Дослідження потреб підлітків

Про матеріал
Анкета - опитувальник дослідження потреб підлітків. Для роботи психолога та класного керівника з внутрішньо переміщеними особами.
Перегляд файлу

Анкета - опитувальник

дослідження потреб підлітків

       Анкета анонімна, результати анкетування використовуватимуться в узагальненому вигляді. Прочитавши питання та обравши відповідь, що найбільше відповідає твоїм міркуванням і відчуттям, познач її кружечком. У деяких питаннях необхідно обмежитись тільки ОДНИМ варіантом відповіді, в інших – необхідно дати КІЛЬКА відповідей. Окремо звертаємо твою увагу на питання, в яких необхідно ВІДМІТИТИ НА ШКАЛІ, наскільки ти згоден із запропонованим висловом, або ВИЗНАЧИТИ СТУПІНЬ ЗНАЧИМОСТІ для тебе запропонованих якостей. Будь ласка, будь уважним! Немає гарних чи поганих відповідей, важливою є лише твоя думка, тому намагайся не зловживати відповіддю «важко відповісти».

  1. Чого з нижчеперерахованого тобі не вистачає у школі? (в кожному рядку обведи кружечком обраний варіант)

 

Так

Ні

Важко відповісти

 

1.

Розвитку твоїх розумових здібностей (здатності логічно мислити, розмірковувати, робити висновки, породжувати нові ідеї)

 

1

 

2

 

3

2.

Фізичного розвитку

1

2

3

3.

Розвитку творчих здібностей

1

2

3

4.

Розвитку життєвих вмінь (спілкування із людьми, самоорганізації та самоконтролю, прийняття рішень тощо)

 

1

 

2

 

3

 

2. Як ти вважаєш, що з перерахованого дає тобі школа?

(в кожному рядку обведи кружечком свій варіант вибору)

 

Так

Ні

Важко відповісти

1.

Надійні знання з предметів

1

2

3

2.

Уявлення про світ та людські стосунки

1

2

3

3.

Допомогу у виявленні та розвитку здібностей

1

2

3

4.

Досвід спілкування із людьми

1

2

3

5.

Вміння користуватись отриманими знаннями для вирішення життєвих проблем

  1

2

3

6.

Вміння навчатись самостійно

1

2

3

7.

Допомогу у визначенні інтересів, життєвих планів, у виборі професії

1

2

3

8.

Вміння поводити себе (правила поведінки)

1

2

3

9.

Володіння іноземними мовами

1

2

3

10.

Інше (напиши, що саме?)__

1

2

3

 

3. З яких предметів ти хотів (хотіла) би навчатися додатково? 1._________________________ 2._________________________ 3._________________________                                                       4. Не маю такого бажання

4. Чи вважаєш ти, що в тебе є здібності, які ти не можеш розкрити в школі?

                                         1. – Так       2. – Ні        3. – Важко відповісти

5. Чого би ти хотів (хотіла) навчатися у позашкільний час?

1. _______________________________________________

2. _______________________________________________

3. _______________________________________________

4. _______________________________________________

5.    Важко відповісти

      6. Чи плануєш ти здобувати вищу освіту?

                                    1. – Так      2. – Ні        3. – Важко відповісти

7. З яких предметів тобі може знадобитися допомога при підготовці до ДПА / ЗНО?

Обведи кружечком свій вибір (не більше трьох):


1. Географія

2. Математика

3. Фізика

4. Хімія

5. Історія

6. Мови

7. Біологія

Інше (допиши, що саме?) _____________________________________


8. З якими з предметів ти пов’язуєш свою майбутню професію?

Обведи кружечком свій вибір (не більше трьох):


1. Географія         

 2. Математика


3. Фізика       

   4. Хімія

5. Історія

6. Мови

7. Музика

8. Техніка

9. Література

10. Художня творчість

11. Спорт

12. Комп’ютерні технології

13. Інше (допиши, що саме?)_____________


9. З якими труднощами ти стикаєшся найчастіше в процесі навчання?

(в кожному рядку обведи кружечком обраний варіант відповіді)

Труднощі

Так

Ні

Важко відповісти

1.

Не вистачає часу на виконання домашніх завдань

1

2

3

 

Маю труднощі з управлінням своєю поведінкою, емоціями

1

2

3

 

Маю труднощі у спілкуванні із однолітками

1

2

3

 

Маю труднощі у спілкуванні із дорослими

1

2

3

 

Заважає атмосфера в класі під час уроків

1

2

3

 

Перешкоджає погане володіння мовою

1

2

3

 

Заважають складні обставини у родині

1

2

3

 

Перешкоджає стан здоров’я

1

2

3

 

Важко зосередитись на уроці

1

2

3

 

Інше (вкажи, що саме?)

1

2

3

10.  Протягом останніх двох років наша держава опинилась у складних обставинах. Чи вважаєш ти, що вони впливають і на тебе?

 1. – Так     2. – Ні       3. – Важко відповісти

 

11.  Які зміни відбулися у твоєму житті через ці обставини? (в кожному рядку обведи кружечком обраний варіант відповіді)

Труднощі

Так

Ні

Важко відповісти

1

Змінився мій характер

1

2

3

2

Я по-іншому сприймаю себе самого (саму)

1

2

3

3

Змінились мої інтереси та життєві плани

1

2

3

4

Змінились умови мого життя

1

2

3

5

Змінились мої вимоги до себе

1

2

3

6

Змінилось ставлення до мене однолітків

1

2

3

7

Змінилось ставлення до мене дорослих

1

2

3

8

Я по-іншому ставлюсь до країни, в якій живу

1

2

3

9

Інше (вкажи, що саме?)_

1

2

3

10

Нічого не змінилось

1

2

3

 

12. Чи бували в тебе випадки проблем у спілкуванні? Наприклад, насмішки, осуд, нерозуміння, заздрість, презирство тощо (в кожному рядку обведи кружечком один варіант відповіді)

Труднощі

Так

Ні

Важко відповісти

1

З однокласниками

1

2

3

2

З учителями

1

2

3

3

З батьками

1

2

3

4

З друзями не з класу, школи

1

2

3

 

 

 

 

 

13. Настрій людини великою мірою залежить від неї самої. При цьому важливу роль у гарному настрої відіграє місце, де вона перебуває. Де ти найкраще себе почуваєш? (в кожному рядку обведи кружечком цифру на шкалі, яка найбільш відповідає твоєму ставленню, враховуючи, що 0 –дуже некомфортно, а 5 – дуже комфортно)

 

 

   Дуже погано

Дуже добре

1.

У класі під час навчальних занять

0    1    2

3    4   5

2.

У позакласній роботі

0    1    2

3    4   5

3.

Вдома, в колі родини

0    1    2

3    4   5

4.

У дворі, з друзями

0    1    2

3    4   5

5.

На заняттях у гуртку, секції

0    1    2

3    4   5

6.

У віртуальній реальності

0    1    2

3    4   5

7.

Інше (напиши, де саме)

0    1    2

3    4   5

 

 

 

 

14. Доволі велику частину свого часу ти проводиш серед однокласників. Взаємини між

людьми залежать від рівня довіри та щирості між ними. Познач, наскільки ти згоден (згодна) із кожним нижченаведеним твердженням. (у кожному рядку обведи кружечком цифру на шкалі, яка найбільш відповідає твоєму ставленню, враховуючи, що 0 – абсолютно не згоден, а 5 – повністю згоден)

 

Абсолютно не

згоден

Повністю

згоден

1.

Мої однокласники завжди намагаються

допомогти мені

0    1    2

3    4   5

2.

Я готовий допомогти своїм однокласникам, якщо щось трапиться

0    1    2

3    4   5

3.

Мої однокласники обговорюють зі мною

свої проблеми

0    1    2

3    4   5

4.

Зі своїми однокласниками я можу ділитися радощами й бідами

0    1    2

3    4   5

 

 

15.  Якби тобі довелося поміняти школу, в якій ти зараз навчаєшся, хотів (хотіла) б ти знову повернутися у свій клас? (обведи кружечком один варіант)

                                1. - Так                  2. – Ні              3. – Важко відповісти

 

16. До кого ти звернешся за порадою у складній ситуації?

(у кожному рядку обведи кружечком цифру на шкалі, яка найбільш відповідає твоєму ставленню, враховуючи, що 0 – в останню чергу, а 5 – у першу чергу.

 

 

В останню чергу

В першу чергу

1.

Однокласники

0    1    2

3    4   5

2.

Батьки

0    1    2

3    4   5

3.

Вчителі

0    1    2

3    4   5

4.

Друзі не з класу, школи

0    1    2

3    4   5

5.

Психолог

0    1    2

3    4   5

6.

Керівник гуртка

0    1    2

3    4   5

7.

Інші люди (назви, до кого)_

0    1    2

3    4   5

 

17. З ким тобі не вистачає спілкування та взаємодії?

 

В останню чергу

В першу чергу

1.

Однокласники

0    1    2

3    4   5

2.

Батьки

0    1    2

3    4   5

3.

Вчителі

0    1    2

3    4   5

4.

Друзі не з класу, школи

0    1    2

3    4   5

5.

Психолог

0    1    2

3    4   5

6.

Керівник гуртка

0    1    2

3    4   5

7.

Інші люди (назви, до кого)_

0    1    2

3    4   5

18. У кожної людини є свої переваги та недоліки. Уяви, що тобі треба скласти ПОРТРЕТ ІДЕАЛЬНОГО ДОРОСЛОГО.

Обери найбільш важливі, значимі якості, обведи кружечком свій вибір (не більше трьох якостей):


1. Зовнішність, стиль одягу

2. Розум, ерудиція

3. Здатність зрозуміти та почути тебе

4. Уважність та поступливість до тебе

5. Почуття гумору, легкість у спілкуванні

6. Чіткість та зрозумілість у висловлюваннях

7. Організованість

8. Вимогливість

9. Готовність допомогти

10. Поважне ставлення до думки учня

11. Інше (напиши що саме)


 

19. Світ доволі різноманітний. Для багатьох людей важливо знати, чим жили і живуть люди в різні часи та різних місцях, що вони цінують, що їх турбує та цікавить. Який спосіб дізнатися про це для тебе є найкращим?

Обведи кружечком свій вибір (не більше трьох)


1. Перегляд кінофільмів

2. Відвідування театрів

3. Екскурсії

4. Відвідування виставок та музеїв

5. Відвідування концертів

6. Пошук інформації в інтернеті

7. Спілкування з цікавими людьми

8. Подорожі

9. Інше (допиши, що саме?)_________________________________________________________________________

10. Мене це не цікавить


 

20. А тепер, будь ласка, дай відповіді на деякі питання про тебе та твою родину.

Вкажи, будь ласка:

1. Свою стать: 1. Чоловіча 2. Жіноча

2. Напиши свій вік _____ повних років

3. В якому класі ти навчаєшся? _______________

4. Місце проживання?_____________________________________________

5. Яке з наведених нижче висловлювань найточніше характеризує матеріальний стан твоєї родини? (обведи кружечком один варіант)

А) грошей не вистачає на повсякденні витрати;

Б) на повсякденні витрати вистачає, але купівля одягу вже проблема;

В) в основному вистачає, але для купівлі вартісних речей доводиться брати кредит (позичати

гроші);

Г) майже на все вистачає, проте придбання квартири, машини, дачі тощо викликає труднощі;

Д) практично ні в чому собі не відмовляємо.

6. Чи переїжджала твоя родина за останні два роки? Звідки?

 

Дякуємо тобі за участь у дослідженні!

Бажаємо успіхів та гарного настрою!

docx
Додано
7 листопада 2022
Переглядів
805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку