Сценарій концертної частини випускного вечора "Я на зустріч з юністю іду"

Про матеріал

Дана розробка - сценарій концертної частини випускного вечора. Додатки включають тексти пісень. У розробці використано авторський матеріал та матеріали інтернет-ресурсів і друкованих видань попередніх років.

Рекомендовано класним керівникам випускних класів та шкільним педагогам-організаторам.

Перегляд файлу

«МІЙ КЛАС – ВИПУСКНИЙ»

(сценарії концертних частин випускних вечорів – з досвіду роботи класного керівника старших класів)

 

 

КОНЦЕРТНА ЧАСТИНА ВИПУСКНОГО ВЕЧОРА

«Я НА ЗУСТРІЧ З ЮНІСТЮ ІДУ»

Ведучий:

Падають тихо на землю перші червневі сутінки,

Голосно серце б'ється у грудях,  неначе птах.

І у очах дорослих зріє одвічна мудрість

Та, що веде все людство впевнено на світах.

Срібним прощання дзвоном в небі заграє тиша,

Перші слова про мрії швидко у небо злетять.

А за вікном печально вітер верби колише

І перший дорослий ранок просить ще почекать.

Доки дитинство наше, тихо складе прощання

І відлетить у вирій, останній пошле привіт,

і калиновим цвітом землю умиють ранки

І в них прокинуться мрії серед вербових віт.

ВСТУПНА ЧАСТИНА

Звучить вальс Є. Доги. Танець-вихід випускників                                               

1. (На сцені залишаються тільки хлопці, один з них стомлено витирає чоло) Здається, вийшло. Не перечепився, не впав, на ногу нікому не наступив. Красавчик!!! Тому, користуючись нагодою,  хочу подякувати Миколі Миколайовичу за танцювальні майстер-класи під автокласом, а моїм батькам, спонсорам сьогоднішнього свята, за те, що я такий нарядний. Може ви й не повірите, але я такий щасливий, що аж душа співає.

2. Так чого стоїмо, кого чекаємо? Давайте співати!

Хлопці виконують фрагмент пісні «Как упоительны вечера»

3. Ви тільки подумайте, яке життя починається!! Сьогодні цілу ніч гуляємо,

4. (Причому, з дозволу батьків та адміністрації )

5. Завтра цілий день спимо. Потім знову ніч гуляємо, день спимо, і знову ніч гуляємо, день спимо…

6. Не вийде – післязавтра ЗНО з німецької.

7. Біда…

8. Причому, ця біда сама не ходить, а за собою ще три водить: ЗНО з фізики, з математики і з української.

9. Що ж робити???

10. Те, що казала Скарлет ОХара: не хочу думати про це сьогодні, я подумаю про це завтра.

11. А ще краще – післязавтра. Золоті слова!! Давайте так: ні слова про сумне – сьогодні ж випускний!

Звучить музика «Ах, этот вечер», на сцену виходять дівчата, випускники співають і  танцюють

1. Як тільки не називають школу – берег дитинства, храм науки, країна казкових мрій, а насправді школа – це реальне життя, можна сказати «круте реаліті – шоу», у якому щодня знімаються і вчителі, і учні.

2. А ти особисто у яких шоу знімався?

3. Приблизно у тих, що й ти. «Холостяк», «Фермер шукає дружину», «Давай одружимось», «Кохання наосліп», «Кохання з першого погляду», «Десять кроків до кохання»…

4. Альошко, вернись в реальний світ.

5. Сьогоднішній день святковий  і сумний водночас. День розтавання зі школою, рідними затишними стінами, гомінкими коридорами, щирими друзями, добрими наставниками, люблячими батьками, рідною домівкою. Тільки вчора останнім акордом шкільної симфонії відлунали екзамени. Залишились позаду і казково-незвіданий світ пізнання, і щире спілкування, і до болю знайома мелодія останнього шкільного дзвінка.

6. Сьогодні для нас пролунає прощальний вальс. Світанкова зоря покличе нас  у незвідані далі, у різнобарв'я життя. А до школи прийдуть нові діти. І вона як турботлива мама буде виховувати їх, наставляти і випускати в життя.

7. За 11 років життя у школі були перемоги і невдачі. Та завжди був поруч учитель. З любов'ю, шаною і повагою  ми звертаємося сьогодні до вас, шановні наші вчителі! Ви віддавали нам свої  знання і теплоту своїх  сердець,  вчили жити у новому суспільстві, сприймати його закони і правила, учили бути і залишатися людьми.

8.Щастя, добра вам усім, хто був поруч  з нами 11 років. Ваш труд гідний захоплення, він неодмінно сторицею окупиться вдячністю ваших вихованців.

БЛОК   «ВКЛОНЯЮСЬ, ВЧИТЕЛЮ, СЬОГОДНІ Я ТОБІ»

1.Дорога наша (звертання до директора школи)! Спасибі вам за ваші турботи,  уміле керівництво, за справедливість і мудрість, за вміння вирішувати складні завдання і знаходити вихід із безвиході.

 Ви стоїте над світом сонцеликим,

Під зорями і між рясних дощів,

Такі проста  й зворушливо велична,

Тримаючи майбутнє у руці.

Почесне слово, горде і велике,

Звання найвище на оцій землі,

Таке близьке і таке світле—вчитель,

Зліта, щоб всіх зігріть теплом душі.

2. А я хочу додати, якби в нашій школі знімали реаліті-шоу, то називалося б воно «Все буде добре», а Ви були б його незмінним генеральним  директором.

1.Шановна (звертання до завуча), сьогодні ми як ніколи розуміємо, що ви навчали нас не лише історії, а й багатьом життєвим цінностям: щирості й доброті, впевненості і вмінню відстоювати власну думку, гідності і справжній дружбі. Ми впевнені, що Ваші уроки стануть міцним підґрунтям для нашого дорослого життя.

2. Хочу лише додати, що крім посади завуча,  Ви впевнено могли б обіймати посаду шеф-редактора теле-шоу «Технологія успіху»

Пісня «Пригласите»

1. Шановна наша (звертання до класного керівника)! Ми  поважаємо Вас як розсудливого завуча і досвідченого вчителя, та найбільше любимо Вас і пам’ятаємо як класного керівника.

2. Ті задачі, які нам навряд чи під силу, арифметика долі розв’яже колись.

З вами множили досвід, з вами радість ділили, корінь знань добувать ми також спромоглись.

 Додали ми талант до терпіння в квадраті  і, виносячи мотлох проблем за дужки,

Ту освіту отримали ми в результаті, що нам стане в пригоді на довгі роки.

 

3. Дорога наша (звертання до класного керівника)! Ми захоплюємося Вашою ерудицією і професіоналізмом, енергійністю і відповідальністю, та найбільше любимо і пам’ятаємо Вас як класного керівника.

4. Остання перегорнута глава…Тепер, відклавши книги старовинні,

Ми скажемо Вам основні слова,що їх саме життя диктує нині.

5.  А я не можу не додати, якби в школі знімали реаліті-шоу про класних керівників, то називалося б воно, можливо, і незвично, але дуже влучно: «Троянди із шипшин вирощує учитель». Тож прийміть сьогодні ці троянди від своїх «шипшин».

 Пісня «Кто тебе сказал»

(Діалог хлопця і дівчини)

1.Альошко, відгадай загадку: «Сам малий, портфель великий»

2. Це я  прийшов у перший клас.

1. А цю. «Він один, а родичів купа»

2. Це я  прийшов у перший клас.

1. І ще одну. «Зуби сиплються дощем, значить  ми (куди?) ідем»

2. А це ми з тобою прийшли у перший  клас.

1. А ти пам’ятаєш, як вперше прийшов до школи?

2. Памятаю. Вранці я збирав портфеля: взяв кульочок карамелі, помідор поклав у сумку, чупа-чупс, жувальну гумку. Ще поклав я їжачка, заводного літачка, тракторець, граблі, лопату, білочку руду хвостату, два з варенням пиріжки, пістолет залізний…ну, а зошити й книжки у портфель не влізли.

1. Приблизно так само ми всі вперше прийшли до школи. А сьогодні ми хочемо подякувати (першим учителям) за те, що вони розуміли, що пістолет і карамельки не менш важливі, ніж зошит у клітинку і пенал.

3. А я скажу, що перші вчителі не просто працюють в школі, вони щодня знімаються в реаліті-шоу «Крок до зірок»

Пісня «Городок»

Вчителям української мови

1.Ви до класу зайшли, як зоря світанкова, й ми почули мелодію рідного слова.

Ми те слово в життя пронесем від шкільного порога

І  Ваш образ в душі збережем – елегантна, красива і строга.

2. Ці рядки ми адресуємо Вам, шановні …………………., бо переконані,  якби у школі знімалося реаліті-шоу «Детектор брехні», то його ведучими були б Ви.

Пісня  «Хрещатик»

Вчителям іноземних мов

1.Шановні …………………….! Ви відкрили для нас дійсно новий світ. Кожен крок з вами – це подія, кожна мить  - особлива. Ви допомагали боротися з труднощами, щиро раділи нашим успіхам. Дякуємо вам, за все, що ви для нас зробили.

2.А я щиро бажаю нашим вчителям іноземних мов взяти участь не у вигаданому, а реальному телевізійному шоу «Уїкенд в Європі»

Музична композиція Стіва Уандера

Шановна…………..! Від імені всіх, хто «говорить німецькою дуже добре». Я дарую Вам в останній день травня «Травневу пісню» Гете. Заспівати, на жаль не зможу, але повірте ці слова йдуть від мого серця.

Вірш , слова подяки німецькою мовою

Учителю інформатики

 Пісня з м/ф «Пригоди капітана Врунгеля»

  1. Дорогий наш ………………!

  Вклонюся, вчителю, сьогодні я тобі!

Вже прощання наше стукає в шибку.

Тужить - плаче десь  самотня тиха скрипка

Та невже пройшло усе? Так швидко!

  1. Справді, все пройшло так швидко. Але в памяті залишилося назавжди. А щоб ніхто з присутніх не сумнівався, що оцінки з інформатики просто так не ставились, ми з Альошкою пропонуємо на суд громадськості свою залікову роботу під назвою «Випускники. Невідома версія».

 Демонструється відеофільм, створений випускниками

 

( На сцені хлопець і дівчина)

- Олесю, а ти свій наряд довго вибирала?

- Півроку! Це ж у тебе все просто: штани вдягнув – і вже в образі. А у мене манікюр, педикюр, візаж, макіяж…

- А у мене брифінг, тюнінг, лізинг і факторинг!

- ??? Ти що, робив усі ці процедури???

- Робив. Не віриш, у Альошки запитай.

(дівчина йде за куліси, під музику «Мальчик-красавчик» виходить Альошка)

Діалог «Красавчик»

  • І хто ж це в нас такий красивий???
  • Це я в нас такий красивий!!! Карене, зроби мені фото на обкладинку. (позує і коментує) Профіль. Фас. Анфас. У конічній проекції. У циліндричній. У рівнопроміжній проекції Гаусса. Це - я у світлі софітів. Це – я у променях слави. Це – я зустрічаю схід сонця у Токарях на мосту. Красавчик!!! Образ продуманий і довершений. Парфюм модний, зачіска стильна, черевики італійські, шкарпетки англійські, штани від Кевіна, піджак від Кляйна, краватка від Кардена, годинник, кращий, ніж у Карена!!!

(вражений Карен перестає фотографувати, закочує рукав і демонструє аж три годинники)

  • Знаєш, «друже», не буде у тебе фото на обкладинку – батарейка сіла.
  • (звертається до фотографа)_____________Зробіть мені, будь ласка, фото не на обкладинку, а просто на згадку. З Кареном.
  • І з годинниками!!!

(звучить музична заставка «В нашем классе», хлопці фотографуються)

Учителю хімії

  1. У школі нас навчили не лише читати і писати, а й дотримуватися даного слова. 5 років Богдан говорив …………«Не ставте мені 2, я зроблю хімію». І що ж ви думаєте? Дотримав слово! (на сцену виходить учень у кучерявій перуці- «хімії»)

2.Шановна…………………! Дякую Вам за професіоналізм, за наші міцні знання,  за вміння навчити навіть тих, хто не дуже цього хоче.

3.  Вклонюся, вчителю, сьогодні я тобі!

Синім небом, зелен -дібровою,

Тихим ранком, травою шовковою

Співом жайвора над житами,

Стиглим травнем і журавлями.

  1. Від себе лише додам, що якби у школі знімали «Битву екстрасенсів», то перемогу отримали б саме Ви, …………, бо тільки  Ви  завжди вміли безпомилково визначити, з якої кишені я планую витягти шпаргалку.

Пісня «Замечательный сосед»

Учителю фізики

1.Любий наш ……………….! Я на все життя запам’ятав, що «тіло,  впертеє у воду, виринає на свободу, із силою води, тіла, впертого туди». Але подякувати сьогодні я хочу Вам за те, що вчили нас щирості і  порядності, вчили долати труднощі, не ховати обличчя від вітру, Ви  вчили нас ЖИТИ.

 Вклонюся, вчителю, сьогодні я тобі!

Людина відкрила закон земного тяжіння.

 Злетіла у небо і знову на землю зійде.

А все це тому, що мудрість твоя їй світила.

І впевнено світ до пізнання веде!

2.А  від себе особисто додам лише, що кожен Ваш урок   - це справжнє супер- шоу «Точка кипіння»

Пісня «Вернисаж»

Учителю біології

Учителі по-різному заходять в клас – хтось дивиться на дошку, хтось на нас.

Ну а ………………………….. повірте, у першу чергу дивиться на квіти.

Люба наша…………………….! Добра, мила, розуміюча. Спасибі Вам за терпіння і людяність, за підтримку і  за вміння просто пояснити всю складність і багатогранність оточуючого світу. А в якому супер-шоу могли б зніматися Ви? Звісно, «Територія добра».

 Вклонюся, вчителю, сьогодні я тобі!

 Бо вдяглася земля щедрим колосом жита,

 Бо схилились в пошані трави і квіти,

Бо з твоєї усмішки починається світ.

Пісні «Маленькая страна», «Черемшина»

Учителю автосправи та захисту Вітчизни

  1. Мабуть єдине шоу, яке не можна зняти в школі, це «Хата на тата».
  2. Помиляєшся, таке шоу уже зняте.
  3. Коли?
  4. Ще 4 роки тому, коли ……………………… призначили нашим класним керівником. Цілий тиждень він добросовісно справлявся з обов’язками класних мам, виконав купу обов’язкових завдань, ні разу не натиснув на червону кнопку, а 30 тисяч премії йому не дали. І він нас покинув.
  5. Та життя знову нас звело на уроках автосправи  та захисту Вітчизни.
  6. Дякуємо Вам, дорогий наш …………….за те, що звичайні уроки в школі Ви перетворюєте на  уроки життя.

Пісня  «Комбат»

Учителю фізичної культури

  1. Дорогий наш……………………!

 Вклонюся, вчителю, сьогодні я тобі!

Не тому, що добро ти сієш у світі,

Не тому, що тебе зустрічають радісно діти,

А тому, що ти є!

2.Ми захоплюємося Вашим вольовим характером, вмінням не втрачати гідності у будь-якій ситуації. І просимо вибачення за наші необдумані вчинки.

3.А якби у школі знімали реаліті-шоу, то Ви ………………….. були б успішним  тренером проекту «Зважені та щасливі».

Пісня «Я тебя поцеловала»

Учителю музики

Пісня «Мы желаем счастья вам»

Шановна………………………!  Низький Вам уклін і щира подяка за все, що ви для нас зробили. У дорослому житті ми згадуватимемо Вас доброю, щирою, лагідною і завжди усміхненою.

А якщо в школі зніматимуть «Х-Фактор», то найпрофесійнішим його суддею будете Ви.

 «Місця учнівського паломництва»

  1.У кожного з нас  був улюблений предмет, улюблений кабінет. Та є у школі місця, які мов магніт притягують всіх – незалежно від статі, віку і талантів.

 2.  Сьогодні в хвилини розлучення зі школою, ми хочемо сказати теплі слова подяки всім працівникам школи. Людям, які вчили нас берегти книги, тим, хто нам готував обіди,  хто прибирав і лікував. Спасибі вам. Для вас сьогодні ці квіти і пісенне попурі про місця учнівського паломництва.

Пісенне попурі

Педагогу-організатору

1.Беззаперечним місцем учнівського паломництва можна назвати кабінет педагога-організатора. Дякуємо Вам, мила наша …………………, за змістовні заходи, якими були сповнені наші будні і свята.

2. А якби в школі знімали якийсь вокальний  телепроект ...

3. то ………………………… працювала б уже не в школі, а на великій сцені.

4. І я не можу сьогодні втратити  можливості заспівати на цій сцені разом з майбутньою переможницею супер –шоу  «Голос країни». Підтримайте нас, будь ласка,………………………….

Пісню «Bell» виконують хлопці разом із педагогом-організатором

Долі вчителів і учнів пов’язані щоденними шкільними буднями. Не всі педагоги, що працюють в школі, навчали нас. У них були свої учні. Але сьогодні, залишаючи стіни рідної школи, ми говоримо їм щире спасибі від усіх дітей.

  1. Спасибі вам, учителі, за те, що квіти на землі.

За Трою і за Карфаген, за бензохлоропропілен.

За жи- и ши- , за двічі два, за ваші добрі всі слова.

За все, що ви давали нам, низький уклін сьогодні вам.

  1. Щиру вдячність школі висловлюємо сьогодні не лише ми, а й  всі наші рідні, тож ми запрошуємо до слова голову батьківського комітету класу.

(Голова батьківського комітету висловлює вдячність вчителям. До нього на сцені приєднуються інші батьки, виконують пісню)

Пісня «Я хочу, чтобы песни звучали»

                                 БЛОК «БАТЬКИ І ДІТИ»

(Батьки по закінченню пісні спускають до глядацької зали, а один з них прямує на вихід. Син гукає його зі сцени)

 Па, а ти куди?

 В Туреччину!

 А я? Ти ж мене обіцяв взяти.

 Ладно, давай.

 (Батько піднімається на сцену. Діалог «Ми їдемо в Туреччину»)

  • Ти все запамятав?

 Угу.

 Якщо мама спитає, навіщо ми їдемо в Туреччину...

 Здавать документи у Турецький національний університет.

 Добре. А якщо мама спитає, чому ми її не беремо...

 Бо в неї немає паранджі.

 А чому ми менших дітей не беремо?

 Бо вони малі,   можуть «проколоться».

 Правильно. Тільки сядемо в літак, ти мені…

 Не син.

 А хто?

 Молодший брат.

 Молодець! А скільки тобі років?

 В автобусі – 5, у поїзді – 6, у нічному клубі – 20.

 Скільки?

 Ну, па, ну хоч 19.

 Ладно. 19

 Для всіх турків – я хто…

 Внук володаря світу великого падишаха султана Сулеймана.

 Правильно. А ти хто?

 Забув…

 Повторюй:  ти – мій вірнопідданий.

 Я – твій вірнопідданий. Ясно. Па, а ти все запамʹятав?

 Так.

 Якщо мама спитає, де мій атестат…

 Украли на випускному і видали дублікат. (демонструє «новий» атестат з «12»  балами)

 А чому на ньому немає печатки директора школи?

 Бо на ньому вже є печатка мого друга - директора асфальтного заводу. (показує велику «печатку)

 Добре. Йдемо далі. Для всіх турецьких дівчат – я хто?

 Правнук володаря світу великого падишаха султана Сулеймана.

 Правильно. Пап, а якщо мама спитає, чому я в інститут не поступив?

 Скажемо, що вихідний був, через місяць знову поїдемо. Так що, давай швиденько доспівуй і доганяй. (Батько спускається зі сцени)

 Класно ми все придумали, але наша мама в цю історію точно не повірить.

Виходять хлопці з букетами квітів, виконують пісню «Мам», дарують мамам квіти

  1. Люба моя мамо!

Всі до тебе сходяться дороги,  всі край тебе горнуться надії,

Як струмочок, голос твій хлюпоче, коли, мамо, ти в житті зорієш,

І до тебе стежки найкоротші, і  без тебе ночі щонайдовші,

Наче німб, над нами в час розлуки найсвятіші материнські руки.

2.Спасибі, тату дорогий, за те, що всі 17 років

Ти вів мене за руку в світ – такий незнаний і широкий

За те, що душу віддавав, допомагав в тяжку хвилину

Усі образи ти прощав і захищав свою дитину.

3.Спасибі Вам, мої батьки, за теплоту й любов родинну

За дружбу й спокій у сімʹї і за турботу щохвилинну

За Вашу відданість святу своїм уже дорослим дітям

За людяність і доброту, що зігріває нас у світі.

 4.Журавлиним ключем відлітають літа,

Сивина посріблила вже скроні.

Тільки в серці у Вас та ж струна золота,

Те ж тепло незгасиме в долонях .

Хай калиновий кущ зацвіте у дворі,

Солов'ї защебечуть грайливо,

Хай ще довго Вам сяє сонце вгорі,

А життя буде щедро щасливим!

5.Люба бабусенько, сонечко ясне!

Хай твоя доля буде прекрасна!

Хай дні пролітають, біжать хай літа,

А ти будь, бабусю, завжди молода!

6.Рідні наші, найдорожчі в світі люди! Дякуємо за те, що дали нам життя, що завжди любили й вірили в наші сили. Ваші натруджені руки, добре серце, завжди допомагатимуть у житті, а промінь сімейного вогника світитиме в далекій і незвіданій дорозі.

7. Рідна матусю! В далеку дорогу діти твої вирушають сьогодні.

Дай нам на щастя свою настанову, усмішки сяйво і теплі долоні.

Звертання матерів до дітей

1.Життя  - творіння доброго і злого, життя  - це книга радісна й сумна.

Життя – це, перш за все, крута дорога. Тож хай святиться нині вам вона.

До вас мої слова, дорослі діти, не розгубіть в дорозі доброти,

Та свої сили дайте цьому світу, аби йому повік не відцвісти.

2. Ти добре, синку, проживеш, як знатимеш, куди їдеш,

І як зумієш там,  де став, стояти так, щоб не упав.

Ти добре, синку, проживеш, якщо нікого не пригнеш,

І пройдеш так життєву путь, щоб ані бить , ні битим буть.

3.Ти добре , доню, проживеш, як сироті сльозу утреш,

Слабких від сильних захистиш, живих їх духом підкріпиш.

Ти чесно, доню, проживеш, коли з неправдою порвеш,

Бо правдою ти пройдеш світ – це мій тобі святий завіт.

4. Пошли, доле, дітям щастя і здоров’я, віру у завтрашній день, людяності їм пошли і милосердя, доброти їхньому серцю, світлого розуму головам, дай їм бажання працювати, примножувати багатства, не зазіхаючи на чуже добро, не кидаючи рідної землі.

Мами виконують пісню «Дай им, Боже», повертаються до глядацької зали.

На сцену виходять два хлопці

1. Ти чого смієшся?

2. Та ось один випускник скинув відео, як його бабуля на випускний збирала.

3. Покажи.

4. Та ми зараз усім покажемо.

Діалог «Збираюся на випускний»

- Бабуль, я на Випускний!

- А чого небритий?

- Так модно…

- З вашою модою скоро не тільки небритими, а й невмиваними ходити будете. І… Ти що, в одних штанях? Так і знала – як не подивишся, так голий і піде.

- Ба, так літо ж на вулиці.

- Яке літо? Дощ передавали. Іди піддінь гамаші.!

- Ну, бабуль!..

- Іди, іди. Як мала дитина. Що б він без мене робив? (хлопець іде за куліси, бабуся говорить по телефону) Алло,  доця! Не переживай, я за ним пригляну. Що значить – не захоплюйся? Я своєму внукові зла не бажаю. Тебе виростила – і його вирощу.

 (повертається внук у двох штанях)

- На, дивись.!

- Молодець! Тільки підтягни вище, щоб поясницю прикривало.

- Бабуль! Я що, так піду?

- А що? Під жилеточкою  гамаші не видно буде.

- Під якою жилеточкою?

- Під дідовою зеленою. Тепла, зв’язана вручну.

- Бабуль, на цій жилеточці піджак не застебнеться.

- Так не застібай! Жилеточка красива, хай люди бачать.

- Все, я пішов.

- Куди? А шапка?

- Бабуль, ну куди я ту шапку подіну?

- У курточку в рукав запхаєш.

- Мені що, ще й курточку брать?

- Ну а як же? Сам подумай – цілу ніч гуляти. Ти ж у нас такий добрий, що ще комусь з дівчат піджак віддаси, а сам замерзнеш. Бури курточку, буде жарко – скинеш.

- Все? Можна йти?

- Іди, дітки, іди… Стій!! Знімай туфлі.!

- Навіщо?

- На, взуй мої чоботи, щоб десь в калюжу не вліз.

- Бабуль, які калюжі? Спека на дворі.

- Ще краще. Поки дійдеш – нові туфлі пилюкою не припадуть.

- Бабуль, ну де я ті чоботи на випускному подіну?

- Хай завгосп в себе в кабінеті закриє, і посторожує. Давай збирайся скоріше, бо й випускний скінчиться. О! А ось і Вовочка – твій друг. (заходить ще один тепло вдягнений хлопець з бабусею)

- Оце дивлюся я, Макарівно і думаю: в усіх людей просто діти, а в нас внуки  - Орли.

- Так, швидко селфі на згадку і біжіть на свій випускний! (звучить музична заставка «В нашем классе»)

ФІНАЛЬНИЙ БЛОК

1.А я свою бабулю теж не розумію. То казала: «Коли ти вже виростеш і посерйознішаєш?». Я виріс. А бабуля сьогодні  цілий вечір плаче.

2. А я маму свою не розумію. То казала: « Господи, коли ти вже ту школу закінчиш???» А сьогодні плаче.

3. А я  вчителів не розумію. За  11 років я скільки всього казав, і хоч би раз хтось зробив ось так.(плескає в долоні) А сьогодні цілий вечір аплодують і плачуть.

4. А я не розумію наших дівчат. 11 років ходили в школу у джинсах і в майках, а сьогодні всі – як фіналістки реаліті-шоу «Від пацанки до панянки». А я ж, як майбутній фіналіст шоу «Холостяк», «Фермер шукає дружину» і «Кохання з першого погляду», не можу спокійно на це дивитися.

5. Не ти один.

Хлопці виконують пісню  «Дівчина з мого класу». Наприкінці пісні до них приєднуються дівчата. Змінюється музична композиція, випускники парами гуляють по сцені, між ними відбуваються міні-діалоги

1пара

  • Ксюш, чому ти знову сумна?
  • Я думаю, а раптом через кілька років ти мене не впізнаєш «на нашій зупинці, з дощем наодинці»…
  • Впізнаю. А ти мене впізнаєш?
  • Так.

2 пара

  • Знаєш, мені часто сниться, що ми танцюємо прощальний вальс. І я не хочу прокидатися, бо боюся, що все закінчиться.
  • Не закінчиться. Можна, я тобі дзвонитиму?
  • Я чекатиму.

3 пара

  • Юль, я хотів тобі сказати…..
  • Ні…(дівчина йде, хлопець дивиться їй вслід. Коли вона оглянулася, він вже пішов у інший бік. Пара зустрічається знову посередині сцени. Змінюється музична композиція, випускники танцюють прощальний вальс)      

Прощальний вальс (музика з к/ф «Свати»)

Коли випускники закінчують танцювати, до них на сцену виходить класний керівник, говорить напутні слова, дарує на згадку сувеніри «Мішечки щастя» 

1.Облич, подій знайомих коло перед очима постає.

Ти прожила із нами, школо,  іще одне життя своє.

  1. Легенди, славою повиті, складуть про нас,
  2. Чи не про нас.
  3. Ми в долі школи – тільки миті…
  4. Ті миті, що складають час!

Фінальна пісня

 

 

ПРИМІТКИ: 1. У додатках вміщено тексти пісень та музичні фонограми.

2.Ідеї жартівливих діалогів взято з мережі інтернет, автор текстів – Ющенко І.В.

 

 

 

 

Додаток 1

ТЕКСТИ ПІСЕНЬ

ПРИМІТКА: автор текстів  1, 5, 13, 15(2), 15(3) – Ющенко І.В., тексти 2-4, 6-12, 15(1), 16-19 – використані матеріали інтернет-ресурсів та друкованих видань попередніх років.

 

 1.«Как   упоительны  вечера»

Яке ж це щастя – я сьогодні випускник!

 Піджак, краваточка і танці до світанку,

Майбутнє світле вже чекає мене зранку.

Яке ж це щастя – я нарешті випускник!

 

2. «Ах, этот вечер»

Вот город как город, и люди как люди вокруг.

Но вечер приходит – и всё изменяется вдруг.

Единственный в жизни таинственный – мой выпускной.

И счастлива я, что сегодня вы рядом со мной .

П-в: Ах, этот вечер – лукавый маг,

Одетый вечно в лиловый фрак.

Улыбки, слёзы, друзья со мной –

Волшебный вечер – мой выпускной.

Вот школа как школа, и дети как дети вокруг

Но завтра настанет – и детство закончится вдруг.

Тихонько закроется старая школьная дверь.

И станет немножечко грустно с тобой нам, поверь.

П-в: Ах, эта школа, мой дом родной,

Спасибо, школа, что ты со мной.

Погаснут звезды, придет рассвет,

Но вечен в окнах твоих добрый свет.

 

3.«Пригласите»

 Благодарности слова говорим сегодня Вам –

Самой  доброй, самой лучшей.

Признаемся Вам теперь мы в любви большой своей,

Наступил разлуки час – так взляните же на нас.

