Сценарій "Посвята в старшокласники"

Про матеріал

Сценарій вечора-посвяти в старшокласники розрахований на учнів 9-11 класів, він містить цікаві конкурси-випробування для дев'ятикласників, гумористичні інсценізації, святковий момент посвяти дев'ятикласників у старшокласники

Перегляд файлу

Вечір-посвята в старшокласники

 

Журливо музика заграла, і закружляло в вальсі листя.

В країну осінь завітала, красива, сонячна, барвиста.

Відкриємо завісу ненароком і зазирнем в осінню пору року.

Вона тоді буває чарівна, коли стає золотокоса.

Отож, запрошуємо в осінь.

 

Де сходяться осінь і літо?

А там, де пожовклі сади

Гойдають на стомлених вітах

Рум'яні духмяні плоди.

Де сходяться літо і осінь?

А там, де в захмарні шляхи,

Які пролягли через просинь,

Вдивляються пильно птахи.

Де сходяться осінь і літо?

А там, де в шкільному дворі

Тримають схвильовані діти

Новенькі іще букварі.

 

Скінчився вересень і менш тепла.

 Та й дощик починає крапотіти.

 До жовтня осінь всіх нас привела…

 То ж час іде, чого вже тут хотіти…

 А вересень був гарним. Все було:

 І дощ, і сонце, чарівні світанки.

 І прохолода ввечері, й тепло,

 Важка робота й пісеньки-співанки…

 

 Та ось скінчились вересневі дні.

 Ідемо далі… Дні коротші стали.

 І не такі вже теплі та ясні,

 Й вітри тепер протяжно заспівали.

 Та хризантеми ще не зацвіли,

 То ж буде багатенько щастя й цвіту.

 І до середини ми ще не підійшли…

 А осінь йде, іде собі по світу…

 

І в таку чарівну пору ми сьогодні зібралися на традиційний вечір – посвяту учнів 9 класу в старшокласники.

 

Усі ми родом із дитинства

Прийшли колись сюди малі

І ось усі повиростали

І майже вже  дорослі стали

 

Ну а ми прийшли на свято

І дозвольте представити вам

Всіх,  хто тут бешкетував.

Тих, хто шибки вибивав.

 

Хто одержував п’ятірки

І дванадцяти, і трійки.

Хто на великах гасав,

Гол в ворота забивав

 

Хто в директора бував

Хто предмети добре знав

В хорі голосно співав

І на сцені виступав

 

Отож, запрошуємо учнів 9-А класу та їх класного керівника _________________________

 

 А також учнів 9-Б класу на чолі з класним керівником ____________________________

 

Увага! Довідка: Старшокласником вважається особа чоловічої або жіночої статі, яка досягла 14-річного віку і без «хвостів» перейшла до 9-го класу, знає в обличчя, по імені, та по батькові усіх вчителів школи, техпрацівників і тьотю ________, а також добре знає центральні входи в школу  та чорні виходи з неї.

 

  • Так-так-так. Підождіть!  А нас хтось спитав? Може ми не хочемо!
  • Питав, не питав, традиція в школі така, а традиції треба шанувати
  • Хвилиночку, це порушення наших прав. Ми скаргу подамо.

                               СКАРГА

         Колективна

Від чоловічої половини класу.

  • Ми, учні 9 класу заявляємо протест з  приводу  наміру адміністрації школи та учнів 10 і 11-х класів завербувати нас у старшокласники, тим самим остаточно забравши у нас дитинство.

Вимагаємо,  залишити нас і забезпечити традиційно теплу атмосферу, гарне ставлення, велику любов і гаряченькі пиріжки.

Надіємося на задоволення нашої скарги.

АРГУМЕНТИ

  • Відсутність класу  призведе до порушення загального біоритму шкільного життя.
  • В результаті різко знизиться культурний та інтелектуальний рівень школи ІІ ступеня.
  • І, ВЗАГАЛІ !!!!! На даний момент не знайдено гідної заміни нашому класу.

 

 

  • Хлопці, ви що?
  • Це ж стільки переваг у старшокласників:
  • Вже можна без дозволу класного керівника ходити на дискотеку
  • Красити губи і очі.
  • Носити міні.
  • Дивитися на вчителів не знизу вверх, а в очі.
  • І навіть зверху вниз.
  • І найголовніше - ми – старшокласники  – ну дуже подобаємося усім дівчатам.
  • Ну, тоді добре. Ми згодні, посвящайте.

 

Відразу ж хочемо попередити, що бути старшокласником не просто!

 

Розкажу вам історію:

Приходжу вранці в школу, нікого не чіпаю, нічого ще не встиг начудити… і тут почалось:

(вчителі по черзі кричать)

 

  • _________,ти черговий!
  • Ти чого не виніс  урну?!
  • Як ти міг втекти з уроку?
  • Ти вивчив вірш?
  • Ти дописав лабораторну?
  • Не запізнюйся!
  • Не їж на уроках!
  • Знову в спортивному костюмі? Чи що забув передіти піжаму?
  • Для кого правила для учнів?!

 

Я ніколи ще  так не чекав  дзвіночка на урок!

 

Сів________ за парту (пузіхає), підпер голову рукою (пузіхає), слухав - слухав вчителя … і … заснув. І сниться йому…

 

Вчитель в спортивних штанах, в  кольоровій футболці й із рюкзачком заходить  у клас. Діти за партами з подивом:

- ____________________, що з Вами? Чому ви прийшли в школу в спортивних штанах?

- А брюки жінка випрала і вони не висохли!

- Так хоч би джинсики наділи, ну не спортивні ж?!

- А джинсики мама випрала і вони не висохли!

- а що у Вас у такому маленькому рюкзаку? Ви ж самі нам казали, що він як косметичка!

- А я спробував – обід влазить! Що ще в школі треба?

(Діти розводять руками)

 

Вчителька в модному вбранні (яскрава футболка, джинси з дірками, навушники) без сумки і книжок тільки з указкою заходить в клас.

  • О, Боже! __________________________________, а з Вами що?!!
  • А шо?
  • Та Ви ж якось не так виглядаєте!
  • Ну так шо?
  • Ви ж учителька!!!
  • І шо?
  • Що це за дірки на штанях? На Вас що собаки напали?
  • От село! Це ж модно!
  • Так не в школу ж таке носить!!!
  • Ви мені як кажете? Ми крім школи нікуди не ходимо. Так от і я нікуди більше  не ходжу. Вони красивенькі! Куди ж мені ще їх носить?!
  • А навушники на уроках не можна!
  • А я тихенько! Хіба моя музика вам заважає?
  • Ну, починайте урок.
  • Не хо!

 

Заходить вчителька в домашніх капцях, в халаті та з чашкою чаю.

  • Ні! Ну, це вже взагалі! Чому Ви в халаті?
  • А мені так зручно!
  • А де платтячко?
  • А в ньому  не зручно!
  • І, взагалі, це моя особиста справа, в чому ходити!
  • А книги де? І де конспект?
  • А я й так усе знаю.
  • Почнемо урок, колеги!?
  • Почнемо! (Дзвонять у дзвінок)

 

Учень прокидається, витирає лоб.

 

Прокинувся  й   до дзеркала біжить.

 

- О-о-ой…. я світленький – сивину не видно!

 

      А потім  вчителям так тихо говорить:

 

  • Пробачте, нас, нам дуже-дуже стидно!

 

А всім ми хочемо нагадати, що ми маємо не тільки права, а й обов’язки!

