Сценарiй виховного заходу для учнiв 5-6 класiв:’’Клуб веселих та кмiтливих’’.
Мета:формування творчої особистостi;формування комунiкативної компетенцiї;
розвиток уяви,кмiтливостi,ерудицiї;виховання стiйкостi,волi до перемоги та поваги до суперника;розширення зв’язкiв з iншими предметами.
Хiд заходу.
Ведуча:Добрий день,шановнi вчитeлi,батьки та дiти! Ми радi вiтати вас i дякуємо,що завiтали до нас у клуб веселих i кмiтливих.(Двi команди стоять на сценi).Прошу познайомитись iз двома командами:’Смайлики’ та ‘Зiрочки’.Сьогоднi нашу гру буде судити журi у складi 4 чоловiк,яке буде оцiнювати кожен конкурс за 5-ти бальною шкалою.А зараз оголошується конкурс №1:’’Краще гасло, емблема, та привiтання’’.
‘‘Смайлики’’ (Гасло)
Смайлик щастя вмiщає,
Смайлик радiсть несе,
Смайлик всiх звеселяє,
Смайлик кращий за все.
Емблема:намальований смайлик.
‘’Зiрочки’’(Гасло)
Свiти завжди,свiти повсюди,
Свiти,щоб дякували люди.
Емблема:в центрi зiрка,а по бокам знаки зодiаку.
Привiтання команд:
‘‘Зiрочки’’: Здрастуйте,шановнi друзi!
Усiх вiтаємо в цей день.
Ми зiбрались в цьому крузi,
Задля свята КВК!
‘‘Смайлики’’:Усiм присутнiм в залi,
Шлемо палкий привiт,
Бажаєм в щастi жити,
Не менш як сотню лiт.
(Журi оголошує результати конкурсу).
Ведуча:Конкурс №2:’’ Пiсня про школу.’’
‘’Зiрочки’’(Мелодiя з пiснi Н.Май ‘’Перший дзвоник’’)1-й куплет:
Вчить пташка мати своїх пташенят,
В гору здiйматись,в хмари злiтать.
Приспiв:Щастя в науцi бажає нам
Добрий дзвiночок бiм-бом-бам.
2-й куплет
Вчить рiдна школа нас школярiв,
Щоб рiдну мову кожен умiв.
Приспiв:
3-й куплет
Славне минуле,щоб кожен знав.
Про Україну,щоб пам’ятав.
Приспiв:
4-й куплет
В школу iдемо ми в раннiй час.
Нашiй школi вже 50.
Приспiв:
‘‘Смайлики’’(Мелодiя з пiснi Бiлик ‘‘Так просто’’)
1-й куплет
Навколо мене книжки i конспекти.
Навколо мене вiршi та тексти.
Хвилини щастя,хвилини чекання,
Це все називається словом навчання.
Так просто.
2-й куплет
Навiщо треба до школи ходити?
Хiба не можна все це лишити?
Не краще б було примаренням жити?
Це все називається байдики бити.
Так просто.
3-й куплет
Забудем може,що вчитель чекає,
Нехай, дай Боже, нiчого не знає.
Нехай не знає,що ми прогуляли.
Це все називається словом проспали.
Так просто.
4-й куплет
Якби на свiтi не було би школи,
То було б все це просто чудово.
Не треба було б уроки учити.
Це все називається мрiями жити
Так просто.
(Журi оголошує конкурс).
Ведуча:Дорогi дiти,якщо подивишся на вас,то можна зробити висновок,що серед вас є хорошi перукарi.Давайте подивимось чи є в командах вони. Оголошується Конкурс№3.: ‘’Кращий перукар’’
‘’Зiрочки’’виконують зачiску ‘’Королева Марго’’
‘’Смайлики’’ роблять зачiску ‘’Котячi лапки’’
(Журi оголошує результати конкурсу)
Ведуча:Для того,щоб перевiрити вашу уяву та знання англiйської мови,оголошується Конкурс №4:’’Таємничий ящик’’.У ящику є 10 предметiв,учасники їх не бачать,але можуть на дотик їх визначити i назвати на англiйськiй мовi
‘’Зiрочки’’:a pen,a pencil,a ruler,an apple,a candy.
‘’Смайлики’’:a ball,a pencil-box,a doll,a book,a copybook.
(This is a …).
(Журi оголошує результати конкурсу).
Ведуча: Конкурс №5:’’Вiдгадай загадку’’.
‘’Зiрочки’’:1)Два брати у воду дивляться,а повiк не зiйдуться.(Береги).2
2)Не вогонь,а обпiкає.(Кропива).
3)Зайде в дiм-не виженеш дрючком,прийде час-сам вийде.(Сонячний промiнь).
4)Два брати рiднi.Одного всi бачать,але не чують,другого чуют але небачать.(Блискавка i Грiм).
5)Бiле-не снiг,зелене-не луг,кучеряве-не людина.(Береза).
‘’Смайлики’’:1)Цвiте на обличчi та зростає вiд радостi .(Посмiшка).
2)П’ять синiв у двох матерiв,а iм’я одне всiм.(Пальцi).
3)Маючи повний рот зубiв ,поїсти не бере.(Гребiнець).
4)Чому гавкає собака?(Тому,що говорити не вмiє).
5)Що знаходиться мiж вiкном i дверима?(Лiтера ‘’i’’).
(Журi оголошує результати конкурсу ).
Ведуча:Оголошується Конкурс№6:’’Пiсня для журi’’.
‘’Зiрочки’’(Мелодiя з пiснi ‘’Як би я був султан’’.
Як би я був журi,то судив би так(зажимають кулаки, великий палець догори),
Щоби наш 5-А перемiг хоч як.
Щоб команда завжди першою була,
За собою всiх нас смiло повела.
Ну що вам шкода бал приписать?
Один лиш тiльки,а може i п’ять.
Ну, що один,ну що нам п’ять,
Нам би зразу двадцять п’ять.
Дрогеньке журi,нам допоможи.
Зрозумiй же ти нас,ми не вороги.
Зроби так,щоб тут наша взяла.
Ну а з нас,для всiх вас(раз,два,три):
Три шкiрки хлiба,пляшка вина(3 рази).
‘’Смайлики’’(Мелодiя з пiснi ‘’Чудовий сусiд’’.
Як же нам не веселитись,не спiвать,не танцювать.
Коли ми сьогоднi вперше КВК прийшли iграть.
Приспiв:па-па,папара-па-папа,
Па-па-ра-па-па-па,папара-па-па.
Наш суперник дуже сильний,може кращий вiн вiд нас.
Але ми їх побороти дуже хочемо в цей час.
А журi в нас дуже строге i нахмурене сидить.
Що робити?Як нам бути,щоб любов їх заслужить?
Приспiв:Па-па-,папара-па-папа,
Па-па-ра-па-па-па,папара-па-па.
(Пiдведення пiдсумкiв.Визначення переможця).
.