 

П-в: Улыбнитесь, улыбнитесь, не грустите,

Лучшей школы лучший наш руководитель.

Разойдемся кто куда, будем помнить Вас всегда.

Очень строги Вы – о нет, мы Вас любим – это  - да!

Улыбнитесь, улыбнитесь, не грустите,

Добрым взлядом нас в дорогу проводите.

Наш директор дорогой, самый лучший и родной,

Вспоминайте нас порой, наш директор дорогой.

………………

Улыбнитесь, улыбнитесь, улыбнитесь нам еще разок.

 

 

4. «Кто тебе сказал»

 1.Сегодня мы в глаза, Вам взлянем мы в глаза

И  припомним все и снова тихо повторим:

Жаль, что не вернуть всех этих дней назад,

Жаль по жизни нам теперь идти одним.

 

П-В: Мы каждый жест, каждый взляд Ваш в душе бережем,

Вас голос в наших сердцах звучит звеня.

И пусть из школы сегодня мы вместе уйдем,

Но Ваших солнечных глаз тепло храня.

 

2. Верить не хотим и думать не хотим,

Что прийдет разлука и забудете Вы нас.

Вашу доброту мы в памяти храним,

Но и Вы не забывайте свой верный класс.

 

5. «Городок»

Ах, как хочется вернуться,

Ах, как хочется ворваться в первый класс.

Там, где рисуночки на стенках

И зелёнка на коленках у всех нас.

Где беззубые улыбки,

А в тетрадочках ошибки. Красота!

Где игрушки под подушкой,

А вокруг тепло, любовь и доброта.

Лишь во сне могу вернуться

В город детства…

Первый класс – волшебный рай!

Я тебя люблю и помню,

Но и ты меня, прошу, не забывай.

 

 

6. «Хрещатик»

  1. Ви слово несете любові  і нам віддаєте сповна –

Учителько рідної мови – така в цілім світі одна.

На ваші уроки чудові приходили ми залюбки,

Учительці рідної мови свої довіряли думки.

 

П-в: Ви завжди нас розуміли, помилки нам вибачали

І весь час від нас хотіли, щоб ми правильно писали.

 

 

7. Пісня з м/ф «Пригоди капітана Врунгеля»

  1. Рано утром колокольчико звенито зазыванто,

Мы до школы доходито, добеганто, опозданто,

Мы компьютеры включанто, макинтоши загружанто,

И за это наш учитель нас оценкой награжданто.

  1. Мы толпою заходито в интернето погулянто,

Унмоменто мы сложнейшие примеры вычислянто.

И обидно нам быванто, что компьютер зависанто,

И тогда нам непременно наш учитель помаганто.

И за это мы добра ему от всей души желанто.

 

 

 

      8. «Вернисаж»

  1. Когда пришли мы первый раз на физику в десятый класс,

Вы нас улыбкою встречали.

И стал нам ближе Архимед, Эйнштейн теперь  - родимый дед,

А Вы нам лучшим другом стали.

Век здравствуй школа и прощай, а за окном бушует май,

Звенит звонок  - и класс наш замер.

Ах, наш учитель не грусти и нас с улыбкой отпусти,

Хоть и улыбка со слезами.

 

П-в: Учитель наш, учитель наш, мы знанья все возьмем в багаж,

Тебе оставив до конца свою любовь, свои сердца.

 

9.«Замечательный сосед»

  1. Как же нам не веселиться и не праздновать побед –

Наконец-то изучили замечательный предмет.

Про кислоты и гидраты знаем все, как дважды два,

Менделеевым гордимся – он в науке – голова!

  1. Нам реакцию обмена очень просто провести,

Надо только реагенты подобрать и принести,

Ну, а если натрий с хлором хочет накрепко дружить,

Есть реакция простая, чтобы их соединить.

 

10. « Я тебя поцеловала»

  1. Ви прийшли такий спортивний до великого спортзалу,

Весь такий стрункий і рівний  - всіх дівчат зачарували.

На ногах нові кросівки,  на грудях свисток звисає.

А яка у Вас футболка  - і душа і серце тає.

 

П-в: Всі ми стали дуже сильні, і осанку всі придбали.

А сьогодні, якби можна, ми  б Вас всі поцілували.

 

11. «Маленькая страна»

  1. Не  у лікарні, в інституті ми це побачили,

А в нашій школі на уроці все це ми вивчили.

Як  зупинити кровотечу і шину наложить –

Ми надамо вам допомогу і ви будете жить.

 

12. «Черемшина»

Хай Вам буйно квітне черемшина і цвіте під школою калина,

У теплиці квіти, а у класі діти люблять Вас і ждуть.

 

 

13. «Комбат»

Комбат – батяня,  батяня – комбат,

Хотіли ми Вам принести автомат,

І два пістолети  і  зв”язку гранат –

Неможна, комбат, наш комбат.

Комбат – батяня, батяня – комбат,

Не просто учитель, а друг наш і брат.

Ми голосно крикнемо тричі підряд:

«Здоровя бажаєм, комбат!!!»