 

 

На старшокласників покладаються ВЕЛИКІ обов’язки і вони наділяються малеееенькими правами:

  1. Прибігати до школи без запізнень на перший  урок з палаючими від допитливості очима.
  2. З вовчим апетитом поглинати всі знання, щоб достойно  і без шпаргалок здати перші в житті екзамени.
  3. Знання – стають для вас основним багатством і є під пильною охороною батьків.
  4. Ділитися з ближнім по парті не тільки їстівними припасами, а й розумною думкою, а у випадку гострої необхідності виконаним домашнім завданням.
  5. Підтримувати вогонь любові і поваги до учителів та адміністрації, запалений 9 років тому.
  • І ніколи не прикурювати від цього вогню.
  1. Хлопцям не направляти свої полум’яні погляди на дівчат, а виключно на знання в цілях пожежної безпеки.
  2. З достоїнством нести високе звання «Старшокласник» і ніколи не потрапляти в гарні списки РВ УМВС, КРУ, ЦРУ і списки  директора школи.
  3. Пам’ятати про обов’язки перед батьками і старатися тільки днювати в школі, а ночувати вдома.
  • Тобто, робити все, щоб вами гордилися і пишалися ваші батьки і вчителі.

 

 

  • А зараз новини.(музика з 95 кварталу)
  • В результаті дослідження, проведеного на початку  2014-2015 н.р. було встановлено наявність у школі органічної форми життя у вигляді учнів 9-х класів. Серія експериментів, проведених учителями нашої школи, показала високу життєздатність і адаптацію згаданої групи організмів. Позитивні рефлекси та реакції організмів на зовнішні чинники дозволяють утверджувати, що даний вид придатний для існування в старшій школі і може бути випущений на волю в кінці поточного навчального року.
  • Учні 9 класу в 2008-2009 н.р. провчилися 162 дні, відвідали24359 уроків, були і пропуски  по причинах: захворів, проспав, склероз, розлад шлунка, мама постірала штани, був у бабусі і просто не хо! Звичним явищем для учнів було: запізнитися, з’явитися за 5 хв. до закінчення уроку, з незадоволеними криками чому урок розпочали без них, або не чув дзвінка.
  • І на закінчення про погоду. Найважливіше в школі – це погода. А що нам обіцяє шкільний гідромецентр?

 

  • (на фоні географічної карти) В школі, в найближчі часи очікується сонячна погода: на І поверсі   - легкий землетрус від учнів початкових класів. Найбільше  постраждають учителі від радісних шумів і криків, тому що завтра вже субота. Біля кабінету хімії можливі опади у вигляді окису ___________________. На ІІ поверсі, з приходом учителя географії буде сонячно і тепло. Очікуємо 12бальний шквал оцінок. Хотілося б, щоб  на нас усіх  наблизився повний штиль  осінніх канікул.

 

Ну, а тепер перейдемо до представлення класних команд 9-х класів  «Дружня класна родина»

 

Запрошуємо представити  візитку  учнів 9-А  класу.

 

Виступ 9-А

 

Дякуємо і запрошуємо учнів 9-Б класу.

 

Виступ 9-Б

 

 

Молодці! Дякуємо вам за ваші візитки!

 

Кожного дня у клас заходить вона: яка знає про кожного учня де був, що їв, як спав, яка є і психологом, і банкіром, і касиром, і лікарем швидкої допомоги, і термінатором, і рефері,  і мамою з татом в одному обличчі.

 

Це ж звичайно вона – ваш класний керівник.

 

Отож, вітайте класного  керівника 9-А класу – 

 

До слова запрошується класний керівник 9-Б  

 

(Виступ класних керівників)

 

__________________________________________________________________

 

Ну а зараз час випробувань!

Перший наш конкурс стосується нашої школи, потрібно відповісти на наші питання.

 

 Запитання

1. Скільки у школі працює вчителів?

 а)     б)      в)    

 2. Скільки східців Ви долаєте щодня щоб дістатися рідного класу?

 а)42 б)36 в)45

 3. Скільки дверей на 2 поверсі?

 а) 28 б)23 в)30

 4. Скільки працівників у школі чоловічої статі?

 а) 5 б)6 в)9

 5. Скільки ялинок росте на подвір’ї школи?

 а) жодної б)2 в)4

 6. Скільки учнів навчається в 11 класі?

 а) 19 б)28 в)30

 7. Скільки учнів навчається у нашій школі?

 а) б) в)

 8. В якому році була заснована наша школа?

 а) 1963 б)1964 в)1959

 9. Скільки років виповнюється цього року в нашій школі?

 а) 46 б)45 в)50

 

Наші дев’ятикласники дуже полюбляють малювати.

 

Зараз подивимося , чи не тільки петриківським розписом по партах.

Тому  їм і відповідно завдання: конкурс юних художників.

Завдання: з теплотою, за допомогою  дружнього  шаржу  зобразити  свого улюбленого вчителя. Якщо зал впізнає та  відгадає хто це, то і художні випробування будуть пройдені.

 

А тепер випробування  для винахідливих артистів. На жетончику  записано уривок пісні. Ви за допомогою жестів, міміки демонструє зміст пісні,  а ваша команда – її впізнає та дружно співає

Найбільше, а це всім відомо,  учні  школи «полюбляють» контрольні, залікові, самостійні роботи.

А які з вище названих робіт без шпаргалки чи підказки.

Тому пропонуємо визначити 4 учасників  з кожної команди  для проведення конкурсу «Підказка».

 

слухайте умови конкурсу «Підказка». На аркушах написані слова. Їх бачить тільки один учень, якому своєю мімікою, жестами, але без звуків потрібно зобразити цей предмет, а іншим дев’ятикласникам і глядачам в залі відгадати та назвати  слово - іменник. На кожне слово не більше 40 секунд.

 

слова: (написані на ватмані)


портфель

спортсмен

указка

вірш

відмінник

директор

 

ручка

кросівки

книжка

пісня

їдальня

секретар

дошка

олівець

шпаргалка

булочка

двієчник

техпрацівник

 


 

 

Наші вчителі талановиті, розумні люди. Не дивно, що їх вислови стають крилатими. Вам, дев’ятикласники, треба, почувши фразу, назвати того вчителя, якому ці слова належать. 

 

 

Молодці! Добре справилися із завданням.

 

Ну, а зараз хвилинка гумору:

***

На уроці хімії:

- Андрій, у тебе якого кольору розчин?

Жовтого.

- Молодець, сідай.

А у тебе, Саша?

- Червоного.

- Теж непогано, сідай.

А у тебе, Вовочко?

- Зеленого.

- Одиниця!!!!!! Клас, лягай!!!

***

Батько дивиться щоденник сина:

- Так, математика - відмінно, поведінка - 2.

- Що тебе, шибенику, питали?

- Скільки буде п'ять разів по сім, - одказує син.

- Ну, а ти що сказав?

- Тридцять п'ять. А вчителька знову:

- Скільки буде сім раз по п'ять?

- А що, воно хіба не один чорт? - здивувався батько.

- Та й я так само відповів.

 

***

Чи не здається вам, що теперішня молодь жахливо вдягається? Наприклад, оцей юнак...

- Це моя дочка.

- Пробачте, я не знав, що ви її батько.

- Я її мати.

***

- Тату, пригадуєш, ти обіцяв мені 100 гривень, якщо я з гарними оцінками закінчу другу чверть?

- Так, так, звичайно. Ну то як твої справи?

- Вітаю тебе, тату. Ти заощадив 100 гривень!

***

 

Скінчився час випробувань -

 Нам по душі ваш рівень знань.

 Та ще багато треба знати,

 Щоб старшокласниками стати!

 

Наші дев’ятикласники гідно справились із випробуванням і довели, що вони будуть активними, творчими,  артистичними старшокласниками.

 

Тому ми з радістю приймаємо їх у старшокласники!

 

А церемонію посвяти просимо провести директора школи _______________ та голову Ради Лідерів ___________________________.

 

Настав час проголосити клятву старшокласника:

Ми учні 9-го класу обіцяємо:

 ставитися з повагою до вчителів та своїх однокласників, бути гордістю своєї школи, ніколи н запізнюватися на уроки, завжди виконувати домашнє завдання, отримувати тільки дванадцятки!

 Клянемося! Клянемося! Клянемося!

 

Ми врахували всі ваші старання,

 Ви подолали всі випробування,

 Не треба друзі вже переживати -  

 Настав час вас привітати!

 Вітаємо старшокласників 20__ року!!!!

 

Гордо ймення це понесемо в навчанні і праці – перші будемо

 

doc
Додано
15 липня 2018
Переглядів
11602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку