Сценарій "Конкурс зачісок"

Про матеріал
Даний сценарій розроблений для проведення конкурсу в літньому пришкільному оздоровчому таборі.Вік вихованців 5 -7 клас.Організатором заходу є один загін.
Перегляд файлу

F:\фон\frames-18884.jpg 

 

 

Конкурс                    зачісок

 

     

  Захід для проведення  в літньому

 пришкільному оздоровчому таборі

Вихователь: Злидень О.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Місце проведення : шкільне подвіря

Організатори заходу : загін 6- А класу та вихователь

Ведучий: Добрий день хлопці й дівчата! Зараз я хочу поговорити із сильною статтю. Скажіть, яка зачіска у дівчат вам найбільше подобається? (відповіді). Підніміть руку, хто хоча б раз у житті смикав дівчинку за косу. А чому? Ну і які можна зробити висновки? Дівчата, коли хлопці смикають вас за довге волосся, вони виявляють до вас почуття! Запам’ятайте, чоловікам подобається довге волосся. Напевно, це  наша генетична пам'ять з минулого: бо ж на Русі жінки завжди носили довге волосся протягом усього свого життя.

 Ну і який же конкурс без вельми шановного журі. Запрошуємо зайняти почесне місце членів журі, у наступному складі:

 голова журі – Грамма Леся Миколаївна(заступник директора з виховної   роботи)

   Члени журі: Терещенко Марія та Скотаренко Олена(здобувачі освіти старших класів)

Запрошуємо учасниць першого конкурсу:

Конкурс 1: «Довга коса – усьому світові краса!»

Представлення дівчат із довгим волоссям від кожного загону, для визначення володарки найдовшого волосся).

Оцінка та слово журі.

Конкурс 2. Заплести моделі косу на швидкість.

Компетентне журі оцінює конкурс не тільки за час, витрачений на заплітання коси, але і за якість її виконання. Також враховується довжина волосся моделі та довжина заплетеної коси.   

Оцінка та слово журі.

Ведучий: наступний конкурс – самий головний.

             Конкурс 3. Учасниці представляють зачіску і макіяж до неї, попередньо підготовані та презентують їх.

При оцінюванні даного конкурсу враховується наступне:

  • креативність;
  • акуратність виконаної зачіски;
  • оздоблення;
  • відповідність макіяжу зачісці;
  • презентація.

Доки триває підготовка учасниць до конкурсу гра з глядачами: «Коротке волосся – довгий розум».

 Питання задається для певного класу і якщо цей клас не відповідає на питання право відповіді передається наступному класу.

5 клас – Як називається засіб для миття волосся?( шампунь).

6 клас – Які ви знаєте засоби по догляду за волоссям?(бальзам, пінка, мусс, і д.т.)

7 клас – Як раніше називалася перукарня?(цирульня)

Робимо висновки, що всі добре доглядають волосся, вміють користуватися засобами для волосся та знають історію походження перукарень.

Тож переходимо до демонстрації зачісок та макіяжу.

Запрошуємо учасниць:по черзі виходять представниці кожного класу:одна -  із зачіскою та макіяжем,інша – для представлення образу

Ведучий: Надаємо журі час для підведення підсумків конкурсу та визначення переможців.

Поки підводяться підсумки конкурсу, ми не будемо нудьгувати!

Одне із повір’їв, яке існувало в народі, це – що волосся повинно буди прикрите хусткою або віночком. У сучасному світі ми рідко одягаємо віночки, хоча останнім часом віночки набувають популярності. А от хустка є незмінною нашою вірною подругою. Вихованки  загону - організатора підготували дефіле із різними сучасними способами носіння хусток:

  • як парео;
  • як чалма;
  • платок-галстук;
  • як пояс;
  • браслет на руці;
  • прикраса «хомут» на шиї.

Час сплинув швидко тож надаємо слово журі для оголошення результатів конкурсу та нагородження переможців.

 

                                                 Дякуємо за увагу!

 

docx
Додано
14 травня 2020
Переглядів
1002
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку