О.В.Месь, заступник директора з навчально – виховної роботи та Л.В.Перепелиця, педагог-організатор Шепетівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки і правознавства Хмельницької області.
Мета: спілкування, взаємодія та співпраця між учителем та учнем під час проведення інтелектуально-розважального конкурсу «Інтелектуальне рандеву»; сприяти партнерству між вчителями та учнями; розвивати артистизм, логічне мислення, зв’язне мовлення; виховувати повагу до вчителів, вміння поважати думку один одного.
«Інтелектуальне рандеву»
Хід заходу
-
Ведуча: Доброго дня, шановні колеги та учні!
-
Рада вітати вас у цім залі! Нехай цей вечір стане для вас відпочинком, джерелом веселого настрою.
-
Сьогодні ми з вами зібралися на інтелектуально-розважально-пізнавальну гру «Інтелектуальне рандеву» між командами вчителів та учнів.
-
Сьогоднішню зустріч буде оцінювати журі…
-
Учасниками І команди є…, та учасниками ІІ команди є….
-
Сьогоднішня зустріч почнеться з представлення команд.
Конкурс називається: «Здивуйте нас!»
-
Запрошуємо до виступу команду вчителів.
-
Запрошуємо до виступу команду учнів.
-
Оцінка журі
-
Переходимо до наступного конкурсу «Альянс».
Завдання: один учасник з команди має витягнути одну картку з колоди. На ній є 10 слів. За хвилину учасник має описати слова з картки не називаючи даного слова, а його команда має відгадати ті слова. Чим більше відгаданих слів, тим більше балів. Не знають слово – беруть наступне, потім повертаються до нього, якщо залишиться час. Кожній команді по 1 карточці.
-
Оцінка журі.
-
Конкурс «Чотири в ряд». Кожна команда обере завдання в конверті. Одна команда має завдання: є 4 юнаки з журі, є у вас набір речей цих юнаків. Ваше завдання – здогадатися, кому ця річ належить. Те ж саме і для другої команди, тільки про дівчат. Час виконання 1 хв.
-
Оцінка результату.
-
Конкурс «Хто проти блондинки?»
-
На екрані є 10 категорій. Команди по черзі будуть обирати категорію і давати відповідь на питання з тої категорії яку оберуть.
-
Психологія – Яке чоловіче хобі дівчата вважають найбезглуздішим?( Колекціонувати модельки літаків, грати в онлайн-ігри, весь час лагодити автомобілі, робити спортивні ставки)
-
Математика - Скільки рулонів туалетного паперу на рік включено до споживчого кошику дорослого українця. (4, 12, 21, жодного)
-
Косметика – Аби надати лакові для нігтів ефект мерехтіння, виробники додають до нього цю частинку живої істоти. (Попки світлячків, луски риби, шлунок змії, пір'я павича)
-
Харчування – Протягом життя ми з'їдаємо близько… (13 т їжі, 200 ц їжі, 18000 кг їжі, 27 т їжі)
-
Географія – Озеро Синевир у Закарпатті ще називають морським оком, бо в нього…? (Глибокий синій колір,солонуватий присмак води, запустили морських окунів, острів розташований по центру)
-
Спорт – Задля піклування про природу на океанських лайнерах грають м'ячиками для гольфу, зробленими з… (Корму для риб, крейди, ракушняка, морської солі)
-
Транспорт – Деякі дороги в Австралії дуже довгі і не мають поворотів, тому, аби водії не засинали, на дорожніх знаках пишуть… (Загадки, анекдоти, статистику аварій, погрози)
-
Біологія –Комарі обирають собі другу половинку за … (Гармонійним співом, довжиною хоботка, кольором очей, формою «попки»)
-
Історія – Чумаки підтверджували вірність своїй коханій тим, що дозволяли тільки їй… (Прати свою вишиванку, напувати волів, торкатися вусів, пересолити собі борщ)
-
Моделювання – У 2012 році в одному з паризьких готелів є номер-люкс, де ліжко, ковдра, картини,тумбочки, світильники та книги були зроблені з… (Шоколаду, флаконів парфумів, обкладинок модних журналів, волосся топ-моделей)
-
Оцінка журі
-
Настав час останнього конкурсу «Сюрприз»
-
Команди одночасно по сигналу за 1 хв. мають зібрати 6 цікавих речей в цій залі та покласти їх у свій мішок.
-
Молодці! Справились !
-
А тепер обміняйтеся мішечками.
-
Наступне ваше завдання. Учасники з команд мають по черзі діставати з мішечка предмет та придумати побажання всім присутнім в цьому залі, але щоб воно було пов’язане з тим предметом який ви витягнули з мішка. Коли озвучите своє побажання, то сідаєте на своє місце.
-
Розпочинаємо з учасника команди вчителів, продовжує учасник з команди учнів і далі так по черзі.
-
Оцінка журі
-
Підбиття підсумків, нагородження переможців.