Сценарій новорічного свята

Про матеріал

Новорічне свято передбачає не пасивне споглядання учнів за артистами, новорічним шоу, а самим бути активними учасниками дійства. Та й батьки мріють побачити виступи своїх дітей.

Перегляд файлу

Новорічний ранок для учнів 1 – 2 класів

1ведуча: Увага! Увага! Вже час починати в чудовій цій залі нам свято зими. Веселе, щасливе і радісне свято! На нього чекали давно уже ми.

2 ведуча: Чи здогадались, любі друзі, хто завітав на наше свято? Я розповім, а ви вгадайте та нашу гостю привітайте. Вона приносить радість в дім, із нею весело усім. Сніг білий, ковзанка, мороз, санчата з гірки – не зупиниш!  Чи здогадались, хто вона? Так, друзі, звісно, це - …

Діти: Зима! (Входить Зима)

Зима:  Ой і гарна ж тут ялинка! Йдіть сніжинки і крижинки до ялинки танцювати, бо на те у школі свято!

(Вбігають сніжинки і крижинки, танцюють вальс. Заходять іще сім доньок Зими)

1 ведуча: Зимонько, хто ці прекрасні білосніжки і звідкіля ви прибули?

Зима:  Я, Зима, до вас у гості приїхала, а зі мною дочка моя Віхола. Знайте, є в мене й донечка друга – на санчатах приїхала  Хуга. Сніг лижнею весело стелиться – доганяла нас  доня Хурделиця. А за нею – четверта дитина, донька славна моя Хуртовина. Із вітрами змагалася, з силою дмуха і сміється пустунка моя Завірюха. Засніжені в шостої дівчинки вії, обтрушує їх чепурненька Завія. Ловить білі сніжинки дитя Заметіль. Онде білі хмаринки (показує вгору). Ми родом звідтіль. До вас завітали на свято, щоб з роком Новим усіх привітати!  Знаю, ви мене чекали, пісні і танці готували. В коло дружно всі ставайте і про мене заспівайте.

(Діти стають у коло і співають хоровод «Зимонька». Стук у двері. Заходять звірі.)

Звірі:  Упустіть і нас на свято, хочем з вами танцювати!

2 ведуча: Хто ж такі ви, наші гості?

Звірі:  Куцохвості, довгохвості, руді, білі, бурі й сірі.

2 ведуча: Що ж, заходьте, добрі звірі!

Ведмідь: Хоч і звірі ми, одначе

всю компанію звірячу

вишикую перед вами.

Я – Ведмідь-набрід, чували?

Мишкою мене прозвали.

Зайчик: Ну, а я, відомо, - Зайчик.

Перший в лісі побігайчик.

Вмію не лише тікати,

а ще й добре танцювати.

Лисичка: Я - руда і невеличка,

а зовуть мене – Лисичка.

Хитра, спритна і прудка,

що тут скажеш?– Я така!

Проживаю в тім ліску,

а хотіла б в курнику.

Та про курник – іншим разом!

А сьогодні з вашим класом

потанцюю і пограю,

хороводів поспіваю!

(Автор вірша В.Іванюта

Вовчик: Я, відомо, Вовчик-братик.

Давно чув про ваше свято.

Чув, що буде тут ялинка

і гостей багато.

Я в тім лісі народився,

по снігу блукаю.

Із ранку до вечора

поживу шукаю.

А до вашої ялинки

привела оця стежинка.

Пустіть мене, люди,

я слухняним буду. 

(Автор вірша В.Іванюта) 

Білочка:  Проживаю я в ліску у руденькім кожушку.

Дуже люблю шишки, гриби і горішки.

Я люблю стрибати із гілки на гілочку.

Дупло – моя хатка. Звати мене – Білочка.

Хочу з вами поспівати, в танці закружляти,

Всіх присутніх з Новим роком щиро привітати!

(Автор вірша В.Іванюта) 

Котик:  Я – простий домашній котик,

А зовуть мене Муркотик.

Спинка сіра, лапки білі

дуже спритні і умілі.

Вмію ними  умиватись

і клубочком ниток гратись,

на паркан чи дерево

швиденько забратись.

«Дарлінг», молочко, м’ясце –

дуже я люблю все це!

Та рибкою я б снідав,

вечеряв і обідав!

Мишей змалку не люблю,

щодня спритно їх ловлю,

бо залазять у комори

й роблять там глибокі нори!

Є за мною і грішок:

дуже я люблю пташок.

Як підкрадусь, - ай! –ай! –ай!

Тікай швидше, не зівай!

Можна з вами я пограю,

хороводів поспіваю,

всіх присутніх у цій залі

з Новим роком привітаю?

(Автор вірша В.Іванюта)

2 ведуча: Що на це їм всім сказать, як гадаєш, Аню, ти?

1 ведуча: Хай танцюють залюбки!  Любі наші гості, ставайте в колоі заспівайте хоровод про нашу лісову красуню.

(Діти стають у коло і співають хоровод «Ой, ялинко зелененька»)

Хоровод:

Ой, ялинко зелененька, ти була колись маленька,

а тепер ти ось яка – і висока, і струнка.

Ось яка, ось яка – і висока, і струнка!

Згодом ти набралась сили, сонце й дощ тебе ростили.

Сірий зайчик для забав під ялинкою стрибав.

Для забав, для забав під ялинкою стрибав.

Біля тебе ми, ялинко, заспіваєм пісню дзвінко,

візьмем ручки у бочок, затанцюєм  «Гопачок».

У бочок, у бочок, затанцюєм «Гопачок».

Учениця:  Пада, пада сніг лапатий.

Вже ступило на поріг

в кожну школу світле свято.

Здрастуй, здрастуй, Новий рік!

1 ведуча:  Друзі, а хіба може бути Новорічне свято без Снігуроньки та Діда Мороза? Давайте їх покличемо!

Всі діти:  Діду Морозе, Снігуронько!

(Входять Дід Мороз і Снігуронька)

Дід Мороз: Здрастуйте, любі друзі! З Новим роком вас вітаю! Щоб були ви всі щасливі, і здорові, і красиві!

Снігуронька: Всім бажаєм щастя – долі, нових успіхів у школі. Щоб уміли ви співати, танцювати й жартувати.

(Всі діти співають хоровод «Ой, який до нас хороший Дід Мороз прийшов»)

Хоровод:

Ой, який до нас хороший Дід Мороз прийшов!

За спиною є мішок – мабуть щось знайшов!

Дід Мороз, Дід Мороз – сива борода…

А з мішка, а з мішка хто там вигляда?

Ой, який до нас хороший Дід Мороз прийшов!

Ми від нього заховались, а він нас знайшов.

Дід Мороз, Дід Мороз – сива борода…

А з мішка, а з мішка хто там вигляда?

(Вбігає на мітлі Баба Яга)

Баба Яга:  (Бігає навколо ялинки) Ага! Ага! Ось і я – Баба Яга!

До ялинки прилетіла, потанцюю тут до діла. Ага!.. Ага!..

Дід Мороз: Ти дивись, яка зухвала! Тобі що, пітьми замало?

Снігуронька: Тут таким немає місця!

Дід Мороз: Полети собі на Місяць!

Баба Яга:  Ага!.. Там була людська нога!..

Снігуронька: То не швендяй без пуття!

Дід Мороз: Нам таких гостей не треба! Тут обійдуться без тебе!

Баба Яга:  Любі дітки, почекайте! Ви мене не проганяйте. Можна з вами я пограю, хороводів поспіваю?

Снігуронька: Сядь, сиди в куточку тихо і не роби на святі лиха!

1 ведуча:  Дідусю Морозе, сядьте, посидьте на стільчику. Хай спочинуть ваші ноги від далекої дороги. А ми вам поспіваємо.

Дід Мороз: Дякую, онучко!

(Дід Мороз сідає, а діти співають хоровод «Морозець»)

Хоровод:

Морозець, морозець пощипав нам щічки.

Теплі валянки у нас, шубки й рукавички.

Теплі валянки у нас, шубки й рукавички.

Морозець, морозець – плещемо в долоні.

У дівчаток і хлоп’ят носики червоні.

У дівчаток і хлоп’ят носики червоні.

2 ведуча: Дідусю Морозе! Наші дітки підготували віршики про зиму, ялинку, Новий рік. Ось послухайте!

2-й учень: Навкруги казкові шати,

сиве плетиво гілок.

Спробуй зразу відгадати,

де тут в’яз, а де дубок,

де калина, де шипшина,

де черешенька мала?

Все зима запорошила,

запушила, замела.

2-а учениця: Сплять над озером ялинки,

як сестрички в сповитку.

Біла віхола хустинки

їм зіткала нашвидку.

І берізка, мов лілея,

в сукні з ніжних пелюсток.

Замість бантика у неї –

з клена зірваний листок.

3-й учень: Вже зима набрала сили

і спинила вод потік.

Пеленою землю вкрила,

принесла нам Новий рік!

Дід Мороз: Дякую вам, любі дітки! Ви підготували хороші вірші.Я чув, що серед вас є спритні, умілі, прудкі, меткі. Хочу у цьому пересвідчитись. Ану, снігуронько, неси наші сніжки. Діти, мені треба два хлопчики і дві дівчинки. (Вибирає дітей) Я розкидаю сніжки, а ви за моїм сигналом повинні їх позбирати. Переможе той, хто збере найбільше сніжок. Увага! Один, два, три! (Діти збирають. Снігуронька перераховує, визначає переможця. Гра повторюється 4 – 5 разів)

Дід Мороз: А зараз – естафета. Мені треба команда дівчаток і команда хлопчиків. У кожній команді по шестеро дітей.  За моїм сигналом ви повинні влучити сніжкою в обручі, які закріплені на віддалі п’яти метрів. Переможе та команда, у якої буде більше влучних кидків. Снігуронько, будь пильною!        

(Естафету повторити 2 -3 рази, визначити переможців)

Дід Мороз: А тепер, Снігуронько, приймай ти естафету, бо я трішки стомився.

Снігуронька: Залюбки! Любі діти, а зараз – дискотека!

(Діти танцюють під веселу музику. Насамкінець – під дискотеку «Аварія» - «Новый год к нам мчится»)

Дід Мороз: Молодці, діти! Ви такі веселі, такі завзяті! Усім вам я приготував подарунки. (Вручає подарунки дітям)

Дід Мороз: Ну, ось і все! Будьте здоровими і щасливими, вчіться старанно. А нам пора вирушати в дорогу. На нас чекають діти в інших школах та дитячих садочках. До нових зустрічей!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 листопада 2019
Переглядів
1379
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку