Сценарій ігрової програми «Сильні, мужні». Ігрова програма, яку можно провести з метою патріотичного виховання в школі серед учнів 3-6 класів
Сценарій ігрової програми «Сильні, мужні»
За столами сидять команди.
Ведуча: Добрий день. Сьогодні ми зібралися тут не випадково. 8 лютого 1944 звільнили наше рідне місто, місто Нікополь. Наші хлопчики - це майбутні захисники своєї родини, нашого рідного міста, своєї Батьківщини - України. Саме вони наша опора і надія. А якими мають бути наші захисники, ми сьогодні і дізнаємося. Представники кожного класу об'єдналися в команду. Командам доведеться пройти 6 випробувань, за результатами яких і визначимо переможців. А оцінювати і стежити за виконання завдання буде суворе, але справедливе журі у складі:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Ведуча: Отже, давайте знайомитись з нашими командами:
- команда ______ класу
- команда ______ класу
- команда ______ класу
- команда ______ класу
- команда ______ класу
Ведуча: Ось і познайомились, і перш ніж ми зануримося в світ випробувань, я пропоную журі підвести підсумок нашого знайомства, бо за згуртованість, за оригінальність команди заробляють перші очки в скарбничку перемоги, які у вигляді зірок ми представимо на нашому інформаційному табло. Поки журі підводить підсумок, я пропоную всім нам трошки розім'ятися і зробити жартівливу зарядку.
Танок-гра «Сонечко»
Ведуча: Молодці, чудова зарядка у нас вийшла, повертаємося на свої місця. Прошу журі озвучити результати нашого знайомства. (Чіпляємо зірочки).
Отже, для наших команд починаються випробування, перше завдання - «Стройова підготовка»: вам потрібно буде вишикуватися в одну лінію. Давайте спробуємо, підрівняйтеся в лінію так, як на уроці фізкультури за зростом, обличчям до глядачів. Від більшого до найменшого, великі стають ближче до мене (команди шикуються) Молодці, а зараз я буду ускладнювати вам завдання і вам необхідно виконати не просто швидко, але ще й правильно. Готові? Тоді почнемо, вам потрібно вишикуватися:
– в алфавітному порядку, по першим буквам імен;
– кольором волос (від світліших – до більш темних);
– за розміром взуття (від найменшого розміру – до найбільшого);
- за датою народження з 1 січня і по 31 грудня.
Ведуча: Дякую команди, я пропоную вам трошки відпочити, а слово надається журі.
Ведуча: Наші випробування тривають. Шановні учасники, вашій увазі 2 завдання-випробування - «Влучність». Перед вами стоять кеглі, кожен учасник має право зробити один кидок м'ячиком, збиті кеглі приносять вам бали за виконання цього завдання. За результатами кидків всіх членів команди перемагають ті, хто зіб'є більше кеглів. Готові, почнемо.
За результатами кидків всієї команди, перемагають _________________.
Ведуча: Я пропоную журі озвучити результат випробування, зірки роздані. А всім нам, і командам, і глядачам - перепочити і трошки відволіктися і покататися на машині!
Гра «Автомобіль»
Ведуча: Добре покаталися, але випробування продовжуються. І ми починаємо третє випробування - «Допит». Перед вами в сумці – предмет, який ви повинні відгадати . Представник від команди по черзі задає питання ведучої. Ведуча, тобто я, можу відповідати тільки «Так» або «Ні». Ваше завдання відгадати, що знаходиться в сумці. Якщо готові, то ви кажете «Ми готові сказати відповідь», якщо відповідаєте правильно - перемагаєте, якщо ні - сідаєте на свої місця і відпочиваєте. Готові? Почнемо.
Ведуча: А зараз результати: за «Допит» команди отримують __________________
А ми переходимо до наступного 4-го завдання – «Розвідка». Командам дається 1 хвилина. Перед вами предмети, вам потрібно запам'ятати все, що лежить на столі. Потім я закрию предмети і команди повинні написати те, що вони побачили. Готові, тоді запам'ятовуємо, час пішов (відкриваю предмети) хвилина ваша.
Час вийшов. Шановні команди я даю вам аркуш паперу і ручку, пишіть на листочку все що запам'ятали, а ми з глядачами відпочинемо на море ...
Гра «Море»
Добре поплавали, правда? А у наших команд час вийшов. Я прошу здати листи журі. Виграє та команда, яка зуміє згадати більшу кількість побачених предметів.
Ведуча: Отже, у нас з вами наступне випробування «Шифрування». Команди, я прошу вас вишикуватись один за одним, тому що ми з вами будемо шифрувати інформацію у вигляді малюнка. Вам потрібно намалювати все те, про що співається в пісні. Кожен з вас по черзі підбігає до полотна, і малює те, що вважає за потрібне. Увага пісня, слухайте уважно (1 куплет і приспів). Отже, пісня прослухана, наші солдати малювати готові? Шановні глядачі, давайте всі разом прорахуємо від 10 до 1 і дамо можливість нашим учасникам порадитись. (Рахуємо) Команди готові? Підрівнялися, малюємо! (естафетно-малювальне)
Ведуча: Журі, прошу вас виставити оцінки.
Ведуча: Настав час підбити підсумки нашого конкурсу і прорахувати зірки. Шановні глядачі, давайте всі разом порахуємо. (Рахуємо) Отже, сьогодні перемогла команда _________________, Ви отримуєте грамоту переможця і шквал оплесків.
Хлопці, Ви — наша опора,
Ви — наша надія.
Дорослими станете —
Будьте міцними,
Твердими, мов криця.
Для цього ще треба
Багато вам вчиться.
Тож хай вам всміхається
Вранішнє сонце.
Бажаю вам радості
В кожне віконце.
Ростіть і мужнійте,
Любі хлоп’ята!
Хай світло вашої мрії веде вас по життю.