Презентація на тему: « Ключові положення освітнього стандарту вчителя початкової школи»Виконала:студентка магістратури 1 курсу,групи ПО + ПСзаочної форми навчання. Оришеч Лариса Миколаївна
Номер слайду 2
Нова освіта - нові вчителі«Якщо не зміниться вчитель, ми не зможемо привести реформу до кожної дитини»
Номер слайду 3
Що повинен вміти робити вчитель, щоб якісно організувати навчальний процес:- знати і розуміти вимоги Державного стандарту початкової загальної освіти;- опрацювати і використовувати на практиці методики, які дозволяють реалізувати інтегрований, діяльнісний та компетентнісний підходи;- уміти складатвласну навчальну програму, календарне планування, якісно заповнювати резервні години навчальних програм;- створювати комфортне освітнє середовище для учнів та ефективно його застосовувати.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Мета професійної діяльності педагога:- організація навчально-пізнавальної діяльності, виховання та розвитку учнів початкової школи
Номер слайду 6
Нормативна база вчителя початкових класів:- Конституція України- Закон України “Про освіту”- Закон України “Про загальну середню освіту”- Закон України “Про вищу освіту”- Національна доктрина розвитку освіти України ХХІ ст- Концепція НУШ- Концепція розвитку педагогічної освіти- Державний стандарт початкової освіти-Типова освітня програма
Номер слайду 7
Міністерство соціальної політики затвердило стандарт «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти»- планування і здійснення освітнього процесу- забезпечення і підтримка навчання, виховання і розвитку учнів в освітньому середовищі та родині- створення освітнього середовища- рефлексія та професійний саморозвиток- проведення педагогічних досліджень- надання методичної допомоги колегам, соціалізація учнів- узагальнення власного педагогічного досвіду та його презентація- оцінювання результатів роботи вчителів початкових класів ЗЗСО
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Предмети та засоби праці педагога:
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Все це можна використовувати для оцінки кваліфікації педагога під час приймання на роботу, атестації чи сертифікації, присвоєння категорії тощо.