3 млн.людей на Землі вмирають від хвороб, які пов’язані з якістю води.

    4 учень:Серед країн Європи Україна є однією з найменш забезпечених водними ресурсами .Понад 800 сіл України втратили власні джерела питної води.

    5 учень:Головним джерелом вод в Україні є Дніпро. Але велике значення мають малі річки та притоки. Саме їх стан в Україні викликає велику  тривогу. Більше 20 000 їх уже зникло , тобто висохло.

    6 учень:Деградація , висихання малих річок, невідворотно призведе до деградації великих рік, тому проблема їх  збереження й оздоровлення є однією з найгостріших.Відсутні або мають незадовільний стан каналізаційні мережі та очисні споруди у містах і селах нашої області

    1 учень:  У більшості населених пунктів області водопровідна мережа зношена від 40 до 60%, що призводить до частих поривів і забруднення питної води

    2учень:Після ліквідації, реорганізації сільськогосподарських підприємств значна кількість водних свердловин залишилися безхазяйними. Належні умови їх експлуатації не витримуються, технічний стан незадовільний.

    3 учень: Недіючі свердловини являють собою потенційні джерела забруднення підземних водоносних горизонтів

    4учень: На значній кількості малих річок області спостерігається замуленість, поширення болотної рослинності, втрата дренажної спроможності, призводить до заболоченості та підтоплення заплавних земель.

    5 учень: Потребують розчистки деякі ділянки середніх та малих річок Псел, Ворскла, Сула, Хорол ,Вільхова Говтва, Коломак, Тарапунька, Кагамлик,

    6 учень: Існує загроза підтоплення земель та населенних пунктів нашого  регіону

    На жаль, люди забувають , що навколишнє середовище треба берегти , бо від його стану залежить здоров’я всіх.  

    1 учень: Наша епоха увійде в історію цивілізації не тільки як ера великих досягнень людства, а й як ера глобальної екологічної кризи.

    На фоні  музики за сценою голос:

    Вода! У тебе немає ні смаку, ні запаху, тебе не можливо описати, тобою насолоджуєшся, не відаючи , що ти таке . Не можна сказати , що ти  необхідна для життя: ти – саме життя!Ти наповнюєш нас радістю, яку не пояснити нашими почуттями. З тобою вертаються до нас сили, з якими ми вже попрощалися…Ти – найбільше багатство у  світі!.

    Всі: Пам’ятайте люди, назавжди,

    Неможливо жити без води!

    Реклама «Вона працює»(музика)

    Вони намагаються знищити природу

    А вона працює

    Вони порушують закони природи

    А вона працює

    Вони не дотримуються кодексу природи

    А вона й досі працює

    Вона екологічна агітбригада Водограй »

    На посту цілодобово.

    2 хлопці  по черзі (на фоні музики  )

    Навіщо ти на цій землі?

    Навіщо увійшов в цей дім?

    Навіщо ти у цій сім’ї?

    І хто ти взагалі

    З яких небес сюди прибув:

    Що правиш, не забудеш

    І ким ти є, і ким ти був

    І ким ти завтра будеш

    (Разом) Бо ти – Людина

    1.                       Багато хто вважає, що на питання екології впливають екологи, політики або виробники.
    2.                       Але єдині хто може змінити це – ми самі.
    3.                       Що може один – зробити, любити
    4.                       Що може один – ліс посадити
    5.                       Що може один – світ змінити

    Пісня №2 Матінка-Земля (на мотив «Остров невезения»).(додаток 2)

    (виходить Земля та учень)

    1.учень Погляньте, що трапилося з нашою планетою?

    На ній нема живого місця!

    3 учень. .З кожним роком людина внаслідок своєї господарської діяльності знищує дедалі більше природних ландшафтів!

    4 учень Свідомо чи не свідомо, але разом з освоєнням нових земель, людство знищує флору і фауну на Землі.

    5 учень Невже не можна припинити цей моторошний ланцюг, невже людству байдуже на проблеми його рідної домівки, невже ми – мешканці планети Земля на краю прірви?

     6 учень Головне не панікувати, все в наших руках, адже ми –  – знайдемо новий підхід,

    1. нову ідею,
    2. новий погляд
    3. новий спосіб
    4. і разом почнемо

    Разом:  рятувати Землю

    Всі на природу!!!

     (Виходять  квіти.)

    Квітка  1: О, земле рідна! Боляче душі.

            За ту збіднілу фауну і флору.

            І сором за душевних тих сліпців,

            Що нівечать безцінну твою вроду.

    Квітка  2: А ще клопіт в нас жахливий

        Був наш ліс красивий

        Птахи, звірі, квіти, трави

          Годувалися на славу.

    Квітка  3: А тепер лиш глянь умреш:

    -    Ти куди сміття це преш?!

    Був лісок, а став смітник.

    І народ до цього звик!

    Пісня №5 Флора і фауна (на мотив «Бумдігібай»)(додаток3)

     (Заставка. Звучить музика на новини.   Виносять стіл.)

    Доброго дня! Ми з вами знову на телеканалі «Еконовини».І сьогодні  в ефірі екстрений випуск новин,  він присвячений збереженню водних ресурсів нашої  країни. І першим  в наших новинах є інтерв’ю. А взагалі дивіться самі

    (На сцену виходить земля обірвана і говорить.)

    Ти забув про мене

    Ти не згадуєш про мене.

    Як завжди десь постійно біжиш

    Заробляєш гроші і не згадуєш,що поруч є я.

    Не подумаєш про мене,

    Не спитає,як у мене справи?

    Як я себе почуваю?

    Чи може мені щось потрібно?

    Продовжуєш брати все, що тобі необхідно.

    І навіть не скажеш дякую.

    Ні, звісно, мені не шкода.

    Бери скільки забажаєш.

    Все моє твоє.

    Ти навіть і не уявляєш,

    Як біль розриває мене кожну секунду.

    Як кровоточать мої рани.

    А ще зовсім не давно

    Я була красунею.

    Ти зовсім цього не визнаєш.

    Але причина моєї передчасної старості ти.

    Але я не тримаю на тебе зла,

    Як мати турбуюсь про свого сина.

    Я прагну турбуватися про тебе.

    Захищати, зігрівати, оберігати.

    Тому, що  я любила тебе,

    Люблю і завжди буду любити.

    Сумно, що ми ніколи не зрозуміємо один одного.

    Ти,  людина. Я – природа.

    Подумай про мене.

    Доки ще не пізно.

    3 учень Природа-матінка усім нам нагадала,

    Які ми люди стали нищівні…

    Мільйони літ як вид, нас шліфувала,

    Невже для того щоб згубили ми її.

    Звучить музика  із мультфільму  «Я Водяной…»Виходить Водяник  .На зустріч під пісню «Ти – здесь..» виходить жабка

    Жаба: Ось ти де!… Допоможи . Діти мої гинуть . Хатинка моя вся в болоті, сміттям закидана. Ох, мені ці туристи!..

    Водяник: Ой, жабо, як я тебе розумію,не домівка а саме багно…

    (Вибігає туристка.)

    Та це ж царівна –жаба! Вона справжня!!!

    Жаба:Ага! Ще трішки і болотяною стану!Раніше в кіно запрошували зніматись. А зараз ,ну ніхто ж і комплімента не скаже: « Ой, яка ж гарна , яка красива!»Всім тепер все рівно ,що я з бляшанкою на голові просинаюсь . Адже я – зірка!

    Водяник:Так , жабо, ти маєш рацію .Я теж колись був схожий на Бреда Піта

    Жаба:І я раніше зіркою була!Перші місця на конкурсі «Танцюють всі» займала . Ось, подивись, як я танцювала!

     ( під музику  танцюють)

    Водяник: Ой, як гарно ви танцювали . Можливо ви так же і гарно прибирати вмієте?Допоможіть мені прибрати нашу домівку!

    Під музику  «Твори добро..» прибирають сміття по коробках окремо.

    Оце краса ! Тепер у нас ще гарніше стало.

    Жаба: Ну звісно, тепер всі біг-борди знову будуть моїми!

    (виходять)

    Заставка

    Добрий день, я журналістка газети «Шкільні вісті». Зараз дуже популярною стала тема збереження водних ресурсів. Екологи кажуть, що через  нераціональне ставлення до води  ми можемо незабаром залишитись без неї. А що думають про це звичайні перехожі?Що ви знаєте про воду?

    1-Кажуть , що вона повсюди

    В калюжі , в морі , в океані

    2-А ще у водопровідному крані

    -Як бурулька замерзає

    4-В дім туманом заповзає

    -На плиті у нас кипить

    5-Паром чайника шипить

    -Розтворяє цукор в чаї

    6-Ми її не помічаєм 

    -Знають усі люди :вона супутник всюди

    1-Без неї ми не можем умитися

    -Не наїстися , не напитися

    2-І взагалі: без води – ні туди, і ні сюди!

    Всі: Ми можемо змінити світ на краще.

    Пісня «Лише у нас на Україні»(додаток 4)

    1 учень: Я дуже люблю Україну, але найближче мені до серця наше рідне село Кардашинка

    Пісня на мелодію «Любовь спасет мир» В.Брежневої(додаток 5)

     


    Разом: Водограй

    Думай і живи

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ДОДАТКИ

     Додаток 1.

     музика Ані Лорак « Оранжевые сны» виходять члени команди

    Знов зібрались в залі діти

    Щоб дорослим нагадати

    Як на світі треба жити

     Щоб планету зберігати

    Ми зібрались небайдужі

    Рідну землю захистити

    Бо не можна і надалі

    Так, як зараз, далі жити (Музика)

    Додаток 2.

     Пісня №2 Матінка-Земля (на мотив «Остров невезения»)

    Вся покрита зеленню,

     В океанах вся,

     Крутиться у Космосі матінка-Земля,

     І ліси і прерії, тундри небокрай,

     Гори, ріки, озеро – весь природи рай.

     Людство прагне Всесвіту велич осягнуть,

     В Космос все упертіше прокладає путь,

     Розщепили атоми, надра вигріба,

     Цього не витримує матінка жива.

    Додаток 3.

     Пісня №5 Флора і фауна (на мотив «Бумдігібай»)

    Квіти:  Нас не чіпай, нас не чіпай,

    І домівку нашу не розривай,

    Нас не чіпай, нас не чіпай,

     На життя нам шанси залишай

    Нас не чіпай, нас не чіпай,

    І домівку нашу не розривай

    Обережно навколо ступай,

    Не руйнуй ти наш малесенький рай!

    Додаток 4.

     Пісня «Лише у нас на Україні»

    Де така ще є земля, щоб дерева так родили,

     Де така ще є земля, щоб дівчата так любили,

     Запитаю я у журавля, де на світі є така земля   (приспів)  

    Лише у нас на Україні  

    Росте калина при долині,

     Вода джерельна з небом синім

     Лише у нас на Україні

     

    Додаток 5.

    Пісня на мелодію «Любовь спасет мир» В.Брежневої

    Світ, в якому ми живем,

    Занедбаний людьми,

    Повільно помирає…

    Вже нема на картах плям,

    Людина тут і там

    Лише про гроші дбає

    Приспів:

    Піднімемось дружно ми,

    Скажемо: не треба!

    Не нівечіть ні води,

    Ні землі, ні неба!

    На сполох ми б’єм:

    Одуматись час!

    Батьки, бережіть

    Нашу землю для нас

    Ти ліс не рубай,

    Річок не грязни,

    Уникнуть не пізно

    Страшної біди!

    1

     

    docx
    Пов’язані теми
    Екологія, Сценарії
    Додано
    3 грудня 2018
    Переглядів
    3097
    Оцінка розробки
    Відгуки відсутні
    Безкоштовний сертифікат
    про публікацію авторської розробки
    Щоб отримати, додайте розробку

    Додати розробку