Сценарій позакласного заходу для 11х класів інтелектуальна гра "Найрозумніший"

Про матеріал
Проведення такого заходу є нестандартним підсумком навчання випускників нашого ліцею, можливість проявити свої навички та знання у різних навчальних предметах. Для створення атмосфери справжньої гри, були створені цифрове табло(видно хто першим натиснув кнопки) на платформі Arduino ( шкільний клуб RoboStep), а також 2 додаткові екрани для показу презентацій. Ігрові технології – один із ефективних засобів навчання. Вони створюють атмосферу активної зацікавленості. Гра створює позитивний емоційний фон, дає можливість виявити індивідуальні можливості дитини.
Перегляд файлу

C:\Users\User\Desktop\Початок 1 тур.jpg“Найважливіше завдання цивілізації – навчити людину мислити”

Т.Едісон

“Гра не є пустою забавою, це зміст життя, творча діяльність потрібна для розвитку. У грі людина живе, і сліди цього життя глибше залишаються в ній, ніж слід дійсного життя”

К.Ушинський.

Музика

Ведуча. Доброго дня всім! Ми раді вітати Вас у клубі інтелектуальної гри «Найрозумніший». Сьогодні Ви будете свідками цікавої боротьби юних, веселих, любителів математики, фізики, хімії та інформаційних технологій, винахідливих інтелектуалів та ерудитів.

Ведуча. Знаєте, думаючи про ерудитів, сьогоднішню гру, я вирішила подивитися у словнику значення слова “ерудит”. І як ви вважаєте, що я там знайшла?

Нічого!Цього слова немає у двохсоттисячному словнику?! Чим це можна пояснити? Можливо тим, що ерудит – щось близьке “вузькому” профілю.

Бернард Шоу з приводу “ерудита” дотепно зауважив: “Ерудит – це людина – яка знає все більше і більше про все менше і менше, а врешті він знає все ні про що!”

Тоді, якщо йти за парадоксальною логікою Бернарда Шоу, ерудит – це людина, яка знає все менше і менше…Про все більше і більше… І врешті-решт він не знає нічого…Але про все… Весела картина виходить.

 Я думаю, що наші ерудити таких “висот” ще не досягли, так що турбуватися немає причин. І гра покаже.

 ЗАСТАВКА ВІДЕО «НАЙРОЗУМНІШИЙ»

Ведуча. «Гра – це іскра, яка запалює вогонь допитливості». Це слова відомого педагога - Василя Олександровича Сухомлинського. І ми сьогодні спробуємо запалити іскру допитливості в ваших серцях. Отож, зустрічайте учасників гри «Найрозумніший»!

(Грає музика. Заходять по черзі учасники гри – 12 учнів 11 класу)

Музичний перехід

Ведуча. Нехай участь у грі принесе радість і задоволення всім учасникам гри – любителям математики та інформатики! 

Ведуча. Фізика – це наука про природу. А знаменитий італійський вчений Галілео Галілей сказав: «Природа формує свої закони мовою математики». Ці науки одна без одної не можуть існувати. Адже математика та фізика - це мова інформатики.

Ведуча. У нашій грі ми перевіримо вашу кмітливість і винахідливість. 

То ж ознайомтесь з правилами гри.

Музичний перехід

Ведуча. Гра проходитиме за правилами відомої телевізійної гри «Найрозумніший». Гра складається з трьох турів. В І турі 12 учасників.  Їм пропонується дати правильну відповідь на 18 запитань. Після цього туру 6 учасників, які набрали найбільше балів у І турі переходять в ІІ тур (півфінал). Якщо претендентів на вихід у півфінал буде більше 6, то долю учасників гри вирішить конкурс  «Питання».

Ведуча. У ІІ турі учасникам гри пропонується дати максимальну кількість правильних відповідей на запитання з різних тем, одна з яких носить назву «Секрет». В якому порядку учасники другого туру вибиратимуть собі тему вирішить конкурс «Дешифрувальник». 

Ведуча. У фінал пройдуть лише 3 учасники. Якщо претендентів на проходження у фінал гри буде більше 3, то долю гравців вирішить знову конкурс «Чорний ящик».

Музичний перехід

Правила фінальної гри такі:

Перед вами буде табло, на якому 36 віконечок номерами від 1 до 36. Ви повинні запам’ятати свої номери, які зафарбовані у ваш колір. Для цього у вас є 20 секунд. Якщо ви обираєте своє запитання і даєте правильну відповідь, то отримуєте 3 бали, якщо відповідаєте на запитання суперника – 2 бали, а якщо на запитання, яке зафарбовано у сірий колір – 1 бал. Хто набере найбільшу кількість балів, той і стане переможцем сьогоднішньої гри.

Музика перехід

Ведуча. Звертаючись до наших конкурсантів, хочемо побажати їм гарного настрою, позитиву та нехай переможе сильніший та найрозумніший. Ми сподіваємося, що наша гра буде цікавою і захоплюючою. А учасникам гри, учням 11-х класів, побажаємо «Ні пуху, ні пера»!

Музика І тур

Ведуча. Отже, починаємо І тур нашої гри. У цьому турі потрібно дати відповідь на 18 питаньнь. Шановні учасники гри, на ваших столах лежать сигнальні картки різного кольору. Щоб відповісти  на тестове завдання вам потрібно лише мовчки підняти сигнальну картку, колір якої відповідає кольору прямокутника, на якому на вашу думку записана правильна відповідь на запитання. У півфінал пройде лише 6 учасників гри, які дали найбільше правильних відповідей. Якщо претендентів на проходження у фінал гри буде більше 6, то долю гравців визначить конкурс «Питання».

Презентація І тур

Молодці! Привітаємо учасників які справилися із запитаннями відбірної гри І туру.

Музичний перехід

Ведучий 2.  Отож, у півфінал нашої гри ввійшли такі учні:……. Привітаємо їх оплесками.

Учасники, які вибули з нашого змагання, просимо зайняти місця в залі. А ми переходимо до другого туру.

Музика ІІ Тур

C:\Users\User\Desktop\Початок 1 тур.jpgПравила конкурсу «Дешифрувальник»

Необхідно якнайшвидше розшифрувати слово. Конкурсант який першим вгадав слово, буде грати перший, а другий – другим…Принцип шифрування слова – кожна цифра означає декілька букв, як на мобільному. Вам необхідно відгадати зашифроване слово. Кожний гравець в другому турі вибиратиме собі тему в тому порядку, в якому йому вдалось відгадати зашифроване слово.

Після конкурсу «Дешифрувальник» учні змагаються за вихід у фінал. Конкурсантам пропонуються питання з  різних тем, одна з яких носить назву «Секрет».  Кожен обирає собі тему, яку він найкраще знає. За одну хвилину потрібно відповісти на якнайбільше запитань. Якщо гравець не знає відповіді, він каже «Далі». За найбільшою кількістю набраних балів, троє учасників виходять у фінал.

Увага на екран, отже розпочинаємо конкурс «Дешифрувальник»

Презентація «Дешифрувальник»(визначили порядок)

На дошці ви бачите запропоновані розділи, в яких демонструватимете свою ерудицію – це Україна, українські традиції, цікаві факти, українська мова, математика, природознавство, рослини, тварини, медицина, дитяча література, загадки, сюрприз. Командам слід обрати галузь знань, з якої буде задано 12 запитань. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.

Ведучий 2. Отже, учасники гри будуть вибирати собі тему в такому порядку:

Музика ІІ тур

Ведучий 1. Починаємо другий тур нашої гри.

Презентація ІІ туру

Ведуча. Отже, у фінал вийшли…………………….

Молодці! Привітаємо наших фіналістів оплесками. А ми з вами, глядачі, вже дізналися дуже багато нової інформації, але це ще не все. Йдемо далі.

Залишилась трійка найстійкіших ерудитів. Решту гравців просимо зайняти місця в залі.

 До речі, великі винахідники не весь час робили відкриття, займалися наукою. Вони вміли і відпочивати. І мали свої уподобання. Наприклад Альберт Ейнштейн мав другу професійну освіту – музичну. Це, як він вважав, була його душа.

Альберт Ейнштейн разом з Максом Планком та Максом Борном давали у консерваторії публічні професійні концерти.

А ось Томас Юнг (оптик) був професійним  циркачем, інкогніто виступав у цирку Единбурга. Відомий хімік Олександр Бородін написав оперу “Князь Ігор”,  Франц Іофе (фізик) грав на сцені. А гумористичні вірші Бальумана взагалі відомі всім.

Музика ІІІ тур

Ведуча. У фіналі нашим учасникам пропонується вибір завдань по категоріям. Порядок вибору категорій визначить конкурс «Чорний ящик». Потрібно відгадати предмет, який захований у ящику. Цей конкурс і визначить, хто за яким кольором буде грати у нашій грі, а саме хто перший відповість - за червоним…, хто другий - за жовтим…, а третій  - за синім. Увага на центральний екран…

 

Презентація «Чорний ящик»

Оголошення того, хто перший і …. і за яким кольором

Правила фінальної гри такі: Перед вами табло, на якому 36 віконечок з номерами від 1 до 36. Ви повинні запам’ятати свої номери, які зафарбовані у ваш колір. Для цього у вас є 20 секунд. Якщо ви обираєте своє цифру з вашим кольором і даєте правильну відповідь, то отримуєте 3 бали, якщо відповідаєте на запитання кольору суперника – 2 бали, а якщо на запитання, яке зафарбовано у сірий колір – 1 бал. Хто набере найбільшу кількість балів, той і стане переможцем сьогоднішньої гри.

 

Отож, розпочинаєм ІІІ тур!!!

МУЗИКА ІІІ тур

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ІІІ тур

Гру закінчено! Бали виставлені. Переможець виявлений!

Ведуча. Ми вітаємо переможця нашої гри. Тепер ……. …….буде з гордістю носити звання найерудованішого учня нашої школи. Запрошуємо для нагородження ……………..

 

Музика нагородження

Музика фон

Дякуємо за гру! Сьогодні вона для когось була вдалою – але перемоги однієї не було б без гри інших. Думаю, що ця гра була першою, але не останньою!

Після сьогоднішньої гри, я сподіваюсь у вас з’явилось ще більше бажання пізнавати щось нове для себе, і ви неодмінно будете цікавитись усім новим та непізнаним для себе. Будете вивчати традиції України, їх взаємозв’язок з нашими країнами сусідками, та світом, адже у нашому сучасному світі, людина повинна буди багатогранною та розумітися на всьому, від слова – до діла.

 

Наша зустріч наближається до кінця. Ми хочемо подякувати вам за участь, за те, що хвилювались та вболівали. За те, що своїми оплесками підтримували всіх, і за ті хвилини радості та сміху, які ви нам подарували!

 

Ми дякуємо шкільному клубу RoboStep за допомогу у організації технічного блоку нашої гри, а також колегам педагогам за активну участь у підготовці блоку вибору категорій, а вам, дорогі учасники, ми дякуємо за сміливість та креативність.

Хай вам щастить!  Дякуємо за увагу!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

1

 

docx
Додано
30 січня 2021
Переглядів
1245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку