Сценарій "Міс школи" для учнів 8-11 класів

Про матеріал
Свято «Міс школи» завжди найочікуваніша подія навчального року. Цей захід допомагає залучити учнів до колективної справи, а також розкрити творчий потенціал; створити атмосферу доброзичливості і творчості в шкільних колективах; розвивати творчі здібності; виховувати естетичний смак, повагу до однолітків.
Перегляд файлу

Ведучий1.Доброго дня усім!
Ведучий 2. Доброго дня, дорогі друзі. Хочу привітати усіх в цьому залі з цим чудовим днем: днем краси, чарівності, вишуканості.

Ведучий 1. До речі, ти не забув, що нам доручено вести конкурсну програму, до того ж незвичайну , а неймовірне!!!

Ведучий 2. Феєричне!

Ведучий 1. Грандіозне!

Ведучий 2. Феноменальне!

Ведучий 1. Незабутнє!

Ведучий 2. Розважальне шоу!

Ведучий 1-2. МІС ШКОЛА - 2019!

Ведучий 2. Отже, сьогодні, дорогі глядачі, ви станете свідками незвичайної події – обрання першої красуні нашого ШКОЛИ.

Ведучий 1. Ведуть це грандіозне свято _______________________.

Ведучий 2. Та _______________________________________.

Ведучий 1. Скажемо прямо – це не легко, тому що кожна із учасниць неймовірно вродлива і достойна бути першою, але їм для цього потрібно і необхідна ваша підтримка.

Ведучий 2. Проте конкурс – це конкурс, тому місію вирішити це складне завдання наше шановне журі:_______________________.

Ведучий 1. Саме від них залежить доля наших конкурсанток.  А ти знаєш, про що мріють дівчата?

Ведучий 2. Ну, про що мріють  дівчата я не знаю, проте точно знаю, про що мрію я. Хай це звучить шаблонно, але я мрію поїхати зі своєю дівчиною в романтичну подорож до Парижу…

Ведучий 1. Я думаю, що побувати у Парижі мрієш не тільки ти, а і наші учасниці. Зустрічайте на сцені наших тендітних парижанок у конкурсі   

Ведучий 1-2. Представлення (вихід учасниць).

Ведучий 2. Як відомо, що наші  учасниці надзвичайно освітчені, розумні, кмітливі,  та неймовірно дотепні. Саме зараз ви будете мати змогу переконатися, що наші учасниці саме такими і є.

Ведучий 1.Отже, вашій увазі пропонується «інтелектуальний конкурс».

Ведучий 2.Правила в нас наступні: зараз ми задаємо Вам питання. Перше - стосується Вашої анкети, на яку Ви відповідали перед конкурсом (дод.1).

Ведучий 1. 2-ге питання від нас з (ім’я ведучого). Зрозуміло?

Ведучий 2. Ми під Ваші бурхливі оплески запрошуємо наших учасниць.

Ведучий 1. Ну шо ж, наші конкурсантки упоралися із поставленими запитаннями і їхні відповіді були оригінальними….

Ведучий 2. І навіть інколи влучними.

Ведучий 1. Поки учасниці готуються до наступного конкурсу, вітаємо на цій сцені танцювальний номер.

Ведучий 2. А зараз, шановні глядачі, дозвольте оголосити творчий конкурс, оскільки саме в ньому дівчата зможуть продемонструвати свої таланти, найкращі якості, те чим дійсно вони можуть пишатися. До Вашої уваги конкурс «Мій талант» (учасниці по черзі демонструють свої таланти).

Ведучий 1. І так, наш конкурс “Мій талант” практично добіг до кінця. Доки наші учасниці готуються до наступного конкурсу, зараз зустрічайте ще один талант нашої школи зустрічайте танцювальний дует з запальним танго.

Ведучий 2. Наші дівчата вже готові, тому увага “ Дефіле у вечірніх сукнях”. Зустрічайте наших красунь.

Ведучий 1. Настав час коли жюрі має підбити підсумки.

Пісня

Ведучий 2. Дорогі друзі, ми починаємо нагородження чарівних конкурсанток. Слово надається журі.

Ведучий 1.Що ж, на жаль, навіть найчудовіший вечір добігає кінця. Шановні наші красуні ми вітаємо вас всіх. Нехай щастить Вам у житті, мудрої думки, краси і невянучої вроди. Будьте завжди впевнені у собі і знайте, що кожна з вас - найкраща.

Ведучий 1-2.  До нових зустрічей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Питання з анкет:

                        1)питання: Уяви стуацію, ти після занять швидко прибігаєш додому, бо дуже голодна і знаєш, що мама приготовила вареників, і прийшовши додому ти помічаєш, що немає ані мами, ані вареників, твої дії:

                           а)побіжиш до супермаркету за варениками;

                           б)телефонуєш до подруг, запитуючи: “в кого з них вдома є                                                                  вареники і напрошуєшся в гості”;

                           в)йдеш на кухні, закочуєш рукава, миєш руки і лягаєш спати;

                           г)і ваш варіант.

                        2)питання: А у нас запитання з'явилося після того, як ми дізналися, що ти мрієш стрибнути з парашутом. Уяви ситуацію, ти стрибнула з парашутом, а він не розкривається і не розкривається, твої дії:

                        а)згадаєш своє дитинство і рідних;

                        б)згадаєш того, хто складав тобі парашута;

                        в)згадаєш, що потрібно смикнути за кільце щоб відкрився  парашут;

                        г)і твій варіант.

                       3)питання: Уяви ситуацію, ти купила в магазині фірмову футболку АДІДАС, і прийшовши додому ти помічаєш, що замість АДІДАС написано АДІДОС, твої дії:

                       а) ти в істериці розірвеш футболку;

                       б) ти в істериці розірвеш продавця, який продав футболку;

                       в) будеш всім говорити, що це нова фірма;

                       г) ваш варіант.

                      4)питання: у своїй анкеті на питання твоє хобі, ти написала,що любиш танцювати, співати та читати книги. То яку останню книгу ти прочитала і чому саме її?

                      5) питання: Кажуть: «По одягу зустрічають – по розуму проводжають». Як ти вважаєш, що важливіше: бути красивою, або розумною, і чому?  

                      6)питання: Якби тобі прямо зараз потрібно було обрати професію, то яку ти обрала і чому саме вона?

                      7)питання: Уяви ситуацію, що ти голова журю на конкурсі  “Міс школи – 2019.  Скажи, будь ласка, за якими критеріями, ти будеш визначати переможницю,і ми пропонуємо свої варіанти відповідей:

                 а)приємна зовнішність;

                 б)інтелектуальні можливості;

                 в)вміння гарно співати чи танцювати;

                 г)твій власний варіант.

                     8)питання: У своїй анкеті-твоя мрія — ти відповіла, що хочеш побувати в усіх країнах світу. То ж яку країну ти хотіла б відвідати першу чергу, і чому саме вона?

                   9)питання: Уяви ситуацію, тобі запропонували знятися в кіно, партнершою якого кіногероя ти б хотіла бути, і наші варіанти:

                    а)партнеркою Джеймса Бонда;

                    б)партнеркою Гаррі Потера;

                    в)партнеркою Шрека;

                    г)твій власний варіант.

                  10)питання: Уяви ситуацію, твій коханий знаючи що ти любиш м’які іграшки купує тобі на день народження 6 айфон,твої дії:

                  а)ти образишся на коханого;

                  б)подаруєш телефон мамі;

                  в)попросиш замінити телефон на іграшковий мякий телефон;

                  г)або ж твій власний варівант.

                11)питання: Уяви ситуацію, ти стоїш на сцені, беручи участь в конкурсі “МІС ШКОЛИ - 2019”і  на інтелектуальному конкурсі в тебе жахливо починає свербіти спина, твої дії:

                 а)незважаючи нінащо намагаєшся дотягнутися рукою до проблемного місця на спині;

                 б)ввічливо попросиш ведучого почухати тобі спинку;

                 в)станцюєш брейк-данс, особливо ретельно виконавши фігуру черепашка;

                 г)твій власний варіант.

                12)питання: Цікаво дізнатися, які бажання і почуття привели тебе на конкурс?

               13)питання:  У своїй анкети на питання “який ваш улюблений стиль одягу?” ти відповіла класичний. То чому саме класичному стилю ти віддаєш перевагу?

 

               14)питання: У своїй анкеті на питання “Ким би ти не хотіла б працювати” ти відповіла директором школи. Ну а тепер розкажи нам, у чому ж така складність цієї професії?

               15) питання: Що для тебе означає вислів: «Краса врятує світ»?

               16)питання: Уяви ситуацію, ти приймаєш участь у конкурсі “Міс школи - 2019” і починається конкурс мій талант,в якому ти збиралася виконати пісню. Ти вийшла на сцену, включається музика і тут раптово вимикається фонограма. Твої дії:

              а) розгубишся і в істериці втечеш зі сцени;

              б)не розгубишся і заспіваєш пісню акапельно;

              в)миттєво зміниш на танцювальний чи на будь - який інший номер;

              г)твій власний варіант.

             17)питання: Ти така гарна дівчина, скажи нам, що змушує тебе посміхатися?

            18)питання: уяви ситуацію, ти спіймала золоту рибку, які три бажання ти попросила її виконати:

                   а)в школі отримувати лише відмінні оцінки;

                  б)стати відомою;

                  в)виграти конкурс Міс школи – 2019;

                 г)ну і твій власний варіант.

           19)питання: А у нас запитання з'явилося після того, як ми дізналися, що улюблена Анни страва — це суші. Уяви ситуацію, ти завітала до ресторану, де замовила суші, тобі приносять замовлення, проте ти помічаєш на тарілці звичайні голубці. Твої дії:

                а) попросиш офіціанта сходити в інший ресторан, щоб він подивився як виглядають суші;

                б) змусиш всіх присутніх в ресторані скуштувати страву, щоб переконати офіціанта, що це не суші;

               в) тихенько з'їсиш всі голубці і втичеш не розплатившись;

               г) твій власний варіант.

         20)питання: Анна, щоб ти хотіла побажати учасницям конкурсу?

 

docx
Додано
25 березня 2019
Переглядів
1377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку