Сценарій "«Педагогічна майстерня»"

Про матеріал
Атестація – це підсумок професійної майстерності вчителя, демонстрація найкращих професійних умінь.
Перегляд файлу

 

 

Весна. Природы пробужденье

Душа парит над суетой

Весна нам дарит вдохновенье

Пленит своею красотой

Весна для педагога праздник

Его талантов презентация

Ведь вновь весною наступает

Для педагога аттестация

 

    Учительська доля барвистіша , ніж саме життя. Є в ній усе: сльози радості й гіркота невдач, найвищі злети духу – аж до запаморочення від висоти  - і сірий туман буденності, свіжий рожевий вітер змін і тягуче відчуття застою. Але є дні , коли все найтепліше , наймудріше та найяскравіше в учительській професії збирає в тепле дружнє коло колег , учнів. Сьогодні якраз такий день для   вчителів нашої школи.

Ми запрошуємо Вас на творчий звіт вчителів, що атестуються.

Атестація – це підсумок професійної майстерності вчителя, демонстрація найкращих професійних умінь, це новий етап на шляху до підняття учительського авторитету серед колег та учнів , змога проявити свої здібності.

Але атестація – це і свято великої , щедрої , доброї вчительської душі, свято творчості вчителя. Тому сьогодні хочеться привітати наших іменинників та побажати їм творчих успіхів на святій і нелегкій учительській ниві, талановитих і вдячних учнів , справжніх продовжувачів їхньої справи

      Сьогодні ми маємо унікальну можливість ще ближче познайомитися з нашими колегами

   Яскрава, творча особистість, щира, сердечна людина, яка в кожному знаходить найкраще. Вона любить школу, готова жити в школі, бо вважає її рідним домом. ЇЇ інтереси сягають набагато далі від предмета, бо вона – зачарований романтик,завжди в пошуках , в творчості , в мріях – ПІП вчителя

 

Її педагогічна діяльність спрямована на утвердження унікальних можливостей дітей молодшого шкільного віку. Кожен урок цього вчителя -  це цікава подорож у світ науки, це і гра , і пізнання нового, і радість творчого пошуку. Зміст праці вчитель збагачує за допомогою різноманітних інновацій, інтерактивних методів і прийомів. Вважає , що урок – це творчість, яка не терпить надмірної стандартизації й шаблону. Віддає перевагу новизні , оригінальності – ПІП вчителя

 

        Вона багато працює над вдосконаленням своєї професійної особистості, не зупиняється на досягнутому, не цурається звертатися за допомогою та порадою , впроваджує свій стиль, удосконалюючи його в своїй роботі з дітьми, які її люблять і поважають (ПІП вчителя)

      

       Вона не боїться змінюватися, вміє ставити мету і досягати її. Головне, що допомагає (ПІП вчителя) підніматися сходинками фахової майстерності, знаходити двадцять п’яту годину в добі для нагальних справ, – це бадьорий настрій, оптимістичний погляд на життя і переконання, що основна місія вчителя – робити людину кращою.

 

       Активна життєва позиція, творчий пошук – це невід'ємні складові її роботи….. Свої уроки вона будує так, щоб діти могли відчути радість праці, цінність і необхідність знань. Дійти до кожної дитини, допомогти досягти успіхів у навчанні, створити комфортні умови для життя дітей у школі – це повсякденна турбота …., для якої чужих дітей не буває і не може бути. Любов'ю віддячують їй діти, а батьки – повагою.» -( ПІП вчителя )

      За переконаннями вчителя (ПІП вчителя )"Душа дитини – це храм", тому свою працю вона спрямовує на те, щоб цей храм не став цеглою, вчить любити і поважати батька і матір, бути добрими і чесними, гідними дітьми своєї землі з великим теплом, людяністю ставиться до тих, хто поруч, дуже уважна та чуйна людина».

 

Шановні вчителі! Перед вами постає завдання презентувати колегам свою професійну ерудицію, скласти іспит та розкрити секрети  професійного успіх.

 

  •                   А розпочнемо ми з «Бліцтурніру».   Наскільки всебічно розвинені наші педагоги ми зараз і перевіримо.  Завдання конкурсантів: правильно  дати відповіді на 10 запитань у письмовій формі.

 

  •                   1.Геометрична фігура дружби? (Коло);
  •                   2.Частина суші, з якої вихід лише у воду? (Острів);
  •                   3.Портативний компютер – «наколінник»?(Ноутбук);
  •                   4. Число, що дорівнює 3,14? (ПІ);
  •                   5. Головний закон держави? (Конституція);
  •                   6. Продовжіть вислів Г.Сковороди: «Пізнай самого себе і ти пізнаєш…..» (Весь світ);
  •                   7. Продовжте ряд видів темпераменту учнів, які ви знаєте: сангвінік, флегматик,… (Холерик, меланхолік.);
  •                   8. Кількісний виразник оцінки? (Бал);
  •                   9. Чи можна виміряти інтелект дитини? (Так);
  •                   10.  У які дні тижня не рекомендується проводити контрольні роботи? (понеділок, п’ятниця)

 

А зараз настав час презентувати свої надбання

«Педагогічна майстерня» та один з етапів уроку.

 

Конкурс “Екзамен”: учасники повинні скласти екзамен на професійну майстерність.    Просимо тягнути білети.

(Всі учасники тягнуть білети, відповідають на питання).

Шановні конкурсанти! На всі білети ви дали вірну відповідь. То ви справжній вчитель! І зміна професії вам не загрожує.

       Передусім учитель – це педагог, дуже уважний та спостережливий, але він має бути й актором, психологом, поетом, уміти легко пристосуватися до будь- яких  умов, тому пропонуємо вам побувати справжнім артистом та зобразити мімікою, жестами звичайні для вас речі.

 

  •                   Учитель тягне аркуш на якому написано:
  •                   1. Зобразити щоденник.
  •                   2. Зобразити директора.
  •                   3. Зобразити  ученицю 11  класу.
  •                   4. Зобразити глобус.
  •                   5. Зобразити першокласника.
  •                   6. Зобразити комп’ютер

 

Перевірка домашнього завдання

Через декілька хвилин настане час, коли вас оцінять за ваше мистецтво навчання і виховання, за ваше натхнення до удосконалення професійних здібностей. Але спочатку я прошу вас скласти присягу на вірність учительській професії на наступні 5 років.

                (учителі повторюють клятву та ставлять свій підпис під текстом)

Клятва  вчителя

             Я, вчитель початку ХХ1 століття, глибоко усвідомлюю свою відповідальність перед майбутнім нашим суспільством, перед державою, перед Людством : мій найвищий обов’язок в тому, щоб кувати щастя кожного мого учня, всього суспільства, сприяти процвітанню і розвитку життя на Землі.

              На виконання свого високого покликання клянусь бути скрізь взірцем Нової Людини для своїх учнів, нести їм свою переконаність, моральність, знання.

      Клянусь стати для своїх учнів старшим другом, надією і опорою.

           Пишатися своєю професією.

             Клянусь постійно шукати в кожному учневі індивідуальні багатства його душі, спиратися на них, розвивати їх.

             Клянусь боротися за добре ставлення до дитини усіх дорослих, що її оточують.

             Клянусь завжди, навіть у найскладніших обставинах , залишатися оптимістом у ставленні до кожного мого учня, боротися за нього, проявляти терпіння, очікувати результатів своїх педагогічних зусиль.

              Клянусь постійно підвищувати власний професійний рівень, у своїй педагогічній діяльності використовувати досягнення науки, передовий досвід колег, проявляти творчість, боротися проти відсталості, рутини і бездушності в школі.

Шановні вчителі! Ви достойно пройшли атестаційний термін. Від бажаної хвилини - повідомлення результатів таємного голосування членів атестаційної комісії вас відділяє кілька кроків, кілька хвилюючих хвилин. Хочеться побажати вам:

                         Хай все, що мрієте, - збудеться.

                         Хай так, як хочеться, - вам станеться.

                         Хай ліпше, ніж можете, - вам трудиться.

                         Щастя великого, радості вам! 

Слово надається експертній групі. Та нагородити  медалями:

«Зелена конвалія» - за емоційну ефективність уроків, активне використання інтерактивних форм навчання (ПІП вчителя ).

«Гірський едельвейс» - за ефективну професійну діяльність у створенні сприятливих умов для розвитку учнівського самоврядування (ПІП вчителя ).

«Золота троянда» - за найвищу професійну педагогічну майстерність, гуманізм і самовідданість (ПІП вчителя ).

«Пурпурова квітка» - за глибокі та ґрунтовні педагогічні знання, значні професійні досягнення (ПІП вчителя ).

«Жовтий дзвіночок» - за доброту, чуйність, повагу до учнів, колег, за глибоку зацікавленість своєю роботою (ПІП вчителя ).

«Срібний нарцис» - за дбайливе ставлення до школи, за вірність слову, надійність у виконанні справи (ПІП вчителя ).

 

Білет № 1

  1.               Щоб стати справжнім вихователем дітей, треба віддати їм своє серце.

                                     (Хто автор слів).

  1.               Скільки учнів навчається у нашій школі?

 

Білет № 2

  1.               Щоб дати учням іскорку знань, вчителю необхідно ввібрати в себе море світла.

                                    (Хто автор слів)

  1.               О котрій годині починається робочий день вчителя?

Білет № 3

  1.               Назвіть методичну проблему над якою працює наша школа.
  2.               Скільки уроків у вас у вівторок?

Білет № 4

  1.               Дайте пояснення слову «Мотивація».
  2.               Скільки вчителів працює у нашій школі?

Білет № 5

  1.               Дайте пояснення слів: «Диференційоване навчання»
  2.               Скільки предметів вивчають 5-ти класники?

Білет № 6

  1.               Кому ви завдячуєте вибором своєї професії?
  2.               Скільки вчителів працює в нашій школі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
766
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку