Сценарій останнього уроку в 11 класі.

Про матеріал
Даний сценарій можна використати, як допоміжний матеріал класним керівникам 11 класу у підготовці для проведення останнього уроку.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Пісня випускників Останій раз іду я на урок.

Вчитель: Дорогі мої одинадцятикласники! Ось і настав той довгоочікуваний,  хвилюючий момент. Сьогодні у стінах нашої школи для вас востаннє продзвенить шкільний дзвінок. Він сповістить, що ви вже не будете поспішати рано-вранці на шкільний автобус, не стоятимете біля дошки, не писатимете більше контрольних робіт і не виконуватимете домашніх завдань, не братимете участі в олімпіадах, конкурсах. Ми з вами підійшли до кінцевої зупинки Дитинство. Далі ви прямуєте самостійно,  тому що стали зовсім дорослими, а я залишаюся, і мені дуже шкода з вами розлучатися.

Але сьогодні, користуючись правом класного керівника, я проведу для вас останній урок у стінах нашої школи. На цьому уроці вас чекають різні сюрпризи. То ж давайте повернемося в минуле і згадаємо, як це було?

Скажіть:

  1. Що ви відчували сьогодні, збираючись до школи?
  2. А що ви відчували тоді, 11 років тому. Пам'ятаєте?
  3. А чи пам'ятаєте свою першу вчительку?
  4. А свого першого сусіда по парті?
  5. А яку першу оцінку отримали. Пам'ятаєте?

Так можливо хоч натрішки повернемося в країну Дитинство?

Презентація классу (відео)

Здається що зовсім недавно, маленьких, невпевнених у собі, декого з посмішкою, а декого з повними оченятами сліз привели вас ваші батьки до школи. Час спливав дуже швидко . Із початкової школи ви стали учнями середньої школи, а далі і взагалі випускниками. За роки навчання усе було: і море сліз, горя і радості і погані оцінки, і хороші. Але за цей час усі ви здружилися, звикли один до одного, все про всіх ви знаєте, іншими словами стали однією родиною, дружнім класом. А дружній класс – це класс у якому всі  зливаються в одне ми. Кожен з вас – це унікальна і неповторна особистість. Сьогодні мені б хотілося перевірити чи справді це так, і чи дійсно за ці роки ви добре вивчили один одного. Перевіримо?

У кожного з вас на парті лежить квіточка з номером. Я зачитую запитання, а відповідь дає той учень , у якого квітка з таким номером.

Запитання:

  1. Хто наймолодший у класі?
  2. У яку сторону відкриваються двері у кабінет директора?
  3. Який номер телефону класного керівника?
  4. Скільки учнів нашого класу народилося взимку?
  5. Скільки вікон у шкільній їдальні?
  6. Хто найстарший у класі?
  7. Скільки учнів нашого класу народилися влітку?
  8. Скільки у нас в класі хлопців?
  9. Якою фразою завжди починався урок фізкультури?
  10.  Скільки у нас в класі дівчат?
  11.  Скільки учнів у нашому класі було у _____ році?
  12.  Яких імен у нас в класі по два?
  13.  У кого в нас в класі день народження _____ жовтня?

 

Молодці, бачу добре ви все знаєте. А тепер я хочу запропонувати вам, заповнити листок даних, які будуть занесені до книги рекордів нашої школи  по випускниках 11 класу  _____ року.

  1.          ______________ за вміння пропускати перші уроки.
  2.          ______________за самий довгий шлях, пройдений від школи додому.
  3.               ______________  за пристрасть до хвороб.
  4.               ______________ за наполегливість у виборюванні першості.
  5.               _____________ за вміння виконувати все повільно.
  6.               _____________за спортивний хист.
  7.               ____________ як володарку красивої коси.
  8.               ____________за найбільше пролитих сліз за оцінки.
  9.               _____________ за талант організатора.
  10.          _____________ за несхитність перед труднощами.
  11.          _____________ за артистизм.
  12.          ______________ за вміння вигадати поважну причину пропусків.
  13.          ______________за вміння приходити на другий урок.
  14.          ______________ за найкоротший шлях від дому до школи.
  15.          ______________ за кмітливість.
  16.          ______________ за талант художника.
  17.          ______________за вміння списувати.

 

З самого народження і по цей день найкращими помічниками були і є ваші батьки, які хвилюються за вас, за ваші невдачі, радіють вашим перемогам і зараз готові в усьому вам допомогти.

Шановні батьки! Я говорю вам своє вчительське спасибі за ваших дітей. Вони вміють себе поводити, вони виховані, а найголовніше – вони добрі і відкриті. У цьому ваша заслуга.

Дорогі діти пам'ятайте, що батьків не можна ні купити, ні заслужити. Тож бережіть своїх батьків, шануйте їх. Знайте, що ранню старість і хвороби приносить не стільки праця, як сердечні рани, хвилювання і переживання за своїх дітей. Ваше недобре слово, негідна поведінка – це рана на батьківській душі, яка гоїться дуже довго.

(пісня для батьків)

Пам`ятайте діти: що ви принесете у цей світ, таким він і буде. Тож принесіть у нього ЩАСТЯ, ДОБРО, МУДРІСТЬ, СПРАВЕДЛИВІСТЬ.  І знайте, що щастя – це не гроші, не влада, це стан душі, шукати його треба в собі. Добро – це вміння нести у світ свої прагнення і не нав'язувати нікому того, що не бажаєш сам. Мудрість – це не вказівки комусь, яким треба бути, а здатність змінюватися самому. Справедливість – це уміння не оцінювати інших за своїми мірками.

Лауреат Нобелівської премії миру, залишила духовний заповіт. Давайте ми згадаємо його положення і намагатимемося жити за ними.

Випускники по черзі зхачитують.

*Люди бувають нерозумними нелогічними і егоїстичними. І все ж люби їх.

* Коли ти робиш добро, то люди будуть звинувачувати тебе у затаєній особистій користі і самолюбстві. І все ж виявляй доброту.

*Якщо ти досягнув успіху, то в тебе може з'явитися багато фальшивих друзів і справжніх ворогів. І все ж досягай успіху!

*Якщо ти чесний і відвертий, то люди будуть обманювати тебе. І все ж будь чесним і відвертим.

*Те, що ти будував роками, може бути зруйноване в одну мить. І все ж будуй.

*Люди потребують допомоги, але вони згодом дорікатимуть тобі за неї. І все ж допомагай людям!

*Якщо ти досягнув безмежного щастя, тобі будуть заздрити. І все ж будь щасливим!

*Добро, яке ти зробив сьогодні, люди забудуть завтра. І все ж твори добро!

*Ділись з людьми кращим, що в тебе є і цього ніколи не буде достатньо. І все ж ділись найкращим.

*Життя – це шанс. Скористайся ним.

*Життя – це краса. Милуйся нею.

*Життя – це мрія. Здійсни її.

*Життя – це виклик. Прийми його.

*Життя- це обов'язок. Виконай його.

*Життя – це цінність. Цінуй його.

*Життя – це удача. Шануй її.

*Життя –таке чудове. Не марнуй його.

Ось ці основні цінності, якими ви маєте запастися, вирушаючи у життєву дорогу, якщо ви візьмете цей багаж у життя, то перемога буде з вами.

Ось і підходить до кінця наш урок, а дзвоник, який продзвенить буде дзвінком у життя. І голос дзвіночка сьогодні незвичайний. Він продзвенить різними кольорами.

Жовтим кольором (подзвонити і так кожен раз) – кольором сонця, світла і тепла. Хай життя діти ваше буде світле, повне хліба, багатства і достатку!

Червоним кольром – кольором любові і кохання. Хай по ваших життєвих шляхах поруч іде тільки любов.

Зеленим кольором – кольором життя, оновлення. Залишайтеся завжди молодими, повними сил, прагнення до кращого.

Блакитним кольором – кольором мрії і надії. Саме з мрією люди досягають найбільших вершин.

 І на закінчення я запалю свічку надії,

Щоб збулися усі ваші мрії

Я запалю свічку чеканя

Щоб зустріли ви справжнє кохання

Я запалю свічку терпіння

Щоб з роками приходили вміння

Щоб краса й почуття не згасали

Й один одного ви пам'ятали!

Підніміться будь-ласка, візьміться за руки. Давайте загадаємо бажання і повіримо в те, що воно обов'язково збудеться.

Хай вам щастить!!!

 

 

 

docx
Додано
8 серпня
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку