Сценарій "Осінній вернисаж" для 8-11 класів з конкурсами

Про матеріал
Сучасний сценарій Осіннього вернисажу для учнів 8-11 класів, цей сценарій залучає до класних творчих справ роботу з класним колективом.
Перегляд файлу

                                 Сценарій « Осінній  вернісаж» 8- 11 кл.

   Звучить лірична мелодія    

Ведучий 1 : Добрий вечір, шановні гості !!!
Ведучий 2 : Ми раді вас бачити в цьому святковому залі.
Ведуча 1: За вікном уже відлітають у вирій останні журавлині ключі, в прощальному танку кружляє багряне листя, облітаючи з дерев. Надворі осінь. Прекрасна чудова пора.
Ведучий 2 : Багряна, золотокоса осінь розмалювала чарівним пензлем все навкруги.

Ведучий:  Дорогі друзі! Дозвольте відкрити наш традиційний осінній вернісаж

Номер 8а

Ведучий 1: Скажи, а  ти любиш осінь?

Ведучий 2: Звісно що люблю. Такої різноманітності кольорів і відтінків у природі годі шукати у іншої пори року.

Ведучий 1: Осінь по особливому прекрасна і чудова. Вона несе душі щедрість, серцю - тепло від людського спілкування, вносить в наше життя неповторну красу…..

Яка чудова на землі обнова!

А в синім небі  музика пливе

Відкрийте душу для пісень і слова

І хай вона від цього оживе

Ведучий 2: А ми запрошуємо перших гостей нашого свято зі своєю моделлю.

Номер 8б

Музичний ролік « Фарби Осені» ( ведуча говорить слова на фоні музики).

Ведучий 2:

За народним переказом, Осінь – старша дочка Сонця, вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи Осінь на Землю, Сонце сказало їй: « Забирай все моє багатство, віддаю тобі все моє золото.

Будь щедрою, і люди полюблять тебе».

І Осінь, як ви бачите, виконує наказ Сонця і щороку дарує нам щедрі дарунки полів і садів, чарує нас своїм осіннім золотом.

Ведучий 1: Увага!Що за дзвони чутно? До нас завітала чарівна незнайомка. Запрошуємо дорогу гостю а наше свято!

Звучить казкова мелодія, виходить осінь

Осінь.

Я- красуня осінь

По містам походила,

Для людей старалась- кольори змінила

Ранками –імлиста

Вдень як позолота

Обсипаю листям

Це- моя робота

Ведучий 1: Осінь, ми вітаємо Вас!!!

Інсценізація

Виходить двірник під музику

Двірник (осені): Єгипетська сила! Ага! Попалась! Ич, мряку розвела, листя порозкидала! 

Осінь (відхиляючись від двірника): Та я ж не зі зла! Це ж моя пора прийшла! Моя! (ховається за ведучого)

Ведучий 1: Шановний , у чому ви  її звинувачуєте ?

Двірник:  Вона таємно прокралась на територію нашого села і принесла з собою не тільки негоду, холод і мряку, але й масові захворювання. На вулицях калюжі, усім заважають, холодно - люди скаржаться.

Нікому вона не потрібна,  викреслити її з календаря треба..

Ось і дружина моя так само каже! (повертається до залу): Правда, Михайлівна?
(танцюють)

Прибиральниця: Так-так, викреслити її, викреслити. Люди з вулиці бруд в приміщення тягнуть, а я прибирай!!!

Ведучий 2: холодна пора року – це не тільки осінь, але й зима, і весна, та й літо іноді холодне буває. Так що ж нам тепер, всі пори року з календаря виключити? Осінь-це чудова пора. Ідеш по вулиці, а під ногами відчуваєш шепіт кленових,  дубових.,липових листочків. Здається, що кожен із них розповідає свою осінню казку, свою коротеньку історію.

Ведучий 1: Тож ми запрошуємо наших почесних гостей представити свою осіню модель.

Номер 9

Виходить поетеса.
Поетеса: Осінній день, осінній день, осінній!

                  Невже це осінь, осінь, о! – та сама.

 

Прибиральниця: Які прекрасні слова!

Поетеса:  Що може бути прекрасніше і сумніше, ніж осінь?... Осінь – це час замислитися про щось високе і вічне… Час зупинитися на хвилину, щоб зрозуміти, що нам потрібно в цьому житті… Як прекрасно бродити восени алеями, всипаними різнокольоровим листям, яке тихо шелестить під ногами.

Двірник : Що ж хорошого в мертвому листі і пронизуючому вітрі?
Поетеса:    В чому вищий сенс погоди

                    Хто розумний, не спита.

                    Осінь – просто пора року

                    Чарівна і золота.

Двірник: Дать би тобі мітлу в руки та відправить на алеї мріяти про вічне.

Поетеса (двірнику): Той, хто осінь лає

                              Не вникаючи у суть.

                              Добре, що лише він чхає,

                              Але ж може й кашлянуть!

Двірник: Та я тебе!!!(іде на поетесу, розмахуючи мітлою)

(Залишають сцену)

  1. Ведучий 2: А ми пропонуємо трохи розважитись і окунутися у гру  «Осінній волейбол».

Між двома стільцями натягують мотузку або волейбольну сітку.

 Від кожного класу по 2  учасника які стають по 2 по різні сторони. Їм видається рівна кількість осіннього листя - 15-20 штук. Листя розкидаються по підлозі. Завдання гравців за 1 хв під музику перекинути свої листя набік суперників. ( мотузка або сітка волейбольна, листя).

 

Ведучий 1: А ми продовжуємо наше свято і запрошуємо на сцену……..

Номер 10

Заходять  під музику дві подружки.

Подружка 1 голосно кашляє
Подружка 2:  От бачите?

Подружка 2 :  Тільки одягнеш чисту спідничку – машина обризкає, туфлі на шпильці – листя чіпляється і грязюка.  Доки до школи дійдеш – гербарій зібрати можна.

Ведучий 1: А грязюка в цей час – звичайне явище. Осінь же настала! А деяким, між іншим, не завадило б замість шпильок гумові чобітки одягнути. І взагалі, треба менше бруднитися!Краще розкажіть що з вами сталося?

 

 Подружка 1: Ну короче. Наділи ми з Катькою новенькі спіднички. У Катьки – рожева така, тут ґудзик, тут розрізик, поясок такий… А у мене – біленька і тут оборочки, оборочки, оборочки…

 Ведучий1: Дівчата,  ближче до справи.
Подружка 1: Ну я й кажу. Йдемо ми такі з Катькою. І тут якийсь гонщик оббризкав нас із калюжі з голови до ніг. Катька злягла з нежиттю, а я спідничку так і не відіпрала! І хто, скажіть мені, за все це відповість?

Ведучий 2: На щастя, вас  не змило дощами  і навіть не віднесло вітром. І це чудовий привід для свята.

Ведучий 1: А я пропоную гру «Яблучне пюре»

Конкурс ІІ.

У нас виходить, 3 команди по 3 учасника від кожного класу. Бажано щоб була дівчинка . Хлопці по черзі труть яблуко на терку, а дівчинка  потім збирає яблучне пюре до склянки. Гра на швидкість, але й на те в кого буде більше пюре. (6 яблук, 3 тарілки, 3 ложки, 3 одноразових склянки. 0.5л.)

По команді почали.

 

 

 

Ведучий 2: А ми вітаємо наступних учасників нашого свята.

Номер 11

Ведучий 1: Кожен осінь бачить по-своєму. Для когось це шкільна парта, для когось це припинення купання.  Один пов’язує осінь з роботою на городі,а хтось думає про наближення холодів. Для усіх нас вона одна, і для кожного осінь різна.

Ведучий 2: А наші учасники вже зачекалися спробувати себе в якійсь ролі. Тож зустрічайте наших учасників свята.

Номер  

Подружка 1:  Та ну її, цю осінь! Розвела тут нудьгу та смуток, холод і мряку, грип та нежить.(чихає прямо на подружку).
Подружка 2 : (втираючись): От бачите! Коротше, повний капець!!!  Викреслити її з календаря треба! Краще без неї буде, краще. (чхає)

Виходить лікар під музику танцює
Ведучий 2: Лікарю , скажіть,  в яку пору року найчастіше хворіють на грип?

Лікар:  Он воно як! Ну що ж, мої дорогеньки, повинен вам сказати, що пік захворювань припадає на холодну пору року…

 Подружка 1: Що і слід було довести!
Лікар: ...але хворіють люди не тільки восени, цілий рік хворіють!

Осінь: Що і слід було довести! 

Подружка 1:(лікарю): Вам повинно бути соромно!
Лікар: Чого б це?
Подружка 1: Як можна захищати цю огидну осінь?

Лікар: А я не розумію, як можна звинувачувати осінь в тому, що у вас імунітет слабкий?

Ведучий 1: Наші учні також хочуть показати як зміцніти свій імунітет тож запрошуємо вас на сцену

Номер 8б

 

Ведучий 1 : Зміцненню імунітету сприяють  спорт і заняття танцями. Особливо спортивними.

Ведучий 2: Тож  дослухаємося до поради шановного лікаря і подбаємо про власне здоров’я. (Лікар уходить). Пропонуємо вашій увазі гру, щоб подбати про своє здоров'я

 ІІІ конкурс «Осінні дегустатори» .

    У конкурсі беруть участь 5 хлопчика. Ведучий зав’язує їм очі і ставить на стіл склянки з різними напоями (можна використовувати соки таматні,морковний сік,  солодку водичку, компоти).

   Хлопці повинні визначити напої по запаху.

Перемагає учасник, якому вдається розгадати більшу кількість напоїв.

 

Ведучий 1: А наші учасники вже зачекалися спробувати себе в якійсь ролі. Тож зустрічайте наших учасників свята.

Номер   9

Ведучий 1: Красуню-осінь ми завжди зустрічаємо з трепетом у душі.

Ведучий 2: Кажуть, що осінь – це сум, дощі, похмура погода….Не вірте, друзі!

Подружка 1:Як це не вірте? Осінь – це смуток, нудьга….та ще й ця осіння депресія! Подружка 2: До речі,  в щоденниках учнів знову з’явилися двійки  це все через осінню депресію.
Подружка 1: Визнаєш свою провину? (звертається до осені)
Осінь: Ні, не винна я ! Давайте пограємо у гру та покажемо , що наші учні розумні та кмітливі.
Ведучий 1: Добре, тільки поясни , як в неї грати.

Осінь: ІV конкурс Запрошуємо  5-х учнів по 1 учню відклала.

         Правила наступні: я зачитую питання, ви на них відповідаєте і вибудовуєте  слово з літер, які є на аркушах.
Треба рухатися і швидко переміщатися з літерами. Слово складаємо зліва направо, щоб ми, глядачі змогли його прочитати.

Три, два, один – почали! (НОРА – КАСІ)

1.Вона буває рослинна на дереві, земна та головного мозку. КОРА
2. Місце розрахунку в супермаркеті. КАСА
3.Його косять на зиму. СІНО
4.В ній живе лисиця. НОРА
5.Водойма, що протікає . РІКА
6.Нічний великий птах. СОВА
7.Нею косять, а дівчата заплітають. КОСА

Ведучий 1: Крім того, учні нашої школи вміють чудово давати раду осінній депресії, що вони зараз і доведуть.
Номер (сценка) 10

Подружка 1: А ви все таки великі молодці, допомогли нам подивитися на осінь зовсім іншими очима, ми забули  і про осінню депресію, і про неприємну погоду та навіть нежить.( чхає)

Подружка 2 :  Не можна карати  Осінь  за те, що вона  вступила в свої права по закону природи.

Ведучий 2: І на завершення наші останні учасники свята, запрошуємо вас.

Номер 11 клас

Ведучий 1: Осінь сьогодні повністю вступила в свої права і ми відзначили її прихід. Ми дякуємо цій осені, що вона зібрала всіх нас. Попереду зима, весна, літо ….А потім знову осінь…Скільки  їх ще буде в нашому житті.

 

Ведучий 2: V Конкурс І наостанок хочу вам запропонувати конкурс «вижми лимон» .

Матеріали:  лимони.

Змагаються 5 гравців, котрі стоять у рядок і по 1 дівчині тримають склянку. У руках вони тримають лимон і по команді почали хлопці повинні як більше вичавити лимон у склянку в кого більше вийшло соку лимона той і переміг.

І потім випити його щоб імунітет закріпити.

 

 Ведучий 2: Але яка б не була погода чи пора року, ми всі добре знаємо, що живемо в найкращому місці на землі – на Україні!

 

ДИСКОТЕКА


 

 

docx
Додано
3 листопада 2019
Переглядів
877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку