Квест "Захоплива Країна Знань"

Про матеріал

Скоро вересень - початок нового навчального року. Щоб перший день у школі запам'ятався моїм учням, приніс масу позитивних емоцій, ми проведемо перший урок у вигляді квесту - змагання. Представляю до вашої уваги свою роботу.


Перегляд файлу

Квест – змагання для учнів 3 класу підготувала вчитель КЗ  «Балківська ЗОШ І-ІІ ступенів»  Ейхман Любов Вікторівна

Тема: Захоплива Країна Знань

Мета: формувати в учнів розуміння важливості знань; активізувати розумову діяльність; розвивати навчально-пізнавальну активність, комунікабельність, уміння працювати в команді, логічне мислення, пам’ять, увагу; викликати масу позитивних емоцій.

Обладнання: карти маршруту, конверти із завданнями, назви зупинок, фішки з буквами, стрічки зелені та оранжеві, зображення сонечок, фломастери, інструкції.

Хід квесту

І. Організаційний момент

- Щоб до класу вам зайти треба дозвіл мати, а для цього вам на руку треба стрічку пов’язати. (Учні вибирають стрічку зеленого або оранжевого кольору)

Привітання

У день такий чудовий зустрілися ми знову,

Бажаємо всім успіхів і гарного здоров’я!

ІІ. Мотивація діяльності

  • Добрий день, мої любі хлопчики й дівчата.

Рада в школі знову вас вітати.

Влітку ви відпочивали, їздили в гори, на пляжі засмагали.

Хтось із друзями гуляв, хтось на «компі» в ігри грав,

Хтось малював, читав, співав, а дехто просто на софі лежав.

Та покликав вас дзвінок, ви прибігли на урок.

Щоб його запам’ятати, я пропоную всім пограти!

ІІІ. Повідомлення теми

  • В захопливу Країну Знань ви будете рушати. (На дошці написана назва)

Своїми знаннями та вміннями фішки заробляти.

Ці фішки допоможуть в кінці вам скарб назвати. 

  • Щоб вам успішно квест пройти і скарб Країни Знань знайти,

Послухайте інструкцію.

Інструкція для учнів

  • Об’єднатися у групи за кольором стрічок.
  • Виконувати завдання всією командою.
  • Поважати один одного.
  • Дотримуватись культури поведінки.
  • Рухатися по карті, не змінюючи маршруту.
  • Переходити до наступної станції тільки після виконання завдання або після відведеного для виконання завдання часу (5хв).
  • Бажаю весело, цікаво, успішно квест пройти і незвичайний скарб по карті віднайти!

ІV. Квест

Учні рухаються по карті. На станціях їх зустрічають помічники вчителя (батьки або учні старших класів), які дотримуються своїх інструкцій.

Інструкція помічника вчителя(ПВ)

  • ПВ слідкує за дотриманням правил.
  • ПВ не мають права дати автоперехід швидше вказаного часу (5хв)
  • ПВ не мають права давати підказки і надавати допомогу командам.
  • За шум при виконанні завдання ПВ штрафує команду на 2хв.

Станція «Літературна»

Завдання

Вірші й рими пригадай,

Правильно рядки складай.

Їх місцями поміняй –

Вірш чудовий прочитай.

Станція «Загадкова»

Завдання

Слухайте, думайте, уявляйте.

Загадки швидко відгадайте.

Станція «Іноземна»

Завдання

Іноземну мову ви вивчали?

Англійські слова добре запам’ятали?

Отож малюнки розглядайте,

Відповідні слова з ними з’єднайте. 

Станція «Казкова»

Завдання

Пазли уважно підбирайте,

Казкових героїв правильно складайте.

З якої казки й хто вони швиденько називайте.

Станція «Математична»

Завдання

Завдання уважно подивіться,

Поміркуйте, не полініться.

Числа попідставляйте,

Правильну відповідь дайте.

Станція «Сонячна»

Завдання

Ви творчі, щасливі, ви сонячні діти,

Успішні, везучі, веселі й чудні!

Пишіть побажання всім дітям планети,

Даруйте їм радість та сонячні дні!

(На сонячних промінцях учні різними кольорами пишуть побажання)

Станція «Підсумкова»

Завдання

Фішки з буквами складай,

Вислів розумний прочитай.

Кожна команда представляє результат своєї діяльності. (Знання – це скарб. Вміння вчитись – золото.)

V. Підсумок

- Який скарб найцінніший?

- Чи погоджуєтесь ви з цим прислів’ям? Аргументуйте свою відповідь.

- Як ви вважаєте, граючись можна чомусь навчитися? Чого навчилися ви під час гри?

Висновок 

 - Людина, яка прагне знань, відчуває постійну потребу в їх поповненні. Чим більше вона пізнає, тим більше їй хочеться знати. Не може приносити радість жодна справа, якщо ми не вміємо її виконувати. Тож треба наполегливо вчитися, щоб після тривалої навчальної праці відчувати ве­лике задоволення. Адже навчання дає пізнання, вміння і навички. Знання додають упевненості у своїх силах, а це вже перший крок до успіху в житті.

Нагородження переможців грамотами, солодощами, повітряними кульками.

  • Гру закінчено. Пора нам відпочити.

Зачитайте побажання, що ви склали, діти.

Хай навчальний рік промайне цікаво,

Щоб в кінці самі собі ми сказали: «Браво!»

Дивись додаток.

C:\Users\User\Desktop\20180826_141556.jpg

Загадкова

Слухайте, думайте, уявляйте.

Загадки швидко відгадайте.

  • Червоне коромисло через річку повисло. __________________
  • На долину, на поділ ліг великий сивий віл. ________________
  • Куди ступиш всюди маєш, хоч не бачиш, а вживаєш. ____________
  • Чорна корова весь світ зборола. __________________
  • Звечора вмирає, а вранці оживає. _________________
  • Мене просять і чекають, а як покажусь – утікають. _____________
  • Влітку одягається, а взимку одягу цурається. _________________
  • Рукавом махнув, дерева нагнув. __________________
  • Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить. __________________

Загадкова (з відповідями)

Слухайте, думайте, уявляйте.

Загадки швидко відгадайте.

  • Червоне коромисло через річку повисло. (Веселка)
  • На долину, на поділ ліг великий сивий віл. (Туман)
  • Куди ступиш всюди маєш, хоч не бачиш, а вживаєш. (Повітря)
  • Чорна корова весь світ зборола. (Ніч)
  • Звечора вмирає, а вранці оживає. (День)
  • Мене просять і чекають, а як покажусь – утікають. (Дощ)
  • Влітку одягається, а взимку одягу цурається. (Дерево)
  • Рукавом махнув, дерева нагнув. (Вітер)
  • Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить. (Річка)

Іноземна

Завдання

Іноземну мову ви вивчали?

Англійські слова добре запам’ятали?

Отож малюнки розглядайте,

Відповідні слова з ними з’єднайте.

C:\Users\User\Desktop\20180826_141433.jpg

C:\Users\User\Desktop\20180826_141505.jpg

Казкова

Завдання

Пазли уважно підбирайте,

Казкових героїв правильно складайте.

З якої казки й хто вони

Швиденько називайте. C:\Users\User\Desktop\20180826_141734.jpg

C:\Users\User\Desktop\20180826_141836.jpg

Літературна

Завдання

Вірші й рими пригадай,

Правильно рядки складай.

Їх місцями поміняй –

Вірш чудовий прочитай.

 

  •     Як налякані їжачки,
  •     Сю ніч сойка кричала в кручі,
  •     Сю ніч зорі чомусь колючі,
  •      Сю ніч ворон сказав: «Апчхи!» (Ліна Костенко «Здивовані квіти»)

 

Літературна

Завдання

Вірші й рими пригадай,

Правильно рядки складай.

Їх місцями поміняй –

Вірш чудовий прочитай.

 

  •     Сю ніч квітка питала квітку: 
  •     А сьогодні вже восени!
  •     - Що ж це робиться, поясни?
  •      Тільки вчора було ще влітку, (Ліна Костенко «Здивовані квіти»)

 

 

Сонячна

Завдання

Ви творчі, щасливі, ви сонячні діти,

Успішні, везучі, веселі й чудні!

Пишіть побажання всім дітям планети,

Даруйте їм радість та сонячні дні!

 

 

 

Математична

Завдання

Уважно завдання подивіться,

Поміркуйте, не полініться.

Числа попідставляйте,

Правильну відповідь дайте.

 

C:\Documents and Settings\Administrator\Desktop\Люба\344deba2bb6802d2fe579334d0be3820.jpg

 

Математична

Завдання

Уважно завдання подивіться,

Поміркуйте, не полініться.

Числа попідставляйте, порядок дій пригадайте,

Правильну відповідь дайте.

 

C:\Documents and Settings\Administrator\Desktop\Люба\36589922_238972953594305_910402186213588992_n.jpg

 

Інструкція помічника вчителя(ПВ)

  • ПВ слідкує за дотриманням правил.
  • ПВ не мають права дати автоперехід швидше вказаного часу (5хв)
  • ПВ не мають права давати підказки і надавати допомогу командам.
  • За шум при виконанні завдання ПВ штрафує команду на 2хв.

 

 

Інструкція для учнів

  • Об’єднатися у групи за кольором стрічок.
  • Виконувати завдання всією командою.
  • Поважати один одного.
  • Дотримуватись культури поведінки.
  • Рухатися по карті, не змінюючи маршруту.
  • Переходити до наступної станції тільки після виконання завдання або після відведеного для виконання завдання часу (5хв).

E:\квест перший урок\book_PNG51067.png 

 

 

 

Знання – це скарб.

 

 

 

E:\квест перший урок\Kniga_ccelaya.jpg 

Уміння вчитись – золото.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Андрєєва Олена Миколаївна
    Дякую за чудову підказку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
1001
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку