Сценарій КВК для 5-6 класів.

Про матеріал
Сценарiй виховного заходу для учнiв 5-6 класiв:’’Клуб веселих та кмiтливих’’. Мета:формування творчої особистостi;формування комунiкативної компетенцiї; розвиток уяви,кмiтливостi,ерудицiї;виховання стiйкостi,волi до перемоги та поваги до суперника;розширення зв’язкiв з iншими предметами.
Перегляд файлу

Сценарiй виховного заходу для учнiв 5-6 класiв:’’Клуб веселих та кмiтливих’’.

Мета:формування творчої особистостi;формування комунiкативної компетенцiї;

розвиток уяви,кмiтливостi,ерудицiї;виховання стiйкостi,волi до перемоги та поваги до суперника;розширення зв’язкiв з iншими предметами.

                                                                

                                                               Хiд заходу.

 

Ведуча:Добрий день,шановнi вчитeлi,батьки та дiти! Ми радi вiтати вас i дякуємо,що завiтали до нас у клуб веселих i кмiтливих.(Двi команди стоять на сценi).Прошу познайомитись iз двома командами:’Смайлики’ та ‘Зiрочки’.Сьогоднi нашу гру буде судити журi у складi 4 чоловiк,яке буде оцiнювати кожен конкурс за 5-ти бальною шкалою.А зараз оголошується конкурс №1:’’Краще гасло, емблема, та привiтання’’.                                      

‘‘Смайлики’’ (Гасло)

Смайлик щастя вмiщає,

Смайлик радiсть несе,

Смайлик всiх звеселяє,

Смайлик кращий за все.

Емблема:намальований смайлик.

‘’Зiрочки’’(Гасло)

Свiти завжди,свiти повсюди,

Свiти,щоб дякували люди.

Емблема:в центрi зiрка,а по бокам знаки зодiаку.

Привiтання команд:

‘‘Зiрочки’’: Здрастуйте,шановнi друзi!

Усiх вiтаємо в цей день.

Ми зiбрались в цьому крузi,

Задля свята КВК!

‘‘Смайлики’’:Усiм присутнiм в залi,

Шлемо палкий привiт,

Бажаєм в щастi жити,

Не менш як сотню лiт.

(Журi оголошує результати конкурсу).

Ведуча:Конкурс №2:’’ Пiсня про школу.’’

‘’Зiрочки’’(Мелодiя з пiснi Н.Май ‘’Перший дзвоник’’)1-й куплет:

Вчить пташка мати своїх пташенят,

В гору здiйматись,в хмари злiтать.

Приспiв:Щастя в науцi бажає нам

Добрий дзвiночок бiм-бом-бам.

                               2-й куплет

Вчить рiдна школа нас школярiв,

Щоб рiдну мову кожен умiв.

Приспiв:

                               3-й куплет

Славне минуле,щоб кожен знав.

Про Україну,щоб пам’ятав.

Приспiв:

                               4-й куплет

В школу iдемо ми в раннiй час.

Нашiй школi вже 50.

Приспiв:

‘‘Смайлики’’(Мелодiя  з пiснi Бiлик ‘‘Так просто’’)

                               1-й куплет

Навколо мене книжки i конспекти.

Навколо мене вiршi та тексти.

Хвилини щастя,хвилини чекання,

Це все називається словом навчання.

                                                     Так просто.

                                2-й куплет

Навiщо треба до школи ходити?

Хiба не можна все це лишити?

Не краще б було примаренням жити?

Це все називається байдики бити.

                                                     Так просто.

                                   3-й куплет

Забудем може,що вчитель чекає,

Нехай, дай Боже, нiчого не знає.

Нехай не знає,що ми прогуляли.

Це все називається словом проспали.

                                                  Так просто.

                                 4-й куплет

Якби на свiтi не було би школи,

То було б все це просто чудово.

Не треба було б уроки учити.

Це все називається мрiями жити

                                                   Так просто.

(Журi оголошує конкурс).

Ведуча:Дорогi дiти,якщо подивишся на вас,то можна зробити висновок,що серед вас є хорошi перукарi.Давайте подивимось чи є в командах вони. Оголошується Конкурс№3.: ‘’Кращий перукар’’

‘’Зiрочки’’виконують зачiску ‘’Королева Марго’’

‘’Смайлики’’ роблять зачiску ‘’Котячi лапки’’

(Журi оголошує результати конкурсу)

Ведуча:Для того,щоб перевiрити вашу уяву та знання англiйської мови,оголошується Конкурс №4:’’Таємничий ящик’’.У ящику є 10 предметiв,учасники їх не бачать,але можуть на дотик їх визначити i назвати на англiйськiй мовi

‘’Зiрочки’’:a pen,a pencil,a ruler,an apple,a candy.

‘’Смайлики’’:a ball,a pencil-box,a doll,a book,a copybook.

(This is a …).

(Журi оголошує результати конкурсу).

Ведуча: Конкурс №5:’’Вiдгадай загадку’’.

‘’Зiрочки’’:1)Два брати у воду дивляться,а повiк не зiйдуться.(Береги).2

2)Не вогонь,а обпiкає.(Кропива).

3)Зайде в дiм-не виженеш дрючком,прийде час-сам вийде.(Сонячний промiнь).

4)Два брати рiднi.Одного всi бачать,але не чують,другого чуют але небачать.(Блискавка i Грiм).

5)Бiле-не снiг,зелене-не луг,кучеряве-не людина.(Береза).

‘’Смайлики’’:1)Цвiте на обличчi та зростає вiд радостi .(Посмiшка).

2)П’ять синiв у двох матерiв,а iм’я одне всiм.(Пальцi).

3)Маючи повний рот зубiв ,поїсти не бере.(Гребiнець).

4)Чому гавкає собака?(Тому,що говорити не вмiє).

5)Що знаходиться мiж вiкном i дверима?(Лiтера ‘’i’’).

(Журi оголошує результати конкурсу ).

Ведуча:Оголошується Конкурс№6:’’Пiсня для журi’’.

‘’Зiрочки’’(Мелодiя з пiснi ‘’Як би я був султан’’.

Як би я був журi,то судив би так(зажимають кулаки, великий палець догори),

Щоби наш 5-А перемiг хоч як.

Щоб команда завжди першою була,

За собою всiх нас смiло повела.

                                                        Ну що вам шкода бал приписать?

                                                       Один лиш тiльки,а може i п’ять.

                                                        Ну, що один,ну що нам п’ять,

                                                        Нам би зразу двадцять п’ять.

Дрогеньке журi,нам допоможи.

Зрозумiй же ти нас,ми не вороги.

Зроби так,щоб тут наша взяла.

Ну а з нас,для всiх вас(раз,два,три):

Три шкiрки хлiба,пляшка вина(3 рази).

‘’Смайлики’’(Мелодiя з пiснi ‘’Чудовий сусiд’’.

Як же нам не веселитись,не спiвать,не танцювать.

Коли ми сьогоднi вперше КВК прийшли iграть.

                                Приспiв:па-па,папара-па-папа,

                                                Па-па-ра-па-па-па,папара-па-па.

Наш суперник дуже сильний,може кращий вiн вiд нас.

Але ми їх побороти дуже хочемо в цей час.

А журi в нас дуже строге i нахмурене сидить.

Що робити?Як нам бути,щоб любов їх заслужить?

                                Приспiв:Па-па-,папара-па-папа,

                                               Па-па-ра-па-па-па,папара-па-па.

(Пiдведення пiдсумкiв.Визначення переможця).

 

                                                       

.

 

          

docx
Додано
7 листопада 2022
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку