Ранкова зустріч "День Землі"

Про матеріал

Мета ранкової зустрічі: створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності,вчити піклуватися один про одного, розвивати уміння говорити і слухати один одного;виховувати у дітей любов, людяність, доброту, почуття відповідальності за майбутнє нашої планети, нашої Землі.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Міжнародний День Землі»

Мета: познайомити учнів з особливостями вітання мешканців різних країн світу; з історією відзначення Дня Землі; формувати в учнів екологічно активну позицію, прагнення діяти для збереження довкілля, розвивати  загальнокультурні навички,; виховувати  любов до природи та бережливе ставлення до неї. 

Обладнання: малюнки, екологічна казка.

Хід ранової зустрічі

І. Вітання

- Діти, станьте буль ласка в коло і візміться за руки. Сьогодні ми з вами привітаємося один з одним по особливому. Можливо хтось із вас знає як вітаються люди різних країн світу, то покажіть, а ми повторимо за вами.

    Пропоную вам привітатися як (учні вітаються один з одним, уявляючи, що вони жителі певної країни):

  • у країнах Латинської Америки,  при зустрічі прийнято обніматися, навіть якщо це малознайомий або зовсім незнайомий чоловік;
  • у Китаї люди вітаються поклоном з витягнутими вздовж тулуба руками;
  • традиційне вітання в Таїланді - називається "Вай", при якому складені разом долоні прикладаються до голови або грудей, причому положення рук і тривалість всього жесту визначається соціальним становищем того, кого вітають: чим значніше статус персони, тим вище піднімаються долоні, і тим довше триває "Вай";
  • на півночі Африканського континенту праву руку підносять до чола, до губ і до грудей. Це означає: «Я думаю про тебе, я говорю про тебе, я поважаю тебе».
  • в Замбезі прийнято при зустрічі плескати в долоні і робити реверанс;
  • жителі Полінезії труться носами і гладять один одного по спині;

Покажіть, як вітаються жителі нашої країни?

Ось таке розмаїття вітань оточує нас на сьогоднішній день. Але не зважаючи на те, що ми досить різні, багато країн об'єднують екологічні проблеми нашої планети. Тому і  відзначають дуже особливий день, а який, ви дізнаєтесь згодом.

Зараз пропоную вам виконати ще одну вправу:

Подібність і відмінність. Ведучий: « Люди спілкуються, бо вони схожі або відмінні один від одного. Давайте знайдемо відмінності і схожість один з одним. Кожен з вас повинен вимовити фазу, звертаючись до сусіда справа: “Ми з тобою схожі, тим що … (називається будь – яка ознака “схожості “), відрізняємося тим, що … (називається будь – якої ознака “відмінності “). Наприклад: “Ми з тобою схожі, тим що любимо тварин, а особливо кішок, але відрізняємося тим що я люблю їсти пломбір з солоним огірком.”

ІІ. Обмін інформацією.

  • Отже, прийшов час дізнатися, про який день ми будемо говорити сьогодні. Розгляньте будь ласка малюнки і за ними спробуйте здогадатися:

4c596a6cd8c9a676bbc8140cda0b106d.jpg1354037385 (1).jpg       

images.png 

 

 

 

 

 

  • Так, 22 квітня  щорічно, люди по всій планеті відзначають День Землі. Цей день став загальнолюдським символічним святом любові та турботи за наш спільний дім. Саме 22 квітня в різних куточках земної кулі небайдужі до екологічних проблем люди проводять різні яскраві і в той же час корисні заходи, спрямовані на те, щоб у світі стало більше чистоти і відповідальності.
  • Що ви знаєте про Міжнародний День Землі?
  • На вашу думку: навіщо люди вигадали це свято? Воно корисне, необхідне? Чому?
  • Як ви вважаєте, що є символом цього свята? (Символ Міжнародного Дня Землі – грецька, зелена буква ТЕТА на білому фоні)
  • Засновником Дня Землі вважається Джон Стерлінг Мортон. Міжнародним свято було оголошено в 1990 році. У той рік безліч обрізків матерії з написами і малюнками були пронесені по нашій планеті. З них склали прапор Землі площею 660 кв. м, який символізує єдність людей в турботі про майбутнє планети і закликає ставитися з повагою до оточуючого нас світу.  Саме тоді про День Землі вперше почули і в Україні. І тільки через 2 роки День Землі став відзначатися в Україні як день захисту природи, день акцій з метою залучення уваги громадськості до проблем нашої планети.

ІІІ. Групове заняття.

1.Робота в групі.

  • У цей день кожен мешканець планети може зробити свій маленький внесок у справу захисту навколишнього середовища: очистити від сміття прилеглу територію, висадити хоча б одне дерево, відмовитися хоча б на день від використання автомобіля.
  • А що можете зробити ви особисто? Нехай ця справа буде маленькою, але дуже необхідною для нашого довкілля.

Діти об’єднуються в групи по 5 чоловік і на заготовці (а саме на пелюстках) малюють, або записують те, що вони можуть зробити для покращення екології Землі. (Див. додаток) Потім презентують.

 2. Читання та обговорення казки на екологічну тематику «Ведмедик Бо» (Див. додаток 2)

- Діти, чи сподобалась вам казка?

- Яку добру справу зробили мешканці лісу?

- Який висновок з прочитаного ми можемо зробити?

- Чи можна планету Земля назвати нашим домом?  Чи потрібно її берегти? Чому?

 

ІV. Щоденні новини.

Після оголошення та вивішення учнями щоденних новин, вчитель пропонує дітям записати та прикріпити питання, які їх цікавлять стосовно Міжнародного Дня Землі та разом знайти відповіді на них протягом дня.

По закінченню ранкової зустрічі діти з учителем  беруться за руки та бажають один одному цікавого та продуктивного дня.

 

 

 

Додаток 1

depositphotos_116126540-stock-illustration-earth-in-green-leaves-icon.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

i (4).jpgДодаток 2

 

 

 

             Ведмедик – Бо

 

 

 

 

 

 

                                                         Казка Карпенко А.Б.

 

 

 

 

 

 

 

 

i (6).jpg 

hello_html_m7717fafb.jpgi.jpgУ одному лісовому царстві, біля високого дуба, жив мудрий та сильний ведмедик – Бо. Він дуже любив свій ліс та його мешканців. Особливо йому подобалось спостерігати за тим, що відбувається навколо. Ось дуб опустив свій листочок з недостиглим жолудем. Ось мураха повзе по зеленій траві, несе додому розчавлену ягоду суниці. Дика бджола дзижчить над галявиною. Значить десь поблизу, у старому дуплі її дім. Де-не-де стрибають по гілках безтурботні маленькі синички. Стукає по дубовому стовбуру дятел у червоній шапочці. Цей трудяга витягає з-під кори шкідливих для дерев комах.

       Та одного разу лісову тишу порушив

жахливий та пронизливий крик зайчика, який

щодуху мчав до ведмедика.

  • Що трапилося, зайчику? – запитав Бо.
  • Ой, ведмедику, біда!
  •  Люди відпочивали у лісі та забули погасити вогнище! Що це буде?! Згорять наші будинки! Наші пахучі квіти! Високі, могутні дерева!

 Де ми будемо жити?

  • Не хвилюйся, зайчику! Зараз я щось вигадаю!

i (1).jpgБо намагався думати швидко, але нічого не виходило. Та ж ось у нього виникла ідея. Ведмедик зібрав усіх лісових мешканців та сказав:

  • Друзі! Ми мусимо рятувати ліс!

     І почав роздавати кожному завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

i (6).jpg 

Кроти та миші - землерийки обкопували місце, де розгулялось  полум’я, щоб воно не розповсюдилось по всьому лісові. Метелики та жуки літали навколо вогню і задували його крильцями. Птахи та звірі кинулись до річки по воду. Шпаки, чижі, дятли підіймалися високо у небо і заливали вогонь водою згори, а олені, лосі, вовки, рисі, лисиці гасили його з боків.

      Нарешті, доклавши купу зусиль та сил, тварини перемогли пожежу. Усі були дуже стомлені, але неймовірно щасливі.

      На місці,  де вигоріли  трава та квіти, білочки з зайчиками посадили нові рослини. А ведмедик  - Бо зробив величезний стенд, де написав: «Люди! Бережіть ліс! Адже це цілий світ,наповнений життям!». І поставив його край дороги, що вела до лісу.

 

picture-descriptions-ZOO-1jpg.jpeg 

 

 

 

docx
Додано
15 липня 2018
Переглядів
999
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку