18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Сценарій казки у віршах "Мишеня, Кіт та ПІвень"

Про матеріал
Сценарій у віршованій формі, складений за мотивами народної казки "Мишеня, Кіт і Півень" Матеріал розрахований на дітей середнього дошкільного віку. Можна використовувати у театральній діяльності або під час проведення відкритих занять.
Перегляд файлу

C:\Users\user\Desktop\ramka-z.jpg 

 

 

 

 

Сценарій казки у віршах

 «Мишеня, Кіт та Півень»


за мотивами народної казки 

/для середнього дошкільного віку/




 

 


Сценарій казки «Мишеня, Кіт та Півень»

 

Декорації: ліс, дерева, кущі, стежина; на задньому плані  - хатинка.

Дійові особи: Мишеня, Кіт, Півень, мишина сім’я

 

Автор: 

Жило собі на світі маленьке мишеня.

Любило воно їсти горіхи та зерня.

Любило погуляти у лісі, на полях.

Та стало нудьгувати маленьке мишеня.

Побачити багато хотіло мишеня 

І, зачинивши хатку, побігло навмання.

 

Вихід Мишеняти під музичний супровід
 

Мишеня:

Я-маленьке мишеня!

Прокидаюся щодня,

Мию лапки, вушка, хвостик,

Мию ще гарненький носик.

Добрих друзів, щоб знайти,

Треба в подорож іти.

 

Автор:

Ішло воно довгенько,  минули ранок, день.

Стомилося  маленьке,  присіло вже на пень.

Аж бачить, недалечко,  хатиночка стоїть.

Миша схопило речі й до хати шурхотить.

 

Мишеня:

Он хатка невеличка,  до неї я піду.

І там я відпочину, і їстоньки знайду.

 

Автор:

Біля стіни хатини стояли звіра два.

Сіреньке зупинилось. Ой, що це за дива?

Один-чотирилапий, на сонечку дрімав.

Здавався він пухнастим та тихо муркотав.

 

Вихід кота під музичний супровід

Кіт:

Я на сонечку дрімаю, пісню сам собі співаю.

Я нявкаю, муркочу, бо сметанки хочу.

 

Автор:

А другий-був двоногий, в яскравому вбранні.

Весь в жовтому, зеленому, червоному пір’ї.

Сердито, підозріло на мишеня глядів.

І щось незрозуміле собі сам булькотів.

Вихід Півня під музичний супровід

 

Півень:

Гребінь, крила, гарний хвіст! 

Та співаю, як артист.

Рано-вранці я встаю,

Іншим спати не даю.

Кукурі-кукуріку!

Чути голос за ріку.

 

Автор:

І мишеня тихенько до звірів підійшло.

Віталося гарненько. Але не тут було.

Надувся звір строкатий і пір’я розпушив.

Миша давай тікати від нього через двір.

Захекалось маленьке, побачило діру

Та юркнуло швиденько у темную нору.

А у норі сиділи три миші за столом

І тихо гомоніли, і чай пили гуртом.

 

 Зміна декорацій. Будинок всередині: стіл, накритий для чаювання, лави

 

Миша-мама:

Ти хто такий, сіренький?

І звідки ти до нас?

І що шукаєш, друже, у цей вечірній час?

 

Мишеня:

Я-маленьке мишеня, 

Прокидаюся щодня,

Мию лапки, вушка, хвостик,

Мию ще гарненький носик.

А ви хто?

 

Миша-тато:

А ми-миші польові,

Ми живемо у землі.

До нас ти в гості завітав.

А хто тебе так налякав?

 

Автор:

Наляканий сіренький про зустріч розказав:

Про двох страшнючих звірів та як від них тікав.

Історія, що трапилась мишат розвеселила.

А потім мама-миша гостю говорила.

 

Миша-мама:

Той, кого злякався ти, не приносить нам біди.

Має хоч сердитий вид, його боятися не слід.

 

 

Миша Тато:

А другий звір-м’якенький і гарний він на вид.

Хоч виглядає добрим, та вірити не слід.

Як він тебе побачить, то лиха ти чекай.

Захоче тебе з’їсти, ти це запам’ятай!

 

Автор:

Запам’ятайте, друзі, ви істину просту:

Не завжди той хороший, хто каже доброту.

Уважними ви будьте усюди і завжди,

Тоді ніколи з вами не трапиться біди.

 

Кінець

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
17 квітня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку