Сценарій інтелектуально-розважального конкурсу «Я люблю свою Україну!». Конкурс має патріотичне спрямування. Його можна проводити до Дня української писемності та мови, Дня рідної мови, приурочити до визначних історичних подій. В основі заходу - батл між учнями 10 та 11 класів.
Сценарій інтелектуально-розважального конкурсу
«Я люблю свою Україну!»
Мета: формувати та розвивати в учнів патріотизм, любов та повагу до усього рідного (традицій, звичаїв, культури, літератури, мови), бажання вдосконалювати власну мову; розвивати високі моральні якості та чесноти.
Учасники: учні 10 та 11 класів.
Експерти: заступники директора школи, бібліотекар.
Ведучий: вчитель мови.
Хід заходу
Вступне слово вчителя. Зовсім нещодавно уся Україна відзначала велике свято – День української писемності та мови. У цей день тисячі українців об’єдналися спільним написанням Всеукраїнського диктанту національності єдності Дню української писемності і мови присвячений і наш захід – інтелектуально-розважальний батл «Я люблю свою Україну!». Що приховано за назвою нашого заходу? Я бережу, ціную, пишаюся і люблю історію, культуру, традиції, звичаї, мову рідної України…
Представлення команд та експертів
Сьогодні запеклий бій між собою проведуть дві команди – 10 та 11 класів. Привітаймо їх оплесками. Оцінювати дуель будуть розсудливі, мудрі, чесні, справедливі, справжні патріоти у душі та серці. Це люди, щиро віддані своїй благородній праці – заступники директора нашої школи. Звідки найбільше ми черпаємо натхнення, мудрості, розуму і досвіду? З книги. Привітаймо натхненного та мудрого бібліотекаря школи! Також із нами рідні для вас, дорогі учасники, люди – класні керівники.
Усі зайняли свої місця і ми можемо розпочинати телеконкурс «Я люблю свою Україну!».
Раунд № 1 під назвою «Презентація».
Правила цього етапу прості: кожна з команд має оголосити та прокоментувати назву і девіз своєї команди. Максимальна кількість балів за цей етап – 5 балів.
Першою до слова запрошуємо команду 10 класу. Під час презентації десятикласники мають порівняти одне одного із відомими українськими історичними постатями.
Чекаємо на презентацію 11 класу. Учні будуть порівнювати одне одного із відомими літературними героями українських творів.
А тепер наші експерти, порадившись, виставляють бали кожній із команд.
Бали підраховані. Надаємо слово одному із експертів.
Оголошення результатів
Раунд № 2 «Мозковий штурм по-українськи»
Переходимо до другого етапу нашого батлу під назвою «Мозковий штурм по-українськи». Правила прості. Командири мають обрати конверт із питаннями (обирають конверти). Кожній із команд зачитуються питання. Загальна кількість питань для кожної команди – 7. На роздуми над питанням дається 7 секунд. За кожну правильну відповідь отримуєте 2 бали. У випадку, якщо ви на питання не відповіли, а правильну відповідь знає команда-суперниця, то вона, протилежна команда, отримує 3 бали. Якщо із залу лунатимуть підказки, питання зніматимуться.
Оголошення результатів
Раунд № 3
Переходимо до основного третього етапу «Вірю – не вірю». Правила етапу нескладні. Кожна з команд відповідає на 5 питань. За кожну правильну відповідь отримує 2 бали. Члени команди мають підтвердити думку, сказавши «Вірю», або заперечити, сказавши «Не вірю». Командири мають підійти до конвертів, в яких містяться питання, та обрати один для своєї команди.
Командири обирають конверти.
Конверти обрано. Час пішов.
Оголошення результатів.
Перед наступним заключним раундом «Упізнай особу» ми хочемо виявити активних глядачів!!! Правила прості: ставимо питання, хто перший підійме руку і дасть правильну відповідь, - отримає приз!
Питання:
Привітаймо найактивніших глядачів!!!
Раунд № 4
Переходимо до заключного раунду «Вгадай особу». Зараз просимо піднятися наших командирів і взяти перелік осіб (усього – 10), яких мають вгадати ваші члени команди.
А яким способом? Командири в своєму арсеналі мають міміку та жестикуляцію. Говорити категорично забороняється. За вгадану особу команда отримує 5 балів. Час на виконання завдання – 3 хвилини.
Увага! Час пішов…
Першою відповідає команда, у якої найменша кількість балів
Просимо експертів оголосити результати останнього раунду, а також бали, які в сумі набрала кожна з команд, яка увійшла до суперфіналу, і тим самим назвати переможців батлу.
Ми всі – одна сім’я,
Єдина ми родина.
У кожнім нашім «я» -
Частина України.
Ми всі – одна сім’я,
Єдина ми родина,
Мільйони різних «я»,
А разом – Україна!!!
Ось і прийшов час прощатися…І на кінець хочемо закликати усіх не бути байдужими до рідного, того, що називаємо українським. Не забувайте про те, що кожен із нас – України син, донька, і нашим обов’язком є вивчати, досліджувати, пізнавати багатющі глибини української історії та культури.
До нових зустрічей! Хай Вам щастить!
Питання до раунду «Мозковий штурм по-українськи»
Питання до раунду «Мозковий штурм по-українськи»
(Кому-небудь неприємно, гидко чути, слухати що-небудь)
Вірю – не вірю
Вірю – не вірю
Перелік осіб до етапу «Вгадай особу»
Перелік осіб до етапу «Вгадай особу»