Міністерство освіти і науки України
Автотранспортний технікум
Державного вищого навчального закладу
«Національний гірничий університет»
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
інтерАКТИВного ігрового шоу
«Я - Європеєць»
присвяченого Дню Європи
2015
ВСТУП
Мета цього заходу познайомити студентів з історією створення Європейського Союзу, його атрибутами та напрямками діяльності. ЄС сприяє розвитку співпраці між народами Європи.
Виховний захід вчить студентів з повагою ставитись до суспільства, в якому ми живемо, та знайомить їх з правами людини.
Вибрана форма розробка інтерактивного ігрового шоу сприяє тому, щоб сформувати поняття «Я - Європеєць» європейської інтеграції, сприяти визначенню місця України в європейському співтоваристві, з’ясуванню успіхів України на шляху до Європи. Сприяти розвитку критичного мислення, уміння давати оцінку явищам суспільному життю, сприяти вихованню толерантності і вихованню у дусі пошані прав людини.
Ведучий. Україна єдина держава не член ЄС, в якій на державному рівні відзначається День Європи. Відповідно до Указу Президента України від 19 квітня 2003 року № 339/2003 «Про День Європи» вже дванадцять років поспіль в Україні і в нашій області зокрема у 3-тю суботу травня відзначається День Європи.
25 березня 1957 року у Римі було створено Європейський економічний Союз.
Його утворили шість країн: Франція, Німеччина, Італія, Бельгія, Нідерланди, Люксембург.
У 1973 році приєдналися Данія, Ірландія, Великобританія. У 1981 – Греція.
У 1986 – Іспанія та Португалія. У 1995 – Австрія і Фінляндія.
1 травня 2004 року відбулося найбільш в історії розширення ЄС. До його складу ввійшли: Кіпр, Мальта, Угорщина, Польща, Словацька республіка, Латвія, Естонія, Литва, Чеська республіка, Словенія.
Ведучий. На день Європи ми шануємо наші спільні цінності, спільну історію, те, що найголовніше – наше спільне майбутнє!
Ведучий. День Європи, разом із єдиною валютою (євро), прапором і гімном, є символом Європейського Союзу як політичної сили.
Ведучий. День Європи – це також хороша нагода більш дізнатись про унікальну культуру Європи, багатовікову історію країн.
Ведучий. Так давайте ми з вами своїми вчинками, як майбутнє покоління, будемо дотримуватися всіх цих понять, доказуючи, що ми є європейці і Україна – Європейська держава.
Сьогодні ми запрошуємо наших студентів прийняти участь у ігровій програмі «Я- Європеєць». На сцену запрошуються студенти….
Конкурс «Середньовічні європейські держави»
Команди отримують спільні питання, а відповіді – назви держав записують.
Час для виконання – 5 хвилин. Кожна правильна відповідь – 0,5 бала.
Завдання. В яких країнах Європи відбувалися історичні події:
Країна – Польща. Столиця - Варшава.
Країна – Германія. Столиця – Берлін.
Країна – Латвія. Столиця – Рига.
Країна – Бельгія. Столиця – Брюссель.
Країна – Франція. Столиця – Париж.
Країна – Італія. Столиця – Рим.
Країна – Венгрія. Столиця – Будапешт.
Країна – Білорусь. Столиця – Мінськ.
Країна – Іспанія. Столиця – Мадрид.
Країна – Мальта. Столиця – Валлетта.
Ведучий. А зараз у нас пройде бліцтурнір.
Бліцтурнір
Ведучий. Свої питання підготували викладачі предмету «Автомобілі».
Питання викладачів про європейські автомобілі.
А зараз ми перевіряємо свої знання з теми Мистецтво Європи.
Відеопрезентації
Ведучий. А зараз у нас конкурс «Эта обыкновенная и необыкновенная классика».
Конкурс «Эта обыкновенная и необыкновенная классика».
Каждой команде предлагается пять вопросов.
Ведучий. Тож дозвольте побажати всім присутнім Чистого неба над головою, спокійного й життєрадісного життя.
Ведучий.
Європа – наш сильний дім,
Європа – колиска усіх країн!
Шляхом єдиним, прямуй до мети,
Європа – це дім, де живемо я і ти!
Ведучий.
Усі ми різні, бо ми народ!
Усі ми рівні, шукай, знаходь!
Хай буде мир на всій землі,
Країни різні, а ми одні!
Висновки
Для проведення заходу вибрана форма інтерактивного ігрового шоу. Захід проведено спільно гуртком «Романтик» (керівник Садикова О.І.), Євроклуб «Співдружність» (керівник Дейнега Н.В.).
До участі в заході були залучені студенти першого, другого та третього курсів, що сприяло гуртуванню студентів, формуванню в них вміння працювати в команді над вирішенням спільного питання.
Студенти виявили зацікавленість у відповідях на питання «Середньовічні європейські держави» та питання розділу «Мистецтво Європи».
Обрана тема «Я – європеєць» була доповнена виконанням постеру з долонями, на яких студенти зазначили головні європейські принципи спілкування.
Література
1