 

14. «Мы желаем счастья вам»

  1. В мире, где великий Бах творил, Моцарта Сальери отравил,

Где Бетховен лунную сонату сочинил.

Мы б не знали эти имена – ведь сейчас другие времена,

Если бы не Вы, Людмила Васильевна.

 

П-в: Мы желаем счастья Вам, счастья в этом мире большом,

Как солнце по утрам, пусть оно заходит в дом.

Мы желаем счастья Вам, и хоть слушаем реп и рок,

Мы помним Ваш урок, каждый долгожданный урок.

 

15. «Попуррі»

  1. Даже в модном ресторане через много-много лет

Вспоминать тебя я буду, дорогой ты мой буфет.

Где за сущие копейки продавали бутерброд

И в нагрузку выдавали сухофруктовый компот.

П-в: Единственная моя школьная столовая,

Без нее нам не прожить и ничем не заменить.

Горячий обед для нас там готовит повар-ас

И спасибо поварам, тем, что вкусно варят нам.

……………………………………………………

2.Перечитав я всі газети і всі журнали перечитав,

Зліва направо, справа наліво перелистав,

Книжку із фізики і математики обмалював – пожартував.

Реставрував дві хрестоматії із географії,

Порозглядав всі репродукції і фотографії,

І підписав лист обхідний з сорок восьмої спроби

Я підписав, я підписав!!!

П-в: Дякую Вам за терпіння і спокій у царстві газет і книжок,

Дякую Вам я за кожен життєвий урок.

………………………………………………………………………

  3.Диванчик  у кутку, м’якесенька подушка –

Сюди щодня спішить хворіти дітвора.

Лікує животи, носи, коліна, вушка

Найкращий в світі лікар – тьоть Свєта-медсестра.

П-в: Тьоть Свєта-медсестра жаліє і голубить,

Ми знаємо, вона усіх нас дуже любить.

А випускній братві сказати вже пора:

Найкращий в світі лікар – тьоть Свєта –медсестра.

 

16. «Belle»

  1. Світ, де все знайоме, як ніколи,

Хід починає свій навколо школи.

Десь дитинство тут лишило всім знайомий слід

Казок чарівних і весни минулих літ.

Дитячих снів і сподівання, і надій,

Любові, віри і цілком реальних мрій.

Ні, не забувай мене мій, лагідний дзвінок,

З тобою ми долетимо аж до зірок.

Тут пристань знань, умінь і розквіту ідей
І перший крок в життя всіх видатних людей.

…………………………………………………

  1. Ви – плід праці нашої і сили,

Ми дарували вам  все, що любили.

І ми сподіваємось, що шлях благословен,

Що ми почуємо ще ряд ваших імен.

Шаленість подвигу і рай здійсненних мрій –

Все ми побачимо крізь вир значних подій.

Ось заради чого варто нам до школи йти

В цей храм науки і добра, і красоти,

В цей храм науки і добра, і красоти,

І до дітей знання вогонь земний нести.

 

17.«Дай им Боже»

1.Дай им, Боже, чуть побольше счастья и любви

И друзей хороших тоже, чтоб не подвели.

Лунной ночью настежь окна отворю и помолюсь,

Улыбнутся с неба звёзды и исчезнет грусть.

 

2. Дай им, Боже, быть мудрее и сильнее быть.

Дай друг к другу быть добрее, научи любить.

Лунной ночью настежь окна отворю и помолюсь,

            Улыбнутся с неба звёзды и исчезнет грусть.

18. «Мам»

 І.Я завжди мрiяв написати пiсню про маму,

Але рiзнi поети всi слова вже сказали.

I я не хотiв би повторити когось iз них.

Я бiля своєй мами буду завжди маленьким

I як тiльки покличе,  прибiжу скоренько,

тому я їй i написав цi слова,  як мiг.

Приспiв: Мам!

Ти мене вибач, що я став дорослим,

I вже минула не одненька  осiнь,

Як я побачив перший раз свiй дiм.

ІІ. Я дякую тобi, за то що я вмiю,

I я дякую тобi, за то що я розумiю

Тi речi, якi не пояснюють навiть в книжках.

Хай буде бiля тебе завжди ангел-хранитель

I я тоже десь поряд буду завжди бродити,

щоб не мiряти наше життя в телефоних дзвiнках.

 

19. «Милый друг»

  1. Мир прекрасный так велик, все в нем ново, интересно,

Он зовет нас в неизвестность, красотой своей манит.

В мир большой я окунусь, впереди нас ждут победы.

Как бы далеко я не был – сердцем я сюда вернусь.

П-в: Милый друг, не скучай, ты о нас не забывай.

Не беда, что бал окончен, мы вернемся – так и знай.

Мы в весенних цветах и в росе, и в красках лета,

И в дожде осеннем где-то, в ваших мыслях и мечтах.

  1. Бриллианты горьких слез на глазах твоих застыли

     Мы смеялись, мы любили здесь и в шутку, и всерьез.

      Бал последний выпускной, он окончен, гаснут свечи.

       И к концу подходит вечер, этот вечер наш с тобой. 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Порхун Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
1653
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку